Tot morgen!quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Minder erg dan een FA die Maurice Hendriks niet kent en daarom maar een slotje zet op een actueel topic in VBL.
Tot nooit.
Had de leeuw in jezelf maar moeten loslaten.quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:30 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Blijven doneren @:zipportal
Alleen als je het topic heropent.quote:
Nee blijf maar weg hoor.quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee blijf maar weg hoor.
Ik laat me niet chanteren door één of andere popie-jopie gebruiker
Je hebt dit gifje niet voor niks gemaakt in ieder gevalquote:Op woensdag 10 januari 2024 16:45 schreef RamboDirk het volgende:
bouwpakket boomer @:tong80 en veldwachter @:GGMM zoeken elkaar weer eens op.
[ afbeelding ]
Jawel. Je weet niet eens dat de naam van deze popie-jopie gebruiker tong80 is, i.p.v. Tong80. Gelukkig riep de FA shmoopy, op haar hoogtepunt, m'n naam nog correct. Sommige FA's zullen nooit een hoogtepunt bereiken met tong80.quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt dit gifje niet voor niks gemaakt in ieder geval
Stokbroodje denk ik.quote:Op woensdag 10 januari 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
bruur van braddie of wa?quote:Op woensdag 10 januari 2024 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stokbroodje denk ik.
Ik heb geen zin om naar de supermarkt te gaan.
Ik weet niet wat je bedoelt. (ik kijk die zooi niet)quote:Op woensdag 10 januari 2024 17:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
bruur van braddie of wa?
AVG.
Spreekt iedereen hier met een dialect of wat?quote:Op woensdag 10 januari 2024 17:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
bruur van braddie of wa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |