een broooodje @Zipportalquote:Op woensdag 10 januari 2024 13:29 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
De babbelbox vraagt zich af, wanneer bent u voor de laatste keer zo geil als boter geweest?
Dan zullen het er nu wel 57 zijn gezien opsporing verzocht.quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
19 december @:RamboDirk
DIT IS BIJNA EEN MAAND OUD
quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:58 schreef Caland het volgende:
Straks een presentatie van iemand die zijn pronouns in teams heeft ingevuld
Die staat bij mij al met 0-2 achter kan ik jullie melden
Ik vind het interessant genoeg om te delen in een groepsapp.quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HALLO JOJO.quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind het interessant genoeg om te delen in een groepsapp.
Ja dat was de grap.quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In Nederland hebben we geen president, idioot.
quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja dat was de grap.
Kennelijk geen sterke.
Het is rustig op je werk?quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:06 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit is best goed. Er worden tegenwoordig geen goede reclames meer gemaakt
Die jongen krijgt zo een teams presentatie van iemand die zijn pronouns aankondigt op Teams. Geef die jongen wat ruimte.quote:
Bedankt makker.quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die jongen krijgt zo een teams presentatie van iemand die zijn pronouns aankondigt op Teams. Geef die jongen wat ruimte.
wel dit gifje erbij gedaan tochquote:Op woensdag 10 januari 2024 13:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind het interessant genoeg om te delen in een groepsapp.
Je denkt dat ze wekelijks zulke peilingen houden?quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maurice stelt me teleur als hij dat niet doet.quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je denkt dat ze wekelijks zulke peilingen houden?
quote:Een 'sneeuwstorm des doods' zou het land volgende week weleens 'plat' kunnen leggen: verschillende media berichten over een weersverwachting voor volgende week woensdag. Bij Buienradar trappen ze op de rem. Ja, er is een model dat 20 centimeter sneeuw toont. Maar: "Een week vooruit kijken is echt heel erg ver weg", zegt meteoroloog Martijn Dorrestein.
Terecht.quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:58 schreef Caland het volgende:
Straks een presentatie van iemand die zijn pronouns in teams heeft ingevuld
Die staat bij mij al met 0-2 achter kan ik jullie melden
@Caland is Roman Roy uit Succession, altijd harde grappen maken, maar aan het eind emotioneel aan de bar een traantje wegpinken.quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:49 schreef GGMM het volgende:
@:Caland lijkt mij het type om hier stoer te doen maar dan in de meeting als iedereen zijn pronouns heeft uitgesproken ook zelf meedoet.
Wat gaat er nu gebeuren met je prostaatkanker behandeling herm?quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:50 schreef tong80 het volgende:
66 nummertjes van m'n maten. Recent geupload. Lekker uit de maat, hadden mateloos populair moeten zijn. In plaats daarvan kregen we Kensington, Di-Rect, Kane en Racoon. Wat wil je ook met 30 keer Blöf in de TOP-2000. Ieder land krijgt de shit die het verdient. A load of shit indeed.
Herman. Geen Slaats.
Over 6 tot 8 weken ken ik het resultaat. Dan uitslag van uroloog. Nu moet ik me tevreden houden met hartklachten. Net ECG gehad. Later uitslag van cardioloog. Eerst dinsdag nog naar de kaakchirurg.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat gaat er nu gebeuren met je prostaatkanker behandeling herm?
Wat is er elitair aan goede smaakquote:Op woensdag 10 januari 2024 15:05 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die elitair lopen te doen met hun muzieksmaak (tenzij ik het zelf doe)
Je zou in theorie dus schoon verklaard kunnen zijn over 6 tot 8 weken?quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Over 6 tot 8 weken ken ik het resultaat. Dan uitslag van uroloog. Nu moet ik me tevreden houden met hartklachten. Net ECG gehad. Later uitslag van cardioloog. Eerst dinsdag nog naar de kaakchirurg.![]()
Dit zou je ook kunnen zeggen over jouw topics natuurlijk.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er elitair aan goede smaakWat jij nu post is juist precies wat ik bedoel. Doe maar gewoon en omarm de stront die je overal hoort.
Uw voor jou. Noem die drie eens.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit zou je ook kunnen zeggen over jouw topics natuurlijk.
Maar ik laat de (hooguit 3) mensen die jouw topics leuk vinden wel in hun waarde
Ja. Maar niet genezen. Het is ongeneeslijk. Het is dan stabiel. Net zoals tong80. Ondanks diens verwoede pogingen om uit te stralen.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je zou in theorie dus schoon verklaard kunnen zijn over 6 tot 8 weken?
Zou fijn voor je zijnquote:Op woensdag 10 januari 2024 15:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. Maar niet genezen. Het is ongeneeslijk. Het is dan stabiel. Net zoals tong80. Ondanks diens verwoede pogingen om uit te stralen.
Hier ben ik al tevreden mee. Had slechter gekund. Er zijn bijvoorbeeld FA's die niemand, buiten VBL kent.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
- Die ene gast die altijd met '' reageert.
Verder kom ik niet, maar ik zei ook hooguit.
Zuid-Korea, daar hebben ze gisteren pas besloten dat ze gaan stoppen met honden fokken om op te vreten.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
NWS / Voor het eerst meer zeventigplussers dan twintigers in Zuid-Korea
@:KingRoland pompuh !!
Wij hadden vroeger thuis een boomertje, dat beestje was zo lief ik kon hem wel opvreten.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zuid-Korea, daar hebben ze gisteren pas besloten dat ze gaan stoppen met honden fokken om op te vreten.
parodie op een hondquote:Op woensdag 10 januari 2024 15:27 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger thuis een boomertje, dat beestje was zo lief ik kon hem wel opvreten.
Altijd dat Disney gedoe over dieren is ook vermoeiend, wat voor beest je eet is niet zo relevant, als het voor z'n slacht maar een aardig leven heeft gehad.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zuid-Korea, daar hebben ze gisteren pas besloten dat ze gaan stoppen met honden fokken om op te vreten.
Vind het wel relevant. Snap dat het cultureel anders kan liggen maar sommige dieren staan nu eenmaal al van oudsher dichterbij de mens. Een hond hebben we als mens notabene zelf als maat zo gecreerd uit wolven en dat was niet om ze op te eten. Dat zijn die Aziaten gaan doen. Maar Chinezen eten ook alles wat beweegt.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Altijd dat Disney gedoe over dieren is ook vermoeiend, wat voor beest je eet is niet zo relevant, als het voor z'n slacht maar een aardig leven heeft gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |