Pas maar op je tandenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 14:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik lunch nu met krokante broodjes.
Jij zal als rasechte Antilliaan wel kraakwitte bijtertjes hebben, is het niet?quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Jij zal als rasechte Antilliaan wel kraakwitte bijtertjes hebben, is het niet?
Zou me niks verbazen. Zelf moet ik naar de kaakchirurg van m'n tandarts.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:36 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Is dit een plaatje van een verbaasde negert?
@:tong80
Houtje-touwtje-trekpop.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen. Zelf moet ik naar de kaakchirurg van m'n tandarts.
Houtje, qua flossen.quote:
En je zal het niet geloven. Vanochtend gelijk Kukident-kleefspul meegenomen voor plaatje van voortand.quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
En je zal het niet geloven. Vanochtend gelijk Kukident-kleefspul meegenomen voor plaatje van voortand.
Zou GGMM de werkeloze zijn die op de bank zit?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 11:55 schreef Oriente het volgende:
GGMM advies zien geven in R&P.
Dan denk je alles gezien te hebben!
Ik maak vandaag spaghetti (op de manier zoals het hoort, gore vetklep)quote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Water, brood, totale isolatie.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Hé brother. Ik hoop geen dooie mus dit keer.......quote:Op dinsdag 9 januari 2024 14:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik lunch nu met krokante broodjes.
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hé brother. Ik hoop geen dooie mus dit keer.......
NWS / Ingenieur en chirurg denken oplossing voor tinnitus gevonden te hebben
Voor mij nu trusten. Merrege lutste bestraling.
Heb je die kuthoer weer met z'n dertien in een dozijn kut internetplaatje.quote:
Pfoe, gelukkig is de 34e niet de laatste maat!quote:Op woensdag 10 januari 2024 08:22 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Zo naar Den Bosch. 35ste en laatste bestraling.
Dank jequote:Op woensdag 10 januari 2024 08:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Pfoe, gelukkig is de 34e niet de laatste maat!
Zet hem op
Hij is al 2 titels verder.quote:Op woensdag 10 januari 2024 08:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Pfoe, gelukkig is de 34e niet de laatste maat!
Zet hem op
quote:Op woensdag 10 januari 2024 10:41 schreef GGMM het volgende:
Mevrouw komt gewoon binnen 'goeiemorgen', wij waren hier doodongerust.
Tja, beetje laat om te klagen over oprukkende negers.quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:29 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
De babbelbox vraagt zich af, wanneer bent u voor de laatste keer zo geil als boter geweest?
Dit is echt een heel oud filmpje.quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:29 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
De babbelbox vraagt zich af, wanneer bent u voor de laatste keer zo geil als boter geweest?
Normaal niet echt mijn soort content, maar bedankt voor de ophelderingquote:Op woensdag 10 januari 2024 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is echt een heel oud filmpje.
keurig twitter accountquote:Op woensdag 10 januari 2024 13:29 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
DIT IS 19 DECEMBERquote:Op woensdag 10 januari 2024 13:46 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
GeertGod@:lenny_leonard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |