Geen probleem, ik heb vandaag nieuwjaarsborrels bij twee voetbalclubs dus ik ga hem nog een paar keer horen vermoed ikquote:
Sterkte ouwe reus.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:39 schreef Tarado het volgende:
Straks naar de chiro, m'n onderrug laten rechtzetten, had een schuivertje op de fiets gemaakt wat een paar dagen later toch wat meer gevolgen had dan ik op dat moment dacht.
Sterkte!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:39 schreef Tarado het volgende:
Straks naar de chiro, m'n onderrug laten rechtzetten, had een schuivertje op de fiets gemaakt wat een paar dagen later toch wat meer gevolgen had dan ik op dat moment dacht.
Sterktequote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:39 schreef Tarado het volgende:
Ja hij lost het meestal wel in 1 keer op, ben afgelopen week ook 2 keer naar de fysio geweest maar meer dan tijdelijk de pijn verzachten door die spieren wat los te maken doet dat ook niet al sta ik alweer wat rechter.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterkte
Wel het gevoel dat het werkt bij jou dus? Ben er vorig jaar 4-5 keer geweest maar het deed niets voor mij
Sterkte lieverd.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:39 schreef Tarado het volgende:
Dat was Ronaldo denk ik, z'n vrouw/vriendin was vreemdgegaan met laten we zeggen de Tom Egbers van de Braziliaanse tv.quote:
Ik had het meer over Nederland, die fenomenale wedstrijd wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was Ronaldo denk ik, z'n vrouw/vriendin was vreemdgegaan met laten we zeggen de Tom Egbers van de Braziliaanse tv.
Toen was Havelange nog voorzitter van de FIFA, anders was NL gewoon finalist geweest.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 13:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik had het meer over Nederland, die fenomenale wedstrijd wel.
Ik zat toen nog net in groep 6, en we hadden de volgende ochtend, vlak voor de zomervakantie, een kringgesprek van een uur om het te verwerken.
Enige controverse daaromtrent is mij onbekend.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen was Havelange nog voorzitter van de FIFA, anders was NL gewoon finalist geweest.
Ik had finale kaartjes als Nederland had gewonnen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 13:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik had het meer over Nederland, die fenomenale wedstrijd wel.
Ik zat toen nog net in groep 6, en we hadden de volgende ochtend, vlak voor de zomervakantie, een kringgesprek van een uur om het te verwerken.
De overtreding op Pierre vlak voor tijd.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen was Havelange nog voorzitter van de FIFA, anders was NL gewoon finalist geweest.
Numan onterecht rood tegen Argentinië. Bogarde geblesseerd en Cocu moest naar achteren.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:12 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Enige controverse daaromtrent is mij onbekend.
Klopt.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Numan onterecht rood tegen Argentinië.
Een keer terecht. De tweede. Hij was laatst in 'Tussen de palen' op Ziggo. Kwamen ze er nog op terug. Vrijdag trouwens Litmanen op 21:30 uur. Leuk interviewprogramma.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 15:14 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Klopt.
Numan wel twee keer terecht geel.
Bami, met groenten en kip-balletjes in rode saus.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
vegashoarma met doppertjes en worteltjesquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:17 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
vegashoarma met doppertjes en worteltjes
Ik ga weldra een verse pan macaroni maken.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb je plakken kaas over?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik ga weldra een verse pan macaroni maken.
Cambuurgodenquote:
@chufiquote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:33 schreef onlogisch het volgende:
Net La sociedad de la nieve gekeken.
La sociedad de la nieve(2023)7.9adventure, drama, history, thriller144R12J.A. BayonaJ.A. Bayona, Bernat Vilaplana, Jaime MarquesEnzo Vogrincic, Agustín Pardella, Matías RecaltThe flight of a rugby team crashes on a glacier in the Andes. The few passengers who survive the crash find themselves in one of the world's toughest environments to surviveGoeie film.8
Sorry voor de wat lange review maar ik heb gewoon genoten van deze film. Alive had ik ook al gezien.
@:maxi-mus
@:Caland
@:Scrummie
@:GGMM
Niet in zn geheel, maar wel langs zien komen .. is het niet gewoon een remake van een voetbal team dat hetzelfde overkwam en elkaar uiteindelijk op aten om te overleven ....quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:chufi
jij dit gezien? anders ga ik dit niet kijken
Ah, volgens mij die gecrashte vliegtuig ergens in het andes gebergte geloof ik? bedoel je diequote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet in zn geheel, maar wel langs zien komen .. is het niet gewoon een remake van een voetbal team dat hetzelfde overkwam en elkaar uiteindelijk op aten om te overleven ....
Die vliegtuigquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ah, volgens mij die gecrashte vliegtuig ergens in het andes gebergte geloof ik? bedoel je die
edit: lees nu de beschrijving op IMDB, denk het wel![]()
In dat geval zie ik het door de vingersquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ben op mobiel vieze (...) dat je bent
sorryquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:28 schreef alpeko het volgende:
[..]
In dat geval zie ik het door de vingers
Jammer dat je niet compleet uit je stekker ging. Dan had ik je mogelijk een ban aan kunnen smerenquote:
Ruikt naar muf kerkhout.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik durf geen biechthokje in te stappen.
Alive was indrukwekkend en goed. Deze ook eens kijken later.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:33 schreef onlogisch het volgende:
La sociedad de la nieve(2023)7.9adventure, drama, history, thriller144R12J.A. BayonaJ.A. Bayona, Bernat Vilaplana, Jaime MarquesEnzo Vogrincic, Agustín Pardella, Matías RecaltThe flight of a rugby team crashes on a glacier in the Andes. The few passengers who survive the crash find themselves in one of the world's toughest environments to surviveGoeie film.8
Sorry voor de wat lange review maar ik heb gewoon genoten van deze film. Alive had ik ook al gezien.
Nee, het Uruguyaans rugby-team verongelukte echt.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet in zn geheel, maar wel langs zien komen .. is het niet gewoon een remake van een voetbal team dat hetzelfde overkwam en elkaar uiteindelijk op aten om te overleven ....
Zou ook gewoon eten. Rijk aan eiwitten. Ja toch @Orientequote:Op zondag 7 januari 2024 08:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, het Uruguyaans rugby-team verongelukte echt.
Voetbalteams die verongelukten, Torino, Man. U. SLM en Zambia hadden niet zo'n honger.
Leerzame dienstquote:Op zondag 7 januari 2024 13:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe was het met de Priester?
Rechts in de sneeuwquote:Op zondag 7 januari 2024 13:11 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX.
La sociedad de la nieve.
8.5/10
[ afbeelding ]
Wat valt je op aan deze foto?
Arie Boomsma.quote:Op zondag 7 januari 2024 13:11 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX.
La sociedad de la nieve.
8.5/10
[ afbeelding ]
Wat valt je op aan deze foto?
Dat past ook niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik durf geen biechthokje in te stappen.
Ik ga deze VANAVOND bekijken.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:33 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga deze maken (zonder plakken kaas)quote:Op zondag 7 januari 2024 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep
Opgebakken nasi van gisteren.quote:Op zondag 7 januari 2024 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Opwarmen van macaroni van gisteren (zonder er zowel vooraf als nadien plakken kaas over te mieteren).quote:Op zondag 7 januari 2024 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
mijn vriendin maakt enchaladasquote:Op zondag 7 januari 2024 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
nasi is toch altijd opgebakken rijst van gisterenquote:Op zondag 7 januari 2024 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Opgebakken nasi van gisteren.
@:johannes_vermeer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 januari 2024 07:18 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, jullie hebben toestemming om mij op te eten mochten we ooit in een noodsituatie belanden.Jullie hebben ook mijn toestemming maatjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongens, jullie hebben toestemming om mij op te eten mochten we ooit in een noodsituatie belanden.Ik snijd jullie met liefde aan stukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongens, jullie hebben toestemming om mij op te eten mochten we ooit in een noodsituatie belanden.Hier krijg je ongeremde celdeling van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Laat je dan bestralen.quote:Op maandag 8 januari 2024 10:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hier krijg je ongeremde celdeling van.
Vies dik biggetje.quote:Op maandag 8 januari 2024 11:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Stukje kersentaart bij de koffie.
Hou je waffel toch eens.quote:
Eet smakelijk maatquote:Op maandag 8 januari 2024 11:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Stukje kersentaart bij de koffie.
Rare combinatie om op je brood te doen, maar ik heb vaker gehoord dat je smaak verandert na wat bestralingen.quote:Op maandag 8 januari 2024 12:11 schreef tong80 het volgende:
Volkoren brood. Smeerworst en mandarijn.
Alleen als je straal bezopen bent.quote:Op maandag 8 januari 2024 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Rare combinatie om op je brood te doen, maar ik heb vaker gehoord dat je smaak verandert na wat bestralingen.
Ben je het nieuwe testament aan het herschrijven ofzo?quote:Op maandag 8 januari 2024 12:19 schreef alpeko het volgende:
NETFLIX.
Fool me once
8/10
Verfilming van boek van Harlan Coben. Wel veel overeenkomsten met andere verfilmingen van werk van Coben. Hoofdpersonage dat blijkbaar de hele dag de tijd heeft om opsporingswerk te doen. Hier en daar wat ongeloofwaardig maar tot aan het einde spannend.
Joanna Lumley, altijd de moeite waard.quote:Op maandag 8 januari 2024 12:19 schreef alpeko het volgende:
NETFLIX.
Fool me once
8/10
Verfilming van boek van Harlan Coben. Wel veel overeenkomsten met andere verfilmingen van werk van Coben. Hoofdpersonage dat blijkbaar de hele dag de tijd heeft om opsporingswerk te doen. Hier en daar wat ongeloofwaardig maar tot aan het einde spannend.
Past prima binnen mijn macro's makker.quote:Op maandag 8 januari 2024 12:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wordt het niet tijd om gewoon gezond te gaan eten?
Kolere. Klim je altijd zo in de pen? Een review is geen levensverhaal hé.quote:Op maandag 8 januari 2024 12:19 schreef alpeko het volgende:
NETFLIX.
Fool me once
8/10
Jouw KLB relaas over je koelkast was langer dan Het Bureau van J.J. Voskuilquote:Op maandag 8 januari 2024 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kolere. Klim je altijd zo in de pen? Een review is geen levensverhaal hé.
Maar dat was geen review. Echt gast, wtfquote:Op maandag 8 januari 2024 13:13 schreef alpeko het volgende:
[..]
Jouw KLB relaas over je koelkast was langer dan Het Bureau van J.J. Voskuil
@Drizzt_DoUrden had er anders een like voor over.quote:Op maandag 8 januari 2024 13:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar dat was geen review. Echt gast, wtf![]()
Misschien nog wel het meest pijnlijke van allemaalquote:Op maandag 8 januari 2024 13:22 schreef alpeko het volgende:
[..]
@:Drizzt_DoUrden had er anders een like voor over.
Ondertussen heb jij er al meer woorden vuil aan gemaakt dan dat de review lang wasquote:Op maandag 8 januari 2024 13:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien nog wel het meest pijnlijke van allemaal
Zo zie je maar wat je allemaal teweeg brengt met die achterlijke lange reviews.quote:Op maandag 8 januari 2024 13:25 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ondertussen heb jij er al meer woorden vuil aan gemaakt dan dat de review lang was
Dit motiveert me om de volgende nog wat langer te maken.quote:Op maandag 8 januari 2024 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo zie je maar wat je allemaal teweeg brengt met die achterlijke lange reviews.
quote:Op maandag 8 januari 2024 14:14 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dit motiveert me om de volgende nog wat langer te maken.
quote:Op maandag 8 januari 2024 13:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hou elkaar gewoon even goed vast.
Dit betekentquote:
Tong die weer mad is.quote:Op maandag 8 januari 2024 15:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit betekentZelfs de middelmaat regeert tegenwoordig bij users als Kukelecucktsju10. Pleur een verbaasde neger op het scherm en we zijn klaar. Tot morgen.
quote:Op maandag 8 januari 2024 15:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit betekentZelfs de middelmaat regeert tegenwoordig bij users als Kukelecucktsju10. Pleur een verbaasde neger op het scherm en we zijn klaar. Tot morgen.
Nee hoor. Dat is de tendens. Vinger op de zwerende pols. Trusten.quote:Op maandag 8 januari 2024 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tong die weer mad is.
[ afbeelding ]
[..]
Je mag het laatste woord hebben. In bruikleen natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 8 januari 2024 15:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je mag het laatste woord hebben. In bruikleen natuurlijk.
quote:
In welk crematorium moet ik strakjes zijn?quote:Op maandag 8 januari 2024 15:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je mag het laatste woord hebben. In bruikleen natuurlijk.
[..]
quote:Op maandag 8 januari 2024 15:27 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
In welk crematorium moet ik strakjes zijn?
quote:Op maandag 8 januari 2024 16:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik heb nog een trui over m'n hoodie getrokken.
Maakt mij dit homo?
@:capuchon_jongen
Laatste jaren veel 'beste voetballers aller tijden' van een land dood. Cruijff in 2013, Maradonna in 2021, Pele 2022, Charlton 2023quote:
2016 Cruijff, Maradona 2020.quote:Op maandag 8 januari 2024 17:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Laatste jaren veel 'beste voetballers aller tijden' van een land dood. Cruijff in 2013, Maradonna in 2021, Pele 2022, Charlton 2023
verrek ja, dacht dat 2013 dat rampjaar was met veel bekende doden, maar dat was nog korter geledenquote:Op maandag 8 januari 2024 17:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
2016 Cruijff, Maradona 2020.
Margaret Thatcher overleed in 2013, ik denk dat je die in je hoofd had.quote:Op maandag 8 januari 2024 17:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
verrek ja, dacht dat 2013 dat rampjaar was met veel bekende doden, maar dat was nog korter geleden
lolquote:Op maandag 8 januari 2024 17:32 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Margaret Thatcher overleed in 2013, ik denk dat je die in je hoofd had.
Vieze gore big, met je plakjes.quote:Op maandag 8 januari 2024 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Ik ook, nou ja rigatoni tonijn.quote:Op maandag 8 januari 2024 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Opwarm kip siam van vrijdagquote:Op maandag 8 januari 2024 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als de capuchon van je hoodie over je trui zit en niet onder je trui(anders zie je eruit als een kameel) dan is het goed.quote:Op maandag 8 januari 2024 16:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik heb nog een trui over m'n hoodie getrokken.
Maakt mij dit homo?
@:capuchon_jongen
Vieze vuile gore......quote:Op maandag 8 januari 2024 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nu ga ik als een newbie overkomen maar wtf is KBR?quote:
Kut Belg rot op.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nu ga ik als een newbie overkomen maar wtf is KBR?
Kuurne-Brussel-Ronse.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Dacht eerst:quote:
Dat betekent het eigenlijk ook. @Caland houdt het gewoon bij de nette variantquote:Op maandag 8 januari 2024 18:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Dacht eerst:
kankerbelg, optyfen
Ik vind het niet kunnen dat ik niet welkom ben. Ik ga stappen ondernemenquote:Op maandag 8 januari 2024 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat betekent het eigenlijk ook. @:Caland houdt het gewoon bij de nette variant
Kapsalon Bier Raketijsjequote:Op maandag 8 januari 2024 18:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een dom programma.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een koud bad weer zeg. Gelukkig is het MOL-bad weer kneiterwarm.
Hij snapt de Nederlandse versie gewoon nietquote:Op maandag 8 januari 2024 18:46 schreef GGMM het volgende:
Sow dan
@:capuchon_jongen laat geen spaan heel van de Nederlandse Mol
Straks alle boze WIDM fans op mijn dak.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:46 schreef GGMM het volgende:
Sow dan
@:capuchon_jongen laat geen spaan heel van de Nederlandse Mol
Dombo snapt het ook dus dat lijkt me sterkquote:Op maandag 8 januari 2024 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij snapt de Nederlandse versie gewoon niet
Cinus en Lanoquote:Op maandag 8 januari 2024 18:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat een dom programma.
Belgische Mol is 100000x beter
Dit is helaas waarquote:Op maandag 8 januari 2024 18:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat een dom programma.
Rot dan maar gewoon op idioot met je infantiele negatieve gedoe.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat een dom programma.
Dit snap ik niet.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dombo snapt het ook dus dat lijkt me sterk
tyf zelf een eind op randdebielquote:Op maandag 8 januari 2024 19:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Rot dan maar gewoon op idioot met je infantiele negatieve gedoe.
Kutbelg.
Wasilewski.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:54 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Ideeenkoning @:capuchon_jongen haalt uit naar alles en iedereen wat Nederland een warm hart toedraagt.
Vroeger gingen de ruzies nog over voetbal, politiek of tong zijn alcoholmisbruik maar nu gaat het over of de Nederlandse of Belgische versie van Wie is de Mol beter isquote:
'Voelt als -15 morgenochtend'quote:Op maandag 8 januari 2024 21:14 schreef Caland het volgende:
Ik moet morgen binnen blijven van het knmi @:lenny_leonard
Komt dat even goed uit
Zeg het ze maar!quote:Op maandag 8 januari 2024 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
tyf zelf een eind op randdebiel
Dan ga je lekker op fok.be je mening verkondigenquote:Op maandag 8 januari 2024 18:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat een dom programma.
Verander je naam in Nederlandgozer, want als België al te hoog voor je gegrepen is, laat staan dat je dan klaar bent voor de rest van de wereld.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan ga je lekker op fok.be je mening verkondigen
Het internet is van iedereen. Met je fok.be geneuzel heel de tijd. Jezus zeg wordt hier afgemaakt omdat ik gewoon zeg dat de Belgische versie van de mol beter is. Terwijl sommige Nederlanders dat ook vinden.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan ga je lekker op fok.be je mening verkondigen
De Vlaamse versie is ook beter. Ze laten veel meer van het spel zien, bij de Nederlandse versie wordt vooral verteld wat er gebeurd is. En dat dan 3 of 4 keer zodat zelfs @DombohetOlifantje1 het begrijpt.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het internet is van iedereen. Met je fok.be geneuzel heel de tijd. Jezus zeg wordt hier afgemaakt omdat ik gewoon zeg dat de Belgische versie van de mol beter is. Terwijl sommige Nederlanders dat ook vinden.
Iemand in de kerk had het laatst daarover toevallig.. wist niet dat dat bestond.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:40 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)-springt-bij-in-nood
@:kingroland
Ik vind het jammer dat je @DombohetOlifantje1 opzoekt. Ik ben teleurgesteld in jou, want hij is een goede jongen. Kind van God.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De Vlaamse versie is ook beter. Ze laten veel meer van het spel zien, bij de Nederlandse versie wordt vooral verteld wat er gebeurd is. En dat dan 3 of 4 keer zodat zelfs @:Dombohetolifantje1 het begrijpt.
Bij de Belg is het alleen lastig dat je ze soms zelfs met ondertiteling niet begrijpt.
Denk aan het aantal woorden in een post hier. @onlogisch is ongeletterdquote:Op maandag 8 januari 2024 22:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De Vlaamse versie is ook beter. Ze laten veel meer van het spel zien, bij de Nederlandse versie wordt vooral verteld wat er gebeurd is. En dat dan 3 of 4 keer zodat zelfs @:Dombohetolifantje1 het begrijpt.
Bij de Belg is het alleen lastig dat je ze soms zelfs met ondertiteling niet begrijpt.
Ik had helemaal niet gevraagd naar je mening daarover. Ook de Belgische versie valt onder dat warme MOL-bad.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het internet is van iedereen. Met je fok.be geneuzel heel de tijd. Jezus zeg wordt hier afgemaakt omdat ik gewoon zeg dat de Belgische versie van de mol beter is. Terwijl sommige Nederlanders dat ook vinden.
Posticon veranderdquote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:35 schreef onlogisch het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door alpeko op 09-01-2024 06:41:37 ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Ik ga NU kijken.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 11:29 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Gewoon meteen beet in het Ajaxtopic.
We werden gewoon beflikkerd.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:45 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.instagram.com(...)MXFtYXdpMHdoMW5ieg==
@:ggmm heeft een GROOT probleem
Wat een clown.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 11:40 schreef Caland het volgende:
User Befbekje probeert iets in het ajaxtopic.
Als Niek was je toch voor Ajax, of herinner ik me dat niet goed?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 11:29 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Gewoon meteen beet in het Ajaxtopic.
Ik kom praktisch nooit in stadions, vandaar dat ik vroeger altijd voor Haarlem was.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Niek was je toch voor Ajax, of herinner ik me dat niet goed?
Ook even een duit in het zakje gedaan.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 11:55 schreef Oriente het volgende:
GGMM advies zien geven in R&P.
Dan denk je alles gezien te hebben!
Ik ga NU kijken!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 11:55 schreef Oriente het volgende:
Ik ga meeposten om jou te klotenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik had helemaal niet gevraagd naar je mening daarover. Ook de Belgische versie valt onder dat warme MOL-bad.
Zolang jij wegblijft tenminste.
Je kan beter in duo's denken zoals Hans van Breukelen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk niet graag in hokjes.
Oh wat gezellig.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ga meeposten om jou te kloten
Dat is waar.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je kan beter in duo's denken zoals Hans van Breukelen.
Hier word ik droevig van.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik ben gewoon een eenzame jongen.
Stamppot hete bliksem en een runderlapje.quote:
Je bent zelf hete bliksemquote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stamppot hete bliksem en een runderlapje.
Bedankt voor je medeleven.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige
Daarom is hij zo eenzaam
Gelachen om je bijdragequote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook even een duit in het zakje gedaan.
Pas maar op je tandenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 14:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik lunch nu met krokante broodjes.
Jij zal als rasechte Antilliaan wel kraakwitte bijtertjes hebben, is het niet?quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Jij zal als rasechte Antilliaan wel kraakwitte bijtertjes hebben, is het niet?
Zou me niks verbazen. Zelf moet ik naar de kaakchirurg van m'n tandarts.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:36 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Is dit een plaatje van een verbaasde negert?
@:tong80
Houtje-touwtje-trekpop.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen. Zelf moet ik naar de kaakchirurg van m'n tandarts.
Houtje, qua flossen.quote:
En je zal het niet geloven. Vanochtend gelijk Kukident-kleefspul meegenomen voor plaatje van voortand.quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
En je zal het niet geloven. Vanochtend gelijk Kukident-kleefspul meegenomen voor plaatje van voortand.
Zou GGMM de werkeloze zijn die op de bank zit?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 11:55 schreef Oriente het volgende:
Ik maak vandaag spaghetti (op de manier zoals het hoort, gore vetklep)quote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Water, brood, totale isolatie.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Hé brother. Ik hoop geen dooie mus dit keer.......quote:Op dinsdag 9 januari 2024 14:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik lunch nu met krokante broodjes.
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hé brother. Ik hoop geen dooie mus dit keer.......
NWS / Ingenieur en chirurg denken oplossing voor tinnitus gevonden te hebben
Voor mij nu trusten. Merrege lutste bestraling.
Heb je die kuthoer weer met z'n dertien in een dozijn kut internetplaatje.quote:
Pfoe, gelukkig is de 34e niet de laatste maat!quote:Op woensdag 10 januari 2024 08:22 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Zo naar Den Bosch. 35ste en laatste bestraling.
Dank jequote:Op woensdag 10 januari 2024 08:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Pfoe, gelukkig is de 34e niet de laatste maat!
Zet hem op
Hij is al 2 titels verder.quote:Op woensdag 10 januari 2024 08:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Pfoe, gelukkig is de 34e niet de laatste maat!
Zet hem op
quote:Op woensdag 10 januari 2024 10:41 schreef GGMM het volgende:
Mevrouw komt gewoon binnen 'goeiemorgen', wij waren hier doodongerust.
Tja, beetje laat om te klagen over oprukkende negers.quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:29 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
De babbelbox vraagt zich af, wanneer bent u voor de laatste keer zo geil als boter geweest?
Dit is echt een heel oud filmpje.quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:29 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
De babbelbox vraagt zich af, wanneer bent u voor de laatste keer zo geil als boter geweest?
Normaal niet echt mijn soort content, maar bedankt voor de ophelderingquote:Op woensdag 10 januari 2024 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is echt een heel oud filmpje.
keurig twitter accountquote:Op woensdag 10 januari 2024 13:29 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
DIT IS 19 DECEMBERquote:Op woensdag 10 januari 2024 13:46 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
GeertGod@:lenny_leonard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |