Wanneer gym?quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die vraag kunnen we beter aan jou stellen. @:GGMM en ik hebben geen sociaal leven dus wij zijn altijd beschikbaar.
Ik in principe ook, alleen vanavond niet, morgenavond niet, zondag Feyenoord (dus er na wel beschikbaar) en dinsdagavond en woensdag de hele dag niet.quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die vraag kunnen we beter aan jou stellen. @:GGMM en ik hebben geen sociaal leven dus wij zijn altijd beschikbaar.
Precies gedaan wat ik anders vroeg.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt helemaal van de band af maar als ze er maar 1 vervangen hebben zal je wel een kutautootje hebben.
Iedereen wordt beter van een bak waarheid in zijn smoel.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
De waarheid is meestal koud en hard.
Nice. Hier vanavond Biceps/Lats/Side Delts. Wel teringmoe, slecht geslapen door de kat.quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Morgenochtend weer hé strijder.
MAUWquote:Op donderdag 11 januari 2024 14:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Slecht geslapen door de kat.
Jeetje.
Misschien wou hij/zij wel naar buiten.quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
MAUW
MAUW
MAUW
en dat de hele nacht
Het is geen buitenkat, dus nee.quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien wou hij/zij wel naar buiten.
Ik zie maar 1 oplossingquote:Op donderdag 11 januari 2024 14:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
MAUW
MAUW
MAUW
en dat de hele nacht
Laten steriliserenquote:Op donderdag 11 januari 2024 14:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
MAUW
MAUW
MAUW
en dat de hele nacht
Ik ben al tijden gestopt met neuken. En nuquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:42 schreef Tarado het volgende:
Ik heb er toch altijd moeite mee, mensen die jaren dom bezig waren en er dan mee stoppen, te complimenteren.
Als je ze maar lang genoeg geen eten geeft wennen ze er uiteindelijk vanzelf aan en stopt het miauwenquote:Op donderdag 11 januari 2024 14:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
MAUW
MAUW
MAUW
en dat de hele nacht
Ik vind het verontrustend dat iemand bijhoudt hoe vaak ik ben gestopt met drinken. En het ook nog eens precies goed heeft. Weird.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je domme keuzes herstelt is dat wel een compliment waard. Genoeg mensen die te koppig zijn om hun fouten toe te geven en dom blijven doen.
Als het nou een Tong is die voor de 86ste keer stopt met drinken dan wordt het wat anders
Misschien weer eens oppakkenquote:Op donderdag 11 januari 2024 14:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben al tijden gestopt met neuken. En nu
Dat had ik een jaar geleden al in de gaten. Ik werd bij het constateren er op aangevallen.quote:
Befbekje houdt dit bij in zijn Excel-bestand en deelt dit met onsquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het verontrustend dat iemand bijhoudt hoe vaak ik ben gestopt met drinken. En het ook nog eens precies goed heeft. Weird.
Klopt. Een lijk ook.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
De waarheid is meestal koud en hard.
Ik vond roken kankervies. Maar ieder z'n meug bij de peuk.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Roken is kankerlekker, maar ben zelf ook al ruim twaalf jaar gestopt (op een enkel peukie na, jaren terug).
Dus eigenlijk ben ik niet twaalf jaar gestopt, maar de dagelijkse routine al ruim twaalf jaar geleden gebroken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |