Over je haar? Vertel ons meer.quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:25 schreef Oriente het volgende:
Ik kreeg dinsdag een soort van compliment bij mijn nieuwe werk en daar werd ik al teringongemakkelijk van
Nee.quote:
Even 8 frikandellen eten nadat ik een hersenbloeding heb gehad en dagelijks mn broek vol schijtquote:
Graag pics.quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee.
"Je bent wel breed"
Ik zei uit ongemak maar "ja dat is allemaal vet"
Te veel gepest op FOK! door GGMM en consorten
Treurig toch, vind het een zielige manquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:27 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Even 8 frikandellen eten nadat ik een hersenbloeding heb gehad en dagelijks mn broek vol schijt
Ik kan me niet herinneren dat ik jou ooit gepest heb, maar als jij dat zo ervaren hebt dan bied ik daar mijn excuses voor aanquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee.
"Je bent wel breed"
Ik zei uit ongemak maar "ja dat is allemaal vet"
Te veel gepest op FOK! door GGMM en consorten
Kom me helpenquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
Treurig toch, vind het een zielige man
Iets steriliseren wat zich toch al niet voortplant lijkt mij vrij overbodig.quote:
GGMM is de Mark Rutte van FOK!quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik jou ooit gepest heb, maar als jij dat zo ervaren hebt dan bied ik daar mijn excuses voor aan
Dat maakt twee.quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:18 schreef onlogisch het volgende:
@:Dombohetolifantje1 is een bijzondere jongen.
Waar en wanneer ? Normaal kleineer je me als ik een ban heb. Heb je al gereageerd op me in de feedback van VBL ?quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:46 schreef GGMM het volgende:
Eindelijk hapt @:tong80
Duurt verdomme een kwartier
Ik kleineer je ook als je geen ban hebt.quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar en wanneer ? Normaal kleineer je me als ik een ban heb. Heb je al gereageerd op me in de feedback van VBL ?
"tegenwoordig"quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:25 schreef Caland het volgende:
Ik dacht dat @:tong80 hier niet meer zou posten
Zijn woorden zijn ook niks meer waard tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |