Ik ben blij in de jaren 80 en 90 uit te zijn gegaan. Pilsje voor 2 gulden. Nu moet je buiten in de regen bij het café nadat je een rondje hebt gegeven van 40 euro voor 8 man je nicotine behoefte bevredigen voor heel je zakgeld.quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
22 jaar gepaft, en idd, voordat ik stopte betaalde ik ook iets van 16 euro voor een pak shag
Dat noemen ze de ultieme hongerstaking.quote:
Ik hoop langer mee te gaan. Keek na afloop ?quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Erg mooi maat. Ik tikte laatst de 1100 dagen aan
Dat ook. Maar dat is weer wat anders.quote:
Goed idee. Ben inmiddels 85 kilo. Zal eens op tinder iets zetten. Van gruwelijk mooie dekhenst zoekt geil kutwijf om vol te pompen.quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:08 schreef GGMM het volgende:
Het wordt tijd dat er een optie komt om mijn posts te wijzigen
Ja?quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb overigens wel respect voor vrouwen.
Overdag een Disney dier, ‘s avonds non-vanilla.quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sterker nog.
Ik ben onderdanig.
Je wordt graag gedomineerd?quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sterker nog.
Ik ben onderdanig.
Hoi Piscesquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Overdag een Disney dier, ‘s avonds non-vanilla.
Hoi Orientequote:
Jammerquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik word hier dagelijks gedomineerd.
Dus nee, niet per se.
Zocht je een derde?quote:
Doe ons allemaal een plezier en plak daar nog 1 of 2 dagen achteraanquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb al 4 dagen niet meer gedronken.
Wil je niet voor de rest spreken, maar alleen voor jezelf?quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe ons allemaal een plezier en plak daar nog 1 of 2 dagen achteraan
Nee, een is wel genoeg, maar dombo is een schatje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |