Oh was dat een grapquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt dat je de grap even uitlegt maat
Is toch een compliment. Rutte is een mega sociale man.quote:
Een bak borrelnootjes ouwe Bornese boer met je rotte banden.quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
sowquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt dat je de grap even uitlegt maat
SOWquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh was dat een grap
Ik zag geen likes
Curry kipquote:Op donderdag 11 januari 2024 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Couscous, salade.quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bij deze. Ik bedoelde Usslri Yeglulquote:
Vroeger wel danquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:25 schreef Caland het volgende:
Ik dacht dat @:tong80 hier niet meer zou posten
Zijn woorden zijn ook niks meer waard tegenwoordig
Je moet niet alles lezen wat je gelooft.quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:24 schreef fetX het volgende:
FOK! is nog lang niet dood als ik dit zo allemaal lees
Ik huilde gisteren na m'n laatste bestraling.quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga even huilen in een hoekje.
Dit kan beter. Je lijkt wel een amateur. Tweederangs Tong.quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:27 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik stootte zojuist m'n spleenheup tegen de tafelpoot, de tafelpoot van vier onder de tafel, moet nog FF naar de HEMA voor viltjes voor eronder, dan krassen ze geen lot op het laminaat.
Dat kan ik me voorstellen makker brother. Ik las gisteren dat je schreef dat genezing niet mogelijk is, maar dat het stabiel blijft? Wat betekent dat in de praktijk? Kan je er nog 100 mee worden?quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik huilde gisteren na m'n laatste bestraling.
Kan ik me voorstellen. Hoewel, eigenlijk ook weer niet. Heftig manquote:Op donderdag 11 januari 2024 18:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dikke knuffel, Tong. Dat zal zeker beladen geweest zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker. Heb ook bijna geen lichamelijke klachten door de kanker. M'n hart zit me meer in de weg. Gelukkig heb ik die op de goede plaats. Ruimhartig enzo.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen makker brother. Ik las gisteren dat je schreef dat genezing niet mogelijk is, maar dat het stabiel blijft? Wat betekent dat in de praktijk? Kan je er nog 100 mee worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |