Wat is de volgende stap nu makkertquote:Op donderdag 11 januari 2024 12:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat al voorspeld. Na stoppen van bestralingen extra misselijk. Dus even gebakken lucht.
Niet, zij gaat hier wonenquote:Op donderdag 11 januari 2024 12:16 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wanneer verhuis je naar de land of the free
Eerst resultaat van hart-ECG afwachten. Dat speelt ook. Maar verder over 4-tot 6 weken pas resultaat van bestralingen. Ondertussen kut muziek draaien en dinsdag in de stoel van de kaakchirurg. Gewoon bezig blijven.quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wat is de volgende stap nu makkert
quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
165 euro betaald na het vervangen van mijn lekke band.
Ik krijg de indruk dat ik opgelicht ben.
Trots op je maatquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, vandaag 1,5 jaar rookvrij
Hangt helemaal van de band af maar als ze er maar 1 vervangen hebben zal je wel een kutautootje hebben.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
165 euro betaald na het vervangen van mijn lekke band.
Ik krijg de indruk dat ik opgelicht ben.
Mooi man. Ik dit jaar 10 jaar. Na 30jaar roken. Hoelang heb jij gerookt ? Sprak gisteren een roker. Die betaalt 16 euro per pakkie shag. Fucking meer dan 30 gulden.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Anal cunt is pas een kutband.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt helemaal van de band af maar als ze er maar 1 vervangen hebben zal je wel een kutautootje hebben.
duurt 5.352 dagenquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gohquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:36 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Oriente probeert iets.
Als je domme keuzes herstelt is dat wel een compliment waard. Genoeg mensen die te koppig zijn om hun fouten toe te geven en dom blijven doen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:42 schreef Tarado het volgende:
Ik heb er toch altijd moeite mee, mensen die jaren dom bezig waren en er dan mee stoppen, te complimenteren.
OK, kan ik in meekomen maar hangt er wel vanaf hoelang je ermee bezig was, als je er jaren over doet om wat aan een domme keus te doen is het ook geen compliment meer waard.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je domme keuzes herstelt is dat wel een compliment waard. Genoeg mensen die te koppig zijn om hun fouten toe te geven en dom blijven doen.
Als het nou een Tong is die voor de 86ste keer stopt met drinken dan wordt het wat anders
Beter laat dan nooit, maar ik snap je puntquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, kan ik in meekomen maar hangt er wel vanaf hoelang je ermee bezig was, als je er jaren over doet om wat aan een domme keus te doen is het ook geen compliment meer waard.
Maat. Wanneer gaan we (hopelijk met @Scrummiequote:Op donderdag 11 januari 2024 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit, maar ik snap je punt
Rainbow roadquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maat. Wanneer gaan we (hopelijk met @:Scrummie) eens Mario Kart spelen?
Hopelijk heeft @Scrummie nog tijd voor ons nu hij een vriendin heeft.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maat. Wanneer gaan we (hopelijk met @:Scrummie) eens Mario Kart spelen?
Wij zouden zomaar collega's kunnen zijnquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk heeft @:scrummie nog tijd voor ons nu hij een vriendin heeft.
Ik heb in principe nooit iets te doen als ik niet op m'n werk ben, dus ik kan altijd
Mooie woorden zijn niet waar, ware woorden zijn niet mooiquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
De waarheid is meestal koud en hard.
Bitcoin op weg naar de 50k maat.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:59 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mooie woorden zijn niet waar, ware woorden zijn niet mooi
Nu vragen wij ons allemaal af wat de reden voor de peukie wasquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Roken is kankerlekker, maar ben zelf ook al ruim twaalf jaar gestopt (op een enkel peukie na, jaren terug).
Dus eigenlijk ben ik niet twaalf jaar gestopt, maar de dagelijkse routine al ruim twaalf jaar geleden gebroken.
Hij had zich voor de 500e keer in z'n reet laten neukenquote:Op donderdag 11 januari 2024 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu vragen wij ons allemaal af wat de reden voor de peukie was
22 jaar gepaft, en idd, voordat ik stopte betaalde ik ook iets van 16 euro voor een pak shagquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi man. Ik dit jaar 10 jaar. Na 30jaar roken. Hoelang heb jij gerookt ? Sprak gisteren een roker. Die betaalt 16 euro per pakkie shag. Fucking meer dan 30 gulden.![]()
Anal Cunt - Hitler was a sensitive man, om er maar eens een klassieker uit te gooienquote:
Tim is gay was mijn favoriet.quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Anal Cunt - Hitler was a sensitive man, om er maar eens een klassieker uit te gooien
Dit kan op een tegeltjequote:Op donderdag 11 januari 2024 13:59 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mooie woorden zijn niet waar, ware woorden zijn niet mooi
Ook een mooie jaquote:Op donderdag 11 januari 2024 14:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Tim is gay was mijn favoriet.
Noem maar een datum en tijd.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij zouden zomaar collega's kunnen zijn
Nu zijn alle ogen gericht op @:Scrummie
Die vraag kunnen we beter aan jou stellen. @GGMM en ik hebben geen sociaal leven dus wij zijn altijd beschikbaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |