is?quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GGMM heeft het weer is aan de stok met tong80.
Goh
quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goh
Oke Kukel.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hou dat lekker onder je vrienden daar in Emmer-Compascuum.
Dan moet je ook niet klagen wanneer diegene zijn/haar/hen presentatie geeft en je geen idee hebt wat het nou precies moet voorstellen dus je gaat maar heel ongemakkelijk voornaamwoorden ontwijkenquote:Op woensdag 10 januari 2024 13:58 schreef Caland het volgende:
Straks een presentatie van iemand die zijn pronouns in teams heeft ingevuld
Die staat bij mij al met 0-2 achter kan ik jullie melden
isquote:Op woensdag 10 januari 2024 15:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goh
Minder erg dan een FA die Maurice Hendriks niet kent en daarom maar een slotje zet op een actueel topic in VBL.quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Minder erg dan een FA die Maurice Hendriks niet kent en daarom maar een slotje zet op een actueel topic in VBL.
Tot nooit.
Je laat je nu kisten door iemand die FA moet worden om een beetje aanzien te krijgen op een forum.quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Minder erg dan een FA die Maurice Hendriks niet kent en daarom maar een slotje zet op een actueel topic in VBL.
Tot nooit.
Nee hoor. Ik laat me niet kisten. Ik wil gecremeerd worden. Heb gewoon geen zin meer om na het openen van een topic in VBL af te moeten wachten of-ie, met God's gratie, open blijft. Deze kist sluit ik. Geen zin meer in de deksel op m'n neus.quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je laat je nu kisten door iemand die FA moet worden.
Oh jammer, ik dacht dat je voorgoed weg wasquote:Op woensdag 10 januari 2024 16:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik laat me niet kisten. Ik wil gecremeerd worden. Heb gewoon geen zin meer om na het openen van een topic in VBL af te moeten wachten of-ie, met God's gratie, open blijft. Deze kist sluit ik. Geen zin meer in de deksel op m'n neus.
No you hang up the phone.quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik laat me niet kisten. Ik wil gecremeerd worden. Heb gewoon geen zin meer om na het openen van een topic in VBL af te moeten wachten of-ie, met God's gratie, open blijft. Deze kist sluit ik. Geen zin meer in de deksel op m'n neus.
Bij deze.quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh jammer, ik dacht dat je voorgoed weg was
Deze zin mist een woord, Dombo.quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:13 schreef onlogisch het volgende:
Wil jij ook een 'in memoriam' tag @:magerehein langs is geweest @:tong80?
Ik wil wel iedereen bedanken voor alle reflectie. Wat een behulpzaam forum.quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:14 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Deze zin mist een woord, Dombo.
Maurits.quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tot nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |