Nou nou nou...quote:
Kip Kerrie.quote:Op woensdag 10 januari 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Broodjes kaas-prei uit de oven en tomatensoep.quote:Op woensdag 10 januari 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:30 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Blijven doneren @:zipportal
KBR maatquote:Op woensdag 10 januari 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oei oei oei. Geen likes meer voor moderator @onlogischquote:
Net geen jaar gehaald.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je dit bij mij solo doet, mention ik je nooit meer. Gelukkig doe je het alleen in groepsverband.
Wat vindt de niggerkapper er van dat je niet meer komt?quote:Op woensdag 10 januari 2024 21:19 schreef KingRoland het volgende:
Afspraak gemaakt Aziatische kapper. Ik moet weer lang wachten.. 3 weken. best druk
@:caland @:wereldgozer @:fetx @:oriente @:3rr0r @:coco @:Kukelecucktsju10 @:pisces29 @:de_boswachter
Wat is datquote:Op woensdag 10 januari 2024 21:19 schreef KingRoland het volgende:
Afspraak gemaakt Aziatische kapper. Ik moet weer lang wachten.. 3 weken. best druk
@:caland @:wereldgozer @:fetx @:oriente @:3rr0r @:coco @:Kukelecucktsju10 @:pisces29 @:de_boswachter
Turkse kapper is toch eigenlijk de bom. @RamboDirkquote:Op woensdag 10 januari 2024 21:19 schreef KingRoland het volgende:
Doet die een halve dag per klant?quote:Op woensdag 10 januari 2024 21:19 schreef KingRoland het volgende:
Een aziatische kapperquote:
niks voor mij, niet echt goed voor wat ik wilquote:Op woensdag 10 januari 2024 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Turkse kapper is toch eigenlijk de bom. @:rambodirk
veel klantenquote:
Jammer dat je niet vol in de vangrail bent geklapt. Wat heftig zeg. Hopelijk gaat het goed met jequote:Op donderdag 11 januari 2024 07:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goedemorgen vrienden,
Even een lekke band overleefd op de snelweg.
Dit gaat echt mijn jaar worden.
Netjes Flopland. Graag voor- en napics.quote:Op woensdag 10 januari 2024 21:19 schreef KingRoland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |