quote:Op donderdag 28 december 2023 14:00 schreef Blues het volgende:
[..]
Alleen ooit mogelijk als we een grote prijs winnen, AYNIL meewerkt of we een crowdfunding doen..
Dus ik denk het niet.
Hopelijk sturen ze, zoals laatste paar keer, af en toe foto's bij de brieven, want online is er nog steeds niets mogelijk.
Mijn andere zoon was er vorig jaar, heeft een inkijkje gehad in hun manier van leven, en ze kunnen wel online, maar Q wil het niet. Ook voor zover wij weten geen mobiele tel.quote:
Zeker. Was gezellig gisteren. Vandaag beetje prutsen, morgen dagje Amsterdam.quote:
Ja dat zijn keuzes... Moeilijk voor jou zeg.quote:Op donderdag 28 december 2023 14:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Mijn andere zoon was er vorig jaar, heeft een inkijkje gehad in hun manier van leven, en ze kunnen wel online, maar Q wil het niet. Ook voor zover wij weten geen mobiele tel.
Leuk, samen, al langer dan we willen toegeven denk ik.quote:Op donderdag 28 december 2023 14:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja dat zijn keuzes... Moeilijk voor jou zeg.
@:Lonaa, vertel over W, hoe wat en hoe lang?
Echt, die agressiviteit is verschrikkelijk . Sommige mensen denken dat vuurwerk een eerste levensbehoefte behoefte isquote:Op donderdag 28 december 2023 16:06 schreef fietsie het volgende:
Net een filmpje gezien van uit de Kaufland in Kleve...
Daar trekken Nederlanders vuurwerk al van de distributiekar als het het magazijn uitgerold wordt... verpakkingen die kapot getrokken worden, alles.
Varkens..
Hele knappe ontwikkeling ook. Vind dat zelf nog steeds enorm moeilijk soms.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh ja, @:Tele6, goed bezigmet weekendje en fiets, maar ook met keuzes maken over wat je zélf wil. Ik begin nu met de therapie ook steeds meer te leren/beseffen/voelen dat ik er óók toe doe. En ook dingen wel of niet mag willen en daar voor uit mag komen. Ipv steeds maar doen wat anderen willen/wat ik denk dat er van me wordt verwacht/wat voor anderen het handigst is. Best wel fijne ontwikkeling
Dankquote:Op donderdag 28 december 2023 16:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hele knappe ontwikkeling ook. Vind dat zelf nog steeds enorm moeilijk soms.
Ik weet niet of dat alleen met mijn historie is eigenlijk maar ik ben gewend dat het altijd dezelfde dag is. Zoals vandaag ook: goed nieuws, niets bijzonders te zien, tot volgend jaar.quote:Op donderdag 28 december 2023 17:09 schreef AnneX het volgende:
@:yinu bestaat er zoiets als ‘ klantenservice’, dat de vrouwen met jouw historie zo snel mogelijk persoonlijk bericht krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Agressiequote:Op donderdag 28 december 2023 16:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Echt, die agressiviteit is verschrikkelijk . Sommige mensen denken dat vuurwerk een eerste levensbehoefte behoefte is
Sorryquote:Op donderdag 28 december 2023 18:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Agressie![]()
Ik krijg er rilassociaties van het horrorwoord disrespectvol.
quote:Op donderdag 28 december 2023 17:50 schreef yinu het volgende:
Ik vind zo lastig dat je met dat soort dingen zo moeilijk weet wat normaal is. Jij hebt nu toevallig andere ervaring op andere plekken, dan klinkt het wel of zij de rareb zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb tot op heden afaik 2x een infuus gehad, op verschillende plekken (lijf en zkh) om verschillende redenen. Beide keren was dat verrot pijnlijk, niet per se bij het prikken maar wel het erin zitten en nog meer het eruit halen. Uiteraard ook napijn (en een keer aderontsteking).
De mensen eromheen doen altijd heel nonchalant over zo'n infuus. Is dat dan omdat het normaal is dat het pijn doet en ze vinden dat je niet moet zeiken? Doet het normaal geen pijn en vinden ze daarom dat je niet moet zeiken? Ik vind het zo verwarrend want over allerlei andere dingen die ik juist nonchalant onderga, vragen ze vervolgens 6x of het wel ok is.
Ik ben echt geen jankerd irt pijn, maar dit vind ik echt![]()
![]()
En ja, ik ben wel van zins daar de volgende keer eens naar te informeren. Maar vooralsnog dacht ik dat het erbij hoorde, alleen dat ge-aardigdoe bij andere dingen brengt me in de war.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op donderdag 28 december 2023 18:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind zo lastig dat je met dat soort dingen zo moeilijk weet wat normaal is. Jij hebt nu toevallig andere ervaring op andere plekken, dan klinkt het wel of zij de rareb zijn.
Ik heb tot op heden afaik 2x een infuus gehad, op verschillende plekken (lijf en zkh) om verschillende redenen. Beide keren was dat verrot pijnlijk, niet per se bij het prikken maar wel het erin zitten en nog meer het eruit halen. Uiteraard ook napijn (en een keer aderontsteking).
De mensen eromheen doen altijd heel nonchalant over zo'n infuus. Is dat dan omdat het normaal is dat het pijn doet en ze vinden dat je niet moet zeiken? Doet het normaal geen pijn en vinden ze daarom dat je niet moet zeiken? Ik vind het zo verwarrend want over allerlei andere dingen die ik juist nonchalant onderga, vragen ze vervolgens 6x of het wel ok is.
![]()
En ja, ik ben wel van zins daar de volgende keer eens naar te informeren. Maar vooralsnog dacht ik dat het erbij hoorde, alleen dat ge-aardigdoe bij andere dingen brengt me in de war.
SPOILER: Tip!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja logisch, dan komt zijn omzet beter overeen met zijn gewicht-op-voorraad administratiequote:Op donderdag 28 december 2023 19:22 schreef derLudolf het volgende:
De vuurwerkhandelaar (legaal) geeft contant betere prijzen
Waar pin jij dan?quote:Op donderdag 28 december 2023 19:49 schreef Molo het volgende:
Ben nog nooit bij een Geldmaat geweest
Ik vorige week voor het eerst. Ik moest echt even kijken hoe het werktequote:Op donderdag 28 december 2023 19:49 schreef Molo het volgende:
Ben nog nooit bij een Geldmaat geweest
Allichtquote:Op donderdag 28 december 2023 19:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja logisch, dan komt zijn omzet beter overeen met zijn gewicht-op-voorraad administratie
Ik heb echt heel veel infusen gehad en het hoort geen pijn te doen. Het is wel wat meer gevoelig als je vaak geprikt wordt. Maar als je aderontsteking hebt moeten ze ergens anders prikken. Dat kan ook in je voet. Of waar dan ook.quote:Op donderdag 28 december 2023 18:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind zo lastig dat je met dat soort dingen zo moeilijk weet wat normaal is. Jij hebt nu toevallig andere ervaring op andere plekken, dan klinkt het wel of zij de rareb zijn.
![]()
En ja, ik ben wel van zins daar de volgende keer eens naar te informeren. Maar vooralsnog dacht ik dat het erbij hoorde, alleen dat ge-aardigdoe bij andere dingen brengt me in de war.
Nee, ik ook niet vaak, als ik toch in D ben ga ik bij de Volksbank langs, die heeft vrije biljartkeuze.quote:
Zou nog steeds weleens onderbouwing willen zien van al die anti terrorisme en anti witwaspraktijken. Wat al die maatregelen nou echt opleverenquote:Op donderdag 28 december 2023 20:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet vaak, als ik toch in D ben ga ik bij de Volksbank langs, die heeft vrije biljartkeuze.
Daarom vind ik het zo krom dat je in NL ¤5 moet betalen aan onderzoekskosten vanwege verdenking van terreur en zo als je een ¤200 biljet wilt stortenBij veel Volksbanken zitten ze gewoon in de automaat
Dan zouden 16.000 mensen niets meer te doen hebbenquote:Op donderdag 28 december 2023 20:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou nog steeds weleens onderbouwing willen zien van al die anti terrorisme en anti witwaspraktijken. Wat al die maatregelen nou echt opleveren
Helpt dan wel weer heel effectief tegen die gruwelijk hoge werkloosheid tegenwoordigquote:Op donderdag 28 december 2023 20:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan zouden 16.000 mensen niets meer te doen hebben
(en indirect nog veel meer).
Ik vind het prima om die 16.000 mensen zoiets te laten doen, maar koppel er dan hoofdelijke verantwoordelijkheid aan: zij schatten het fout in, zij betalen prive voor alle gevolgen.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan zouden 16.000 mensen niets meer te doen hebben
(en indirect nog veel meer).
Ik moest deze 3 keer lezen, maar biljetkeuzequote:Op donderdag 28 december 2023 20:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet vaak, als ik toch in D ben ga ik bij de Volksbank langs, die heeft vrije biljartkeuze.
Daarom vind ik het zo krom dat je in NL ¤5 moet betalen aan onderzoekskosten vanwege verdenking van terreur en zo als je een ¤200 biljet wilt stortenBij veel Volksbanken zitten ze gewoon in de automaat
Een geldmaat is toch gewoon een pinautomaat in een geel jasje?quote:Op donderdag 28 december 2023 19:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vorige week voor het eerst. Ik moest echt even kijken hoe het werkte
Dat en plannen om bijvoorbeeld één nationaal meldcentrum zijn om ombegrijpelijke redenen (voor normaal publiek) in een laat stadium alsnog gesneuveld. Dan had je nu al 10.000 mensen van de 16k zinvol werk elders kunnen laten doen.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:38 schreef Molo het volgende:
Het is ook echt verschrikkelijk werk om te doen, banken krijgen er geen personeel voor dus huren er externen voor in
Jonkies worden daar op gezet (tegen hoog tarief) omdat het saai kutwerk is en soms een mooie ontgroening ofzo.
Kap er maar gewoon mee op deze manier ja, levert geen zak op van het beoogde beleidsdoel
De vraag stellen is 'm beantwoorden…quote:Op donderdag 28 december 2023 21:46 schreef Tele6 het volgende:
Mountainbike en ik zijn thuis. Dat was 65 km in het donker recht tegen de wind in.Is er een steekje bij me los of zo?
Fiets rijdt wel heerlijk, ben erg blij met m'n keuze
Stel je die vraag echt aan @Tele6quote:Op donderdag 28 december 2023 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vraag stellen is 'm beantwoorden…
Ging er geen trein die je kon pakken, incl. fiets?
Op zich wel maar het was blijkbaar alweer een paar jaar geleden dat ik voor het laatst heb gepindquote:Op donderdag 28 december 2023 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een geldmaat is toch gewoon een pinautomaat in een geel jasje?
Ik probeer het, mede als reactie op haar eigen vraag…quote:Op donderdag 28 december 2023 21:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Stel je die vraag echt aan @:tele6
De reden is de aloude traditie van het ontwijken van 'if you break it, you own it'quote:Op donderdag 28 december 2023 21:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat en plannen om bijvoorbeeld één nationaal meldcentrum zijn om ombegrijpelijke redenen (voor normaal publiek) in een laat stadium alsnog gesneuveld. Dan had je nu al 10.000 mensen van de 16k zinvol werk elders kunnen laten doen.
Jaquote:Op donderdag 28 december 2023 21:46 schreef Tele6 het volgende:
Mountainbike en ik zijn thuis. Dat was 65 km in het donker recht tegen de wind in.Is er een steekje bij me los of zo?
Ja.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:52 schreef Molo het volgende:
[..]
De reden is de aloude traditie van het ontwijken van 'if you break it, you own it'
Niks mis met ambtenarenquote:Op donderdag 28 december 2023 22:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja.
We bestaan 100 jaar in 2025. Daar zijn nog leuke verhalen over te vertellen met de archiefstukken die we hebben. Nog een lang verhaal kort: 100 jaar geleden wilde 'men (lees vooral min Justitie)' al niet voor ons betalen. En in die 100 jaar eigenlijk wel een stabiele factor.
Terwijl als we echte ambtenaren zouden zijn zou de kostenpost minimaal twee keer zo veel zijn en zouden we aan nog veel meer wetgeving verbonden zijn.
Ik ben er met de trein naartoe gegaan; trein terug had prima gekund al mag je eigenlijk in de spits (dus tot 18:30) de fiets niet mee en ik was daar rond 17:30 al.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vraag stellen is 'm beantwoorden…
Ging er geen trein die je kon pakken, incl. fiets?
Toch een diepe buiging voor het zelfbenoemde gekkie…quote:Op donderdag 28 december 2023 22:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ben er met de trein naartoe gegaan; trein terug had prima gekund al mag je eigenlijk in de spits (dus tot 18:30) de fiets niet mee en ik was daar rond 17:30 al.
Maar goed, ik ben dus een gekkie![]()
Had ook weer een Google Maps faal, hij stuurde me over een heeeel nat en donker zandpad. Maar daar zijn mountainbikes gelukkig prima voor
Superfijne ontwikkeling! Voorzover mij dit lukt heeft het m'n leven al een stuk leuker gemaakt (zelfs als het niet 100% van de tijd lukt heb je er al een hoop aan). Dus ik hoop dat dat bij jou ook is/blijftquote:Op donderdag 28 december 2023 16:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh ja, @:Tele6, goed bezigmet weekendje en fiets, maar ook met keuzes maken over wat je zélf wil. Ik begin nu met de therapie ook steeds meer te leren/beseffen/voelen dat ik er óók toe doe. En ook dingen wel of niet mag willen en daar voor uit mag komen. Ipv steeds maar doen wat anderen willen/wat ik denk dat er van me wordt verwacht/wat voor anderen het handigst is. Best wel fijne ontwikkeling
Hahahahaha briljant!quote:Op donderdag 28 december 2023 22:38 schreef sigme het volgende:
Wie veel moet treinreizen in spitstijden moet zo'n soort rugzak kopen:
[ afbeelding ]
Heb ik ooit voor een vriend gekocht die weekendspits moest treinen, hij heeft er veel baat van gehad.
[ afbeelding ] of [ afbeelding ]
Altijd zitplek bij je.
God ja het is ook zo laaaang! Ik mocht gelukkig beginnen met ballon, dus maar 14u ofzo infuus erin, maar die ader overschreeuwde idd al het anderequote:Op donderdag 28 december 2023 18:51 schreef Clubsoda het volgende:
Ik herken zowel de gruwel van disrespectvolals de infuuspijn. Na mijn bevalling schreeuwde de aderontsteking echt om aandacht met pijn op plekken waar je het meer zo verwachten
ik zat toen 40 uur met waaknaald in mijn arm (vanaf begin inleiding tot ontslag) en ik werd naar het einde toe echt gek van het gevoel van dat slangetje in mijn arm (Mag ik nog blij zijn dat die inleiding niet drie dagen duurde zoals ze voorspelden
)
quote:Op donderdag 28 december 2023 18:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]Jamaar jamaar. Ik ben helemaal niet moeilijk te prikken. Bloedafname ging prima. Ik heb jaren bloed gegeven ook, nooit een probleem. Het zijn echt alleen infusen.SPOILER: Tip!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een jaar zo'n ding lijkt me echt de hel op aard.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Wel eerste klas?quote:Op donderdag 28 december 2023 22:18 schreef Molo het volgende:
Ik ga komend jaar meer treinreizen want gratis naar werk toe. Kijk nu al uit naar alle horreur ervan
Heb iig een goeie rugzak en thermosbeker voor koffie onderweg gekocht want eerste levensbehoeften dat
Nee helaasquote:
Aha!quote:Op donderdag 28 december 2023 20:14 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik heb echt heel veel infusen gehad en [b]het hoort geen pijn te doen[/b]. Het is wel wat meer gevoelig als je vaak geprikt wordt. Maar als je aderontsteking hebt moeten ze ergens anders prikken. Dat kan ook in je voet. Of waar dan ook.
Wel denk ik dat ze er wat luchtiger over doen omdat er echt heel veel mensen zijn met angst voor prikken of naalden en ik vermoed dat ze denken dat dat erger wordt als je er dan heel veel aandacht aan geeft ofzo? Anyhow, breng het ter sprake want dat is niet oké en ze hebben dus ook dunnere naaldjes die minder pijn doen.
quote:Op donderdag 28 december 2023 22:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee helaas![]()
Misschien moet ik me nog wat omhoog batsen daarvoor ofzo
OK, just in case dan maar.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jamaar jamaar. Ik ben helemaal niet moeilijk te prikken. Bloedafname ging prima. Ik heb jaren bloed gegeven ook, nooit een probleem. Het zijn echt alleen infusen.
Een jaar zo'n ding lijkt me echt de hel op aard.
Als je tegen een beetje leuk tarief kunt ophogen naar Eerste klas: absoluut doen.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee helaas![]()
Misschien moet ik me nog wat omhoog batsen daarvoor ofzo
Ja dat is bespreekbaar hoor, maar moet ik nog doen. Komt goedquote:Op donderdag 28 december 2023 23:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je tegen een beetje leuk tarief kunt ophogen naar Eerste klas: absoluut doen.
Dat scheelt nogal wat horror.
Reis je helemaal niet meer?quote:Op donderdag 28 december 2023 23:15 schreef sigme het volgende:
Ik reis ook 1e klas voor het werk. Na corona reis ik niet meer, daarvoor eens per maand. Naar Utrecht. 1e klas. Meestal zittend op de grond op een stinkend balkon.
Tips over hoe bedongen hoor ik graagquote:
Niet als onderdeel van mijn werk. In coronatijd naar andere afdeling gegaan, eentje zonder maandelijks overleg in Utrecht.quote:
Ah op die manier, fijn welquote:Op donderdag 28 december 2023 23:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet als onderdeel van mijn werk. In coronatijd naar andere afdeling gegaan, eentje zonder maandelijks overleg in Utrecht.
Prive reis ik zelden met OV, maar half januari gaan we een mooi stuk treinen in Duitsland.
Deze post is een bevestiging van hetgeen we al wistenquote:Op donderdag 28 december 2023 21:46 schreef Tele6 het volgende:
Het ergste is nog dat ik nooit aan de weeënopwekkers ben toegekomen dus dat het kreng er al die tijd voor niets heeft ingezetenquote:Op donderdag 28 december 2023 22:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
God ja het is ook zo laaaang! Ik mocht gelukkig beginnen met ballon, dus maar 14u ofzo infuus erin, maar die ader overschreeuwde idd al het andere
Ook voor jou is dat zo oké dan toch...quote:Op vrijdag 29 december 2023 07:29 schreef Lonaa het volgende:
Oh ja @:AnneX ik had nog willen reageren. Ik hoor niks uit Curacao. Heb wel een paar keer gevraagd de afgelopen tijd en dan komt er uiteindelijk wel antwoord en/of een foto'tje. Alles gaat goed. Ik zie een gelukkige Dora, maar er "achteraan hengelen" begint vervelend te voelen dus ik laat het maar zo. Ze is gelukkig en dat is goed.
Ja, dat is zo.quote:Op vrijdag 29 december 2023 07:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Ook voor jou is dat zo oké dan toch...'Het is goed'.
Dat is echt treurig idd. Bij mij werd ie tenminste nog gebruikt, was niet voor niks.quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:50 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat ik nooit aan de weeënopwekkers ben toegekomen dus dat het kreng er al die tijd voor niets heeft ingezetenze hebben er ergens tijdens de bevalling nog zoutoplossing doorheen gejaagd denk ik, mogelijk als voorbereiding op de ruggenprik die nooit kwam, maar dat staat me niet meer helder voor de feest.
Enig idee waarom dat waterpeil zo fluctueert?quote:Op vrijdag 29 december 2023 08:53 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen!
Vet onweer vannacht, krulhond was onder het bed gekropen. Schattige hond geeft er niks om. Nu zijn we buiten, zodat lief nog even kan slapen. Het water in de beek dat gister al weer aardig gezakt was, staat nu weer hoog. We moesten ergens door 25cm stromend water waden waar normaal een dam ligt
Dit gebied is een beekdallandschap,en dat ‘dal’-deel daarvan maakt dat regen uit de wijde omgeving zich hier verzamelt.quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Enig idee waarom dat waterpeil zo fluctueert?
25 cm ook echt, dat is een best plasje om door te waden
Ahaquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Dit gebied is een beekdallandschap,en dat ‘dal’-deel daarvan maakt dat regen uit de wijde omgeving zich hier verzamelt.
Dat plasje (ik bleef net droog in mn laarzen, maar ik weet dan ook waar die dam loopt) zit in de sloot die afwatert op de poel waar debevers wonen en los van het algemene hoge water houden de bever daar het peil ook op peil. En zij houden van Hoog.
Maar aan de andere kant prefereer ik denk ik toch 2 uur bevallen met een loos infuus boven 14 uur met een zinvol infuusquote:Op vrijdag 29 december 2023 08:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat is echt treurig idd. Bij mij werd ie tenminste nog gebruikt, was niet voor niks.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:53 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant prefereer ik denk ik toch 2 uur bevallen met een loos infuus boven 14 uur met een zinvol infuus
Ik mis dat enequote:Op vrijdag 29 december 2023 09:55 schreef Clubsoda het volgende:
Zeg, mijn ene kind is bij zijn vader en de andere op de opvang en wij zijn vrij. EEN HELE DAG WAAROP WE NIETS HOEVENwe hebben net allebei gesport en thuis in bad, SLAPEN, films kijken, pizza eten luieren
Kolven?quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik mis dat ene
Maar jullie hebben nog een baby ¯\_(ツ)_/¯
Verder puur genot natuurlijk, enjoy
Wij hebben volgende week TWEE van die dagen![]()
Er zijn mensen die dat eronder scharen ja.quote:
En een halfquote:Baas boven baas
Sterkte met de nattigheid maar ook veel plezier met zingenquote:Op vrijdag 29 december 2023 11:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
En wie mag er, met een middag voorspelde regen/miezer, in haar kerstjurk buiten zingen voor ‘winkelend publiek’?
Jazeker, deze![]()
![]()
![]()
![]()
De arremoei slaat toe bij de organisatie dus tussen onze sets hebben we niet eens een opdroog/toilet/opwarmplek (wel kunnen we bij een stalletje erwtensoep en een hotdog halen…) dus ik heb het appartement van mijn ouders maar ingezet als omkleed/opslag/plas/opwarmplek.
En gelukkig is er minimaal één set in het overdekte winkelcentrum gepland. Eens kijken of we daar de andere keren ook kunnen staan.
Het is jullie gegundquote:Op vrijdag 29 december 2023 11:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat eronder scharen ja.
Ik ben dat zelf niet, maar whatever floats your boat I guess
[..]
En een half![]()
Het vroeg wat organisatie, maar dan heb je ook wat.
OK. Jij kunt dat zien.quote:Op vrijdag 29 december 2023 07:29 schreef Lonaa het volgende:
Oh ja @:AnneX ik had nog willen reageren. Ik hoor niks uit Curacao. Heb wel een paar keer gevraagd de afgelopen tijd en dan komt er uiteindelijk wel antwoord en/of een foto'tje. Alles gaat goed. Ik zie een gelukkige Dora, maar er "achteraan hengelen" begint vervelend te voelen dus ik laat het maar zo. Ze is gelukkig en dat is goed.
Er wordt as we speak gereden naar een tweede huis waar het kan zijnquote:
Hoe kan dat nou!quote:
Desondanks: veel plezier 🎶quote:Op vrijdag 29 december 2023 11:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
En wie mag er, met een middag voorspelde regen/miezer, in haar kerstjurk buiten zingen voor ‘winkelend publiek’?
Jazeker, deze![]()
![]()
![]()
![]()
De arremoei slaat toe bij de organisatie dus tussen onze sets hebben we niet eens een opdroog/toilet/opwarmplek (wel kunnen we bij een stalletje erwtensoep en een hotdog halen…) dus ik heb het appartement van mijn ouders maar ingezet als omkleed/opslag/plas/opwarmplek.
En gelukkig is er minimaal één set in het overdekte winkelcentrum gepland. Eens kijken of we daar de andere keren ook kunnen staan.
Wat staat er vandaag op het repertoire?quote:Op vrijdag 29 december 2023 11:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jazeker, deze![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Wat pijn is, is natuurlijk ook nogal subjectief. Het is nooit lekker en je voelt het bijna altijd wel zitten. Maar ik weet ook hoe het voelt als een infuusnaald niet goed zit en dat doet echt pijn. Alleen denk ik dat ze soms de afweging moeten maken tussen enerzijds heel vaak proberen wat ook weer pijn geeft en waardoor het niet makkelijker wordt om te prikken, en anderzijds een infuus dat een beetje pijn doet laten zitten. Ofzo.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Aha!
Ik kwam al googlend ook ergens een onderzoek tegen dat 38 (oid) van de mensen met infuus er last of pijn van hadden. Ik vind dat nogal 2 verschillende dingen.
Mooie flappen!quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou het is gelukt hoorEn nu heb ik er twee
![]()
Ja en twee verschillende kleuren roze/rood, misschien. In ieder geval twee verschillende plate position letters (in gothisch schrift, bovenaan links en rechts van het midden). Ze werden gedrukt in vellen van (ik denk) 8 biljetten, 2 naast elkaar en 4 boven elkaar. Je zou dus op weg kunnen naar een setje met alle verschillende letters.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:37 schreef MadMaster het volgende:
Mooie flappen!
Twee verschillende setjes handtekeningen.
Aangezien de Confederate States de burgeroorlog verloren hebben zijn ze "in praktische zin" waardeloos, aka niet meer als betaalmiddel te gebruiken. Van de overwinnende United States zijn overigens alle biljetten sinds 1862 nog steeds als wettig betaalmiddel te gebruiken (!!) Deze hebben nu "alleen nog maar" de verzamelwaarde (maar die is hogerquote:Is zo'n biljet vandaag de dag in praktische zin ook nog 500 dollar waard of is dit biljet ooit ongeldig verklaard en heeft het alleen nog maar de verzamelwaarde?
Ja ach, ik was allang blij met de goeie afloop. Maar brrrr wat een geklungel zegquote:En je mail ricting DPD:
Yep, heb ik ook maar dan op de laptop, met Edge iig maar chrome lukt wel?quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:46 schreef yinu het volgende:
Ik kan niet meer fok!ken op mobiel![]()
Op zich voor m'n productiviteit niet slecht maar wel irritant. Heeft iemand anders dit ook? Ik krijg een 'bad request' melding. En heb helemaal geen zin om uit te zoeken hoe dat komt en waarom en wat ik er aan kan doen, ik wil graag dat het automagisch opgelost wordt danku.
Raar hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yep, heb ik ook maar dan op de laptop, met Edge iig maar chrome lukt wel?
Geen problemen hier, niet op telefoon, niet op iPad en niet op laptop. Niet met Edge en niet met Chrome...quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:46 schreef yinu het volgende:
Ik kan niet meer fok!ken op mobiel![]()
Op zich voor m'n productiviteit niet slecht maar wel irritant. Heeft iemand anders dit ook? Ik krijg een 'bad request' melding. En heb helemaal geen zin om uit te zoeken hoe dat komt en waarom en wat ik er aan kan doen, ik wil graag dat het automagisch opgelost wordt danku.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen problemen hier, niet op telefoon, niet op iPad en niet op laptop. Niet met Edge en niet met Chrome...Ik fok meestal in safari op de telefoon... misschien eens op chrome proberen dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb even op de telefoon (apple) gekeken maar daar ging het ook goed.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:53 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik fok meestal in safari op de telefoon... misschien eens op chrome proberen dan.
Gewoon hele vellen met 8 biljetten dan, ongesneden en in mint condition...quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en twee verschillende kleuren roze/rood, misschien. In ieder geval twee verschillende plate position letters (in gothisch schrift, bovenaan links en rechts van het midden). Ze werden gedrukt in vellen van (ik denk) 8 biljetten, 2 naast elkaar en 4 boven elkaar. Je zou dus op weg kunnen naar een setje met alle verschillende letters.
Ah ja, dit zijn de biljetten van de losers...quote:Aangezien de Confederate States de burgeroorlog verloren hebben zijn ze "in praktische zin" waardeloos, aka niet meer als betaalmiddel te gebruiken. Van de overwinnende United States zijn overigens alle biljetten sinds 1862 nog steeds als wettig betaalmiddel te gebruiken (!!) Deze hebben nu "alleen nog maar" de verzamelwaarde (maar die is hoger)
Herkenbaar, je mag soms blij zijn dat je pakket uberhaupt nog bezorgd wordt...quote:Ja ach, ik was allang blij met de goeie afloop. Maar brrrr wat een geklungel zeg
Ik zie wel een soortgelijke melding hier:quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:53 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik fok meestal in safari op de telefoon... misschien eens op chrome proberen dan.
Heb ik nog nooit langs zien komen eigenlijkquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:56 schreef MadMaster het volgende:
Gewoon hele vellen met 8 biljetten dan, ongesneden en in mint condition...
aha, dank.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie wel een soortgelijke melding hier:
FB / [BUG] Size of request header exceeds limit
Oh ja, nu je het zegt @Sarabi had dat laatst ookquote:Op vrijdag 29 december 2023 17:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
Had ik ook , even m8jn geschiedenis en cookies verwijderd toen ging het weer
Heelquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:33 schreef yinu het volgende:
[..]
Wat pijn is, is natuurlijk ook nogal subjectief. Het is nooit lekker en je voelt het bijna altijd wel zitten.
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 december 2023 17:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh ja, nu je het zegt @:sarabi had dat laatst ook
quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen problemen hier, niet op telefoon, niet op iPad en niet op laptop. Niet met Edge en niet met Chrome...Zo schrikbarend veel kleur in jouw fokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ja, da's de 'nieuwe', nog in ontwikkeling zijnde, lay-out die momenteel alleen voor de crewleden als test beschikbaar is en dit jaar beschikbaar had moeten komen voor iedereen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo schrikbarend veel kleur in jouw fok![]()
[ afbeelding ]
Gadver.quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, da's de 'nieuwe', nog in ontwikkeling zijnde, lay-out die momenteel alleen voor de crewleden als test beschikbaar is en dit jaar beschikbaar had moeten komen voor iedereen.
Wegens de privé toestanden van Danny is dat even op een laag pitje komen te staan…
kennelijk in de blinde aanname dat die ergens meer verstand van hebben dan wijquote:Op vrijdag 29 december 2023 18:06 schreef MadMaster het volgende:
alleen voor de crewleden als test beschikbaar
Het heeft te maken met de andere indeling van het gehele forum en je kan alles naar eigen believen aanpassen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gadver.
Ik las vast ergens dat je ouderwets je eigen kale shit mag houden als je niet zit te wachten op oogaids.
De nieuwe layout is nog niet af, maar biedt functioneel veel voordelen…quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kennelijk in de blinde aanname dat die ergens meer verstand van hebben dan wij
quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:17 schreef MadMaster het volgende:
Voor degene die het interesseert een kleine teaser:Toevallig hadden we het hier in DRT net ook over. Daar zijn ze (we) vooral geïnteresseerd in de night mode.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Voor degene die het interesseert een kleine teaser:Ik weet niet eens hoe het er op mijn laptop nu uitziet, zo zelden fok ik daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Daar dan ook een teaser voor (ik gebruik het nooit):quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toevallig hadden we het hier in DRT net ook over. Daar zijn ze (we) vooral geïnteresseerd in de night mode.
Hierboven zijn screenshots van mijn iPad, dat van vanmiddag mijn Android telefoon.quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe het er op mijn laptop nu uitziet, zo zelden fok ik daar.
Voor degene die het interesseert een kleine teaser:Dat wordt weer even wennen !Voor mij dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had hetzelfde, nadat ik akkoord moest geven voor de meest iffy adverteerder-cookies allertijden werkte alles niet meerquote:Op vrijdag 29 december 2023 16:02 schreef yinu het volgende:
[..]
aha, dank.
Vooruit, dan ga ik proberen wat cookies te verwijderen.
Maar de mobiele ziet er alsnog heel anders uit dan de desktop.quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hierboven zijn screenshots van mijn iPad, dat van vanmiddag mijn Android telefoon.
De ingestelde layout geldt, net als nu vanuit je Settings, voor alle apparaten die je gebruikt…
Ook voor mij was het in het begin wennen, maar het was al snel 'gewoon'.quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat wordt weer even wennen !Voor mij dan!
Oh ja en dan gaat danny zeker ook met het auteursrecht lopen, krijg je dat weerquote:Op vrijdag 29 december 2023 18:31 schreef MadMaster het volgende:
Ook kan je straks afbeeldingen via FOK! uploaden.
Niet in optimale kwaliteit, dus meer gecomprimeerd dan het origineel, maar soms is betere kwaliteit ook niet nodig…
Zelfde kleuren, indeling (uiteraard smaller op je telefoon) en positionering van onderdelen toch, zoals ik uit jouw screenshot opmaak?quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar de mobiele ziet er alsnog heel anders uit dan de desktop.
Is het eigenlijk geoptimaliseerd voor een bepaald apparaat? Smartphone / tablet / laptop / groot?quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfde kleuren, indeling (uiteraard smaller op je telefoon) en positionering van onderdelen toch, zoals ik uit jouw screenshot opmaak?
Hier wel tenminste…
quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja en dan gaat danny zeker ook met het auteursrecht lopen, krijg je dat weer
Op basis van cookies/detectie past de lay-out zich qua vormgeving/positionering aan aan het gebruikte apparaat.quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het eigenlijk geoptimaliseerd voor een bepaald apparaat? Smartphone / tablet / laptop / groot?
Jij hebt headers en footers op je telefoon (de horror) en een complete index bovenaan je scherm op de ipad (ril). Volgens mij heb ik dat allemaal niet (godzijdank), maar die indexzooi bovenaan is toch iets desktopperigs en niet voor de mobiele layout, of ben ik nou gek?quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfde kleuren, indeling (uiteraard smaller op je telefoon) en positionering van onderdelen toch, zoals ik uit jouw screenshot opmaak?
Hier wel tenminste…
Dat kan je instellen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij hebt headers en footers op je telefoon (de horror) en een complete index bovenaan je scherm op de ipad (ril). Volgens mij heb ik dat allemaal niet (godzijdank), maar die indexzooi bovenaan is toch iets desktopperigs en niet voor de mobiele layout, of ben ik nou gek?
De dark mode optie die jij noemt 'onder je naam' kan ik even niet traceren in de huidige 2009 (!!!) layout.quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:51 schreef Vanyel het volgende:
Oh en als we toch bezig zijn.
Is er nu een andere mobiele dark mode dan de nacht optie onder mijn naam? Want DIE is me een partij lelijk.
Dat ging van liefste naar lul met 200km/hquote:
De liefde van de vrouw gaat door de maag zien we welquote:Op vrijdag 29 december 2023 18:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat ging van liefste naar lul met 200km/h
iPad, ja.quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:56 schreef Vanyel het volgende:
Ipad?
Nog steeds die twee dingen bovenaan de pagina die leesruimte wegnemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tenslotte voor de geïnteresseerden, een screenshot van de nieuw DM layout (met max. 1500 tekens dus, niet oneindig veel):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde demo/vragenuurtje…![]()
't Was nog in de aanbieding ook, dus ik heb extra.quote:Op vrijdag 29 december 2023 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
![]()
De rest is even daaraan ondergeschikt…
Ik kreeg vorige week woensdag zeekraal binnen die ik pas tweede kerstdag at. Ging prima.quote:Op vrijdag 29 december 2023 19:12 schreef sigme het volgende:
[..]
't Was nog in de aanbieding ook, dus ik heb extra.
Kan je dat een beetje bewaren? Ik eet het echt wel vaker, maar ik eet het altijd gewoon op de dag van aanschaf op. Nu ligt het in de koelkast...
Aangezien ik het eerst niet kende, maar het er wel interessant uit vond zien, heb ik ooit een pond zeekraal gekocht voor in een salade.quote:Op vrijdag 29 december 2023 19:12 schreef sigme het volgende:
[..]
't Was nog in de aanbieding ook, dus ik heb extra.
Kan je dat een beetje bewaren? Ik eet het echt wel vaker, maar ik eet het altijd gewoon op de dag van aanschaf op. Nu ligt het in de koelkast...
Wat vervelend, voor de liefste, voor jou en voor de favoriete gast. Hopelijk krijg jij het niet.quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:57 schreef sigme het volgende:
Nou, ik naar de markt getogen voor het inslaan van allerlei lekkers omdat m'n favoriete lekkerbekgast vanavond zou komen en dan twee nachtjes blijven. Drie grote moten zalm, wat mossels, gravad lax, zeekraal. Van m'n vleesboer een bofkip van het formaat kalkoen (3½ kilo), verse spinazie, verse handgemaakte tortellini.
En een covidzelftest voor mijn liefste.
Heeft de lul twee streepjes![]()
En de favoriete gast moet 1 januari optreden voor een paar duizend man, waarbij hij veel lucht de ruimte inblaast en hij heeft geen zin om de superspreader van 2024 te zijn.
Dus. Nou hebben we elk anderhalve dikke zalmmoot gehad. Met spinazie.
Ja maar ik kijk dartsquote:Op vrijdag 29 december 2023 19:37 schreef derLudolf het volgende:
Mijn groene KPN sjaal is net zichtbaar achter de meisjes die met het spandoek staan te zwaaien achter de start van de 500m
Volle bak zeg! En ik zie je niet. Noch de shawl.quote:Op vrijdag 29 december 2023 19:37 schreef derLudolf het volgende:
Mijn groene KPN sjaal is net zichtbaar achter de meisjes die met het spandoek staan te zwaaien achter de start van de 500m
Kijk en huiverquote:Op vrijdag 29 december 2023 18:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De dark mode optie die jij noemt 'onder je naam' kan ik even niet traceren in de huidige 2009 (!!!) layout.
De darkmodus optie die er in de nieuwe layout is, heb ik hierboven al ergens gepost (screenshot van iPad)…
Nooit geweten.quote:Op vrijdag 29 december 2023 19:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kijk en huiver
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]
Nee he. Echt wat een horror dit. Vraag me af waarom dit niet gewoon dark mode doet, maar helaas.quote:
M'n gezicht is ook niet zichtbaarquote:Op vrijdag 29 december 2023 19:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Volle bak zeg! En ik zie je niet. Noch de shawl.
Capito!quote:Op vrijdag 29 december 2023 19:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kijk en huiver
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]
Sinds je daarvoor moet betalen nooit meer een wedstrijd gezienquote:
Ja in dat laatste geval lijkt me toch evident dat dat infuus niet helemaal jofel zit want hoewel ik nooit een weeënstorm heb gehad denk ik niet dat een naald in je arm daar ooit bij in de buurt zou moeten komen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 17:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heel
Ik val op de meeste zaken in de kan wel wat hebben categorie. Dus ga er vanaf nu vanuit dat er met die infusen dan iets niet is zoals het hoort als ik ze dusdanig kut vind.
Ik twijfelde in een weeënstorm nog wat kutter was, de hand of de rest van het lijf.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:05 schreef yinu het volgende:
Enniewee, de cookies weggegooid en m’n geschiedenis gewist dus ik ben weer maagdelijk als een onbeschreven blad. En fok doet het weer. Hoezee.
Ja en nee.quote:
Ik zou wel weer eens maagdelijk als een onbeschreven blad willen zijn ja!quote:
Maar wel met de kennis van nu hè.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja en nee.
Zou je echt weer maagdelijk als een onbeschreven blad opnieuw beginnen? Lijkt mij hard werken.
Maar dan is het toch al allemaal volgekladderd!quote:
Maar wel zonder butsen en scheuren!quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar dan is het toch al allemaal volgekladderd!
Maar dan ben je toch teen-kruin-bruin ? Hoe kom je dan in je eigen huis verder binnen dan deur -> badkamer ?quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:14 schreef Tele6 het volgende:
Ik deed een 14 km 400 hoogtemeter rondje door het bos / door de drek. Was net op tijd terug voor het echt donker was. En goed stuk. Ben die hoogtemeters niet meer gewend.... werkleven waardoor je nooit meer aan overdag-bosrondjes toe komt![]()
Nu al een paar uur ingekakt... moet nog avondeten en douchen![]()
Alleen de leuke stukjes bedoel je ?quote:
Valt mee. Ik heb op de drempel m'n broek, sokken en schoenen uitgedaan en die meteen uitgespoeld en te drogen gehangen/gezet. Maar qua bovenkleding had ik een regenjasje en daar is geen modder aan blijven zittenquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar dan ben je toch teen-kruin-bruin ? Hoe kom je dan in je eigen huis verder binnen dan deur -> badkamer ?
Ah ok, ik had het altijd vooral in mn haar hangen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Valt mee. Ik heb op de drempel m'n broek, sokken en schoenen uitgedaan en die meteen uitgespoeld en te drogen gehangen/gezet. Maar qua bovenkleding had ik een regenjasje en daar is geen modder aan blijven zittendus valt enorm mee eigenlijk!
Voordeel is dat ik de hele 14 km overeind gebleven ben. Afgelopen zomer liep ik wat wandeltrainingen in dat bos en toen ben ik wel een keer finaal op m'n gezicht gegaan en dat zag er veel dramatischer uit
Capuchonquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah ok, ik had het altijd vooral in mn haar hangen.
Oma weet het al, die heb ik meteen geappt toen ik het besloten had.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Groetjes vanuit de dark mode. Dit gaat geen blijver worden![]()
@:sigme, wat zonde van de plannen zeg. Ik hoop dat je liefste al dat lekkers nog wel kan proeven. Gefeliciteerd met jullie 30 jaar nog![]()
@:tele6, wat een geweldige aankoop heb je gedaan. Heel tof voor je. Weet oma het al?
Hoe beviel het smiley veld onder je replyvak?quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Shit. Ik was tijdens het typen alweer vergeten dat ik dark mode had aan gezet.
Wat een intense oogaids, ik schrok er gewoon van.
Zucht. Wat moet je daar nou weer op zeggenquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oma weet het al, die heb ik meteen geappt toen ik het besloten had.
M'n ouders had ik gebeld want ik had een gemiste oproep van ze en ik dacht dat ze het wel interessant zouden vinden, maar het boeide ze niet echt en m'n moeder wilde alleen maar vertellen dat ze nu ziek is omdat ik haar heb besmet met de corona die ik begin november had![]()
![]()
Niet gezien. Moment.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe beviel het smiley veld onder je replyvak?
Die is exact hetzelfde als in de light mode.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe beviel het smiley veld onder je replyvak?
Excuses, het was bij de edit.quote:
Zou ik toch even melden bij het rivm, zo’n lange incubatietijd. Mocht ik nou toch positief testen geef ik jou ook de schuldquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oma weet het al, die heb ik meteen geappt toen ik het besloten had.
M'n ouders had ik gebeld want ik had een gemiste oproep van ze en ik dacht dat ze het wel interessant zouden vinden, maar het boeide ze niet echt en m'n moeder wilde alleen maar vertellen dat ze nu ziek is omdat ik haar heb besmet met de corona die ik begin november had![]()
![]()
Ja dat weet ik ook nietquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zucht. Wat moet je daar nou weer op zeggen
Holy shitfuckquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Excuses, het was bij de edit.
[ afbeelding ]
Daar had ze vast interesse in. Meer dramaquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:41 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet
Ik heb haar trouwens ook besmet met de buikgriep die ik begin deze maand had. Dat heeft ze nu allemaal tegelijk.
ik zei, wil je ook de oorontsteking die ik eind november had?
In de nieuwe layout op de telefoon, waarbij men de smileys nog wil opstrakken (maar door wie?quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de nieuwe layout op de telefoon, waarbij men de smileys nog wil opstrakken (maar door wie?)…
Mijn ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Ja he.quote:
Heeeeeel klein telefoontje gebruiken...quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja he.
Ik zit wel een beetje te lollen hier.
Jawel, ooit. Het komt vast wel goed met die nieuwe layout. Waarschijnlijk in 2025 maar ach. Zoals het nu gaat, is het ook ok.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien gewoon geen dark mode gebruik voor jou?
Helaasquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heeeeeel klein telefoontje gebruiken...
Ik weet nog dat de huidige layout geïntroduceerd werd.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
[..]
Jawel, ooit. Het komt vast wel goed met die nieuwe layout. Waarschijnlijk in 2025 maar ach. Zoals het nu gaat, is het ook ok.
Je wilt niet weten hoeveel herrie het oplevert als je Microsoft Teams "vastzet" op 'de nieuwe layout' in een grote organisatie.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet nog dat de huidige layout geïntroduceerd werd.
Moord, brand, gescheld, getier, maar uiteindelijk weet niemand meer beter.
Er zijn nu ook genoeg personen die de layout al kunnen gebruiken, maar het niet willen.
'We' kunnen gewoon slecht omgaan met dit soort verbeteringen, die ook nog niet definitief zijn…
Nope.quote:
Dat weet ik wel. Mijn collega's hebben dat onlangs geïntroduceerd en ik heb het onlangs zelf dus ook ondervonden, waarbij ook de fileshares overgezet werden naar Teams (= Sharepoint) + Onedrive.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel herrie het oplevert als je Microsoft Teams "vastzet" op 'de nieuwe layout' in een grote organisatie.
"Ik weet niet meer hoe het werkt nu het er anders uitziet"
Oh nee! Hopelijk duikt ie nog op.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nope.
Het witte boekje, met een getekende Kok met Koksmuts, die een garde vasthoudt, a la de Swedish Chef, is pleite.
Wij gingen gefaseerd over naar OneDrive, dus 3 weken lang had je elke dag een nieuwe groep mopperaarsquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Mijn collega's hebben dat onlangs geïntroduceerd en ik heb het onlangs zelf dus ook ondervonden, waarbij ook de fileshares overgezet werden naar Teams (= Sharepoint) + Onedrive.
Complete paniek bij sommigen, ondanks maanden van introductiefilmpjes, interactieve presentatIes, demo's, groeps- en individuele begeleiding. Maar dat waren ook degene van wie je dat kon verwachten.
“Ik wil terug naar de oude indeling, ik vind niks meer, dit is kut.” etc. etc.
Vaak dan wel via de chat van Teams zo geuit…
Dan is thuiswerken wel zo fijn…
Er staan veel handgeschreven zaken in, dus ja, dat hoop ik ook.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:28 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Oh nee! Hopelijk duikt ie nog op.
Bij ons duurde het ruim 6 maanden, elke 2 weken een andere afdeling/team, incl. nieuwe laptops én mobiele telefoons.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wij gingen gefaseerd over naar OneDrive, dus 3 weken lang had je elke dag een nieuwe groep mopperaars![]()
heerlijk.
Absoluutquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet nog dat de huidige layout geïntroduceerd werd.
Moord, brand, gescheld, getier, maar uiteindelijk weet niemand meer beter.
Er zijn nu ook genoeg personen die de layout al kunnen gebruiken, maar het niet willen.
'We' kunnen gewoon slecht omgaan met dit soort verbeteringen, die ook nog niet definitief zijn…
Dit staat voor de week na nieuwjaar gepland bij J's werkgever. In de VS. Waar de lokale MSP er een enorme tyfusbende van maakt dat het Nederlandse team steeds moet troubleshooten op afstand. Dit gaat echt zo'n enorme clusterfuck worden.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij ons duurde het ruim 6 maanden, elke 2 weken een andere afdeling/team, incl. nieuwe laptops én mobiele telefoons.
De servicedesk kon het niet aan, de medewerkers daar werden vaak voor alles en nog wat uitgescholden (of zij er wat aan konden doen…) en raakten over hun toeren, wat niet zo heel vreemd was. Ik heb opnames van die gesprekken gehoord, man, man, man…
En waarom? Omdat veel medewerkers alle vooraf verstrekte informatie negeerden en 'ineens' verrast werden, nadat ze hun laptop en telefoon hadden omgewisseld (dat konden ze nog wel behappen) en hun digitale werkprofiel vervolgens compleet veranderd was…
quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nope.
Het witte boekje, met een getekende Kok met Koksmuts, die een garde vasthoudt, a la de Swedish Chef, is pleite.
Wij gaan ook komend jaar.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit staat voor de week na nieuwjaar gepland bij J's werkgever. In de VS. Waar de lokale MSP er een enorme tyfusbende van maakt dat het Nederlandse team steeds moet troubleshooten op afstand. Dit gaat echt zo'n enorme clusterfuck worden.
Ik weet niet precies hoe de constructie daar precies in elkaar zit, maar een MSP in de VS en een lokaal team in NL samen?quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit staat voor de week na nieuwjaar gepland bij J's werkgever. In de VS. Waar de lokale MSP er een enorme tyfusbende van maakt dat het Nederlandse team steeds moet troubleshooten op afstand. Dit gaat echt zo'n enorme clusterfuck worden.
Dat snap ik dus voor geen meter. Had altijd laptops en telefoons van het werk maar ook altijd m’n eigen spullen. Wil niet dat privé dingen op werk apparaten staanquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
En -dat- wordt wel wennen. (Vooral dat men dus geen Tb vakantiefotos meer kan storen)
Jamaar jamaar jamaar jamaar hoemoetjedanaanaljemethetwerk vergroeide collega's laten zien waarjeopvakantiebent geweest en en en meer van die rare kronkels.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat snap ik dus voor geen meter. Had altijd laptops en telefoons van het werk maar ook altijd m’n eigen spullen. Wil niet dat privé dingen op werk apparaten staan
Wie bepaalt er op basis van welke criteria wat privé is en wat niet?quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wij gaan ook komend jaar.
En dan gaat het dus niet OneDrive for alles worden, en niet SharePoint voor alles (zoals de integratie bedrijven graag verkopen).
De fileshares blijven, maar worden opgeruimd (alle prive shit weg), alle kwaliteits en documentbeheer systemen (en dat zijn er in een zorg instelling wel een paar) krijgen geautomatiseerde koppelingen met SharePoint en die laatste is dus alleen voor collaboratie op tussenproducten. Is het klaar, dan naar het passende documentbeheer.
En -dat- wordt wel wennen. (Vooral dat men dus geen Tb vakantiefotos meer kan storen)
Er zijn over 3 jaar 2x per jaar geautomatiseerde data-analyse slagen gedaan, waarna de afdelingsmanagers overzichten kregen welke medewerkers volumes hadden van file-types die niet bij hun functie passen, met het verzoek tot opruimen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie bepaalt er op basis van welke criteria wat privé is en wat niet?
Bij ons zijn sommige mensen ook hun vakantiekiekjes, MP3 collecties en e-books kwijt geraakt.
Wel na onderzoek/hoor en wederhoor/melding daaraan vooraf gaande en het vervolgens toch laten staan. Kon ook eigenlijk niet anders, omdat USB poorten al tijden lang dichtgetimmerd Ijn en externe privé clouddiensten niet toegankelijk zijn…
Dat dus, of je maakt een digitaal album en stuurt het linkje doorquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jamaar jamaar jamaar jamaar hoemoetjedanaanaljemethetwerk vergroeide collega's laten zien waarjeopvakantiebent geweest en en en meer van die rare kronkels.
" Dan spreek je thuis af, met een kop koffie"
Herkenbaar en vrijwel gelijk als bij ons.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er zijn over 3 jaar 2x per jaar geautomatiseerde data-analyse slagen gedaan, waarna de afdelingsmanagers overzichten kregen welke medewerkers volumes hadden van file-types die niet bij hun functie passen, met het verzoek tot opruimen.
Dus een verpleegkundige die ook in opleiding is en deelneemt aan wetenschappelijk onderzoek en die 4Gb jpg's heeft van geanonimiseerde wondfoto's krijgt op een andere manier bericht dan door software herkende digitale foto bestanden van zijn collega die geen onderzoek-rol heeft.
Dit als voorbereiding.
Alleen hier zijn dus al jaren voorzieningen voor, en beleid op.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:07 schreef MadMaster het volgende:
ladingen (toch werk gerelateerde) jpg's en MP3's.
Zivver is onlangs geïntroduceerd bij jullie? Verplicht te gebruiken of optioneel (dus te omzeilen)?quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:01 schreef fietsie het volgende:
Overigens, de weg er naar toe: Zivver.
Neuh al twee jaar in gebruikt, en te omzeilen, dan krijg je wel degelijk actie aan je bureau.(want de firewall blijft meekijken).quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zivver is onlangs geïntroduceerd bij jullie? Verplicht te gebruiken of optioneel (dus te omzeilen)?
Van Zivver word ik zelf ook niet vrolijk, maar ik verstuur per mail geen 'vertrouwelijke' informatie meer. Dat gaat via andere kanalen…
Wij hebben ook een centraal archief én archiveer-/data opslag beleid, maar mensen zijn soms aardig inventief en gemakzuchtig. En managers weten vaak niet wat hun medewerkers (moeten) doen qua noodzakelijke data opslag en geven dus bij initiële inventarisatie daarvoor de onvolledige/onnjuiste criteria door…quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Alleen hier zijn dus al jaren voorzieningen voor, en beleid op.
Beelden in beeldarchieven met anonimisatie functies enzo, multimedia in een vergelijkbaar systeem.
Zodat als iemand een claim indient vergeten te willen worden (AVG) dat ook aantoonbaar geprobeerd wordt.
De Amerikaanse vestiging bestaat pas een paar jaar. Er is een heel klein IT team daar. Maar dit is zo'n groot project dat het uitbesteed is aan een MSP. Alles wordt bedacht en besloten in Nederland. Als de MSP er in de VS een bende van maakt, zijn J en zijn team solidair met de collega's in de VS. Er wordt heel veel overgewerkt de laatste tijd, vooral vanwege het tijdsverschil.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe de constructie daar precies in elkaar zit, maar een MSP in de VS en een lokaal team in NL samen?
Met X uur tijdverschil? Dat lijkt me soberso al niet praktisch…
Met slechts één uur tijdverschil met Bulgarije word ik soms al gestoord van onze 'externe partners'. Zie mijn berichten eerder vandaag…
Lekker rustig aan dan, en sterktequote:Op vrijdag 29 december 2023 22:16 schreef Yinny het volgende:
Hoi!
@:tele6 gave uitgave! Zo te lezen ga je er heel veel plezier van hebben!
Kind heeft vakantie en we zijn dus iedere keer de hort op, maar dat vreet energie voor mij...in de avond doe ik dus niet veel meer en zelfs tv kijken is te veel prikkels. Reageren hier lukt dan ook niet echt...
Ah, het is een NL bedrijf met een USA vestiging.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De Amerikaanse vestiging bestaat pas een paar jaar. Er is een heel klein IT team in daar. Maar dit is zo'n groot project dat het uitbesteed is aan een MSP. Alles wordt bedacht en besloten in Nederland. Als de MSP er in de VS een bende van maakt, zijn J en zijn team solidair met de collega's in de VS. Er wordt heel veel overgewerkt de laatste tijd, vooral vanwege het tijdsverschil.
Niemand is blij met de situatie natuurlijk. En zodra de eerste week van januari over is wordt er gezocht naar een nieuwe Amerikaanse MSP.
Rustig aan, dit hier is maar bijzaak…quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:16 schreef Yinny het volgende:
Hoi!
Kind heeft vakantie en we zijn dus iedere keer de hort op, maar dat vreet energie voor mij...in de avond doe ik dus niet veel meer en zelfs tv kijken is te veel prikkels. Reageren hier lukt dan ook niet echt...
quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:16 schreef Yinny het volgende:
Hoi!
Kind heeft vakantie en we zijn dus iedere keer de hort op, maar dat vreet energie voor mij...in de avond doe ik dus niet veel meer en zelfs tv kijken is te veel prikkels. Reageren hier lukt dan ook niet echt...😘 dan deze maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder weet ik geen woorden hiervoor. Hopelijk vind je steun ook bij de externe partijen als slachtofferhulp en uiteindelijk ook de psycholoog. 😘
Ik hoop voor de IT collega's dat de mensen die een nieuwe MSP gaan zoeken, beter op de kleine lettertjes gaan letten.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, het is een NL bedrijf met een USA vestiging.
Ik dacht andersom…
MSP's weten vaak heel goed wat hun rol is in dit soort projecten én hoe afhankelijk iedereen vervolgens van ze is. Als je ze niet financieel kan raken (o.b.v. KPI's, Bonus/Mauls regelingen e.d.), maakt het niet uit welke partij je hebt…
quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de nieuwe layout op de telefoon, waarbij men de smileys nog wil opstrakken (maar door wie?)…
Dacht dat die smileys expres nog zo oogaids opwekkend waren uit nostalgische gevoelens eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
De smileys zelf zullen niet veranderen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Dacht dat die smileys expres nog zo oogaids opwekkend waren uit nostalgische gevoelens eigenlijk
Ja ik dacht dus dat ook dat juist expres wasquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De smileys zelf zullen niet veranderen.
De witte rafelrandjes moeten nog wel verwijderd (opgestrakt) worden als je ze niet op een witte/lichte achtergrond bekijkt…
Nee, ze worden alleen niet gemoderniseerd, zoals soms op andere fora het geval is…quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik dacht dus dat ook dat juist expres was
Vind de schraalheid ook wel wat hebben eigenlijkquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ze worden alleen niet gemoderniseerd, zoals soms op andere fora het geval is…
En dequote:Op vrijdag 29 december 2023 23:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind de schraalheid ook wel wat hebben eigenlijk
Dit is precies mijn ervaring.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:08 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Yinnyhet is ook al een hele tijd heel veel, logisch dat je energie even op is. En ja, psycholoog kan ook energie kosten, maar soms ook juist ruimte geven waardoor het je ook weer wat rust en daarmee energie geeft (of 'netto' in elk geval niet kost). Is mijn ervaring in elk geval. Dus ook als je energie zo laag blijft, gaat de psycholoog je heus kunnen helpen
.
Dat soort weer was hier dus gisteravond, en nu relatieve rustquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:32 schreef Tele6 het volgende:
Nu dondert het ook idd, bijna direct na de flits
Collega in mijn vorige baan zette een keer eenquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:27 schreef Tele6 het volgende:
[..]
En desmiley is niet te evenaren.
Ik heb een collega die in Teams regelmatig ":')" typt in de context waarin ik het hier op fok ook zou gebruiken, maar ik denk niet dat hij hier rondhangt anders had hij me vast wel herkend![]()
Maar op tweakers hebben ze ook deze smileys inclusieftoch?
Ah, dus toch. Ik vroeg me vanmorgen af of ik dit had gedroomd of dat het echt wasquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:32 schreef Tele6 het volgende:
Nu dondert het ook idd, bijna direct na de flits
Fysiek. Het uitgangspakket was best prima in orde maar in de loop van de tijd zijn er een paar dingen onherstelbaar beschadigd… dus als ik daarmee ‘met de kennis van nu’ opnieuw zou mogen beginnen zou ik er nog wat extra van genieten.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Alleen de leuke stukjes bedoel je ?
Jaloers…quote:Op zaterdag 30 december 2023 08:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen. Het is nog steeds vakantie
Veel sterkte de komende dagenquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:16 schreef Yinny het volgende:
Hoi!
Morgenquote:Op zaterdag 30 december 2023 11:13 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
Ik heb mezelf met de nodige moeite weer uit bed gehesen. Vandaag staat weer een stuk fietsen op de planning, en daarna op zoek naar een verjaardagscadeau voor B die volgens mij z'n verjaardag deelt met @:Lucky_Strike (?)
Denk dat ik een of ander kookaccessoire haal bij Dille & Kamille, en een ikea-tegoedbon omdat A de lievelingsstoel van B meegenomen heeft (de poang)
Dan vanavond naar B toe voor oud en nieuw en z'n verjaardag
quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Morgen![]()
Ik moest even kijken of een poang een scheldwoord of een Ikea-product wasIk zat toevallig net op de website van Ikea te kijken. Ik heb hier een paar bonnen liggen en ik heb geen idee waarvan.
Mijn verjaardagskado aan mezelf is al binnen, een vacuummachine. Mijn verjaardagskado van J is er niet want hij dacht dat ik dat zelf wel zou bestellen. Ik moet dus zowel het kado bestellen als het kado kopen. Romantisch
Dan weet je in ieder geval dat je het goede cadeau krijgtquote:Op zaterdag 30 december 2023 11:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Morgen![]()
Ik moest even kijken of een poang een scheldwoord of een Ikea-product wasIk zat toevallig net op de website van Ikea te kijken. Ik heb hier een paar bonnen liggen en ik heb geen idee waarvan.
Mijn verjaardagskado aan mezelf is al binnen, een vacuummachine. Mijn verjaardagskado van J is er niet want hij dacht dat ik dat zelf wel zou bestellen. Ik moet dus zowel het kado bestellen als het kado kopen. Romantisch
Je bent verjaardagbuddies met Bquote:Op zaterdag 30 december 2023 11:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Morgen![]()
Wat???quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:41 schreef fietsie het volgende:
Spanning en sensatie hier.
Vanmorgen vroeg een niet in de omgeving passende sportwagen bij de overburen voor de deur, knallen en beuken, racende auto en stilte.
Uurtje later werden we wakker van een loeiende telefoon buiten
Stenen door de deur van de overburen, en een telefoon op de drempel, loeiend.
Gelukkig is de politie onderweg, al 2,5 uur :p
Zo vroeg.quote:
Oeh dat klinkt niet lekker, en de politie, komen die uit zuid limburg, dat het zo lang duurt?quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:41 schreef fietsie het volgende:
Spanning en sensatie hier.
Vanmorgen vroeg een niet in de omgeving passende sportwagen bij de overburen voor de deur, knallen en beuken, racende auto en stilte.
Uurtje later werden we wakker van een loeiende telefoon buiten
Stenen door de deur van de overburen, en een telefoon op de drempel, loeiend.
Gelukkig is de politie onderweg, al 2,5 uur :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |