Ja dat is bespreekbaar hoor, maar moet ik nog doen. Komt goedquote:Op donderdag 28 december 2023 23:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je tegen een beetje leuk tarief kunt ophogen naar Eerste klas: absoluut doen.
Dat scheelt nogal wat horror.
Reis je helemaal niet meer?quote:Op donderdag 28 december 2023 23:15 schreef sigme het volgende:
Ik reis ook 1e klas voor het werk. Na corona reis ik niet meer, daarvoor eens per maand. Naar Utrecht. 1e klas. Meestal zittend op de grond op een stinkend balkon.
Tips over hoe bedongen hoor ik graagquote:
Niet als onderdeel van mijn werk. In coronatijd naar andere afdeling gegaan, eentje zonder maandelijks overleg in Utrecht.quote:
Ah op die manier, fijn welquote:Op donderdag 28 december 2023 23:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet als onderdeel van mijn werk. In coronatijd naar andere afdeling gegaan, eentje zonder maandelijks overleg in Utrecht.
Prive reis ik zelden met OV, maar half januari gaan we een mooi stuk treinen in Duitsland.
Deze post is een bevestiging van hetgeen we al wistenquote:Op donderdag 28 december 2023 21:46 schreef Tele6 het volgende:
Mountainbike en ik zijn thuis. Dat was 65 km in het donker recht tegen de wind in.Is er een steekje bij me los of zo?
Fiets rijdt wel heerlijk, ben erg blij met m'n keuze
Het ergste is nog dat ik nooit aan de weeënopwekkers ben toegekomen dus dat het kreng er al die tijd voor niets heeft ingezetenquote:Op donderdag 28 december 2023 22:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
God ja het is ook zo laaaang! Ik mocht gelukkig beginnen met ballon, dus maar 14u ofzo infuus erin, maar die ader overschreeuwde idd al het andere
Ook voor jou is dat zo oké dan toch...quote:Op vrijdag 29 december 2023 07:29 schreef Lonaa het volgende:
Oh ja @:AnneX ik had nog willen reageren. Ik hoor niks uit Curacao. Heb wel een paar keer gevraagd de afgelopen tijd en dan komt er uiteindelijk wel antwoord en/of een foto'tje. Alles gaat goed. Ik zie een gelukkige Dora, maar er "achteraan hengelen" begint vervelend te voelen dus ik laat het maar zo. Ze is gelukkig en dat is goed.
Ja, dat is zo.quote:Op vrijdag 29 december 2023 07:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Ook voor jou is dat zo oké dan toch...'Het is goed'.
Dat is echt treurig idd. Bij mij werd ie tenminste nog gebruikt, was niet voor niks.quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:50 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat ik nooit aan de weeënopwekkers ben toegekomen dus dat het kreng er al die tijd voor niets heeft ingezetenze hebben er ergens tijdens de bevalling nog zoutoplossing doorheen gejaagd denk ik, mogelijk als voorbereiding op de ruggenprik die nooit kwam, maar dat staat me niet meer helder voor de feest.
Enig idee waarom dat waterpeil zo fluctueert?quote:Op vrijdag 29 december 2023 08:53 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen!
Vet onweer vannacht, krulhond was onder het bed gekropen. Schattige hond geeft er niks om. Nu zijn we buiten, zodat lief nog even kan slapen. Het water in de beek dat gister al weer aardig gezakt was, staat nu weer hoog. We moesten ergens door 25cm stromend water waden waar normaal een dam ligt
Dit gebied is een beekdallandschap,en dat ‘dal’-deel daarvan maakt dat regen uit de wijde omgeving zich hier verzamelt.quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Enig idee waarom dat waterpeil zo fluctueert?
25 cm ook echt, dat is een best plasje om door te waden
Ahaquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Dit gebied is een beekdallandschap,en dat ‘dal’-deel daarvan maakt dat regen uit de wijde omgeving zich hier verzamelt.
Dat plasje (ik bleef net droog in mn laarzen, maar ik weet dan ook waar die dam loopt) zit in de sloot die afwatert op de poel waar debevers wonen en los van het algemene hoge water houden de bever daar het peil ook op peil. En zij houden van Hoog.
Maar aan de andere kant prefereer ik denk ik toch 2 uur bevallen met een loos infuus boven 14 uur met een zinvol infuusquote:Op vrijdag 29 december 2023 08:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat is echt treurig idd. Bij mij werd ie tenminste nog gebruikt, was niet voor niks.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:53 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant prefereer ik denk ik toch 2 uur bevallen met een loos infuus boven 14 uur met een zinvol infuus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |