Ik mis dat enequote:Op vrijdag 29 december 2023 09:55 schreef Clubsoda het volgende:
Zeg, mijn ene kind is bij zijn vader en de andere op de opvang en wij zijn vrij. EEN HELE DAG WAAROP WE NIETS HOEVENwe hebben net allebei gesport en thuis in bad, SLAPEN, films kijken, pizza eten luieren
Kolven?quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik mis dat ene
Maar jullie hebben nog een baby ¯\_(ツ)_/¯
Verder puur genot natuurlijk, enjoy
Wij hebben volgende week TWEE van die dagen![]()
Er zijn mensen die dat eronder scharen ja.quote:
En een halfquote:Baas boven baas
Sterkte met de nattigheid maar ook veel plezier met zingenquote:Op vrijdag 29 december 2023 11:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
En wie mag er, met een middag voorspelde regen/miezer, in haar kerstjurk buiten zingen voor ‘winkelend publiek’?
Jazeker, deze![]()
![]()
![]()
![]()
De arremoei slaat toe bij de organisatie dus tussen onze sets hebben we niet eens een opdroog/toilet/opwarmplek (wel kunnen we bij een stalletje erwtensoep en een hotdog halen…) dus ik heb het appartement van mijn ouders maar ingezet als omkleed/opslag/plas/opwarmplek.
En gelukkig is er minimaal één set in het overdekte winkelcentrum gepland. Eens kijken of we daar de andere keren ook kunnen staan.
Het is jullie gegundquote:Op vrijdag 29 december 2023 11:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat eronder scharen ja.
Ik ben dat zelf niet, maar whatever floats your boat I guess
[..]
En een half![]()
Het vroeg wat organisatie, maar dan heb je ook wat.
OK. Jij kunt dat zien.quote:Op vrijdag 29 december 2023 07:29 schreef Lonaa het volgende:
Oh ja @:AnneX ik had nog willen reageren. Ik hoor niks uit Curacao. Heb wel een paar keer gevraagd de afgelopen tijd en dan komt er uiteindelijk wel antwoord en/of een foto'tje. Alles gaat goed. Ik zie een gelukkige Dora, maar er "achteraan hengelen" begint vervelend te voelen dus ik laat het maar zo. Ze is gelukkig en dat is goed.
Er wordt as we speak gereden naar een tweede huis waar het kan zijnquote:
Hoe kan dat nou!quote:
Desondanks: veel plezier 🎶quote:Op vrijdag 29 december 2023 11:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
En wie mag er, met een middag voorspelde regen/miezer, in haar kerstjurk buiten zingen voor ‘winkelend publiek’?
Jazeker, deze![]()
![]()
![]()
![]()
De arremoei slaat toe bij de organisatie dus tussen onze sets hebben we niet eens een opdroog/toilet/opwarmplek (wel kunnen we bij een stalletje erwtensoep en een hotdog halen…) dus ik heb het appartement van mijn ouders maar ingezet als omkleed/opslag/plas/opwarmplek.
En gelukkig is er minimaal één set in het overdekte winkelcentrum gepland. Eens kijken of we daar de andere keren ook kunnen staan.
Wat staat er vandaag op het repertoire?quote:Op vrijdag 29 december 2023 11:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jazeker, deze![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Wat pijn is, is natuurlijk ook nogal subjectief. Het is nooit lekker en je voelt het bijna altijd wel zitten. Maar ik weet ook hoe het voelt als een infuusnaald niet goed zit en dat doet echt pijn. Alleen denk ik dat ze soms de afweging moeten maken tussen enerzijds heel vaak proberen wat ook weer pijn geeft en waardoor het niet makkelijker wordt om te prikken, en anderzijds een infuus dat een beetje pijn doet laten zitten. Ofzo.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Aha!
Ik kwam al googlend ook ergens een onderzoek tegen dat 38 (oid) van de mensen met infuus er last of pijn van hadden. Ik vind dat nogal 2 verschillende dingen.
Mooie flappen!quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou het is gelukt hoorEn nu heb ik er twee
![]()
Ja en twee verschillende kleuren roze/rood, misschien. In ieder geval twee verschillende plate position letters (in gothisch schrift, bovenaan links en rechts van het midden). Ze werden gedrukt in vellen van (ik denk) 8 biljetten, 2 naast elkaar en 4 boven elkaar. Je zou dus op weg kunnen naar een setje met alle verschillende letters.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:37 schreef MadMaster het volgende:
Mooie flappen!
Twee verschillende setjes handtekeningen.
Aangezien de Confederate States de burgeroorlog verloren hebben zijn ze "in praktische zin" waardeloos, aka niet meer als betaalmiddel te gebruiken. Van de overwinnende United States zijn overigens alle biljetten sinds 1862 nog steeds als wettig betaalmiddel te gebruiken (!!) Deze hebben nu "alleen nog maar" de verzamelwaarde (maar die is hogerquote:Is zo'n biljet vandaag de dag in praktische zin ook nog 500 dollar waard of is dit biljet ooit ongeldig verklaard en heeft het alleen nog maar de verzamelwaarde?
Ja ach, ik was allang blij met de goeie afloop. Maar brrrr wat een geklungel zegquote:En je mail ricting DPD:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |