abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211812845
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 09:55 schreef Clubsoda het volgende:
Zeg, mijn ene kind is bij zijn vader en de andere op de opvang en wij zijn vrij. EEN HELE DAG WAAROP WE NIETS HOEVEN O+ we hebben net allebei gesport en thuis in bad, SLAPEN, films kijken, pizza eten luieren O+
Ik mis dat ene :o
Maar jullie hebben nog een baby ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯

Verder puur genot natuurlijk, enjoy O+

Wij hebben volgende week TWEE van die dagen *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211813003
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2023 10:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik mis dat ene :o
Maar jullie hebben nog een baby ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯

Verder puur genot natuurlijk, enjoy O+

Wij hebben volgende week TWEE van die dagen *O*
Kolven? O-)

Baas boven baas :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_211814045
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 10:10 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Kolven? O-)
Er zijn mensen die dat eronder scharen ja.
Ik ben dat zelf niet, maar whatever floats your boat I guess *)
quote:
Baas boven baas :Y
En een half :@

Het vroeg wat organisatie, maar dan heb je ook wat.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211814479
En wie mag er, met een middag voorspelde regen/miezer, in haar kerstjurk buiten zingen voor ‘winkelend publiek’?

Jazeker, deze B-) *O* :'( :')

De arremoei slaat toe bij de organisatie dus tussen onze sets hebben we niet eens een opdroog/toilet/opwarmplek (wel kunnen we bij een stalletje erwtensoep en een hotdog halen…) dus ik heb het appartement van mijn ouders maar ingezet als omkleed/opslag/plas/opwarmplek.

En gelukkig is er minimaal één set in het overdekte winkelcentrum gepland. Eens kijken of we daar de andere keren ook kunnen staan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211814699
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2023 11:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
En wie mag er, met een middag voorspelde regen/miezer, in haar kerstjurk buiten zingen voor ‘winkelend publiek’?

De arremoei slaat toe bij de organisatie dus tussen onze sets hebben we niet eens een opdroog/toilet/opwarmplek (wel kunnen we bij een stalletje erwtensoep en een hotdog halen…) dus ik heb het appartement van mijn ouders maar ingezet als omkleed/opslag/plas/opwarmplek.

En gelukkig is er minimaal één set in het overdekte winkelcentrum gepland. Eens kijken of we daar de andere keren ook kunnen staan.
Sterkte met de nattigheid maar ook veel plezier met zingen
We have far more in common than that which devides us..
pi_211814837
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2023 11:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Er zijn mensen die dat eronder scharen ja.
Ik ben dat zelf niet, maar whatever floats your boat I guess *)
[..]
En een half :@

Het vroeg wat organisatie, maar dan heb je ook wat.
Het is jullie gegund :s)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 29 december 2023 @ 11:53:52 #107
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211814866
Het receptenboek is kwijt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_211814914
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 11:53 schreef fietsie het volgende:
Alarm!!!
Spoilers!
pi_211814918
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 december 2023 07:29 schreef Lonaa het volgende:
Oh ja @:AnneX ik had nog willen reageren. Ik hoor niks uit Curacao. Heb wel een paar keer gevraagd de afgelopen tijd en dan komt er uiteindelijk wel antwoord en/of een foto'tje. Alles gaat goed. Ik zie een gelukkige Dora, maar er "achteraan hengelen" begint vervelend te voelen dus ik laat het maar zo. Ze is gelukkig en dat is goed.
OK. Jij kunt dat zien.

Veel plezier als toerist in Amsterdam. B-)
  vrijdag 29 december 2023 @ 11:57:54 #110
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211814927
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 11:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Alarm!!!
Er wordt as we speak gereden naar een tweede huis waar het kan zijn :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_211814945
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 11:53 schreef fietsie het volgende:
Hoe kan dat nou!

Je wilt niet weten waar moeders de zoek geraakte bieb boeken terug vinden.
Bij de eerste melding zetten wij het al op ‘verlengen’. En het komt altijd wel goed. w/
pi_211814978
quote:

Desondanks: veel plezier 🎶
Hier is het nog droog.

@sigme schattige hond is écht schattig. :@
pi_211815004
Hier schijnt zelfs de zon. Ramenwasser mag weer komen :D
pi_211815382
Het begint te regenen en de afmeldingen komen binnen (zieken). Met een klein groepje ben je dan toch snel 25% van de bezetting kwijt :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 29 december 2023 @ 13:01:53 #115
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  vrijdag 29 december 2023 @ 13:05:46 #116
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211816090
quote:

Wat staat er vandaag op het repertoire?
Kerst is voorbij en behalve Auld Lang Syne, Happy New Year, Feliz Navidad en New Years Day ken ik geen oud-/nieuwjaarsongs die een koor zou kunnen zingen...
pi_211817878
Beroerd, darmklachten en moe, hoort bij huidige corona variant maar test zegt negatief. Zus gaat kijken of ze ergens een "verse" testkit vandaan kan halen. -O-
pi_211817899
Nou het is gelukt hoor _O_ En nu heb ik er twee *O* Vraag niet hoe, maar ik heb uiteindelijk gewonnen van DPD :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator vrijdag 29 december 2023 @ 14:54:32 #119
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211818276
Ik vind je mail leuker dan de biljetjes eigenlijk :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 december 2023 @ 15:14:17 #120
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_211818712
Vanmorgen naar de Lichtfabriek (Dali/Gaudi) en Indonesië in de Nieuwe Kerk geweest.
Fabrique de Lumiere was wel weer mooi, maar heb het na twee films nu ook wel gezien. Moet nu echt iets bijzonders komen wil ik er weer eens naar toe gaan.

Indonesië bevestigd met wat je eigenlijk al weet en soms in de verhalen gaat er nog een schep bovenop. :s) Het is een confronterende tentoonstelling. Wel goed.

En zo uiteten bij de Mexicaan. Kus vd Cactus. Komt uit recensies (ook B&G) zeer positief. https://kusvandecactus.nl/menu/
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_211819087
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 22:57 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Aha!
Ik kwam al googlend ook ergens een onderzoek tegen dat 38 (oid) van de mensen met infuus er last of pijn van hadden. Ik vind dat nogal 2 verschillende dingen.
Wat pijn is, is natuurlijk ook nogal subjectief. Het is nooit lekker en je voelt het bijna altijd wel zitten. Maar ik weet ook hoe het voelt als een infuusnaald niet goed zit en dat doet echt pijn. Alleen denk ik dat ze soms de afweging moeten maken tussen enerzijds heel vaak proberen wat ook weer pijn geeft en waardoor het niet makkelijker wordt om te prikken, en anderzijds een infuus dat een beetje pijn doet laten zitten. Ofzo.
  vrijdag 29 december 2023 @ 15:37:40 #122
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211819157
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 december 2023 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou het is gelukt hoor _O_ En nu heb ik er twee *O*
Mooie flappen!
Twee verschillende setjes handtekeningen.

Is zo'n biljet vandaag de dag in praktische zin ook nog 500 dollar waard of is dit biljet ooit ongeldig verklaard en heeft het alleen nog maar de verzamelwaarde?

En je mail ricting DPD: ^O^
  vrijdag 29 december 2023 @ 15:44:44 #123
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211819328
Na een dag bakkeleien met de leverancier (zie MadMaster in CUL / [CUL SC] Op naar de oliebollen), die ineens wel aanwezig was en de bij hen ingediende ingebrekestelling en bijbehorende financiële claim kennelijk toch niet zo aantrekkelijk vond, is het doel bereikt.
De leverancier heeft alsnog bevestigd dat de toegezegde zaken geleverd zijn (check!)/worden en iedereen heeft weer een happy newyear!

Einde werkjaar voor mij nu... *O*
pi_211819364
Ik kan niet meer fok!ken op mobiel ;(

Op zich voor m'n productiviteit niet slecht maar wel irritant. Heeft iemand anders dit ook? Ik krijg een 'bad request' melding. En heb helemaal geen zin om uit te zoeken hoe dat komt en waarom en wat ik er aan kan doen, ik wil graag dat het automagisch opgelost wordt danku.
pi_211819389
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 december 2023 15:37 schreef MadMaster het volgende:
Mooie flappen!
Twee verschillende setjes handtekeningen.
Ja en twee verschillende kleuren roze/rood, misschien. In ieder geval twee verschillende plate position letters (in gothisch schrift, bovenaan links en rechts van het midden). Ze werden gedrukt in vellen van (ik denk) 8 biljetten, 2 naast elkaar en 4 boven elkaar. Je zou dus op weg kunnen naar een setje met alle verschillende letters.
quote:
Is zo'n biljet vandaag de dag in praktische zin ook nog 500 dollar waard of is dit biljet ooit ongeldig verklaard en heeft het alleen nog maar de verzamelwaarde?
Aangezien de Confederate States de burgeroorlog verloren hebben zijn ze "in praktische zin" waardeloos, aka niet meer als betaalmiddel te gebruiken. Van de overwinnende United States zijn overigens alle biljetten sinds 1862 nog steeds als wettig betaalmiddel te gebruiken (!!) Deze hebben nu "alleen nog maar" de verzamelwaarde (maar die is hoger :Y )
quote:
En je mail ricting DPD: ^O^
Ja ach, ik was allang blij met de goeie afloop. Maar brrrr wat een geklungel zeg :{
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')