quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:53 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant prefereer ik denk ik toch 2 uur bevallen met een loos infuus boven 14 uur met een zinvol infuus
Ik mis dat enequote:Op vrijdag 29 december 2023 09:55 schreef Clubsoda het volgende:
Zeg, mijn ene kind is bij zijn vader en de andere op de opvang en wij zijn vrij. EEN HELE DAG WAAROP WE NIETS HOEVENwe hebben net allebei gesport en thuis in bad, SLAPEN, films kijken, pizza eten luieren
Kolven?quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik mis dat ene
Maar jullie hebben nog een baby ¯\_(ツ)_/¯
Verder puur genot natuurlijk, enjoy
Wij hebben volgende week TWEE van die dagen![]()
Er zijn mensen die dat eronder scharen ja.quote:
En een halfquote:Baas boven baas
Sterkte met de nattigheid maar ook veel plezier met zingenquote:Op vrijdag 29 december 2023 11:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
En wie mag er, met een middag voorspelde regen/miezer, in haar kerstjurk buiten zingen voor ‘winkelend publiek’?
Jazeker, deze![]()
![]()
![]()
![]()
De arremoei slaat toe bij de organisatie dus tussen onze sets hebben we niet eens een opdroog/toilet/opwarmplek (wel kunnen we bij een stalletje erwtensoep en een hotdog halen…) dus ik heb het appartement van mijn ouders maar ingezet als omkleed/opslag/plas/opwarmplek.
En gelukkig is er minimaal één set in het overdekte winkelcentrum gepland. Eens kijken of we daar de andere keren ook kunnen staan.
Het is jullie gegundquote:Op vrijdag 29 december 2023 11:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat eronder scharen ja.
Ik ben dat zelf niet, maar whatever floats your boat I guess
[..]
En een half![]()
Het vroeg wat organisatie, maar dan heb je ook wat.
OK. Jij kunt dat zien.quote:Op vrijdag 29 december 2023 07:29 schreef Lonaa het volgende:
Oh ja @:AnneX ik had nog willen reageren. Ik hoor niks uit Curacao. Heb wel een paar keer gevraagd de afgelopen tijd en dan komt er uiteindelijk wel antwoord en/of een foto'tje. Alles gaat goed. Ik zie een gelukkige Dora, maar er "achteraan hengelen" begint vervelend te voelen dus ik laat het maar zo. Ze is gelukkig en dat is goed.
Er wordt as we speak gereden naar een tweede huis waar het kan zijnquote:
Hoe kan dat nou!quote:
Desondanks: veel plezier 🎶quote:Op vrijdag 29 december 2023 11:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
En wie mag er, met een middag voorspelde regen/miezer, in haar kerstjurk buiten zingen voor ‘winkelend publiek’?
Jazeker, deze![]()
![]()
![]()
![]()
De arremoei slaat toe bij de organisatie dus tussen onze sets hebben we niet eens een opdroog/toilet/opwarmplek (wel kunnen we bij een stalletje erwtensoep en een hotdog halen…) dus ik heb het appartement van mijn ouders maar ingezet als omkleed/opslag/plas/opwarmplek.
En gelukkig is er minimaal één set in het overdekte winkelcentrum gepland. Eens kijken of we daar de andere keren ook kunnen staan.
Wat staat er vandaag op het repertoire?quote:Op vrijdag 29 december 2023 11:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jazeker, deze![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Wat pijn is, is natuurlijk ook nogal subjectief. Het is nooit lekker en je voelt het bijna altijd wel zitten. Maar ik weet ook hoe het voelt als een infuusnaald niet goed zit en dat doet echt pijn. Alleen denk ik dat ze soms de afweging moeten maken tussen enerzijds heel vaak proberen wat ook weer pijn geeft en waardoor het niet makkelijker wordt om te prikken, en anderzijds een infuus dat een beetje pijn doet laten zitten. Ofzo.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Aha!
Ik kwam al googlend ook ergens een onderzoek tegen dat 38 (oid) van de mensen met infuus er last of pijn van hadden. Ik vind dat nogal 2 verschillende dingen.
Mooie flappen!quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou het is gelukt hoorEn nu heb ik er twee
![]()
Ja en twee verschillende kleuren roze/rood, misschien. In ieder geval twee verschillende plate position letters (in gothisch schrift, bovenaan links en rechts van het midden). Ze werden gedrukt in vellen van (ik denk) 8 biljetten, 2 naast elkaar en 4 boven elkaar. Je zou dus op weg kunnen naar een setje met alle verschillende letters.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:37 schreef MadMaster het volgende:
Mooie flappen!
Twee verschillende setjes handtekeningen.
Aangezien de Confederate States de burgeroorlog verloren hebben zijn ze "in praktische zin" waardeloos, aka niet meer als betaalmiddel te gebruiken. Van de overwinnende United States zijn overigens alle biljetten sinds 1862 nog steeds als wettig betaalmiddel te gebruiken (!!) Deze hebben nu "alleen nog maar" de verzamelwaarde (maar die is hogerquote:Is zo'n biljet vandaag de dag in praktische zin ook nog 500 dollar waard of is dit biljet ooit ongeldig verklaard en heeft het alleen nog maar de verzamelwaarde?
Ja ach, ik was allang blij met de goeie afloop. Maar brrrr wat een geklungel zegquote:En je mail ricting DPD:
Yep, heb ik ook maar dan op de laptop, met Edge iig maar chrome lukt wel?quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:46 schreef yinu het volgende:
Ik kan niet meer fok!ken op mobiel![]()
Op zich voor m'n productiviteit niet slecht maar wel irritant. Heeft iemand anders dit ook? Ik krijg een 'bad request' melding. En heb helemaal geen zin om uit te zoeken hoe dat komt en waarom en wat ik er aan kan doen, ik wil graag dat het automagisch opgelost wordt danku.
Raar hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yep, heb ik ook maar dan op de laptop, met Edge iig maar chrome lukt wel?
Geen problemen hier, niet op telefoon, niet op iPad en niet op laptop. Niet met Edge en niet met Chrome...quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:46 schreef yinu het volgende:
Ik kan niet meer fok!ken op mobiel![]()
Op zich voor m'n productiviteit niet slecht maar wel irritant. Heeft iemand anders dit ook? Ik krijg een 'bad request' melding. En heb helemaal geen zin om uit te zoeken hoe dat komt en waarom en wat ik er aan kan doen, ik wil graag dat het automagisch opgelost wordt danku.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen problemen hier, niet op telefoon, niet op iPad en niet op laptop. Niet met Edge en niet met Chrome...Ik fok meestal in safari op de telefoon... misschien eens op chrome proberen dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb even op de telefoon (apple) gekeken maar daar ging het ook goed.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:53 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik fok meestal in safari op de telefoon... misschien eens op chrome proberen dan.
Gewoon hele vellen met 8 biljetten dan, ongesneden en in mint condition...quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en twee verschillende kleuren roze/rood, misschien. In ieder geval twee verschillende plate position letters (in gothisch schrift, bovenaan links en rechts van het midden). Ze werden gedrukt in vellen van (ik denk) 8 biljetten, 2 naast elkaar en 4 boven elkaar. Je zou dus op weg kunnen naar een setje met alle verschillende letters.
Ah ja, dit zijn de biljetten van de losers...quote:Aangezien de Confederate States de burgeroorlog verloren hebben zijn ze "in praktische zin" waardeloos, aka niet meer als betaalmiddel te gebruiken. Van de overwinnende United States zijn overigens alle biljetten sinds 1862 nog steeds als wettig betaalmiddel te gebruiken (!!) Deze hebben nu "alleen nog maar" de verzamelwaarde (maar die is hoger)
Herkenbaar, je mag soms blij zijn dat je pakket uberhaupt nog bezorgd wordt...quote:Ja ach, ik was allang blij met de goeie afloop. Maar brrrr wat een geklungel zeg
Ik zie wel een soortgelijke melding hier:quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:53 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik fok meestal in safari op de telefoon... misschien eens op chrome proberen dan.
Heb ik nog nooit langs zien komen eigenlijkquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:56 schreef MadMaster het volgende:
Gewoon hele vellen met 8 biljetten dan, ongesneden en in mint condition...
aha, dank.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie wel een soortgelijke melding hier:
FB / [BUG] Size of request header exceeds limit
Oh ja, nu je het zegt @Sarabi had dat laatst ookquote:Op vrijdag 29 december 2023 17:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
Had ik ook , even m8jn geschiedenis en cookies verwijderd toen ging het weer
Heelquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:33 schreef yinu het volgende:
[..]
Wat pijn is, is natuurlijk ook nogal subjectief. Het is nooit lekker en je voelt het bijna altijd wel zitten.
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 december 2023 17:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh ja, nu je het zegt @:sarabi had dat laatst ook
quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen problemen hier, niet op telefoon, niet op iPad en niet op laptop. Niet met Edge en niet met Chrome...Zo schrikbarend veel kleur in jouw fokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ja, da's de 'nieuwe', nog in ontwikkeling zijnde, lay-out die momenteel alleen voor de crewleden als test beschikbaar is en dit jaar beschikbaar had moeten komen voor iedereen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo schrikbarend veel kleur in jouw fok![]()
[ afbeelding ]
Gadver.quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, da's de 'nieuwe', nog in ontwikkeling zijnde, lay-out die momenteel alleen voor de crewleden als test beschikbaar is en dit jaar beschikbaar had moeten komen voor iedereen.
Wegens de privé toestanden van Danny is dat even op een laag pitje komen te staan…
kennelijk in de blinde aanname dat die ergens meer verstand van hebben dan wijquote:Op vrijdag 29 december 2023 18:06 schreef MadMaster het volgende:
alleen voor de crewleden als test beschikbaar
Het heeft te maken met de andere indeling van het gehele forum en je kan alles naar eigen believen aanpassen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gadver.
Ik las vast ergens dat je ouderwets je eigen kale shit mag houden als je niet zit te wachten op oogaids.
De nieuwe layout is nog niet af, maar biedt functioneel veel voordelen…quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kennelijk in de blinde aanname dat die ergens meer verstand van hebben dan wij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:17 schreef MadMaster het volgende:
Voor degene die het interesseert een kleine teaser:Toevallig hadden we het hier in DRT net ook over. Daar zijn ze (we) vooral geïnteresseerd in de night mode.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Voor degene die het interesseert een kleine teaser:Ik weet niet eens hoe het er op mijn laptop nu uitziet, zo zelden fok ik daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Daar dan ook een teaser voor (ik gebruik het nooit):quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toevallig hadden we het hier in DRT net ook over. Daar zijn ze (we) vooral geïnteresseerd in de night mode.
Hierboven zijn screenshots van mijn iPad, dat van vanmiddag mijn Android telefoon.quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe het er op mijn laptop nu uitziet, zo zelden fok ik daar.
Voor degene die het interesseert een kleine teaser:Dat wordt weer even wennen !Voor mij dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had hetzelfde, nadat ik akkoord moest geven voor de meest iffy adverteerder-cookies allertijden werkte alles niet meerquote:Op vrijdag 29 december 2023 16:02 schreef yinu het volgende:
[..]
aha, dank.
Vooruit, dan ga ik proberen wat cookies te verwijderen.
Maar de mobiele ziet er alsnog heel anders uit dan de desktop.quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hierboven zijn screenshots van mijn iPad, dat van vanmiddag mijn Android telefoon.
De ingestelde layout geldt, net als nu vanuit je Settings, voor alle apparaten die je gebruikt…
Ook voor mij was het in het begin wennen, maar het was al snel 'gewoon'.quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat wordt weer even wennen !Voor mij dan!
Oh ja en dan gaat danny zeker ook met het auteursrecht lopen, krijg je dat weerquote:Op vrijdag 29 december 2023 18:31 schreef MadMaster het volgende:
Ook kan je straks afbeeldingen via FOK! uploaden.
Niet in optimale kwaliteit, dus meer gecomprimeerd dan het origineel, maar soms is betere kwaliteit ook niet nodig…
Zelfde kleuren, indeling (uiteraard smaller op je telefoon) en positionering van onderdelen toch, zoals ik uit jouw screenshot opmaak?quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar de mobiele ziet er alsnog heel anders uit dan de desktop.
Is het eigenlijk geoptimaliseerd voor een bepaald apparaat? Smartphone / tablet / laptop / groot?quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfde kleuren, indeling (uiteraard smaller op je telefoon) en positionering van onderdelen toch, zoals ik uit jouw screenshot opmaak?
Hier wel tenminste…
quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja en dan gaat danny zeker ook met het auteursrecht lopen, krijg je dat weer
Op basis van cookies/detectie past de lay-out zich qua vormgeving/positionering aan aan het gebruikte apparaat.quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het eigenlijk geoptimaliseerd voor een bepaald apparaat? Smartphone / tablet / laptop / groot?
Jij hebt headers en footers op je telefoon (de horror) en een complete index bovenaan je scherm op de ipad (ril). Volgens mij heb ik dat allemaal niet (godzijdank), maar die indexzooi bovenaan is toch iets desktopperigs en niet voor de mobiele layout, of ben ik nou gek?quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfde kleuren, indeling (uiteraard smaller op je telefoon) en positionering van onderdelen toch, zoals ik uit jouw screenshot opmaak?
Hier wel tenminste…
Dat kan je instellen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij hebt headers en footers op je telefoon (de horror) en een complete index bovenaan je scherm op de ipad (ril). Volgens mij heb ik dat allemaal niet (godzijdank), maar die indexzooi bovenaan is toch iets desktopperigs en niet voor de mobiele layout, of ben ik nou gek?
De dark mode optie die jij noemt 'onder je naam' kan ik even niet traceren in de huidige 2009 (!!!) layout.quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:51 schreef Vanyel het volgende:
Oh en als we toch bezig zijn.
Is er nu een andere mobiele dark mode dan de nacht optie onder mijn naam? Want DIE is me een partij lelijk.
Dat ging van liefste naar lul met 200km/hquote:
De liefde van de vrouw gaat door de maag zien we welquote:Op vrijdag 29 december 2023 18:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat ging van liefste naar lul met 200km/h
iPad, ja.quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:56 schreef Vanyel het volgende:
Ipad?
Nog steeds die twee dingen bovenaan de pagina die leesruimte wegnemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tenslotte voor de geïnteresseerden, een screenshot van de nieuw DM layout (met max. 1500 tekens dus, niet oneindig veel):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde demo/vragenuurtje…![]()
't Was nog in de aanbieding ook, dus ik heb extra.quote:Op vrijdag 29 december 2023 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
![]()
De rest is even daaraan ondergeschikt…
Ik kreeg vorige week woensdag zeekraal binnen die ik pas tweede kerstdag at. Ging prima.quote:Op vrijdag 29 december 2023 19:12 schreef sigme het volgende:
[..]
't Was nog in de aanbieding ook, dus ik heb extra.
Kan je dat een beetje bewaren? Ik eet het echt wel vaker, maar ik eet het altijd gewoon op de dag van aanschaf op. Nu ligt het in de koelkast...
Aangezien ik het eerst niet kende, maar het er wel interessant uit vond zien, heb ik ooit een pond zeekraal gekocht voor in een salade.quote:Op vrijdag 29 december 2023 19:12 schreef sigme het volgende:
[..]
't Was nog in de aanbieding ook, dus ik heb extra.
Kan je dat een beetje bewaren? Ik eet het echt wel vaker, maar ik eet het altijd gewoon op de dag van aanschaf op. Nu ligt het in de koelkast...
Wat vervelend, voor de liefste, voor jou en voor de favoriete gast. Hopelijk krijg jij het niet.quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:57 schreef sigme het volgende:
Nou, ik naar de markt getogen voor het inslaan van allerlei lekkers omdat m'n favoriete lekkerbekgast vanavond zou komen en dan twee nachtjes blijven. Drie grote moten zalm, wat mossels, gravad lax, zeekraal. Van m'n vleesboer een bofkip van het formaat kalkoen (3½ kilo), verse spinazie, verse handgemaakte tortellini.
En een covidzelftest voor mijn liefste.
Heeft de lul twee streepjes![]()
En de favoriete gast moet 1 januari optreden voor een paar duizend man, waarbij hij veel lucht de ruimte inblaast en hij heeft geen zin om de superspreader van 2024 te zijn.
Dus. Nou hebben we elk anderhalve dikke zalmmoot gehad. Met spinazie.
Ja maar ik kijk dartsquote:Op vrijdag 29 december 2023 19:37 schreef derLudolf het volgende:
Mijn groene KPN sjaal is net zichtbaar achter de meisjes die met het spandoek staan te zwaaien achter de start van de 500m
Volle bak zeg! En ik zie je niet. Noch de shawl.quote:Op vrijdag 29 december 2023 19:37 schreef derLudolf het volgende:
Mijn groene KPN sjaal is net zichtbaar achter de meisjes die met het spandoek staan te zwaaien achter de start van de 500m
Kijk en huiverquote:Op vrijdag 29 december 2023 18:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De dark mode optie die jij noemt 'onder je naam' kan ik even niet traceren in de huidige 2009 (!!!) layout.
De darkmodus optie die er in de nieuwe layout is, heb ik hierboven al ergens gepost (screenshot van iPad)…
Nooit geweten.quote:Op vrijdag 29 december 2023 19:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kijk en huiver
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]
Nee he. Echt wat een horror dit. Vraag me af waarom dit niet gewoon dark mode doet, maar helaas.quote:
M'n gezicht is ook niet zichtbaarquote:Op vrijdag 29 december 2023 19:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Volle bak zeg! En ik zie je niet. Noch de shawl.
Capito!quote:Op vrijdag 29 december 2023 19:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kijk en huiver
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]
Sinds je daarvoor moet betalen nooit meer een wedstrijd gezienquote:
Ja in dat laatste geval lijkt me toch evident dat dat infuus niet helemaal jofel zit want hoewel ik nooit een weeënstorm heb gehad denk ik niet dat een naald in je arm daar ooit bij in de buurt zou moeten komen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 17:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heel
Ik val op de meeste zaken in de kan wel wat hebben categorie. Dus ga er vanaf nu vanuit dat er met die infusen dan iets niet is zoals het hoort als ik ze dusdanig kut vind.
Ik twijfelde in een weeënstorm nog wat kutter was, de hand of de rest van het lijf.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:05 schreef yinu het volgende:
Enniewee, de cookies weggegooid en m’n geschiedenis gewist dus ik ben weer maagdelijk als een onbeschreven blad. En fok doet het weer. Hoezee.
Ja en nee.quote:
Ik zou wel weer eens maagdelijk als een onbeschreven blad willen zijn ja!quote:
Maar wel met de kennis van nu hè.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja en nee.
Zou je echt weer maagdelijk als een onbeschreven blad opnieuw beginnen? Lijkt mij hard werken.
Maar dan is het toch al allemaal volgekladderd!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |