't Was nog in de aanbieding ook, dus ik heb extra.quote:Op vrijdag 29 december 2023 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
![]()
De rest is even daaraan ondergeschikt…
Ik kreeg vorige week woensdag zeekraal binnen die ik pas tweede kerstdag at. Ging prima.quote:Op vrijdag 29 december 2023 19:12 schreef sigme het volgende:
[..]
't Was nog in de aanbieding ook, dus ik heb extra.
Kan je dat een beetje bewaren? Ik eet het echt wel vaker, maar ik eet het altijd gewoon op de dag van aanschaf op. Nu ligt het in de koelkast...
Aangezien ik het eerst niet kende, maar het er wel interessant uit vond zien, heb ik ooit een pond zeekraal gekocht voor in een salade.quote:Op vrijdag 29 december 2023 19:12 schreef sigme het volgende:
[..]
't Was nog in de aanbieding ook, dus ik heb extra.
Kan je dat een beetje bewaren? Ik eet het echt wel vaker, maar ik eet het altijd gewoon op de dag van aanschaf op. Nu ligt het in de koelkast...
Wat vervelend, voor de liefste, voor jou en voor de favoriete gast. Hopelijk krijg jij het niet.quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:57 schreef sigme het volgende:
Nou, ik naar de markt getogen voor het inslaan van allerlei lekkers omdat m'n favoriete lekkerbekgast vanavond zou komen en dan twee nachtjes blijven. Drie grote moten zalm, wat mossels, gravad lax, zeekraal. Van m'n vleesboer een bofkip van het formaat kalkoen (3½ kilo), verse spinazie, verse handgemaakte tortellini.
En een covidzelftest voor mijn liefste.
Heeft de lul twee streepjes![]()
En de favoriete gast moet 1 januari optreden voor een paar duizend man, waarbij hij veel lucht de ruimte inblaast en hij heeft geen zin om de superspreader van 2024 te zijn.
Dus. Nou hebben we elk anderhalve dikke zalmmoot gehad. Met spinazie.
Ja maar ik kijk dartsquote:Op vrijdag 29 december 2023 19:37 schreef derLudolf het volgende:
Mijn groene KPN sjaal is net zichtbaar achter de meisjes die met het spandoek staan te zwaaien achter de start van de 500m
Volle bak zeg! En ik zie je niet. Noch de shawl.quote:Op vrijdag 29 december 2023 19:37 schreef derLudolf het volgende:
Mijn groene KPN sjaal is net zichtbaar achter de meisjes die met het spandoek staan te zwaaien achter de start van de 500m
Kijk en huiverquote:Op vrijdag 29 december 2023 18:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De dark mode optie die jij noemt 'onder je naam' kan ik even niet traceren in de huidige 2009 (!!!) layout.
De darkmodus optie die er in de nieuwe layout is, heb ik hierboven al ergens gepost (screenshot van iPad)…
Nooit geweten.quote:Op vrijdag 29 december 2023 19:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kijk en huiver
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]
Nee he. Echt wat een horror dit. Vraag me af waarom dit niet gewoon dark mode doet, maar helaas.quote:
M'n gezicht is ook niet zichtbaarquote:Op vrijdag 29 december 2023 19:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Volle bak zeg! En ik zie je niet. Noch de shawl.
Capito!quote:Op vrijdag 29 december 2023 19:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kijk en huiver
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]
Sinds je daarvoor moet betalen nooit meer een wedstrijd gezienquote:
Ja in dat laatste geval lijkt me toch evident dat dat infuus niet helemaal jofel zit want hoewel ik nooit een weeënstorm heb gehad denk ik niet dat een naald in je arm daar ooit bij in de buurt zou moeten komen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 17:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heel
Ik val op de meeste zaken in de kan wel wat hebben categorie. Dus ga er vanaf nu vanuit dat er met die infusen dan iets niet is zoals het hoort als ik ze dusdanig kut vind.
Ik twijfelde in een weeënstorm nog wat kutter was, de hand of de rest van het lijf.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:05 schreef yinu het volgende:
Enniewee, de cookies weggegooid en m’n geschiedenis gewist dus ik ben weer maagdelijk als een onbeschreven blad. En fok doet het weer. Hoezee.
Ja en nee.quote:
Ik zou wel weer eens maagdelijk als een onbeschreven blad willen zijn ja!quote:
Maar wel met de kennis van nu hè.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja en nee.
Zou je echt weer maagdelijk als een onbeschreven blad opnieuw beginnen? Lijkt mij hard werken.
Maar dan is het toch al allemaal volgekladderd!quote:
Maar wel zonder butsen en scheuren!quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar dan is het toch al allemaal volgekladderd!
Maar dan ben je toch teen-kruin-bruin ? Hoe kom je dan in je eigen huis verder binnen dan deur -> badkamer ?quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:14 schreef Tele6 het volgende:
Ik deed een 14 km 400 hoogtemeter rondje door het bos / door de drek. Was net op tijd terug voor het echt donker was. En goed stuk. Ben die hoogtemeters niet meer gewend.... werkleven waardoor je nooit meer aan overdag-bosrondjes toe komt![]()
Nu al een paar uur ingekakt... moet nog avondeten en douchen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |