quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:17 schreef MadMaster het volgende:
Voor degene die het interesseert een kleine teaser:Ik weet niet eens hoe het er op mijn laptop nu uitziet, zo zelden fok ik daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Daar dan ook een teaser voor (ik gebruik het nooit):quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toevallig hadden we het hier in DRT net ook over. Daar zijn ze (we) vooral geïnteresseerd in de night mode.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hierboven zijn screenshots van mijn iPad, dat van vanmiddag mijn Android telefoon.quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe het er op mijn laptop nu uitziet, zo zelden fok ik daar.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:17 schreef MadMaster het volgende:
Voor degene die het interesseert een kleine teaser:Dat wordt weer even wennen !Voor mij dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had hetzelfde, nadat ik akkoord moest geven voor de meest iffy adverteerder-cookies allertijden werkte alles niet meerquote:Op vrijdag 29 december 2023 16:02 schreef yinu het volgende:
[..]
aha, dank.
Vooruit, dan ga ik proberen wat cookies te verwijderen.
Maar de mobiele ziet er alsnog heel anders uit dan de desktop.quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hierboven zijn screenshots van mijn iPad, dat van vanmiddag mijn Android telefoon.
De ingestelde layout geldt, net als nu vanuit je Settings, voor alle apparaten die je gebruikt…
Ook voor mij was het in het begin wennen, maar het was al snel 'gewoon'.quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat wordt weer even wennen !Voor mij dan!
Oh ja en dan gaat danny zeker ook met het auteursrecht lopen, krijg je dat weerquote:Op vrijdag 29 december 2023 18:31 schreef MadMaster het volgende:
Ook kan je straks afbeeldingen via FOK! uploaden.
Niet in optimale kwaliteit, dus meer gecomprimeerd dan het origineel, maar soms is betere kwaliteit ook niet nodig…
Zelfde kleuren, indeling (uiteraard smaller op je telefoon) en positionering van onderdelen toch, zoals ik uit jouw screenshot opmaak?quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar de mobiele ziet er alsnog heel anders uit dan de desktop.
Is het eigenlijk geoptimaliseerd voor een bepaald apparaat? Smartphone / tablet / laptop / groot?quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfde kleuren, indeling (uiteraard smaller op je telefoon) en positionering van onderdelen toch, zoals ik uit jouw screenshot opmaak?
Hier wel tenminste…
quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja en dan gaat danny zeker ook met het auteursrecht lopen, krijg je dat weer
Op basis van cookies/detectie past de lay-out zich qua vormgeving/positionering aan aan het gebruikte apparaat.quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het eigenlijk geoptimaliseerd voor een bepaald apparaat? Smartphone / tablet / laptop / groot?
Jij hebt headers en footers op je telefoon (de horror) en een complete index bovenaan je scherm op de ipad (ril). Volgens mij heb ik dat allemaal niet (godzijdank), maar die indexzooi bovenaan is toch iets desktopperigs en niet voor de mobiele layout, of ben ik nou gek?quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfde kleuren, indeling (uiteraard smaller op je telefoon) en positionering van onderdelen toch, zoals ik uit jouw screenshot opmaak?
Hier wel tenminste…
Dat kan je instellen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij hebt headers en footers op je telefoon (de horror) en een complete index bovenaan je scherm op de ipad (ril). Volgens mij heb ik dat allemaal niet (godzijdank), maar die indexzooi bovenaan is toch iets desktopperigs en niet voor de mobiele layout, of ben ik nou gek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De dark mode optie die jij noemt 'onder je naam' kan ik even niet traceren in de huidige 2009 (!!!) layout.quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:51 schreef Vanyel het volgende:
Oh en als we toch bezig zijn.
Is er nu een andere mobiele dark mode dan de nacht optie onder mijn naam? Want DIE is me een partij lelijk.
Dat ging van liefste naar lul met 200km/hquote:
De liefde van de vrouw gaat door de maag zien we welquote:Op vrijdag 29 december 2023 18:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat ging van liefste naar lul met 200km/h
iPad, ja.quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:56 schreef Vanyel het volgende:
Ipad?
Nog steeds die twee dingen bovenaan de pagina die leesruimte wegnemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tenslotte voor de geïnteresseerden, een screenshot van de nieuw DM layout (met max. 1500 tekens dus, niet oneindig veel):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde demo/vragenuurtje…![]()
't Was nog in de aanbieding ook, dus ik heb extra.quote:Op vrijdag 29 december 2023 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
![]()
De rest is even daaraan ondergeschikt…
Ik kreeg vorige week woensdag zeekraal binnen die ik pas tweede kerstdag at. Ging prima.quote:Op vrijdag 29 december 2023 19:12 schreef sigme het volgende:
[..]
't Was nog in de aanbieding ook, dus ik heb extra.
Kan je dat een beetje bewaren? Ik eet het echt wel vaker, maar ik eet het altijd gewoon op de dag van aanschaf op. Nu ligt het in de koelkast...
Aangezien ik het eerst niet kende, maar het er wel interessant uit vond zien, heb ik ooit een pond zeekraal gekocht voor in een salade.quote:Op vrijdag 29 december 2023 19:12 schreef sigme het volgende:
[..]
't Was nog in de aanbieding ook, dus ik heb extra.
Kan je dat een beetje bewaren? Ik eet het echt wel vaker, maar ik eet het altijd gewoon op de dag van aanschaf op. Nu ligt het in de koelkast...
Wat vervelend, voor de liefste, voor jou en voor de favoriete gast. Hopelijk krijg jij het niet.quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:57 schreef sigme het volgende:
Nou, ik naar de markt getogen voor het inslaan van allerlei lekkers omdat m'n favoriete lekkerbekgast vanavond zou komen en dan twee nachtjes blijven. Drie grote moten zalm, wat mossels, gravad lax, zeekraal. Van m'n vleesboer een bofkip van het formaat kalkoen (3½ kilo), verse spinazie, verse handgemaakte tortellini.
En een covidzelftest voor mijn liefste.
Heeft de lul twee streepjes![]()
En de favoriete gast moet 1 januari optreden voor een paar duizend man, waarbij hij veel lucht de ruimte inblaast en hij heeft geen zin om de superspreader van 2024 te zijn.
Dus. Nou hebben we elk anderhalve dikke zalmmoot gehad. Met spinazie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |