Maar wel zonder butsen en scheuren!quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar dan is het toch al allemaal volgekladderd!
Maar dan ben je toch teen-kruin-bruin ? Hoe kom je dan in je eigen huis verder binnen dan deur -> badkamer ?quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:14 schreef Tele6 het volgende:
Ik deed een 14 km 400 hoogtemeter rondje door het bos / door de drek. Was net op tijd terug voor het echt donker was. En goed stuk. Ben die hoogtemeters niet meer gewend.... werkleven waardoor je nooit meer aan overdag-bosrondjes toe komt![]()
Nu al een paar uur ingekakt... moet nog avondeten en douchen![]()
Alleen de leuke stukjes bedoel je ?quote:
Valt mee. Ik heb op de drempel m'n broek, sokken en schoenen uitgedaan en die meteen uitgespoeld en te drogen gehangen/gezet. Maar qua bovenkleding had ik een regenjasje en daar is geen modder aan blijven zittenquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar dan ben je toch teen-kruin-bruin ? Hoe kom je dan in je eigen huis verder binnen dan deur -> badkamer ?
Ah ok, ik had het altijd vooral in mn haar hangen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Valt mee. Ik heb op de drempel m'n broek, sokken en schoenen uitgedaan en die meteen uitgespoeld en te drogen gehangen/gezet. Maar qua bovenkleding had ik een regenjasje en daar is geen modder aan blijven zittendus valt enorm mee eigenlijk!
Voordeel is dat ik de hele 14 km overeind gebleven ben. Afgelopen zomer liep ik wat wandeltrainingen in dat bos en toen ben ik wel een keer finaal op m'n gezicht gegaan en dat zag er veel dramatischer uit
Capuchonquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah ok, ik had het altijd vooral in mn haar hangen.
Oma weet het al, die heb ik meteen geappt toen ik het besloten had.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Groetjes vanuit de dark mode. Dit gaat geen blijver worden![]()
@:sigme, wat zonde van de plannen zeg. Ik hoop dat je liefste al dat lekkers nog wel kan proeven. Gefeliciteerd met jullie 30 jaar nog![]()
@:tele6, wat een geweldige aankoop heb je gedaan. Heel tof voor je. Weet oma het al?
Hoe beviel het smiley veld onder je replyvak?quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Shit. Ik was tijdens het typen alweer vergeten dat ik dark mode had aan gezet.
Wat een intense oogaids, ik schrok er gewoon van.
Zucht. Wat moet je daar nou weer op zeggenquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oma weet het al, die heb ik meteen geappt toen ik het besloten had.
M'n ouders had ik gebeld want ik had een gemiste oproep van ze en ik dacht dat ze het wel interessant zouden vinden, maar het boeide ze niet echt en m'n moeder wilde alleen maar vertellen dat ze nu ziek is omdat ik haar heb besmet met de corona die ik begin november had![]()
![]()
Niet gezien. Moment.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe beviel het smiley veld onder je replyvak?
Die is exact hetzelfde als in de light mode.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe beviel het smiley veld onder je replyvak?
Excuses, het was bij de edit.quote:
Zou ik toch even melden bij het rivm, zo’n lange incubatietijd. Mocht ik nou toch positief testen geef ik jou ook de schuldquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oma weet het al, die heb ik meteen geappt toen ik het besloten had.
M'n ouders had ik gebeld want ik had een gemiste oproep van ze en ik dacht dat ze het wel interessant zouden vinden, maar het boeide ze niet echt en m'n moeder wilde alleen maar vertellen dat ze nu ziek is omdat ik haar heb besmet met de corona die ik begin november had![]()
![]()
Ja dat weet ik ook nietquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zucht. Wat moet je daar nou weer op zeggen
Holy shitfuckquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Excuses, het was bij de edit.
[ afbeelding ]
Daar had ze vast interesse in. Meer dramaquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:41 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet
Ik heb haar trouwens ook besmet met de buikgriep die ik begin deze maand had. Dat heeft ze nu allemaal tegelijk.
ik zei, wil je ook de oorontsteking die ik eind november had?
In de nieuwe layout op de telefoon, waarbij men de smileys nog wil opstrakken (maar door wie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de nieuwe layout op de telefoon, waarbij men de smileys nog wil opstrakken (maar door wie?)…
Mijn ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Ja he.quote:
Heeeeeel klein telefoontje gebruiken...quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja he.
Ik zit wel een beetje te lollen hier.
Jawel, ooit. Het komt vast wel goed met die nieuwe layout. Waarschijnlijk in 2025 maar ach. Zoals het nu gaat, is het ook ok.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien gewoon geen dark mode gebruik voor jou?
Helaasquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heeeeeel klein telefoontje gebruiken...
Ik weet nog dat de huidige layout geïntroduceerd werd.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
[..]
Jawel, ooit. Het komt vast wel goed met die nieuwe layout. Waarschijnlijk in 2025 maar ach. Zoals het nu gaat, is het ook ok.
Je wilt niet weten hoeveel herrie het oplevert als je Microsoft Teams "vastzet" op 'de nieuwe layout' in een grote organisatie.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet nog dat de huidige layout geïntroduceerd werd.
Moord, brand, gescheld, getier, maar uiteindelijk weet niemand meer beter.
Er zijn nu ook genoeg personen die de layout al kunnen gebruiken, maar het niet willen.
'We' kunnen gewoon slecht omgaan met dit soort verbeteringen, die ook nog niet definitief zijn…
Nope.quote:
Dat weet ik wel. Mijn collega's hebben dat onlangs geïntroduceerd en ik heb het onlangs zelf dus ook ondervonden, waarbij ook de fileshares overgezet werden naar Teams (= Sharepoint) + Onedrive.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel herrie het oplevert als je Microsoft Teams "vastzet" op 'de nieuwe layout' in een grote organisatie.
"Ik weet niet meer hoe het werkt nu het er anders uitziet"
Oh nee! Hopelijk duikt ie nog op.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nope.
Het witte boekje, met een getekende Kok met Koksmuts, die een garde vasthoudt, a la de Swedish Chef, is pleite.
Wij gingen gefaseerd over naar OneDrive, dus 3 weken lang had je elke dag een nieuwe groep mopperaarsquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Mijn collega's hebben dat onlangs geïntroduceerd en ik heb het onlangs zelf dus ook ondervonden, waarbij ook de fileshares overgezet werden naar Teams (= Sharepoint) + Onedrive.
Complete paniek bij sommigen, ondanks maanden van introductiefilmpjes, interactieve presentatIes, demo's, groeps- en individuele begeleiding. Maar dat waren ook degene van wie je dat kon verwachten.
“Ik wil terug naar de oude indeling, ik vind niks meer, dit is kut.” etc. etc.
Vaak dan wel via de chat van Teams zo geuit…
Dan is thuiswerken wel zo fijn…
Er staan veel handgeschreven zaken in, dus ja, dat hoop ik ook.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:28 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Oh nee! Hopelijk duikt ie nog op.
Bij ons duurde het ruim 6 maanden, elke 2 weken een andere afdeling/team, incl. nieuwe laptops én mobiele telefoons.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wij gingen gefaseerd over naar OneDrive, dus 3 weken lang had je elke dag een nieuwe groep mopperaars![]()
heerlijk.
Absoluutquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet nog dat de huidige layout geïntroduceerd werd.
Moord, brand, gescheld, getier, maar uiteindelijk weet niemand meer beter.
Er zijn nu ook genoeg personen die de layout al kunnen gebruiken, maar het niet willen.
'We' kunnen gewoon slecht omgaan met dit soort verbeteringen, die ook nog niet definitief zijn…
Dit staat voor de week na nieuwjaar gepland bij J's werkgever. In de VS. Waar de lokale MSP er een enorme tyfusbende van maakt dat het Nederlandse team steeds moet troubleshooten op afstand. Dit gaat echt zo'n enorme clusterfuck worden.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij ons duurde het ruim 6 maanden, elke 2 weken een andere afdeling/team, incl. nieuwe laptops én mobiele telefoons.
De servicedesk kon het niet aan, de medewerkers daar werden vaak voor alles en nog wat uitgescholden (of zij er wat aan konden doen…) en raakten over hun toeren, wat niet zo heel vreemd was. Ik heb opnames van die gesprekken gehoord, man, man, man…
En waarom? Omdat veel medewerkers alle vooraf verstrekte informatie negeerden en 'ineens' verrast werden, nadat ze hun laptop en telefoon hadden omgewisseld (dat konden ze nog wel behappen) en hun digitale werkprofiel vervolgens compleet veranderd was…
quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nope.
Het witte boekje, met een getekende Kok met Koksmuts, die een garde vasthoudt, a la de Swedish Chef, is pleite.
Wij gaan ook komend jaar.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit staat voor de week na nieuwjaar gepland bij J's werkgever. In de VS. Waar de lokale MSP er een enorme tyfusbende van maakt dat het Nederlandse team steeds moet troubleshooten op afstand. Dit gaat echt zo'n enorme clusterfuck worden.
Ik weet niet precies hoe de constructie daar precies in elkaar zit, maar een MSP in de VS en een lokaal team in NL samen?quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit staat voor de week na nieuwjaar gepland bij J's werkgever. In de VS. Waar de lokale MSP er een enorme tyfusbende van maakt dat het Nederlandse team steeds moet troubleshooten op afstand. Dit gaat echt zo'n enorme clusterfuck worden.
Dat snap ik dus voor geen meter. Had altijd laptops en telefoons van het werk maar ook altijd m’n eigen spullen. Wil niet dat privé dingen op werk apparaten staanquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
En -dat- wordt wel wennen. (Vooral dat men dus geen Tb vakantiefotos meer kan storen)
Jamaar jamaar jamaar jamaar hoemoetjedanaanaljemethetwerk vergroeide collega's laten zien waarjeopvakantiebent geweest en en en meer van die rare kronkels.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat snap ik dus voor geen meter. Had altijd laptops en telefoons van het werk maar ook altijd m’n eigen spullen. Wil niet dat privé dingen op werk apparaten staan
Wie bepaalt er op basis van welke criteria wat privé is en wat niet?quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wij gaan ook komend jaar.
En dan gaat het dus niet OneDrive for alles worden, en niet SharePoint voor alles (zoals de integratie bedrijven graag verkopen).
De fileshares blijven, maar worden opgeruimd (alle prive shit weg), alle kwaliteits en documentbeheer systemen (en dat zijn er in een zorg instelling wel een paar) krijgen geautomatiseerde koppelingen met SharePoint en die laatste is dus alleen voor collaboratie op tussenproducten. Is het klaar, dan naar het passende documentbeheer.
En -dat- wordt wel wennen. (Vooral dat men dus geen Tb vakantiefotos meer kan storen)
Er zijn over 3 jaar 2x per jaar geautomatiseerde data-analyse slagen gedaan, waarna de afdelingsmanagers overzichten kregen welke medewerkers volumes hadden van file-types die niet bij hun functie passen, met het verzoek tot opruimen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie bepaalt er op basis van welke criteria wat privé is en wat niet?
Bij ons zijn sommige mensen ook hun vakantiekiekjes, MP3 collecties en e-books kwijt geraakt.
Wel na onderzoek/hoor en wederhoor/melding daaraan vooraf gaande en het vervolgens toch laten staan. Kon ook eigenlijk niet anders, omdat USB poorten al tijden lang dichtgetimmerd Ijn en externe privé clouddiensten niet toegankelijk zijn…
Dat dus, of je maakt een digitaal album en stuurt het linkje doorquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jamaar jamaar jamaar jamaar hoemoetjedanaanaljemethetwerk vergroeide collega's laten zien waarjeopvakantiebent geweest en en en meer van die rare kronkels.
" Dan spreek je thuis af, met een kop koffie"
Herkenbaar en vrijwel gelijk als bij ons.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er zijn over 3 jaar 2x per jaar geautomatiseerde data-analyse slagen gedaan, waarna de afdelingsmanagers overzichten kregen welke medewerkers volumes hadden van file-types die niet bij hun functie passen, met het verzoek tot opruimen.
Dus een verpleegkundige die ook in opleiding is en deelneemt aan wetenschappelijk onderzoek en die 4Gb jpg's heeft van geanonimiseerde wondfoto's krijgt op een andere manier bericht dan door software herkende digitale foto bestanden van zijn collega die geen onderzoek-rol heeft.
Dit als voorbereiding.
Alleen hier zijn dus al jaren voorzieningen voor, en beleid op.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:07 schreef MadMaster het volgende:
ladingen (toch werk gerelateerde) jpg's en MP3's.
Zivver is onlangs geïntroduceerd bij jullie? Verplicht te gebruiken of optioneel (dus te omzeilen)?quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:01 schreef fietsie het volgende:
Overigens, de weg er naar toe: Zivver.
Neuh al twee jaar in gebruikt, en te omzeilen, dan krijg je wel degelijk actie aan je bureau.(want de firewall blijft meekijken).quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zivver is onlangs geïntroduceerd bij jullie? Verplicht te gebruiken of optioneel (dus te omzeilen)?
Van Zivver word ik zelf ook niet vrolijk, maar ik verstuur per mail geen 'vertrouwelijke' informatie meer. Dat gaat via andere kanalen…
Wij hebben ook een centraal archief én archiveer-/data opslag beleid, maar mensen zijn soms aardig inventief en gemakzuchtig. En managers weten vaak niet wat hun medewerkers (moeten) doen qua noodzakelijke data opslag en geven dus bij initiële inventarisatie daarvoor de onvolledige/onnjuiste criteria door…quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Alleen hier zijn dus al jaren voorzieningen voor, en beleid op.
Beelden in beeldarchieven met anonimisatie functies enzo, multimedia in een vergelijkbaar systeem.
Zodat als iemand een claim indient vergeten te willen worden (AVG) dat ook aantoonbaar geprobeerd wordt.
De Amerikaanse vestiging bestaat pas een paar jaar. Er is een heel klein IT team daar. Maar dit is zo'n groot project dat het uitbesteed is aan een MSP. Alles wordt bedacht en besloten in Nederland. Als de MSP er in de VS een bende van maakt, zijn J en zijn team solidair met de collega's in de VS. Er wordt heel veel overgewerkt de laatste tijd, vooral vanwege het tijdsverschil.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe de constructie daar precies in elkaar zit, maar een MSP in de VS en een lokaal team in NL samen?
Met X uur tijdverschil? Dat lijkt me soberso al niet praktisch…
Met slechts één uur tijdverschil met Bulgarije word ik soms al gestoord van onze 'externe partners'. Zie mijn berichten eerder vandaag…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker rustig aan dan, en sterktequote:Op vrijdag 29 december 2023 22:16 schreef Yinny het volgende:
Hoi!
@:tele6 gave uitgave! Zo te lezen ga je er heel veel plezier van hebben!
Kind heeft vakantie en we zijn dus iedere keer de hort op, maar dat vreet energie voor mij...in de avond doe ik dus niet veel meer en zelfs tv kijken is te veel prikkels. Reageren hier lukt dan ook niet echt...
Ah, het is een NL bedrijf met een USA vestiging.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De Amerikaanse vestiging bestaat pas een paar jaar. Er is een heel klein IT team in daar. Maar dit is zo'n groot project dat het uitbesteed is aan een MSP. Alles wordt bedacht en besloten in Nederland. Als de MSP er in de VS een bende van maakt, zijn J en zijn team solidair met de collega's in de VS. Er wordt heel veel overgewerkt de laatste tijd, vooral vanwege het tijdsverschil.
Niemand is blij met de situatie natuurlijk. En zodra de eerste week van januari over is wordt er gezocht naar een nieuwe Amerikaanse MSP.
Rustig aan, dit hier is maar bijzaak…quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:16 schreef Yinny het volgende:
Hoi!
Kind heeft vakantie en we zijn dus iedere keer de hort op, maar dat vreet energie voor mij...in de avond doe ik dus niet veel meer en zelfs tv kijken is te veel prikkels. Reageren hier lukt dan ook niet echt...
quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:16 schreef Yinny het volgende:
Hoi!
Kind heeft vakantie en we zijn dus iedere keer de hort op, maar dat vreet energie voor mij...in de avond doe ik dus niet veel meer en zelfs tv kijken is te veel prikkels. Reageren hier lukt dan ook niet echt...😘 dan deze maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder weet ik geen woorden hiervoor. Hopelijk vind je steun ook bij de externe partijen als slachtofferhulp en uiteindelijk ook de psycholoog. 😘
Ik hoop voor de IT collega's dat de mensen die een nieuwe MSP gaan zoeken, beter op de kleine lettertjes gaan letten.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, het is een NL bedrijf met een USA vestiging.
Ik dacht andersom…
MSP's weten vaak heel goed wat hun rol is in dit soort projecten én hoe afhankelijk iedereen vervolgens van ze is. Als je ze niet financieel kan raken (o.b.v. KPI's, Bonus/Mauls regelingen e.d.), maakt het niet uit welke partij je hebt…
quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de nieuwe layout op de telefoon, waarbij men de smileys nog wil opstrakken (maar door wie?)…
Dacht dat die smileys expres nog zo oogaids opwekkend waren uit nostalgische gevoelens eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
De smileys zelf zullen niet veranderen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Dacht dat die smileys expres nog zo oogaids opwekkend waren uit nostalgische gevoelens eigenlijk
Ja ik dacht dus dat ook dat juist expres wasquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De smileys zelf zullen niet veranderen.
De witte rafelrandjes moeten nog wel verwijderd (opgestrakt) worden als je ze niet op een witte/lichte achtergrond bekijkt…
Nee, ze worden alleen niet gemoderniseerd, zoals soms op andere fora het geval is…quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik dacht dus dat ook dat juist expres was
Vind de schraalheid ook wel wat hebben eigenlijkquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ze worden alleen niet gemoderniseerd, zoals soms op andere fora het geval is…
En dequote:Op vrijdag 29 december 2023 23:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind de schraalheid ook wel wat hebben eigenlijk
Dit is precies mijn ervaring.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:08 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Yinnyhet is ook al een hele tijd heel veel, logisch dat je energie even op is. En ja, psycholoog kan ook energie kosten, maar soms ook juist ruimte geven waardoor het je ook weer wat rust en daarmee energie geeft (of 'netto' in elk geval niet kost). Is mijn ervaring in elk geval. Dus ook als je energie zo laag blijft, gaat de psycholoog je heus kunnen helpen
.
Dat soort weer was hier dus gisteravond, en nu relatieve rustquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:32 schreef Tele6 het volgende:
Nu dondert het ook idd, bijna direct na de flits
Collega in mijn vorige baan zette een keer eenquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:27 schreef Tele6 het volgende:
[..]
En desmiley is niet te evenaren.
Ik heb een collega die in Teams regelmatig ":')" typt in de context waarin ik het hier op fok ook zou gebruiken, maar ik denk niet dat hij hier rondhangt anders had hij me vast wel herkend![]()
Maar op tweakers hebben ze ook deze smileys inclusieftoch?
Ah, dus toch. Ik vroeg me vanmorgen af of ik dit had gedroomd of dat het echt wasquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:32 schreef Tele6 het volgende:
Nu dondert het ook idd, bijna direct na de flits
Fysiek. Het uitgangspakket was best prima in orde maar in de loop van de tijd zijn er een paar dingen onherstelbaar beschadigd… dus als ik daarmee ‘met de kennis van nu’ opnieuw zou mogen beginnen zou ik er nog wat extra van genieten.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Alleen de leuke stukjes bedoel je ?
Jaloers…quote:Op zaterdag 30 december 2023 08:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen. Het is nog steeds vakantie
Veel sterkte de komende dagenquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:16 schreef Yinny het volgende:
Hoi!
Morgenquote:Op zaterdag 30 december 2023 11:13 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
Ik heb mezelf met de nodige moeite weer uit bed gehesen. Vandaag staat weer een stuk fietsen op de planning, en daarna op zoek naar een verjaardagscadeau voor B die volgens mij z'n verjaardag deelt met @:Lucky_Strike (?)
Denk dat ik een of ander kookaccessoire haal bij Dille & Kamille, en een ikea-tegoedbon omdat A de lievelingsstoel van B meegenomen heeft (de poang)
Dan vanavond naar B toe voor oud en nieuw en z'n verjaardag
quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Morgen![]()
Ik moest even kijken of een poang een scheldwoord of een Ikea-product wasIk zat toevallig net op de website van Ikea te kijken. Ik heb hier een paar bonnen liggen en ik heb geen idee waarvan.
Mijn verjaardagskado aan mezelf is al binnen, een vacuummachine. Mijn verjaardagskado van J is er niet want hij dacht dat ik dat zelf wel zou bestellen. Ik moet dus zowel het kado bestellen als het kado kopen. Romantisch
Dan weet je in ieder geval dat je het goede cadeau krijgtquote:Op zaterdag 30 december 2023 11:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Morgen![]()
Ik moest even kijken of een poang een scheldwoord of een Ikea-product wasIk zat toevallig net op de website van Ikea te kijken. Ik heb hier een paar bonnen liggen en ik heb geen idee waarvan.
Mijn verjaardagskado aan mezelf is al binnen, een vacuummachine. Mijn verjaardagskado van J is er niet want hij dacht dat ik dat zelf wel zou bestellen. Ik moet dus zowel het kado bestellen als het kado kopen. Romantisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |