Valt mee. Ik heb op de drempel m'n broek, sokken en schoenen uitgedaan en die meteen uitgespoeld en te drogen gehangen/gezet. Maar qua bovenkleding had ik een regenjasje en daar is geen modder aan blijven zittenquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar dan ben je toch teen-kruin-bruin ? Hoe kom je dan in je eigen huis verder binnen dan deur -> badkamer ?
Ah ok, ik had het altijd vooral in mn haar hangen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Valt mee. Ik heb op de drempel m'n broek, sokken en schoenen uitgedaan en die meteen uitgespoeld en te drogen gehangen/gezet. Maar qua bovenkleding had ik een regenjasje en daar is geen modder aan blijven zittendus valt enorm mee eigenlijk!
Voordeel is dat ik de hele 14 km overeind gebleven ben. Afgelopen zomer liep ik wat wandeltrainingen in dat bos en toen ben ik wel een keer finaal op m'n gezicht gegaan en dat zag er veel dramatischer uit
Capuchonquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah ok, ik had het altijd vooral in mn haar hangen.
Oma weet het al, die heb ik meteen geappt toen ik het besloten had.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Groetjes vanuit de dark mode. Dit gaat geen blijver worden![]()
@:sigme, wat zonde van de plannen zeg. Ik hoop dat je liefste al dat lekkers nog wel kan proeven. Gefeliciteerd met jullie 30 jaar nog![]()
@:tele6, wat een geweldige aankoop heb je gedaan. Heel tof voor je. Weet oma het al?
Hoe beviel het smiley veld onder je replyvak?quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Shit. Ik was tijdens het typen alweer vergeten dat ik dark mode had aan gezet.
Wat een intense oogaids, ik schrok er gewoon van.
Zucht. Wat moet je daar nou weer op zeggenquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oma weet het al, die heb ik meteen geappt toen ik het besloten had.
M'n ouders had ik gebeld want ik had een gemiste oproep van ze en ik dacht dat ze het wel interessant zouden vinden, maar het boeide ze niet echt en m'n moeder wilde alleen maar vertellen dat ze nu ziek is omdat ik haar heb besmet met de corona die ik begin november had![]()
![]()
Niet gezien. Moment.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe beviel het smiley veld onder je replyvak?
Die is exact hetzelfde als in de light mode.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe beviel het smiley veld onder je replyvak?
Excuses, het was bij de edit.quote:
Zou ik toch even melden bij het rivm, zo’n lange incubatietijd. Mocht ik nou toch positief testen geef ik jou ook de schuldquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oma weet het al, die heb ik meteen geappt toen ik het besloten had.
M'n ouders had ik gebeld want ik had een gemiste oproep van ze en ik dacht dat ze het wel interessant zouden vinden, maar het boeide ze niet echt en m'n moeder wilde alleen maar vertellen dat ze nu ziek is omdat ik haar heb besmet met de corona die ik begin november had![]()
![]()
Ja dat weet ik ook nietquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zucht. Wat moet je daar nou weer op zeggen
Holy shitfuckquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Excuses, het was bij de edit.
[ afbeelding ]
Daar had ze vast interesse in. Meer dramaquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:41 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet
Ik heb haar trouwens ook besmet met de buikgriep die ik begin deze maand had. Dat heeft ze nu allemaal tegelijk.
ik zei, wil je ook de oorontsteking die ik eind november had?
In de nieuwe layout op de telefoon, waarbij men de smileys nog wil opstrakken (maar door wie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de nieuwe layout op de telefoon, waarbij men de smileys nog wil opstrakken (maar door wie?)…
Mijn ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Ja he.quote:
Heeeeeel klein telefoontje gebruiken...quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja he.
Ik zit wel een beetje te lollen hier.
Jawel, ooit. Het komt vast wel goed met die nieuwe layout. Waarschijnlijk in 2025 maar ach. Zoals het nu gaat, is het ook ok.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien gewoon geen dark mode gebruik voor jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |