Die is exact hetzelfde als in de light mode.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe beviel het smiley veld onder je replyvak?
Excuses, het was bij de edit.quote:
Zou ik toch even melden bij het rivm, zo’n lange incubatietijd. Mocht ik nou toch positief testen geef ik jou ook de schuldquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oma weet het al, die heb ik meteen geappt toen ik het besloten had.
M'n ouders had ik gebeld want ik had een gemiste oproep van ze en ik dacht dat ze het wel interessant zouden vinden, maar het boeide ze niet echt en m'n moeder wilde alleen maar vertellen dat ze nu ziek is omdat ik haar heb besmet met de corona die ik begin november had![]()
![]()
Ja dat weet ik ook nietquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zucht. Wat moet je daar nou weer op zeggen
Holy shitfuckquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Excuses, het was bij de edit.
[ afbeelding ]
Daar had ze vast interesse in. Meer dramaquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:41 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet
Ik heb haar trouwens ook besmet met de buikgriep die ik begin deze maand had. Dat heeft ze nu allemaal tegelijk.
ik zei, wil je ook de oorontsteking die ik eind november had?
In de nieuwe layout op de telefoon, waarbij men de smileys nog wil opstrakken (maar door wie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de nieuwe layout op de telefoon, waarbij men de smileys nog wil opstrakken (maar door wie?)…
Mijn ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Ja he.quote:
Heeeeeel klein telefoontje gebruiken...quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja he.
Ik zit wel een beetje te lollen hier.
Jawel, ooit. Het komt vast wel goed met die nieuwe layout. Waarschijnlijk in 2025 maar ach. Zoals het nu gaat, is het ook ok.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien gewoon geen dark mode gebruik voor jou?
Helaasquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heeeeeel klein telefoontje gebruiken...
Ik weet nog dat de huidige layout geïntroduceerd werd.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
[..]
Jawel, ooit. Het komt vast wel goed met die nieuwe layout. Waarschijnlijk in 2025 maar ach. Zoals het nu gaat, is het ook ok.
Je wilt niet weten hoeveel herrie het oplevert als je Microsoft Teams "vastzet" op 'de nieuwe layout' in een grote organisatie.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet nog dat de huidige layout geïntroduceerd werd.
Moord, brand, gescheld, getier, maar uiteindelijk weet niemand meer beter.
Er zijn nu ook genoeg personen die de layout al kunnen gebruiken, maar het niet willen.
'We' kunnen gewoon slecht omgaan met dit soort verbeteringen, die ook nog niet definitief zijn…
Nope.quote:
Dat weet ik wel. Mijn collega's hebben dat onlangs geïntroduceerd en ik heb het onlangs zelf dus ook ondervonden, waarbij ook de fileshares overgezet werden naar Teams (= Sharepoint) + Onedrive.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel herrie het oplevert als je Microsoft Teams "vastzet" op 'de nieuwe layout' in een grote organisatie.
"Ik weet niet meer hoe het werkt nu het er anders uitziet"
Oh nee! Hopelijk duikt ie nog op.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nope.
Het witte boekje, met een getekende Kok met Koksmuts, die een garde vasthoudt, a la de Swedish Chef, is pleite.
Wij gingen gefaseerd over naar OneDrive, dus 3 weken lang had je elke dag een nieuwe groep mopperaarsquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Mijn collega's hebben dat onlangs geïntroduceerd en ik heb het onlangs zelf dus ook ondervonden, waarbij ook de fileshares overgezet werden naar Teams (= Sharepoint) + Onedrive.
Complete paniek bij sommigen, ondanks maanden van introductiefilmpjes, interactieve presentatIes, demo's, groeps- en individuele begeleiding. Maar dat waren ook degene van wie je dat kon verwachten.
“Ik wil terug naar de oude indeling, ik vind niks meer, dit is kut.” etc. etc.
Vaak dan wel via de chat van Teams zo geuit…
Dan is thuiswerken wel zo fijn…
Er staan veel handgeschreven zaken in, dus ja, dat hoop ik ook.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:28 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Oh nee! Hopelijk duikt ie nog op.
Bij ons duurde het ruim 6 maanden, elke 2 weken een andere afdeling/team, incl. nieuwe laptops én mobiele telefoons.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wij gingen gefaseerd over naar OneDrive, dus 3 weken lang had je elke dag een nieuwe groep mopperaars![]()
heerlijk.
Absoluutquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet nog dat de huidige layout geïntroduceerd werd.
Moord, brand, gescheld, getier, maar uiteindelijk weet niemand meer beter.
Er zijn nu ook genoeg personen die de layout al kunnen gebruiken, maar het niet willen.
'We' kunnen gewoon slecht omgaan met dit soort verbeteringen, die ook nog niet definitief zijn…
Dit staat voor de week na nieuwjaar gepland bij J's werkgever. In de VS. Waar de lokale MSP er een enorme tyfusbende van maakt dat het Nederlandse team steeds moet troubleshooten op afstand. Dit gaat echt zo'n enorme clusterfuck worden.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij ons duurde het ruim 6 maanden, elke 2 weken een andere afdeling/team, incl. nieuwe laptops én mobiele telefoons.
De servicedesk kon het niet aan, de medewerkers daar werden vaak voor alles en nog wat uitgescholden (of zij er wat aan konden doen…) en raakten over hun toeren, wat niet zo heel vreemd was. Ik heb opnames van die gesprekken gehoord, man, man, man…
En waarom? Omdat veel medewerkers alle vooraf verstrekte informatie negeerden en 'ineens' verrast werden, nadat ze hun laptop en telefoon hadden omgewisseld (dat konden ze nog wel behappen) en hun digitale werkprofiel vervolgens compleet veranderd was…
quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nope.
Het witte boekje, met een getekende Kok met Koksmuts, die een garde vasthoudt, a la de Swedish Chef, is pleite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |