Collega in mijn vorige baan zette een keer eenquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:27 schreef Tele6 het volgende:
[..]
En desmiley is niet te evenaren.
Ik heb een collega die in Teams regelmatig ":')" typt in de context waarin ik het hier op fok ook zou gebruiken, maar ik denk niet dat hij hier rondhangt anders had hij me vast wel herkend![]()
Maar op tweakers hebben ze ook deze smileys inclusieftoch?
Ah, dus toch. Ik vroeg me vanmorgen af of ik dit had gedroomd of dat het echt wasquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:32 schreef Tele6 het volgende:
Nu dondert het ook idd, bijna direct na de flits
Fysiek. Het uitgangspakket was best prima in orde maar in de loop van de tijd zijn er een paar dingen onherstelbaar beschadigd… dus als ik daarmee ‘met de kennis van nu’ opnieuw zou mogen beginnen zou ik er nog wat extra van genieten.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Alleen de leuke stukjes bedoel je ?
Jaloers…quote:Op zaterdag 30 december 2023 08:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen. Het is nog steeds vakantie
Veel sterkte de komende dagenquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:16 schreef Yinny het volgende:
Hoi!
@:tele6 gave uitgave! Zo te lezen ga je er heel veel plezier van hebben!
Kind heeft vakantie en we zijn dus iedere keer de hort op, maar dat vreet energie voor mij...in de avond doe ik dus niet veel meer en zelfs tv kijken is te veel prikkels. Reageren hier lukt dan ook niet echt...
Morgenquote:Op zaterdag 30 december 2023 11:13 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
Ik heb mezelf met de nodige moeite weer uit bed gehesen. Vandaag staat weer een stuk fietsen op de planning, en daarna op zoek naar een verjaardagscadeau voor B die volgens mij z'n verjaardag deelt met @:Lucky_Strike (?)
Denk dat ik een of ander kookaccessoire haal bij Dille & Kamille, en een ikea-tegoedbon omdat A de lievelingsstoel van B meegenomen heeft (de poang)
Dan vanavond naar B toe voor oud en nieuw en z'n verjaardag
quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Morgen![]()
Ik moest even kijken of een poang een scheldwoord of een Ikea-product wasIk zat toevallig net op de website van Ikea te kijken. Ik heb hier een paar bonnen liggen en ik heb geen idee waarvan.
Mijn verjaardagskado aan mezelf is al binnen, een vacuummachine. Mijn verjaardagskado van J is er niet want hij dacht dat ik dat zelf wel zou bestellen. Ik moet dus zowel het kado bestellen als het kado kopen. Romantisch
Dan weet je in ieder geval dat je het goede cadeau krijgtquote:Op zaterdag 30 december 2023 11:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Morgen![]()
Ik moest even kijken of een poang een scheldwoord of een Ikea-product wasIk zat toevallig net op de website van Ikea te kijken. Ik heb hier een paar bonnen liggen en ik heb geen idee waarvan.
Mijn verjaardagskado aan mezelf is al binnen, een vacuummachine. Mijn verjaardagskado van J is er niet want hij dacht dat ik dat zelf wel zou bestellen. Ik moet dus zowel het kado bestellen als het kado kopen. Romantisch
Je bent verjaardagbuddies met Bquote:Op zaterdag 30 december 2023 11:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Morgen![]()
Wat???quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:41 schreef fietsie het volgende:
Spanning en sensatie hier.
Vanmorgen vroeg een niet in de omgeving passende sportwagen bij de overburen voor de deur, knallen en beuken, racende auto en stilte.
Uurtje later werden we wakker van een loeiende telefoon buiten
Stenen door de deur van de overburen, en een telefoon op de drempel, loeiend.
Gelukkig is de politie onderweg, al 2,5 uur :p
Zo vroeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |