abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 december 2023 @ 23:51:05 #276
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211830161
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 23:27 schreef Tele6 het volgende:

[..]
En de :') smiley is niet te evenaren.

Ik heb een collega die in Teams regelmatig ":')" typt in de context waarin ik het hier op fok ook zou gebruiken, maar ik denk niet dat hij hier rondhangt anders had hij me vast wel herkend :W
Maar op tweakers hebben ze ook deze smileys inclusief :') toch?
Collega in mijn vorige baan zette een keer een :') in een organisatiebrede officiële aankondiging

Ik hem berichtje sturen 'hey fokker, busted' :+

Hij helemaal lulverhaal ophangen dat hij er jaaaaren geleden op zat maar nu niet meer _O-

Uhuh sure O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211833163
goedemorgen, ik ga geen oliebollen kopen, moeders heeft er altijd wel een paar over en na 1 of 2 heb ik er meestal wel genoeg van.
ik heb nog een mooi stuk buikspek in de vriezer dat ik er maar uit ga halen vandaag
  zaterdag 30 december 2023 @ 07:43:48 #278
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211833275
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 23:32 schreef Tele6 het volgende:
Nu dondert het ook idd, bijna direct na de flits :o
Ah, dus toch. Ik vroeg me vanmorgen af of ik dit had gedroomd of dat het echt was :D

Nu 3 dagen een nagenoeg lege agenda voordat ik weer moet werken O+
pi_211833456
Mogge!
Wat komt de zon toch laat op. Er staat gelukkig wel veel maan, en het is helder vandaag, dus het was toch licht buiten, om kwart voor acht. Vandaag hele dag niks op programma. Lief is vrij (want die werkt nieuwjaarsdag, zo rond 00:00:00 beginnen :') ). Hij's niet lekker maar ook niet ziek.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211833491
Ik ga iets aan het huishouden doen, misschien naar de bioscoop en ik hoop dat ik vandaag mijn fiets kan ophalen bij de fietsenmaker

Vooralsnog ben ik na de koffie nog even terug in bed gekropen
pi_211833504
Ik zie hier ook een heldere lucht door de kier van mijn gordijnen
pi_211833810
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 20:15 schreef fietsie het volgende:

[..]
Alleen de leuke stukjes bedoel je ?
Fysiek. Het uitgangspakket was best prima in orde maar in de loop van de tijd zijn er een paar dingen onherstelbaar beschadigd… dus als ik daarmee ‘met de kennis van nu’ opnieuw zou mogen beginnen zou ik er nog wat extra van genieten.
pi_211833826
Goedemorgen. Het is nog steeds vakantie O+
Spoilers!
  zaterdag 30 december 2023 @ 09:02:19 #284
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211833848
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2023 08:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen. Het is nog steeds vakantie O+
Jaloers…

Vanaf vandaag de badkamer leeghalen, de kasten daar uit elkaar halen en dan met weemoed afscheid nemen van ons ligbad…
pi_211833960
'morgen. Wij hebben allebei iets opgepikt denk ik. Kunnen ineens nachten van 10-11 uur maken, en de energie houdt niet over. Ook beetje hoofdpijnig, ik heb met spierpijn dan redelijk is na de laatste training.

Vandaag dus maar voor een paar dagen boodschappen halen en verder kalm-aan.
pi_211834189
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2023 22:16 schreef Yinny het volgende:
Hoi!
@:tele6 gave uitgave! Zo te lezen ga je er heel veel plezier van hebben!

Kind heeft vakantie en we zijn dus iedere keer de hort op, maar dat vreet energie voor mij...in de avond doe ik dus niet veel meer en zelfs tv kijken is te veel prikkels. Reageren hier lukt dan ook niet echt...

Veel sterkte de komende dagen O+
pi_211834381
Mogge!

Weer ongekend lang geslapen, maar voel me wel iets beter

Vandaag in ieder geval de kerstboomnaalden opzuigen, het is een stuk lichter in huis, nu zie ik ze :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_211835346
Goedemorgen :W

Ik heb mezelf met de nodige moeite weer uit bed gehesen. Vandaag staat weer een stuk fietsen op de planning, en daarna op zoek naar een verjaardagscadeau voor B die volgens mij z'n verjaardag deelt met @Lucky_Strike (?)
Denk dat ik een of ander kookaccessoire haal bij Dille & Kamille, en een ikea-tegoedbon omdat A de lievelingsstoel van B meegenomen heeft (de poang)
Dan vanavond naar B toe voor oud en nieuw en z'n verjaardag *G*
pi_211835449
Wij zijn blije menschen hier!

Buurtzorg was voor het laatst vandaag, nog een week op papier, we kunnen dan voor backup nog bellen.
Stoma ziet er ineens zo mooi rustig uit, is echt aan het genezen! Wordt kleiner! Elke dag dus bekijken welke maat ik de zakjes knip ipv standaard ^O^
*G* *O*
pi_211835469
Ik ga zo de tafel omtoveren in een eetdrinklekkerstafeltasttoe voor de uitgebreide lunchverjaardagsoudnieuw middag met de (klein-) kinderen O+
pi_211835473
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 11:13 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen :W

Ik heb mezelf met de nodige moeite weer uit bed gehesen. Vandaag staat weer een stuk fietsen op de planning, en daarna op zoek naar een verjaardagscadeau voor B die volgens mij z'n verjaardag deelt met @:Lucky_Strike (?)
Denk dat ik een of ander kookaccessoire haal bij Dille & Kamille, en een ikea-tegoedbon omdat A de lievelingsstoel van B meegenomen heeft (de poang)
Dan vanavond naar B toe voor oud en nieuw en z'n verjaardag *G*
Morgen *O*

Ik moest even kijken of een poang een scheldwoord of een Ikea-product was :') Ik zat toevallig net op de website van Ikea te kijken. Ik heb hier een paar bonnen liggen en ik heb geen idee waarvan.

Mijn verjaardagskado aan mezelf is al binnen, een vacuummachine. Mijn verjaardagskado van J is er niet want hij dacht dat ik dat zelf wel zou bestellen. Ik moet dus zowel het kado bestellen als het kado kopen. Romantisch *;
Spoilers!
pi_211835496
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 11:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Morgen *O*

Ik moest even kijken of een poang een scheldwoord of een Ikea-product was :') Ik zat toevallig net op de website van Ikea te kijken. Ik heb hier een paar bonnen liggen en ik heb geen idee waarvan.

Mijn verjaardagskado aan mezelf is al binnen, een vacuummachine. Mijn verjaardagskado van J is er niet want hij dacht dat ik dat zelf wel zou bestellen. Ik moet dus zowel het kado bestellen als het kado kopen. Romantisch *;
:D
pi_211835577
quote:

[..]
Morgen *O*

Dan weet je in ieder geval dat je het goede cadeau krijgt ;)
We have far more in common than that which devides us..
pi_211835665
quote:

[..]
Morgen *O*

Je bent verjaardagbuddies met B *G*

Hihi @poang _O-

En J... :X _O-
  zaterdag 30 december 2023 @ 11:41:26 #296
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211835843
Spanning en sensatie hier.

Vanmorgen vroeg een niet in de omgeving passende sportwagen bij de overburen voor de deur, knallen en beuken, racende auto en stilte.

Uurtje later werden we wakker van een loeiende telefoon buiten

Stenen door de deur van de overburen, en een telefoon op de drempel, loeiend.

Gelukkig is de politie onderweg, al 2,5 uur :p
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_211835945
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 11:41 schreef fietsie het volgende:
Spanning en sensatie hier.

Vanmorgen vroeg een niet in de omgeving passende sportwagen bij de overburen voor de deur, knallen en beuken, racende auto en stilte.

Uurtje later werden we wakker van een loeiende telefoon buiten

Stenen door de deur van de overburen, en een telefoon op de drempel, loeiend.

Gelukkig is de politie onderweg, al 2,5 uur :p
Wat??? :o
pi_211835950
We zijn er klaar voor 😅
pi_211835981
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2023 11:45 schreef Blues het volgende:
We zijn er klaar voor 😅[ afbeelding ]
Zo vroeg.
Ik heb t idee dat ik net wakker ben.
Al een uur of 3, dat wel.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 30 december 2023 @ 11:48:09 #300
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211836000
Nou dat. Met koffie sloot wachten op uniformen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')