abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 december 2023 @ 22:10:10 #251
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211827859
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 december 2023 22:07 schreef MadMaster het volgende:

ladingen (toch werk gerelateerde) jpg's en MP3's.
Alleen hier zijn dus al jaren voorzieningen voor, en beleid op.

Beelden in beeldarchieven met anonimisatie functies enzo, multimedia in een vergelijkbaar systeem.

Zodat als iemand een claim indient vergeten te willen worden (AVG) dat ook aantoonbaar geprobeerd wordt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 29 december 2023 @ 22:11:02 #252
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211827893
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 22:01 schreef fietsie het volgende:

Overigens, de weg er naar toe: Zivver.
Zivver is onlangs geďntroduceerd bij jullie? Verplicht te gebruiken of optioneel (dus te omzeilen)?
Van Zivver word ik zelf ook niet vrolijk, maar ik verstuur per mail geen 'vertrouwelijke' informatie meer. Dat gaat via andere kanalen…
  vrijdag 29 december 2023 @ 22:13:08 #253
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211827954
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 december 2023 22:11 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Zivver is onlangs geďntroduceerd bij jullie? Verplicht te gebruiken of optioneel (dus te omzeilen)?
Van Zivver word ik zelf ook niet vrolijk, maar ik verstuur per mail geen 'vertrouwelijke' informatie meer. Dat gaat via andere kanalen…
Neuh al twee jaar in gebruikt, en te omzeilen, dan krijg je wel degelijk actie aan je bureau.(want de firewall blijft meekijken).

Helaas zijn er zorgpartijen (met name in de hoek van de grootverdieners zoals tandartsen-fabrieken) die gewoon pertinent weigeren te participeren in landelijk gestructureerde veilige informatie uitwisseling
Die bleven mailen, en Zivveren nu dus.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 29 december 2023 @ 22:16:04 #254
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211828033
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 22:10 schreef fietsie het volgende:

[..]
Alleen hier zijn dus al jaren voorzieningen voor, en beleid op.

Beelden in beeldarchieven met anonimisatie functies enzo, multimedia in een vergelijkbaar systeem.

Zodat als iemand een claim indient vergeten te willen worden (AVG) dat ook aantoonbaar geprobeerd wordt.
Wij hebben ook een centraal archief én archiveer-/data opslag beleid, maar mensen zijn soms aardig inventief en gemakzuchtig. En managers weten vaak niet wat hun medewerkers (moeten) doen qua noodzakelijke data opslag en geven dus bij initiële inventarisatie daarvoor de onvolledige/onnjuiste criteria door… :')
pi_211828043
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 december 2023 21:54 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik weet niet precies hoe de constructie daar precies in elkaar zit, maar een MSP in de VS en een lokaal team in NL samen?
Met X uur tijdverschil? Dat lijkt me soberso al niet praktisch…

Met slechts één uur tijdverschil met Bulgarije word ik soms al gestoord van onze 'externe partners'. Zie mijn berichten eerder vandaag…
De Amerikaanse vestiging bestaat pas een paar jaar. Er is een heel klein IT team daar. Maar dit is zo'n groot project dat het uitbesteed is aan een MSP. Alles wordt bedacht en besloten in Nederland. Als de MSP er in de VS een bende van maakt, zijn J en zijn team solidair met de collega's in de VS. Er wordt heel veel overgewerkt de laatste tijd, vooral vanwege het tijdsverschil.

Niemand is blij met de situatie natuurlijk. En zodra de eerste week van januari over is wordt er gezocht naar een nieuwe Amerikaanse MSP.
Spoilers!
pi_211828045
Hoi!
@Tele6 gave uitgave! Zo te lezen ga je er heel veel plezier van hebben!

Kind heeft vakantie en we zijn dus iedere keer de hort op, maar dat vreet energie voor mij...in de avond doe ik dus niet veel meer en zelfs tv kijken is te veel prikkels. Reageren hier lukt dan ook niet echt...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 29 december 2023 @ 22:19:23 #257
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211828124
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2023 22:16 schreef Yinny het volgende:
Hoi!
@:tele6 gave uitgave! Zo te lezen ga je er heel veel plezier van hebben!

Kind heeft vakantie en we zijn dus iedere keer de hort op, maar dat vreet energie voor mij...in de avond doe ik dus niet veel meer en zelfs tv kijken is te veel prikkels. Reageren hier lukt dan ook niet echt...
Lekker rustig aan dan, en sterkte
pi_211828169
Wat een onmogelijke situatie nog steeds Yinny :*
Spoilers!
  vrijdag 29 december 2023 @ 22:22:31 #259
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211828204
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2023 22:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
De Amerikaanse vestiging bestaat pas een paar jaar. Er is een heel klein IT team in daar. Maar dit is zo'n groot project dat het uitbesteed is aan een MSP. Alles wordt bedacht en besloten in Nederland. Als de MSP er in de VS een bende van maakt, zijn J en zijn team solidair met de collega's in de VS. Er wordt heel veel overgewerkt de laatste tijd, vooral vanwege het tijdsverschil.

Niemand is blij met de situatie natuurlijk. En zodra de eerste week van januari over is wordt er gezocht naar een nieuwe Amerikaanse MSP.
Ah, het is een NL bedrijf met een USA vestiging.
Ik dacht andersom…

MSP's weten vaak heel goed wat hun rol is in dit soort projecten én hoe afhankelijk iedereen vervolgens van ze is. Als je ze niet financieel kan raken (o.b.v. KPI's, Bonus/Malis regelingen e.d.), maakt het niet uit welke partij je hebt…

[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 29-12-2023 22:40:17 ]
  vrijdag 29 december 2023 @ 22:24:06 #260
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211828237
quote:
Hoi!

Rustig aan, dit hier is maar bijzaak…
pi_211828289
quote:
Hoi!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
😘 dan deze maar.
Verder weet ik geen woorden hiervoor. Hopelijk vind je steun ook bij de externe partijen als slachtofferhulp en uiteindelijk ook de psycholoog. 😘
pi_211828545
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 december 2023 22:22 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ah, het is een NL bedrijf met een USA vestiging.
Ik dacht andersom…

MSP's weten vaak heel goed wat hun rol is in dit soort projecten én hoe afhankelijk iedereen vervolgens van ze is. Als je ze niet financieel kan raken (o.b.v. KPI's, Bonus/Mauls regelingen e.d.), maakt het niet uit welke partij je hebt…
Ik hoop voor de IT collega's dat de mensen die een nieuwe MSP gaan zoeken, beter op de kleine lettertjes gaan letten.

Ik vind het fascinerend om zo vanaf de zijlijn mee te krijgen in elk geval :)
Spoilers!
pi_211828639
Rustig aan @Yinny Je heb zoveel op je bord :*
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 29 december 2023 @ 22:59:38 #264
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211829036
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 december 2023 20:52 schreef MadMaster het volgende:

[..]
In de nieuwe layout op de telefoon, waarbij men de smileys nog wil opstrakken (maar door wie? :P )…
SPOILER
Dacht dat die smileys expres nog zo oogaids opwekkend waren uit nostalgische gevoelens eigenlijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211829232
@Yinny :* het is ook al een hele tijd heel veel, logisch dat je energie even op is. En ja, psycholoog kan ook energie kosten, maar soms ook juist ruimte geven waardoor het je ook weer wat rust en daarmee energie geeft (of 'netto' in elk geval niet kost). Is mijn ervaring in elk geval. Dus ook als je energie zo laag blijft, gaat de psycholoog je heus kunnen helpen :* .
  vrijdag 29 december 2023 @ 23:10:17 #266
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211829283
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2023 22:59 schreef Molo het volgende:

[..]
Dacht dat die smileys expres nog zo oogaids opwekkend waren uit nostalgische gevoelens eigenlijk
De smileys zelf zullen niet veranderen.
De witte rafelrandjes moeten nog wel verwijderd (opgestrakt) worden als je ze niet op een witte/lichte achtergrond bekijkt…
  vrijdag 29 december 2023 @ 23:13:23 #267
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211829385
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 december 2023 23:10 schreef MadMaster het volgende:

[..]
De smileys zelf zullen niet veranderen.
De witte rafelrandjes moeten nog wel verwijderd (opgestrakt) worden als je ze niet op een witte/lichte achtergrond bekijkt…
Ja ik dacht dus dat ook dat juist expres was
  vrijdag 29 december 2023 @ 23:14:38 #268
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211829423
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2023 23:13 schreef Molo het volgende:

[..]
Ja ik dacht dus dat ook dat juist expres was
Nee, ze worden alleen niet gemoderniseerd, zoals soms op andere fora het geval is…
  vrijdag 29 december 2023 @ 23:15:38 #269
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211829450
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 december 2023 23:14 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Nee, ze worden alleen niet gemoderniseerd, zoals soms op andere fora het geval is…
Vind de schraalheid ook wel wat hebben eigenlijk O+
pi_211829728
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2023 23:15 schreef Molo het volgende:

[..]
Vind de schraalheid ook wel wat hebben eigenlijk O+
En de :') smiley is niet te evenaren.

Ik heb een collega die in Teams regelmatig ":')" typt in de context waarin ik het hier op fok ook zou gebruiken, maar ik denk niet dat hij hier rondhangt anders had hij me vast wel herkend :W
Maar op tweakers hebben ze ook deze smileys inclusief :') toch?
pi_211829752
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2023 23:08 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Yinny :* het is ook al een hele tijd heel veel, logisch dat je energie even op is. En ja, psycholoog kan ook energie kosten, maar soms ook juist ruimte geven waardoor het je ook weer wat rust en daarmee energie geeft (of 'netto' in elk geval niet kost). Is mijn ervaring in elk geval. Dus ook als je energie zo laag blijft, gaat de psycholoog je heus kunnen helpen :* .
Dit is precies mijn ervaring.
Zoveel aan de psych gehad.

Veel liefs en sterkte komende tijd @Yinny
pi_211829779
Stortregen hier ;(
pi_211829798
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 23:30 schreef Tele6 het volgende:
Stortregen hier ;(
Hier ook, en serieus onweer
We have far more in common than that which devides us..
pi_211829808
Nu dondert het ook idd, bijna direct na de flits :o
  vrijdag 29 december 2023 @ 23:45:58 #275
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211830072
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 23:32 schreef Tele6 het volgende:
Nu dondert het ook idd, bijna direct na de flits :o
Dat soort weer was hier dus gisteravond, en nu relatieve rust
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')