Alleen hier zijn dus al jaren voorzieningen voor, en beleid op.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:07 schreef MadMaster het volgende:
ladingen (toch werk gerelateerde) jpg's en MP3's.
Zivver is onlangs geďntroduceerd bij jullie? Verplicht te gebruiken of optioneel (dus te omzeilen)?quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:01 schreef fietsie het volgende:
Overigens, de weg er naar toe: Zivver.
Neuh al twee jaar in gebruikt, en te omzeilen, dan krijg je wel degelijk actie aan je bureau.(want de firewall blijft meekijken).quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zivver is onlangs geďntroduceerd bij jullie? Verplicht te gebruiken of optioneel (dus te omzeilen)?
Van Zivver word ik zelf ook niet vrolijk, maar ik verstuur per mail geen 'vertrouwelijke' informatie meer. Dat gaat via andere kanalen…
Wij hebben ook een centraal archief én archiveer-/data opslag beleid, maar mensen zijn soms aardig inventief en gemakzuchtig. En managers weten vaak niet wat hun medewerkers (moeten) doen qua noodzakelijke data opslag en geven dus bij initiële inventarisatie daarvoor de onvolledige/onnjuiste criteria door…quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Alleen hier zijn dus al jaren voorzieningen voor, en beleid op.
Beelden in beeldarchieven met anonimisatie functies enzo, multimedia in een vergelijkbaar systeem.
Zodat als iemand een claim indient vergeten te willen worden (AVG) dat ook aantoonbaar geprobeerd wordt.
De Amerikaanse vestiging bestaat pas een paar jaar. Er is een heel klein IT team daar. Maar dit is zo'n groot project dat het uitbesteed is aan een MSP. Alles wordt bedacht en besloten in Nederland. Als de MSP er in de VS een bende van maakt, zijn J en zijn team solidair met de collega's in de VS. Er wordt heel veel overgewerkt de laatste tijd, vooral vanwege het tijdsverschil.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe de constructie daar precies in elkaar zit, maar een MSP in de VS en een lokaal team in NL samen?
Met X uur tijdverschil? Dat lijkt me soberso al niet praktisch…
Met slechts één uur tijdverschil met Bulgarije word ik soms al gestoord van onze 'externe partners'. Zie mijn berichten eerder vandaag…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker rustig aan dan, en sterktequote:Op vrijdag 29 december 2023 22:16 schreef Yinny het volgende:
Hoi!
@:tele6 gave uitgave! Zo te lezen ga je er heel veel plezier van hebben!
Kind heeft vakantie en we zijn dus iedere keer de hort op, maar dat vreet energie voor mij...in de avond doe ik dus niet veel meer en zelfs tv kijken is te veel prikkels. Reageren hier lukt dan ook niet echt...
Ah, het is een NL bedrijf met een USA vestiging.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De Amerikaanse vestiging bestaat pas een paar jaar. Er is een heel klein IT team in daar. Maar dit is zo'n groot project dat het uitbesteed is aan een MSP. Alles wordt bedacht en besloten in Nederland. Als de MSP er in de VS een bende van maakt, zijn J en zijn team solidair met de collega's in de VS. Er wordt heel veel overgewerkt de laatste tijd, vooral vanwege het tijdsverschil.
Niemand is blij met de situatie natuurlijk. En zodra de eerste week van januari over is wordt er gezocht naar een nieuwe Amerikaanse MSP.
Rustig aan, dit hier is maar bijzaak…quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:16 schreef Yinny het volgende:
Hoi!
Kind heeft vakantie en we zijn dus iedere keer de hort op, maar dat vreet energie voor mij...in de avond doe ik dus niet veel meer en zelfs tv kijken is te veel prikkels. Reageren hier lukt dan ook niet echt...
quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:16 schreef Yinny het volgende:
Hoi!
Kind heeft vakantie en we zijn dus iedere keer de hort op, maar dat vreet energie voor mij...in de avond doe ik dus niet veel meer en zelfs tv kijken is te veel prikkels. Reageren hier lukt dan ook niet echt...😘 dan deze maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder weet ik geen woorden hiervoor. Hopelijk vind je steun ook bij de externe partijen als slachtofferhulp en uiteindelijk ook de psycholoog. 😘
Ik hoop voor de IT collega's dat de mensen die een nieuwe MSP gaan zoeken, beter op de kleine lettertjes gaan letten.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, het is een NL bedrijf met een USA vestiging.
Ik dacht andersom…
MSP's weten vaak heel goed wat hun rol is in dit soort projecten én hoe afhankelijk iedereen vervolgens van ze is. Als je ze niet financieel kan raken (o.b.v. KPI's, Bonus/Mauls regelingen e.d.), maakt het niet uit welke partij je hebt…
quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de nieuwe layout op de telefoon, waarbij men de smileys nog wil opstrakken (maar door wie?)…
Dacht dat die smileys expres nog zo oogaids opwekkend waren uit nostalgische gevoelens eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
De smileys zelf zullen niet veranderen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Dacht dat die smileys expres nog zo oogaids opwekkend waren uit nostalgische gevoelens eigenlijk
Ja ik dacht dus dat ook dat juist expres wasquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De smileys zelf zullen niet veranderen.
De witte rafelrandjes moeten nog wel verwijderd (opgestrakt) worden als je ze niet op een witte/lichte achtergrond bekijkt…
Nee, ze worden alleen niet gemoderniseerd, zoals soms op andere fora het geval is…quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik dacht dus dat ook dat juist expres was
Vind de schraalheid ook wel wat hebben eigenlijkquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ze worden alleen niet gemoderniseerd, zoals soms op andere fora het geval is…
En dequote:Op vrijdag 29 december 2023 23:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind de schraalheid ook wel wat hebben eigenlijk
Dit is precies mijn ervaring.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:08 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Yinnyhet is ook al een hele tijd heel veel, logisch dat je energie even op is. En ja, psycholoog kan ook energie kosten, maar soms ook juist ruimte geven waardoor het je ook weer wat rust en daarmee energie geeft (of 'netto' in elk geval niet kost). Is mijn ervaring in elk geval. Dus ook als je energie zo laag blijft, gaat de psycholoog je heus kunnen helpen
.
Dat soort weer was hier dus gisteravond, en nu relatieve rustquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:32 schreef Tele6 het volgende:
Nu dondert het ook idd, bijna direct na de flits
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |