SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
zou raar zijn als geertruida weer bijtekentquote:Op vrijdag 8 december 2023 17:39 schreef De_Pel het volgende:
Dit is echt on-Feyenoords goed. Zo’n speler tot 2028 (!) laten tekenen. Of je hem nu nog een tijdje kunt behouden of een transferklapper kunt maken.
Ben alleen nog benieuwder wat er met Geert gaat gebeuren eigenlijk. Helemaal ruk dat die nog maar 1,5 jaar vastligt natuurlijk.
Dat lijkt mij idd ook sterk, zeker gezien de gesprekken de vorige keer ook al niet soepel liepen. Betekent natuurlijk wel dat je straks mt gaan verkopen, terwijl hij nou niet in de vorm van z’n leven verkeert. Zou jammer zijn als deze ‘jongen van zuid’ ver onder zijn waarde gaat.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zou raar zijn als geertruida weer bijtekent
die transfer van hem klapte op bijna niks, dat gaat hem niet nog een keer gebeuren denk ik
Geert is een jongen van Zuid. Nog jong. Die tekent nog wel n jaartje bijquote:Op vrijdag 8 december 2023 17:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zou raar zijn als geertruida weer bijtekent
die transfer van hem klapte op bijna niks, dat gaat hem niet nog een keer gebeuren denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geert is een jongen van Zuid. Nog jong. Die tekent nog wel n jaartje bijIk gun hem die overstap zo enorm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Zolang het ons maar 30 miljoen oplevertquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik gun hem die overstap zo enorm.
Zuur. Vind het spel wat Feyenoord tegen Atleti en Roma liet zien een week of 6 geleden ook het beste wat een Nederlands team de afgelopen jaren heeft laten zien. Jammer dat ze dat niet vol hebben weten te houden.quote:Ondanks dat Feyenoord al uitgeschakeld is in de Champions League en tweede staat in de Eredivisie met een achterstand van tien punten op PSV, presteren ze dit seizoen goed. Op basis van statistieken is zelfs te zien dat ze het beter doen dan vorig seizoen, toen de Rotterdammers kampioen werden.
Zo heeft Bart Frouws van Voetbal International de statistieken van dit seizoen en vorig seizoen naast elkaar gelegd. Hieruit komt naar voren dat Feyenoord momenteel n punt meer heeft en maar liefst acht doelpunten meer wist te maken.
Daarnaast is het aantal expected goals gestegen van 28,5 naar 42. Wel kreeg Feyenoord hetzelfde aantal tegentreffers, terwijl het aantal expected tegengoals daalde van 13 naar 12,2. Het grootste verschil met vorig seizoen is echter dat concurrent PSV tot nu toe alles wist te winnen.
En dan nemen ze mij niet serieus hier maar deze pannenkoek welquote:Op zaterdag 9 december 2023 01:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zuur. Vind het spel wat Feyenoord tegen Atleti en Roma liet zien een week of 6 geleden ook het beste wat een Nederlands team de afgelopen jaren heeft laten zien.
quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geert is een jongen van Zuid. Nog jong. Die tekent nog wel n jaartje bijLaat hem eerst maar eens wat minder doelpunten weggeven 😅SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 december 2023 01:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zuur. Vind het spel wat Feyenoord tegen Atleti en Roma liet zien een week of 6 geleden ook het beste wat een Nederlands team de afgelopen jaren heeft laten zien. Jammer dat ze dat niet vol hebben weten te houden.
Ik ben het er ook niet mee eens maar dat beroep op 'fantastisch positiespel' is wel iets wat ze in Amsterdam ook altijd heel goed konden na een nipte nederlaag tegen een topteam.quote:
En gras is groen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We zijn wel een beetje gaan zweven hoor. Uitstekend spel gespeeld hoor in de CL in Madrid en Rome. Echt top.
Je haalt er alleen geen resultaat uit en daar draait het toch om in het voetbal.
Wat miszegt ie precies?quote:Op zaterdag 9 december 2023 01:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
En dan nemen ze mij niet serieus hier maar deze pannenkoek wel
Met de lul ertussen? @Wereldgozerquote:
Misschien willen jullie 'm ruilen tegen Sutalo?quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:18 schreef Kiid het volgende:
Hancko is al vanaf het eerste moment een schot in de roos. Vond hem als linksback ook al goed
Vooropgesteld ze hebben een prima pot hebt gespeeld tegen Lazio en zich kranig geweerd tegen Atletico maar je kan ook doorslaan.quote:
Wieffer geeft wel drie x aan in het filmpje dat hij al aardig stijf begint te worden.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met de lul ertussen? @:wereldgozer
Ik schaam me altijd een beetje voor de posts van De_Pel, ook in het Ajax topic, dus in dit geval heb je gelijk.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vooropgesteld ze hebben een prima pot hebt gespeeld tegen Lazio en zich kranig geweerd tegen Atletico maar je kan ook doorslaan.
Als je twee jaar teruggaat of vier laat staan vijf jaar. Dan vind je zat wedstrijden op hoger niveau tegen dikwijls sterkere tegenstanders.
Dan moet je niet zo dom lullen en eerst poetsen
Noem mij eens wat wedstrijden waarin Nederlandse clubs de afgelopen 3 jaar een hoger niveau hebben gehaald, wil je?quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vooropgesteld ze hebben een prima pot hebt gespeeld tegen Lazio en zich kranig geweerd tegen Atletico maar je kan ook doorslaan.
Als je twee jaar teruggaat of vier laat staan vijf jaar. Dan vind je zat wedstrijden op hoger niveau tegen dikwijls sterkere tegenstanders.
Het feit dat er maar een handjevol clubs zijn die ongeslagen groepswinnaar werden bewijst het tegendeel al.quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Noem mij eens wat wedstrijden waarin Nederlandse clubs de afgelopen 3 jaar een hoger niveau hebben gehaald, wil je?
Omdat ik het toch echt vrij expliciet heb over de afgelopen jaren, niet de afgelopen 10 jaar. Hoe jij dat dan verder wil interpreteren zal mij verrotten, jouw probleem, niet het mijne.quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het feit dat er maar een handjevol clubs zijn die ongeslagen groepswinnaar werden bewijst het tegendeel al.
Het is dan wel tekenend dat je precies drie jaar eruit pikt omdat je eigenlijk ook wel weet dat ik gelijk heb. Waarom niet vijf jaar of tien als je zo overtuigd bent?
Dat kan toch gebeuren tegen Atletico en Lazio? We zijn toch niet ineens Man City? Ik vind juist dat je het in perspectief moet blijven zien. We maken nog steeds stappen als club.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Afgelopen jaren en vrij expliciet gaat niet samen, dan moet je de jaren benoemen maar dan nog is het gewoon onzin wat je stelde, Feyenoord doet het prima en heeft echt stappen gemaakt maar dat is wat anders dan het beste voetbal Europees van NL clubs de afgelopen jaren want hoort 21 daar nog bij of wordt het nog minder in jaren?quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Omdat ik het toch echt vrij expliciet heb over de afgelopen jaren, niet de afgelopen 10 jaar. Hoe jij dat dan verder wil interpreteren zal mij verrotten, jouw probleem, niet het mijne.
Als je verder had gekeken is het gelinkt aan een artikel over de competitie. Ik impliceerde dus niets meer of minder dan dat dit Feyenoord in ieder geval in beginsel het niveau heeft van een kampioensploeg.
Kneus
Ga huilen, zeiksnol.quote:Op zondag 10 december 2023 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Afgelopen jaren en vrij expliciet gaat niet samen, dan moet je de jaren benoemen maar dan nog is het gewoon onzin wat je stelde, Feyenoord doet het prima en heeft echt stappen gemaakt maar dat is wat anders dan het beste voetbal Europees van NL clubs de afgelopen jaren want hoort 21 daar nog bij of wordt het nog minder in jaren?
Hancko tot 2028.quote:Op zondag 10 december 2023 17:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ajax-Dortmund in 21 was nog wel een niveautje beter dan wij hebben laten zien.
Daar ga ik nu wel vanuit eigenlijk.quote:Op zondag 10 december 2023 17:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hancko tot 2028.
Wat zou het mooi zijn als hij nog een seizoen blijft he.
Je begint nu wild om je heen te slaan. Het is geen schande om je ongelijk toe te geven. Niks mis mee.quote:
Gedraaide wokkels.quote:
Z’n hond heet Teddy.quote:
We moeten in de winterstop weer gaan pieken vanwege alle opkomende geruchten omtrent Gimenez, Wieffer en Geertruida.quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2023 08:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
O ja, het is bijna zolderkamerseizoen.
Ja natuurlijk Domboquote:Op dinsdag 12 december 2023 10:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kun jij dit voor ons in de gaten houden en een stukje duiding geven?
Die zogenaamde schokeffecten heb je meestal alleen bij trainers die zwaar onderpresteren. Lijkt me bij Heracles niet het geval. Is gewoon een matige selectie.quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:43 schreef hhh38 het volgende:
Weer een club die z'n trainer ontslaat vlak voor hun pot tegen ons. Niet dat Volendam zo goed was, maar toch.
Hoe groot acht jij de kans dat WIJ naar het WK gaan?quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja natuurlijk Dombo
Feyenoord en Ajax strijden om de 12e Europese plek in het WK Clubs. Feyenoord staat nu 8e in de ranking, Ajax 9e. Omdat je maximaal 2 clubs mag sturen als land doen clubs als Barcelona al niet meer mee.
Feyenoord staat nu op 53 punten. Ajax (-1 bonuspunt) op 51. PSV heeft nog een kansje maar staat vrij ver achter, net als Glasgow, Club Brugge, Slavia Praag en AZ.
Als Ajax niet wint van AEK is Feyenoord dus vrij zeker, tenzij n van bovenstaande clubs een droomseizoen draait f Newcastle, Arsenal of ManU wint de CL. Dit komt omdat de vier CL-winnaars zich automatisch plaatsen en hier is geen landenlimiet. Newcastle staat er niet goed voor en ManU is een parodie op een voetbalclub. Alleen Arsenal lijkt mij dus een risico.
Feyenoord kan ook nog het uitgeschakelde Benfica inhalen met een goede EL-run. Dan zijn we helemaal zeker!
Btw: de tussenronde levert geen clubcofficient op.
Het is echt super afhankelijk van Ajax donderdag, als die niet winnen, 80 a 90%. Als zij wel winnen wordt het lastiger, want zij gaan in het Conference Cupje makkelijkere tegenstanders krijgen dan wij.quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe groot acht jij de kans dat WIJ naar het WK gaan?
Altijd de 1e. De ff die prijs oppikkenquote:Op dinsdag 12 december 2023 10:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kun jij dit voor ons in de gaten houden en een stukje duiding geven?
50 miljoen, hoeveel wedstrijden moet je daarvoor spelen?quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is echt super afhankelijk van Ajax donderdag, als die niet winnen, 80 a 90%. Als zij wel winnen wordt het lastiger, want zij gaan in het Conference Cupje makkelijkere tegenstanders krijgen dan wij.
32 teams, dus het normale WK format lijkt me. Met de kwaliteit van teams op de overige continenten lijkt me 4 wedstrijden wel gegarandeerdquote:Op dinsdag 12 december 2023 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
50 miljoen, hoeveel wedstrijden moet je daarvoor spelen?
Ja even opgezocht, het is in de zomer, kan er ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 12 december 2023 11:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
32 teams, dus het normale WK format lijkt me
Wat denk jij dat Arne denkt?quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou het als een oefentoernooitje zien en niet als iets serieus, anders sloop je die spelers. Demonstratietoernooitje voor 50 miljoen is niet gek. Maar goed we moeten nog zien hoe serieus andere clubs het gaan nemen.
Hopelijk neemt Arne het zeer serieus, dat zou betekenen dat ie nog een seizoen blijft.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat denk jij dat Arne denkt?
Natuurlijk sloop je die spelers en dan nog midden in het transferwindow dus een mooie etalage.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou het als een oefentoernooitje zien en niet als iets serieus, anders sloop je die spelers. Demonstratietoernooitje voor 50 miljoen is niet gek. Maar goed we moeten nog zien hoe serieus andere clubs het gaan nemen.
even vragenquote:Op dinsdag 12 december 2023 13:27 schreef hhh38 het volgende:
Mogen we weer eens luisteren naar het orakel vandaag?
Mits ze Gimenez goed kunnen verkopen dan ben ik van mening dat ze dat ook moeten doen. Uiteindelijk is het geld enorm belangrijk voor ons.quote:Op dinsdag 12 december 2023 07:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We moeten in de winterstop weer gaan pieken vanwege alle opkomende geruchten omtrent Gimenez, Wieffer en Geertruida.
Dus we pakken nu onze rust.
Feyenoord draait ook gewoon nog steeds een goed seizoen. Alleen doordat Psv buitenproportioneel presteert lijkt het ineens allemaal niks.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:50 schreef De_Pel het volgende:
Zou natuurlijk helemaal begrijpelijk zij hoor, als Arne na dit jaar de stap maakt…
Aan de andere kant…
Toen hij begon was er echt niets te besteden, moest je eerst verkopen om een heel klein beetje te herinvesteren. Die bedragen zijn ondertussen volledig veranderd, maar je kunt nog niet de spelers kopen die vanaf dag 1 het verschil kunnen maken.
Dit seizoen pak je 35 miljoen in de CL en ga je sowieso weer transferrecords breken. Als je “gewoon” 2e eindig, pak je volgend seizoen nog een stuk meer in de vernieuwde CL. Als je je dan ook nog eens kwalificeert voor dat WK a 50 miljoen, dan haal je zo 200, 250 miljoen binnen.
Tel daar bij op dat een aantal contracten, zoals Hancko, nog langlopend zijn waardoor enige vorm van stabiliteit ook nog wel te verwachten is….
Dan kan hij echt een historische prestatie neerzetten, waar tot na z’n dood over gesproken wordt. Arne Slot tribune in de nieuwe Kuip dit dat.
Sowieso niet in de winter. Dit is ht moment om de hoge CL premie te pakken, en blijkbaar ook nog punten te sprokkelen voor dat WK. Die leveren samen 100 miljoen op, dan ga je niet je topscorer verkopen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mits ze Gimenez goed kunnen verkopen dan ben ik van mening dat ze dat ook moeten doen. Uiteindelijk is het geld enorm belangrijk voor ons.
Wieffer ook trouwens. Voor beide gevallen hebben we al iemand achter de hand. Ben lowkey ook fan van Ueda en zie daar wel een goede opvolger in.
Alleen dan heb ik het wel over een goed bedrag en geen 20 miljoen met allemaal bonussen.
Ueda heeft nog niks laten zien als spits.quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mits ze Gimenez goed kunnen verkopen dan ben ik van mening dat ze dat ook moeten doen. Uiteindelijk is het geld enorm belangrijk voor ons.
Wieffer ook trouwens. Voor beide gevallen hebben we al iemand achter de hand. Ben lowkey ook fan van Ueda en zie daar wel een goede opvolger in.
Alleen dan heb ik het wel over een goed bedrag en geen 20 miljoen met allemaal bonussen.
Eens maar je hebt ook het onderlinge duel verloren, dus dan lijkt het wel voorbij.quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Feyenoord draait ook gewoon nog steeds een goed seizoen. Alleen doordat Psv buitenproportioneel presteert lijkt het ineens allemaal niks.
Normaliter zou je nog volop meedoen voor de titel met dit punten aantal
Als de rest van de Europese deelnemers het niet serieus nemen zou ik het zelf ook niet doen. Er is veel weerstand dus het beschouwen als demonstratietoernooitje is wellicht beter.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk sloop je die spelers en dan nog midden in het transferwindow dus een mooie etalage.
Arend blijft nog wel een jaartje, voor een EL-trainertje die makkelijk tweede eindigt in de Eredivisie zullen de mokerdomme PL-clubs gewoon nog niet in de rij staan. En dat weet hij zelf ook.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:50 schreef De_Pel het volgende:
Zou natuurlijk helemaal begrijpelijk zij hoor, als Arne na dit jaar de stap maakt…
Aan de andere kant…
Toen hij begon was er echt niets te besteden, moest je eerst verkopen om een heel klein beetje te herinvesteren. Die bedragen zijn ondertussen volledig veranderd, maar je kunt nog niet de spelers kopen die vanaf dag 1 het verschil kunnen maken.
Dit seizoen pak je 35 miljoen in de CL en ga je sowieso weer transferrecords breken. Als je “gewoon” 2e eindig, pak je volgend seizoen nog een stuk meer in de vernieuwde CL. Als je je dan ook nog eens kwalificeert voor dat WK a 50 miljoen, dan haal je zo 200, 250 miljoen binnen.
Tel daar bij op dat een aantal contracten, zoals Hancko, nog langlopend zijn waardoor enige vorm van stabiliteit ook nog wel te verwachten is….
Dan kan hij echt een historische prestatie neerzetten, waar tot na z’n dood over gesproken wordt. Arne Slot tribune in de nieuwe Kuip dit dat.
In Zuid Amerika leeft het wel, hier een stuk minder, ben ook benieuwd of er nog grote Europese clubs af gaan zeggen al is 50 miljoen zelfs voor de grote jongens best aardig in maanden waar normaliter niets verdiend wordt.quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als de rest van de Europese deelnemers het niet serieus nemen zou ik het zelf ook niet doen. Er is veel weerstand dus het beschouwen als demonstratietoernooitje is wellicht beter.
Maar goed, als dat toernooitje eenmaal begonnen is zal dat misschien ook wel vervallen. Het concept is leuk maar het is gewoon teveel.
In Zuid Amerika komt het wel voort uit een permanent minderwaardigheidscomplex heb ik het idee.quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
In Zuid Amerika leeft het wel, hier een stuk minder, ben ook benieuwd of er nog grote Europese clubs af gaan zeggen al is 50 miljoen zelfs voor de grote jongens best aardig in maanden waar normaliter niets verdiend wordt.
Ja ik hoop ook gewoon dat Feyenoord zich kwalificeert, gewoon een tof podium. Jammer dat we niet in de CL overwinteren, dan was je al voorbij Benfica geweest en in principe zekerquote:Op dinsdag 12 december 2023 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
In Zuid Amerika leeft het wel, hier een stuk minder, ben ook benieuwd of er nog grote Europese clubs af gaan zeggen al is 50 miljoen zelfs voor de grote jongens best aardig in maanden waar normaliter niets verdiend wordt.
Bedankt voor het doorgeven.quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:08 schreef ZKA het volgende:
Arne wenst twee versterkingen, voorhoede en achterin.
Ja er mag wel door geselecteerd gaan worden op de generaal.quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:08 schreef ZKA het volgende:
Arne wenst twee versterkingen, voorhoede en achterin.
quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja er mag wel door geselecteerd gaan worden op de generaal.
ZKA weer met een nieuw prepaid telefoontje die nog niet geblokkeerd is door Arnequote:Op dinsdag 12 december 2023 15:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Bedankt voor het doorgeven.
Doe maar de groetjes terug aan Arne!
Dat zei iedereen ook toen werd gezegd dat Santi moest spelen ipv Danilo. Toen moest Danilo maar blijven spelen want wat liet Santi nou zien. Dus dat zegt me niet zoveel.quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ueda heeft nog niks laten zien als spits.
Hij valt elke keer goed in maar zie dan meer aanvallende middenvelder kwaliteiten ipv van dingen die je moet doen als spits.
Vooral op Nieuwkoop en Lopez.quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja er mag wel door geselecteerd gaan worden op de generaal.
Daar heb je wel gelijk in natuurlijk. De tweede plek is nu belangrijker dan ooit.quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Sowieso niet in de winter. Dit is ht moment om de hoge CL premie te pakken, en blijkbaar ook nog punten te sprokkelen voor dat WK. Die leveren samen 100 miljoen op, dan ga je niet je topscorer verkopen.
Dat is dan ook geheel conform de instructies die hij kreeg als hij inviel naast Santi. Die paar keer dat hij de enige nr 9 op het veld was zijn zo weinig minuten dat je er nog weinig over kunt zeggen denk ik.quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij valt elke keer goed in maar zie dan meer aanvallende middenvelder kwaliteiten ipv van dingen die je moet doen als spits.
Vind ik echt onzin. Hij heeft juist hele goede loopacties die je als spits moet hebben.quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou als ik hem was ook gewoon lekker naar Spanje gaan ofzo. Leuk hoor die PL, maar die boulevardpers daar is gewoon gnant.quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arend blijft nog wel een jaartje, voor een EL-trainertje die makkelijk tweede eindigt in de Eredivisie zullen de mokerdomme PL-clubs gewoon nog niet in de rij staan. En dat weet hij zelf ook.
Ik schat Arne hoger in dan bald fraud ten Hag, vooral op communicatief vlak, maar het is enigszins cruciaal dat de spelers naar hem gaan LUISTEREN, en dan moet ie echt wel met enig krediet binnenkomen. Zeker als ie met Kkc, Hancko en Idrissi komt aankakken als aankopen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zou als ik hem was ook gewoon lekker naar Spanje gaan ofzo. Leuk hoor die PL, maar die boulevardpers daar is gewoon gnant.
Kijk naar Ten Hag, het ene moment is hij trainer van de maand, een dag later moet hij ontslagen worden en weer een dag later staat de hele selectie als 1 blok achter hem. Morgen zal wel weer een artikel gepubliceerd worden dat hij niet door 1 deur kan met die vent van Ineos.
Gelachen om de gedachte dat Idrissi bij een PL club zou belanden.quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik schat Arne hoger in dan bald fraud ten Hag, vooral op communicatief vlak, maar het is enigszins cruciaal dat de spelers naar hem gaan LUISTEREN, en dan moet ie echt wel met enig krediet binnenkomen. Zeker als ie met Kkc, Hancko en Idrissi komt aankakken als aankopen.
Zoals altijd met soort dingen gaat het om het momentum, dat was er vorig jaar, niet alleen bij Slot maar ook bij Ten Hag en hoe simpel ook, het is wel een referentiekader hoe een andere NL coach het doet in de PL.quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik schat Arne hoger in dan bald fraud ten Hag, vooral op communicatief vlak, maar het is enigszins cruciaal dat de spelers naar hem gaan LUISTEREN, en dan moet ie echt wel met enig krediet binnenkomen. Zeker als ie met Kkc, Hancko en Idrissi komt aankakken als aankopen.
Slot is wel veel beter in praten en sowieso in het recht lullen wat krom is dan ten Hag, allebei wel cruciaal in de PL. Gaat niet eens om het trainersstukje eigenlijk want ik denk dat ten Hag op de tactische accenten beter is.quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoals altijd met soort dingen gaat het om het momentum, dat was er vorig jaar, niet alleen bij Slot maar ook bij Ten Hag en hoe simpel ook, het is wel een referentiekader hoe een andere NL coach het doet in de PL.
Ik schat Ten Hag wel hoger in maar dat lijkt me geen verrassing, verder vind ik dat Arne het wat teveel over zichzelf heeft.
celtic moet kapoet gemaakt wordenquote:Wanneer de huidige Europese clubranglijst erbij wordt gehaald, staat Feyenoord op de twaalfde plaats. Ajax staat dertiende en PSV veertiende. Het verschil tussen Ajax en Feyenoord is minimaal, waardoor de komende periode alles nog mogelijk is. Alle resultaten die clubs dit seizoen nog boeken tellen mee, daarom is het ontzettend belangrijk dat de ploeg van trainer Arne Slot woensdagavond in Glasgow wint en na de winterstop ook in de Europa League punten blijft scoren.
Wanneer Ajax donderdagavond niet weet te winnen van AEK Athene, dan heeft Feyenoord de Amsterdammers niet meer als concurrent. PSV moet minimaal de kwartfinale van de Champions League halen om nog kans op het WK voor clubteams te maken. De Nederlandse clubs moeten overigens ook nog hopen dat Arsenal, Manchester United of Newcastle United de huidige Champions League niet wint, dan vervalt de twaalfde plaats en mag een derde Engelse team deelnemen aan het toernooi.
#FreeDillyquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:11 schreef hhh38 het volgende:
Slot hint naar spelers speeltijd geven die de afgelopen tijd weinig gespeeld hebben
Heel mooi voor Lingr, Sauer en Ueda.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:11 schreef hhh38 het volgende:
Slot hint naar spelers speeltijd geven die de afgelopen tijd weinig gespeeld hebben
https://www.dekbed-acties(...)dovertrek-feyenoord/ - ik denk dat je nog wel 5 euro korting kan bedingenquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:17 schreef onlogisch het volgende:
Beste kameraden,
Onlo jr. heeft een nieuw bed bij zijn opa en oma. Laatst genoemde zocht naar een dekbedovertrek van Feyenoord (wie hier heeft er niet onder geslapen). Maar nu zijn ze online nergens meer te vinden (140x220).
Hebben jullie nog ergens een adresje waar je zo'n dekbedovertrek op de kop kan tikken?
Ja, op die site ben ik ook geweest. Dan word je doorverwezen naar bol.com om vervolgens 'niet leverbaar' te krijgen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
https://www.dekbed-acties(...)dovertrek-feyenoord/ - ik denk dat je nog wel 5 euro korting kan bedingen
Bereid je voor op Nieuwkoop, Ali en Dilrosun.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heel mooi voor Lingr, Sauer en Ueda.
quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:17 schreef onlogisch het volgende:
Beste kameraden,
Onlo jr. heeft een nieuw bed bij zijn opa en oma. Laatst genoemde zocht naar een dekbedovertrek van Feyenoord (wie hier heeft er niet onder geslapen). Maar nu zijn ze online nergens meer te vinden (140x220).
Hebben jullie nog ergens een adresje waar je zo'n dekbedovertrek op de kop kan tikken?
quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:14 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Sowieso is de officile fanshop echt enorm karig. Ze verkopen alleen wat shirts en trainingsjacks, maar geen handdoeken en zo. Het dekbedovertrek dat ze verkopen is ook nog eens van polyester, wat echt kut aanvoelt.
Ik heb twee Feyenoord-handdoeken die ik heel fijn vind maar volgens mij zijn dat bootlegs en heeft Feyenoord die een aantal jaren geleden de kop ingedrukt. Beetje raar als je zelf geen handdoeken verkoopt. Heb meerdere dekbedovertrekken van Feyenoord maar die verkopen ze ook al jaren niet meer (of misschien dat waren ook bootlegs). Ze beginnen al aardig versleten te raken dus als iemand het antwoord heeft voor Onlogisch zou ik het ook op prijs stellen
quote:
Er zijn vast kringen waar het een pr is.quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou je dekbedovertrek toch wisselen als je nachtelijk bezoek hebt
quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ze zijn erg comfortabel en ik heb ze tijden terug van m'n ouders gekregen, dus ik schaam me nergens voor.
Dit dusquote:Op dinsdag 12 december 2023 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou je dekbedovertrek toch wisselen als je nachtelijk bezoek hebt
Je zou maar zo onzeker zijn dat je daar een mening over hebtquote:Op dinsdag 12 december 2023 22:44 schreef De_Pel het volgende:
Een handdoek in de sportschool ofzo, soit, maar een volwassen man onder een voetbaldekbed vind ik toch net effe wat opmerkelijk
quote:Op dinsdag 12 december 2023 23:53 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Je zou maar zo onzeker zijn dat je daar een mening over hebt
wanneer heb jij daar last van danquote:Op dinsdag 12 december 2023 22:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Een handdoek in de sportschool ofzo, soit, maar een volwassen man onder een voetbaldekbed vind ik toch net effe wat opmerkelijk
De enige laffe herder die mij geblokkeerd heeft is jassen-aangever Frank Boer, de rest heeft mij zeker niet geblokkeerd. Arne vind het namelijk ook fijn om opstellingen van de tegenstander te krijgen, bijvoorbeeld Ajax-uit.quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ZKA weer met een nieuw prepaid telefoontje die nog niet geblokkeerd is door Arne
@GGMM kan zich in deze post vindenquote:Op woensdag 13 december 2023 07:22 schreef ZKA het volgende:
[..]
De enige laffe herder die mij geblokkeerd heeft is jassen-aangever Frank Boer, de rest heeft mij zeker niet geblokkeerd. Arne vind het namelijk ook fijn om opstellingen van de tegenstander te krijgen, bijvoorbeeld Ajax-uit.
We weten nu iig waarom Ajax die wedstrijd verloren heeft.quote:Op woensdag 13 december 2023 08:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM kan zich in deze post vinden
En Steijn en Mislintat hebben dus helemaal voor niets de schuld gekregenquote:Op woensdag 13 december 2023 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
We weten nu iig waarom Ajax die wedstrijd verloren heeft.
Goh.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Feyenoord moet het weer doen voor Nederland.
Ja het baart me wel zorgen dat dit nu als maatstaf wordt gehanteerd, terwijl je steeds meer trechtervoetbal begint te spelen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet mee eens maar dat beroep op 'fantastisch positiespel' is wel iets wat ze in Amsterdam ook altijd heel goed konden na een nipte nederlaag tegen een topteam.
Snap ik,quote:Op woensdag 13 december 2023 10:55 schreef Erasmus het volgende:
Bittere nasmaak aan gisteravond overgehouden.
Hopelijk kan winst voor Feyenoord vanavond die nasmaak doen wegspoelen.
quote:Op woensdag 13 december 2023 13:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat KAN zo'n Leo Sauer nou eigenlijk precies? Behalve de bal terugspelen zodra er een tegenstander voor zijn neus staat?
Nou, ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 13 december 2023 13:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft een uitstekende voorzet. Ziet het spelletje waardoor ie een medespeler weg kan steken. Ook hele goede techniek en handelingssnelheid waardoor hij in de kleine ruimte goed kan combineren.
Hij moet nog wat sterker worden zodat ie minder makkelijk van de bal gezet kan worden, maar daar gaan we echt veel plezier aan beleven hoor.
Wat was er?quote:Op woensdag 13 december 2023 10:55 schreef Erasmus het volgende:
Bittere nasmaak aan gisteravond overgehouden.
Hopelijk kan winst voor Feyenoord vanavond die nasmaak doen wegspoelen.
Zou de samenvatting checken, is nog spannend geworden.quote:Op woensdag 13 december 2023 17:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Laat me raden, Real wint alsnog op z'n Feyenoords.
Wat verwacht je qua entertainmentwaarde vanavond?quote:Op woensdag 13 december 2023 17:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zou de samenvatting checken, is nog spannend geworden.
Entertainmentwaarde van de pot: 10/10
Mijn beleving door de late kool van Real: -5/10
Voor beide clubs valt er vanavond eigenlijk niets meer halen, dus het zou mij niet verbazen als het een stroperige wedstrijd wordt. Gisteren stond Union telkens met een been in de Europa League, en dan weer niet, en dan weer wel, und so weiter. Het was een achtbaan aan emoties.quote:Op woensdag 13 december 2023 17:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat verwacht je qua entertainmentwaarde vanavond?
We proosten mee met @Calandquote:Op woensdag 13 december 2023 17:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Voor beide clubs valt er vanavond eigenlijk niets meer halen, dus het zou mij niet verbazen als het een stroperige wedstrijd wordt. Gisteren stond Union telkens met een been in de Europa League, en dan weer niet, en dan weer wel, und so weiter. Het was een achtbaan aan emoties.
Ik denk dat Celtic op voorsprong komt en dat Feyenoord de winst pas later in de wedstrijd binnen gaat slapen, ook al spelen ze nergens meer voor. Een beetje op zijn Reals. Hoop dat die Schotten er een leuke sfeer van gaan maken.
Wedstrijden die nergens meer om gaan kunnen juist ook heel gek uitpakken.quote:Op woensdag 13 december 2023 17:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Voor beide clubs valt er vanavond eigenlijk niets meer halen, dus het zou mij niet verbazen als het een stroperige wedstrijd wordt. Gisteren stond Union telkens met een been in de Europa League, en dan weer niet, en dan weer wel, und so weiter. Het was een achtbaan aan emoties.
Ik denk dat Celtic op voorsprong komt en dat Feyenoord de winst pas later in de wedstrijd binnen gaat slapen, ook al spelen ze nergens meer voor. Een beetje op zijn Reals. Hoop dat die Schotten er een leuke sfeer van gaan maken.
Ik voel een hattrick voor Trauner aankomen.quote:Op woensdag 13 december 2023 18:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wedstrijden die nergens meer om gaan kunnen juist ook heel gek uitpakken.
Maar heb je ook een echte Mart Smeets Noorse kabeltrui?quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ze zijn erg comfortabel en ik heb ze tijden terug van m'n ouders gekregen, dus ik schaam me nergens voor.
Ook een Mart Smeets dekbed? @onlogischquote:Op woensdag 13 december 2023 19:11 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Maar heb je ook een echte Mart Smeets Noorse kabeltrui?
Dat is alvast een mooie overwinning, jammer dat ze na de winter in de Europa League moeten gaan knokken. Tegen die vervelende Oostblokhooligans is het fysiek zwaar en tegen een Italiaanse tegenstander loop je al gauw in het mes.quote:
quote:Op woensdag 13 december 2023 19:59 schreef Pistolero het volgende:
Bijlow; Geertruida, Beelen, Hancko, Hartman; Zerrouki, Stengs, Timber; Paixo, Gimenez, Ivanuec.
Arne geeft geen FUCK om de wisselspelers, alleen Gernot genot en Wieffer krijgen rust.
Het klopte wel, er speelt iemand die de afgelopen tijd weinig minuten heeft gemaakt.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:59 schreef Pistolero het volgende:
Bijlow; Geertruida, Beelen, Hancko, Hartman; Zerrouki, Stengs, Timber; Paixo, Gimenez, Ivanuec.
Arne geeft geen FUCK om de wisselspelers, alleen Gernot genot en Wieffer krijgen rust.
Beelen gaat mondjes snoeren.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het klopte wel, er speelt iemand die de afgelopen tijd weinig minuten heeft gemaakt.
Heel benieuwd naar Beelen
Vermoedelijke opstellingen moet je nooit serieus nemenquote:
Exact, en de enige verdediger op de bank die mij op dit moment (nog) geen jeuk geeft.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het klopte wel, er speelt iemand die de afgelopen tijd weinig minuten heeft gemaakt.
Heel benieuwd naar Beelen
Jammer dat Pedersen er niet meer is.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Exact, en de enige verdediger op de bank die mij op dit moment (nog) geen jeuk geeft.
Het zou leuk zijn als Ivanusec eens een keertje op 10 mag spelen.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Anderzijds wel blij dat Luka zijn minuten krijgt.
Die heeft dat gewoon nodig.
Lingr kan eigenlijk niet nog een concurrent gebruiken op dat middenveld.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als Ivanusec eens een keertje op 10 mag spelen.
Maarja.
Ja, dat vind ik ook nog een steeds een beetje gek, dat dat oprecht wel jammer is.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jammer dat Pedersen er niet meer is.
Deze sla ik even op.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Weer die nutteloze Ivanusec. Ik had gehoopt op Sauer.
Een badmuts wel, toch?quote:Op woensdag 13 december 2023 21:01 schreef Zipportal het volgende:
Je ziet dat Slot het koud heeft.
Geen muts op.
Geen Harvard. @:klaasweetalles
Op Rijnmond nietquote:Op woensdag 13 december 2023 21:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het wordt al weggedraaid door de regie
als ik beeld en geluid synchroon zou kunnen laten lopen zou ik daar altijd voor kiezen. Rijnmond is goud.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:03 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Op Rijnmond nietOok geen kut commentaar
Dat waren nog eens tijden toen dat nog kan, nu valt er twee minuten lang een doelpunt in de hele straat tijdens Feyenoord of WK.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:05 schreef snabbi het volgende:
[..]
als ik beeld en geluid synchroon zou kunnen laten lopen zou ik daar altijd voor kiezen. Rijnmond is goud.
Ik kijk sws altijd online, dan is synchroniseren niet zo'n probleem. Jammere is wel dat RTL zo'n 30s achterloopt op Rijnmond. ESPN loopt nagenoeg gelijkquote:Op woensdag 13 december 2023 21:05 schreef snabbi het volgende:
[..]
als ik beeld en geluid synchroon zou kunnen laten lopen zou ik daar altijd voor kiezen. Rijnmond is goud.
Blijven doneren.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:06 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik kijk sws altijd online, dan is synchroniseren niet zo'n probleem. Jammere is wel dat RTL zo'n 30s achterloopt op Rijnmond. ESPN loopt nagenoeg gelijk
Brittengodenquote:Op woensdag 13 december 2023 21:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het wordt al weggedraaid door de regie
quote:Op woensdag 13 december 2023 21:10 schreef Kerftminister het volgende:
Wat een gekut weer achterin joh
Schouten is beter.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:12 schreef Slobeend het volgende:
Zerrouki is opbouwend echt heel matig.
Hoop dat de mensen die vonden dat Wieffer inwisselbaar was begin dit seizoen ook kijken!quote:Op woensdag 13 december 2023 21:12 schreef Slobeend het volgende:
Zerrouki is een fantastische speler.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:12 schreef Slobeend het volgende:
Hoop ik ook voor ze!quote:Op woensdag 13 december 2023 21:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoop dat de mensen die vonden dat Wieffer inwisselbaar was begin dit seizoen ook kijken!
De VAR vindt van niet, of vindt het buiten de 16quote:Op woensdag 13 december 2023 21:15 schreef Vis1980 het volgende:
Dat was wel een overtreding eigenlijk.
Buiten de 16 was het sowieso.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:15 schreef ashardalan het volgende:
[..]
De VAR vindt van niet, of vindt het buiten de 16
Haha. Het is een fantastische balafpakker, maar opbouwend echt niet bijzonder. Dat bewezen z'n statistieken al toen ze hem kochten.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zerrouki is een fantastische speler.
Jammer dat Slot er een slechte speler van heeft gemaakt. Zerrouki is nu niet mentaal fit.quote:
Het is ook vrij lastig om op te bouwen in een elftal waar tactisch echt geen ene touwtyfus van klopt.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Haha. Het is een fantastische balafpakker, maar opbouwend echt niet bijzonder. Dat bewezen z'n statistieken al toen ze hem kochten.
Ja wel mee eens, al was die ene pot wel heel erg sterk.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:19 schreef Kerftminister het volgende:
Zerrouki heeft denk 1 of 2 goede potjes dit seizoen gespeeld, maar voor de rest valt het echt ontzettend tegen.
Begint het nu alweer? Ik wijs op de statistieken bij Twente h.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is ook vrij lastig om op te bouwen in een elftal waar tactisch echt geen ene touwtyfus van klopt.
Ivanusec snoerde ook weer even mondjes daar.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dat met Zerrouki op het veld
Dat denk ik eigenlijk welquote:Op woensdag 13 december 2023 21:23 schreef Pistolero het volgende:
Ueda had daar geen buitenspel gestaan trouwens.
Ueda had de keeper niet omspeeldquote:Op woensdag 13 december 2023 21:23 schreef Pistolero het volgende:
Ueda had daar geen buitenspel gestaan trouwens.
Ik ben om eerlijk te zijn ook niet echt fan. Ik vind hem toch wat meer geschikt voor een defensieve speelstijl, opbouwend komt hij wel behoorlijk tekort vooralsnog.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja wel mee eens, al was die ene pot wel heel erg sterk.
Zometeen komt het oordeel van de buitenspelcomputer nogquote:Op woensdag 13 december 2023 21:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Die herhaling van dat buitendpeldoelpunt vond ik wel wat onduidelijk. Raar camerastandpunt. Ik twijfel of het wel buitenspel was.
U vraagt, zij draaienquote:Op woensdag 13 december 2023 21:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zometeen komt het oordeel van de buitenspelcomputer nog
quote:Op woensdag 13 december 2023 21:30 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ben zo klaar met die Paixao
Dit is sarcasme lijkt me?quote:Op woensdag 13 december 2023 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit Celtic is wel de allerbeste ploeg waar we ooit tegen hebben gespeeld
Alles moet de grond in als het effe wat minder gaat, zo gaat dat blijkbaar, haha.quote:
Deze uitspraak bewijst dat het 1) een terechte beslissing was en 2) een oliedomme overtreding. Dank voor deze bevestigingquote:Op woensdag 13 december 2023 21:33 schreef Pistolero het volgende:
Echt absurd weer dat men dit dom of de schuld van Zerrouki vindt. Hij doet letterlijk niks.
Begint het met een P?quote:Op woensdag 13 december 2023 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jazeker, en jij mag raden van wie
zowel het blocken alsmede de arm naar de schouder rug... daardoor wordt het niet teruggedraaid. En dan is dat wel dom, al zou het nooit een pingel moeten zijn.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:33 schreef Pistolero het volgende:
Echt absurd weer dat men dit dom of de schuld van Zerrouki vindt. Hij doet letterlijk niks.
Ben het niet vaak met je eens, maar dit keer wel. Echt bizar.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:34 schreef Pistolero het volgende:
Echt werkelijk bij elke corner heb je dit soort duels, en nog 10x erger.
Dit kn toch niet mensen.
Vond het niet veel, die gast van Celtic duwt Zerrouki letterlijk met 2 handen nog na de laatste waarschuwing. Die speler was heel erg opzoek.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We kunnen allemaal even dankjewel zeggen tegen Ramiz.
Ja heel slim. Zerrouki hoeft hem niet te omarmen.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Vond het niet veel, die gast van Celtic duwt Zerrouki letterlijk met 2 handen nog na de laatste waarschuwing. Die speler was heel erg opzoek.
Maar je wt dat scheidsrechters 'm kunnen geven en dat ook regelmatig doen. Aan de tegenstander zitten, na een paar keer gewaarschuwd te zijn door de scheids in kwestie, is dan oliedom. KKD niveauquote:Op woensdag 13 december 2023 21:34 schreef snabbi het volgende:
[..]
zowel het blocken alsmede de arm naar de schouder rug... daardoor wordt het niet teruggedraaid. En dan is dat wel dom, al zou het nooit een pingel moeten zijn.
eens, het gaat niet of het een pingel zou moeten zijn, maar of ze hem kunnen geven.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:35 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Maar je wt dat scheidsrechters 'm kunnen geven en dat ook regelmatig doen. Aan de tegenstander zitten, na een paar keer gewaarschuwd te zijn door de scheids in kwestie, is dan oliedom. KKD niveau
Eens, maar dat doet die gast van Celtic ook en die hing al half in Zerrouki. Ik vind het niks. Als je waarschuwt is het van 2 kanten hequote:Op woensdag 13 december 2023 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja heel slim. Zerrouki hoeft hem niet te omarmen.
Dat dus.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:36 schreef snabbi het volgende:
[..]
eens, het gaat niet of het een pingel zou moeten zijn, maar of ze hem kunnen geven.
Het was wel een beetje flauw ja, die speler was wel heel opzichtig op zoek.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Eens, maar dat doet die gast van Celtic ook en die hing al half in Zerrouki. Ik vind het niks. Als je waarschuwt is het van 2 kanten he
Dus we moeten maar met zijn allen accepteren dat scheidsrechters er per definitie niks van kunnen en verkeerde beslissingen maken en ons daar op in gaan stellen?quote:Op woensdag 13 december 2023 21:36 schreef snabbi het volgende:
[..]
eens, het gaat niet of het een pingel zou moeten zijn, maar of ze hem kunnen geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |