Een badmuts wel, toch?quote:Op woensdag 13 december 2023 21:01 schreef Zipportal het volgende:
Je ziet dat Slot het koud heeft.
Geen muts op.
Geen Harvard. @:klaasweetalles
Op Rijnmond nietquote:Op woensdag 13 december 2023 21:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het wordt al weggedraaid door de regie
als ik beeld en geluid synchroon zou kunnen laten lopen zou ik daar altijd voor kiezen. Rijnmond is goud.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:03 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Op Rijnmond nietOok geen kut commentaar
Dat waren nog eens tijden toen dat nog kan, nu valt er twee minuten lang een doelpunt in de hele straat tijdens Feyenoord of WK.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:05 schreef snabbi het volgende:
[..]
als ik beeld en geluid synchroon zou kunnen laten lopen zou ik daar altijd voor kiezen. Rijnmond is goud.
Ik kijk sws altijd online, dan is synchroniseren niet zo'n probleem. Jammere is wel dat RTL zo'n 30s achterloopt op Rijnmond. ESPN loopt nagenoeg gelijkquote:Op woensdag 13 december 2023 21:05 schreef snabbi het volgende:
[..]
als ik beeld en geluid synchroon zou kunnen laten lopen zou ik daar altijd voor kiezen. Rijnmond is goud.
Blijven doneren.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:06 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik kijk sws altijd online, dan is synchroniseren niet zo'n probleem. Jammere is wel dat RTL zo'n 30s achterloopt op Rijnmond. ESPN loopt nagenoeg gelijk
Brittengodenquote:Op woensdag 13 december 2023 21:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het wordt al weggedraaid door de regie
quote:Op woensdag 13 december 2023 21:10 schreef Kerftminister het volgende:
Wat een gekut weer achterin joh
Schouten is beter.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:12 schreef Slobeend het volgende:
Zerrouki is opbouwend echt heel matig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |