Mits ze Gimenez goed kunnen verkopen dan ben ik van mening dat ze dat ook moeten doen. Uiteindelijk is het geld enorm belangrijk voor ons.quote:Op dinsdag 12 december 2023 07:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We moeten in de winterstop weer gaan pieken vanwege alle opkomende geruchten omtrent Gimenez, Wieffer en Geertruida.
Dus we pakken nu onze rust.
Feyenoord draait ook gewoon nog steeds een goed seizoen. Alleen doordat Psv buitenproportioneel presteert lijkt het ineens allemaal niks.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:50 schreef De_Pel het volgende:
Zou natuurlijk helemaal begrijpelijk zij hoor, als Arne na dit jaar de stap maakt…
Aan de andere kant…
Toen hij begon was er echt niets te besteden, moest je eerst verkopen om een heel klein beetje te herinvesteren. Die bedragen zijn ondertussen volledig veranderd, maar je kunt nog niet de spelers kopen die vanaf dag 1 het verschil kunnen maken.
Dit seizoen pak je 35 miljoen in de CL en ga je sowieso weer transferrecords breken. Als je “gewoon” 2e eindig, pak je volgend seizoen nog een stuk meer in de vernieuwde CL. Als je je dan ook nog eens kwalificeert voor dat WK a 50 miljoen, dan haal je zo 200, 250 miljoen binnen.
Tel daar bij op dat een aantal contracten, zoals Hancko, nog langlopend zijn waardoor enige vorm van stabiliteit ook nog wel te verwachten is….
Dan kan hij echt een historische prestatie neerzetten, waar tot na z’n dood over gesproken wordt. Arne Slot tribune in de nieuwe Kuip dit dat.
Sowieso niet in de winter. Dit is hét moment om de hoge CL premie te pakken, en blijkbaar ook nog punten te sprokkelen voor dat WK. Die leveren samen 100 miljoen op, dan ga je niet je topscorer verkopen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mits ze Gimenez goed kunnen verkopen dan ben ik van mening dat ze dat ook moeten doen. Uiteindelijk is het geld enorm belangrijk voor ons.
Wieffer ook trouwens. Voor beide gevallen hebben we al iemand achter de hand. Ben lowkey ook fan van Ueda en zie daar wel een goede opvolger in.
Alleen dan heb ik het wel over een goed bedrag en geen 20 miljoen met allemaal bonussen.
Ueda heeft nog niks laten zien als spits.quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mits ze Gimenez goed kunnen verkopen dan ben ik van mening dat ze dat ook moeten doen. Uiteindelijk is het geld enorm belangrijk voor ons.
Wieffer ook trouwens. Voor beide gevallen hebben we al iemand achter de hand. Ben lowkey ook fan van Ueda en zie daar wel een goede opvolger in.
Alleen dan heb ik het wel over een goed bedrag en geen 20 miljoen met allemaal bonussen.
Eens maar je hebt ook het onderlinge duel verloren, dus dan lijkt het wel voorbij.quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Feyenoord draait ook gewoon nog steeds een goed seizoen. Alleen doordat Psv buitenproportioneel presteert lijkt het ineens allemaal niks.
Normaliter zou je nog volop meedoen voor de titel met dit punten aantal
Als de rest van de Europese deelnemers het niet serieus nemen zou ik het zelf ook niet doen. Er is veel weerstand dus het beschouwen als demonstratietoernooitje is wellicht beter.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk sloop je die spelers en dan nog midden in het transferwindow dus een mooie etalage.
Arend blijft nog wel een jaartje, voor een EL-trainertje die makkelijk tweede eindigt in de Eredivisie zullen de mokerdomme PL-clubs gewoon nog niet in de rij staan. En dat weet hij zelf ook.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:50 schreef De_Pel het volgende:
Zou natuurlijk helemaal begrijpelijk zij hoor, als Arne na dit jaar de stap maakt…
Aan de andere kant…
Toen hij begon was er echt niets te besteden, moest je eerst verkopen om een heel klein beetje te herinvesteren. Die bedragen zijn ondertussen volledig veranderd, maar je kunt nog niet de spelers kopen die vanaf dag 1 het verschil kunnen maken.
Dit seizoen pak je 35 miljoen in de CL en ga je sowieso weer transferrecords breken. Als je “gewoon” 2e eindig, pak je volgend seizoen nog een stuk meer in de vernieuwde CL. Als je je dan ook nog eens kwalificeert voor dat WK a 50 miljoen, dan haal je zo 200, 250 miljoen binnen.
Tel daar bij op dat een aantal contracten, zoals Hancko, nog langlopend zijn waardoor enige vorm van stabiliteit ook nog wel te verwachten is….
Dan kan hij echt een historische prestatie neerzetten, waar tot na z’n dood over gesproken wordt. Arne Slot tribune in de nieuwe Kuip dit dat.
In Zuid Amerika leeft het wel, hier een stuk minder, ben ook benieuwd of er nog grote Europese clubs af gaan zeggen al is 50 miljoen zelfs voor de grote jongens best aardig in maanden waar normaliter niets verdiend wordt.quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als de rest van de Europese deelnemers het niet serieus nemen zou ik het zelf ook niet doen. Er is veel weerstand dus het beschouwen als demonstratietoernooitje is wellicht beter.
Maar goed, als dat toernooitje eenmaal begonnen is zal dat misschien ook wel vervallen. Het concept is leuk maar het is gewoon teveel.
In Zuid Amerika komt het wel voort uit een permanent minderwaardigheidscomplex heb ik het idee.quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
In Zuid Amerika leeft het wel, hier een stuk minder, ben ook benieuwd of er nog grote Europese clubs af gaan zeggen al is 50 miljoen zelfs voor de grote jongens best aardig in maanden waar normaliter niets verdiend wordt.
Ja ik hoop ook gewoon dat Feyenoord zich kwalificeert, gewoon een tof podium. Jammer dat we niet in de CL overwinteren, dan was je al voorbij Benfica geweest en in principe zekerquote:Op dinsdag 12 december 2023 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
In Zuid Amerika leeft het wel, hier een stuk minder, ben ook benieuwd of er nog grote Europese clubs af gaan zeggen al is 50 miljoen zelfs voor de grote jongens best aardig in maanden waar normaliter niets verdiend wordt.
Bedankt voor het doorgeven.quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:08 schreef ZKA het volgende:
Arne wenst twee versterkingen, voorhoede en achterin.
Ja er mag wel door geselecteerd gaan worden op de generaal.quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:08 schreef ZKA het volgende:
Arne wenst twee versterkingen, voorhoede en achterin.
quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja er mag wel door geselecteerd gaan worden op de generaal.
ZKA weer met een nieuw prepaid telefoontje die nog niet geblokkeerd is door Arnequote:Op dinsdag 12 december 2023 15:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Bedankt voor het doorgeven.
Doe maar de groetjes terug aan Arne!
Dat zei iedereen ook toen werd gezegd dat Santi moest spelen ipv Danilo. Toen moest Danilo maar blijven spelen want wat liet Santi nou zien. Dus dat zegt me niet zoveel.quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ueda heeft nog niks laten zien als spits.
Hij valt elke keer goed in maar zie dan meer aanvallende middenvelder kwaliteiten ipv van dingen die je moet doen als spits.
Vooral op Nieuwkoop en Lopez.quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja er mag wel door geselecteerd gaan worden op de generaal.
Daar heb je wel gelijk in natuurlijk. De tweede plek is nu belangrijker dan ooit.quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Sowieso niet in de winter. Dit is hét moment om de hoge CL premie te pakken, en blijkbaar ook nog punten te sprokkelen voor dat WK. Die leveren samen 100 miljoen op, dan ga je niet je topscorer verkopen.
Dat is dan ook geheel conform de instructies die hij kreeg als hij inviel naast Santi. Die paar keer dat hij de enige nr 9 op het veld was zijn zo weinig minuten dat je er nog weinig over kunt zeggen denk ik.quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij valt elke keer goed in maar zie dan meer aanvallende middenvelder kwaliteiten ipv van dingen die je moet doen als spits.
Vind ik echt onzin. Hij heeft juist hele goede loopacties die je als spits moet hebben.quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou als ik hem was ook gewoon lekker naar Spanje gaan ofzo. Leuk hoor die PL, maar die boulevardpers daar is gewoon gênant.quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arend blijft nog wel een jaartje, voor een EL-trainertje die makkelijk tweede eindigt in de Eredivisie zullen de mokerdomme PL-clubs gewoon nog niet in de rij staan. En dat weet hij zelf ook.
Ik schat Arne hoger in dan bald fraud ten Hag, vooral op communicatief vlak, maar het is enigszins cruciaal dat de spelers naar hem gaan LUISTEREN, en dan moet ie echt wel met enig krediet binnenkomen. Zeker als ie met Kökcü, Hancko en Idrissi komt aankakken als aankopen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zou als ik hem was ook gewoon lekker naar Spanje gaan ofzo. Leuk hoor die PL, maar die boulevardpers daar is gewoon gênant.
Kijk naar Ten Hag, het ene moment is hij trainer van de maand, een dag later moet hij ontslagen worden en weer een dag later staat de hele selectie als 1 blok achter hem. Morgen zal wel weer een artikel gepubliceerd worden dat hij niet door 1 deur kan met die vent van Ineos.
Gelachen om de gedachte dat Idrissi bij een PL club zou belanden.quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik schat Arne hoger in dan bald fraud ten Hag, vooral op communicatief vlak, maar het is enigszins cruciaal dat de spelers naar hem gaan LUISTEREN, en dan moet ie echt wel met enig krediet binnenkomen. Zeker als ie met Kökcü, Hancko en Idrissi komt aankakken als aankopen.
Zoals altijd met soort dingen gaat het om het momentum, dat was er vorig jaar, niet alleen bij Slot maar ook bij Ten Hag en hoe simpel ook, het is wel een referentiekader hoe een andere NL coach het doet in de PL.quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik schat Arne hoger in dan bald fraud ten Hag, vooral op communicatief vlak, maar het is enigszins cruciaal dat de spelers naar hem gaan LUISTEREN, en dan moet ie echt wel met enig krediet binnenkomen. Zeker als ie met Kökcü, Hancko en Idrissi komt aankakken als aankopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |