Gedraaide wokkels.quote:
Z’n hond heet Teddy.quote:
We moeten in de winterstop weer gaan pieken vanwege alle opkomende geruchten omtrent Gimenez, Wieffer en Geertruida.quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2023 08:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
O ja, het is bijna zolderkamerseizoen.
Ja natuurlijk Domboquote:Op dinsdag 12 december 2023 10:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kun jij dit voor ons in de gaten houden en een stukje duiding geven?
Die zogenaamde schokeffecten heb je meestal alleen bij trainers die zwaar onderpresteren. Lijkt me bij Heracles niet het geval. Is gewoon een matige selectie.quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:43 schreef hhh38 het volgende:
Weer een club die z'n trainer ontslaat vlak voor hun pot tegen ons. Niet dat Volendam zo goed was, maar toch.
Hoe groot acht jij de kans dat WIJ naar het WK gaan?quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja natuurlijk Dombo
Feyenoord en Ajax strijden om de 12e Europese plek in het WK Clubs. Feyenoord staat nu 8e in de ranking, Ajax 9e. Omdat je maximaal 2 clubs mag sturen als land doen clubs als Barcelona al niet meer mee.
Feyenoord staat nu op 53 punten. Ajax (-1 bonuspunt) op 51. PSV heeft nog een kansje maar staat vrij ver achter, net als Glasgow, Club Brugge, Slavia Praag en AZ.
Als Ajax niet wint van AEK is Feyenoord dus vrij zeker, tenzij één van bovenstaande clubs een droomseizoen draait óf Newcastle, Arsenal of ManU wint de CL. Dit komt omdat de vier CL-winnaars zich automatisch plaatsen en hier is geen landenlimiet. Newcastle staat er niet goed voor en ManU is een parodie op een voetbalclub. Alleen Arsenal lijkt mij dus een risico.
Feyenoord kan ook nog het uitgeschakelde Benfica inhalen met een goede EL-run. Dan zijn we helemaal zeker!
Btw: de tussenronde levert geen clubcoëfficient op.
Het is echt super afhankelijk van Ajax donderdag, als die niet winnen, 80 a 90%. Als zij wel winnen wordt het lastiger, want zij gaan in het Conference Cupje makkelijkere tegenstanders krijgen dan wij.quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe groot acht jij de kans dat WIJ naar het WK gaan?
Altijd de 1e. De ff die prijs oppikkenquote:Op dinsdag 12 december 2023 10:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kun jij dit voor ons in de gaten houden en een stukje duiding geven?
50 miljoen, hoeveel wedstrijden moet je daarvoor spelen?quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is echt super afhankelijk van Ajax donderdag, als die niet winnen, 80 a 90%. Als zij wel winnen wordt het lastiger, want zij gaan in het Conference Cupje makkelijkere tegenstanders krijgen dan wij.
32 teams, dus het normale WK format lijkt me. Met de kwaliteit van teams op de overige continenten lijkt me 4 wedstrijden wel gegarandeerdquote:Op dinsdag 12 december 2023 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
50 miljoen, hoeveel wedstrijden moet je daarvoor spelen?
Ja even opgezocht, het is in de zomer, kan er ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 12 december 2023 11:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
32 teams, dus het normale WK format lijkt me
Wat denk jij dat Arne denkt?quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou het als een oefentoernooitje zien en niet als iets serieus, anders sloop je die spelers. Demonstratietoernooitje voor 50 miljoen is niet gek. Maar goed we moeten nog zien hoe serieus andere clubs het gaan nemen.
Hopelijk neemt Arne het zeer serieus, dat zou betekenen dat ie nog een seizoen blijft.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat denk jij dat Arne denkt?
Natuurlijk sloop je die spelers en dan nog midden in het transferwindow dus een mooie etalage.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou het als een oefentoernooitje zien en niet als iets serieus, anders sloop je die spelers. Demonstratietoernooitje voor 50 miljoen is niet gek. Maar goed we moeten nog zien hoe serieus andere clubs het gaan nemen.
even vragenquote:Op dinsdag 12 december 2023 13:27 schreef hhh38 het volgende:
Mogen we weer eens luisteren naar het orakel vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |