En Steijn en Mislintat hebben dus helemaal voor niets de schuld gekregenquote:Op woensdag 13 december 2023 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
We weten nu iig waarom Ajax die wedstrijd verloren heeft.
Goh.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Feyenoord moet het weer doen voor Nederland.
Ja het baart me wel zorgen dat dit nu als maatstaf wordt gehanteerd, terwijl je steeds meer trechtervoetbal begint te spelen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet mee eens maar dat beroep op 'fantastisch positiespel' is wel iets wat ze in Amsterdam ook altijd heel goed konden na een nipte nederlaag tegen een topteam.
Snap ik,quote:Op woensdag 13 december 2023 10:55 schreef Erasmus het volgende:
Bittere nasmaak aan gisteravond overgehouden.
Hopelijk kan winst voor Feyenoord vanavond die nasmaak doen wegspoelen.
quote:Op woensdag 13 december 2023 13:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat KAN zo'n Leo Sauer nou eigenlijk precies? Behalve de bal terugspelen zodra er een tegenstander voor zijn neus staat?
Nou, ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 13 december 2023 13:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft een uitstekende voorzet. Ziet het spelletje waardoor ie een medespeler weg kan steken. Ook hele goede techniek en handelingssnelheid waardoor hij in de kleine ruimte goed kan combineren.
Hij moet nog wat sterker worden zodat ie minder makkelijk van de bal gezet kan worden, maar daar gaan we echt veel plezier aan beleven hoor.
Wat was er?quote:Op woensdag 13 december 2023 10:55 schreef Erasmus het volgende:
Bittere nasmaak aan gisteravond overgehouden.
Hopelijk kan winst voor Feyenoord vanavond die nasmaak doen wegspoelen.
Zou de samenvatting checken, is nog spannend geworden.quote:Op woensdag 13 december 2023 17:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Laat me raden, Real wint alsnog op z'n Feyenoords.
Wat verwacht je qua entertainmentwaarde vanavond?quote:Op woensdag 13 december 2023 17:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zou de samenvatting checken, is nog spannend geworden.
Entertainmentwaarde van de pot: 10/10
Mijn beleving door de late kool van Real: -5/10
Voor beide clubs valt er vanavond eigenlijk niets meer halen, dus het zou mij niet verbazen als het een stroperige wedstrijd wordt. Gisteren stond Union telkens met een been in de Europa League, en dan weer niet, en dan weer wel, und so weiter. Het was een achtbaan aan emoties.quote:Op woensdag 13 december 2023 17:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat verwacht je qua entertainmentwaarde vanavond?
We proosten mee met @Calandquote:Op woensdag 13 december 2023 17:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Voor beide clubs valt er vanavond eigenlijk niets meer halen, dus het zou mij niet verbazen als het een stroperige wedstrijd wordt. Gisteren stond Union telkens met een been in de Europa League, en dan weer niet, en dan weer wel, und so weiter. Het was een achtbaan aan emoties.
Ik denk dat Celtic op voorsprong komt en dat Feyenoord de winst pas later in de wedstrijd binnen gaat slapen, ook al spelen ze nergens meer voor. Een beetje op zijn Reals. Hoop dat die Schotten er een leuke sfeer van gaan maken.
Wedstrijden die nergens meer om gaan kunnen juist ook heel gek uitpakken.quote:Op woensdag 13 december 2023 17:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Voor beide clubs valt er vanavond eigenlijk niets meer halen, dus het zou mij niet verbazen als het een stroperige wedstrijd wordt. Gisteren stond Union telkens met een been in de Europa League, en dan weer niet, en dan weer wel, und so weiter. Het was een achtbaan aan emoties.
Ik denk dat Celtic op voorsprong komt en dat Feyenoord de winst pas later in de wedstrijd binnen gaat slapen, ook al spelen ze nergens meer voor. Een beetje op zijn Reals. Hoop dat die Schotten er een leuke sfeer van gaan maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |