Slot is wel veel beter in praten en sowieso in het recht lullen wat krom is dan ten Hag, allebei wel cruciaal in de PL. Gaat niet eens om het trainersstukje eigenlijk want ik denk dat ten Hag op de tactische accenten beter is.quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoals altijd met soort dingen gaat het om het momentum, dat was er vorig jaar, niet alleen bij Slot maar ook bij Ten Hag en hoe simpel ook, het is wel een referentiekader hoe een andere NL coach het doet in de PL.
Ik schat Ten Hag wel hoger in maar dat lijkt me geen verrassing, verder vind ik dat Arne het wat teveel over zichzelf heeft.
celtic moet kapoet gemaakt wordenquote:Wanneer de huidige Europese clubranglijst erbij wordt gehaald, staat Feyenoord op de twaalfde plaats. Ajax staat dertiende en PSV veertiende. Het verschil tussen Ajax en Feyenoord is minimaal, waardoor de komende periode alles nog mogelijk is. Alle resultaten die clubs dit seizoen nog boeken tellen mee, daarom is het ontzettend belangrijk dat de ploeg van trainer Arne Slot woensdagavond in Glasgow wint en na de winterstop ook in de Europa League punten blijft scoren.
Wanneer Ajax donderdagavond niet weet te winnen van AEK Athene, dan heeft Feyenoord de Amsterdammers niet meer als concurrent. PSV moet minimaal de kwartfinale van de Champions League halen om nog kans op het WK voor clubteams te maken. De Nederlandse clubs moeten overigens ook nog hopen dat Arsenal, Manchester United of Newcastle United de huidige Champions League niet wint, dan vervalt de twaalfde plaats en mag een derde Engelse team deelnemen aan het toernooi.
#FreeDillyquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:11 schreef hhh38 het volgende:
Slot hint naar spelers speeltijd geven die de afgelopen tijd weinig gespeeld hebben
Heel mooi voor Lingr, Sauer en Ueda.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:11 schreef hhh38 het volgende:
Slot hint naar spelers speeltijd geven die de afgelopen tijd weinig gespeeld hebben
https://www.dekbed-acties(...)dovertrek-feyenoord/ - ik denk dat je nog wel 5 euro korting kan bedingenquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:17 schreef onlogisch het volgende:
Beste kameraden,
Onlo jr. heeft een nieuw bed bij zijn opa en oma. Laatst genoemde zocht naar een dekbedovertrek van Feyenoord (wie hier heeft er niet onder geslapen). Maar nu zijn ze online nergens meer te vinden (140x220).
Hebben jullie nog ergens een adresje waar je zo'n dekbedovertrek op de kop kan tikken?
Ja, op die site ben ik ook geweest. Dan word je doorverwezen naar bol.com om vervolgens 'niet leverbaar' te krijgen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
https://www.dekbed-acties(...)dovertrek-feyenoord/ - ik denk dat je nog wel 5 euro korting kan bedingen
Bereid je voor op Nieuwkoop, Ali en Dilrosun.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heel mooi voor Lingr, Sauer en Ueda.
quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:17 schreef onlogisch het volgende:
Beste kameraden,
Onlo jr. heeft een nieuw bed bij zijn opa en oma. Laatst genoemde zocht naar een dekbedovertrek van Feyenoord (wie hier heeft er niet onder geslapen). Maar nu zijn ze online nergens meer te vinden (140x220).
Hebben jullie nog ergens een adresje waar je zo'n dekbedovertrek op de kop kan tikken?
quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:14 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Sowieso is de officiële fanshop echt enorm karig. Ze verkopen alleen wat shirts en trainingsjacks, maar geen handdoeken en zo. Het dekbedovertrek dat ze verkopen is ook nog eens van polyester, wat echt kut aanvoelt.
Ik heb twee Feyenoord-handdoeken die ik heel fijn vind maar volgens mij zijn dat bootlegs en heeft Feyenoord die een aantal jaren geleden de kop ingedrukt. Beetje raar als je zelf geen handdoeken verkoopt. Heb meerdere dekbedovertrekken van Feyenoord maar die verkopen ze ook al jaren niet meer (of misschien dat waren ook bootlegs). Ze beginnen al aardig versleten te raken dus als iemand het antwoord heeft voor Onlogisch zou ik het ook op prijs stellen
quote:
Er zijn vast kringen waar het een pré is.quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou je dekbedovertrek toch wisselen als je nachtelijk bezoek hebt
quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ze zijn erg comfortabel en ik heb ze tijden terug van m'n ouders gekregen, dus ik schaam me nergens voor.
Dit dusquote:Op dinsdag 12 december 2023 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou je dekbedovertrek toch wisselen als je nachtelijk bezoek hebt
Je zou maar zo onzeker zijn dat je daar een mening over hebtquote:Op dinsdag 12 december 2023 22:44 schreef De_Pel het volgende:
Een handdoek in de sportschool ofzo, soit, maar een volwassen man onder een voetbaldekbed vind ik toch net effe wat opmerkelijk
quote:Op dinsdag 12 december 2023 23:53 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Je zou maar zo onzeker zijn dat je daar een mening over hebt
wanneer heb jij daar last van danquote:Op dinsdag 12 december 2023 22:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Een handdoek in de sportschool ofzo, soit, maar een volwassen man onder een voetbaldekbed vind ik toch net effe wat opmerkelijk
De enige laffe herder die mij geblokkeerd heeft is jassen-aangever Frank Boer, de rest heeft mij zeker niet geblokkeerd. Arne vind het namelijk ook fijn om opstellingen van de tegenstander te krijgen, bijvoorbeeld Ajax-uit.quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ZKA weer met een nieuw prepaid telefoontje die nog niet geblokkeerd is door Arne
@GGMM kan zich in deze post vindenquote:Op woensdag 13 december 2023 07:22 schreef ZKA het volgende:
[..]
De enige laffe herder die mij geblokkeerd heeft is jassen-aangever Frank Boer, de rest heeft mij zeker niet geblokkeerd. Arne vind het namelijk ook fijn om opstellingen van de tegenstander te krijgen, bijvoorbeeld Ajax-uit.
We weten nu iig waarom Ajax die wedstrijd verloren heeft.quote:Op woensdag 13 december 2023 08:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM kan zich in deze post vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |