Ik voel een hattrick voor Trauner aankomen.quote:Op woensdag 13 december 2023 18:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wedstrijden die nergens meer om gaan kunnen juist ook heel gek uitpakken.
Maar heb je ook een echte Mart Smeets Noorse kabeltrui?quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ze zijn erg comfortabel en ik heb ze tijden terug van m'n ouders gekregen, dus ik schaam me nergens voor.
Ook een Mart Smeets dekbed? @onlogischquote:Op woensdag 13 december 2023 19:11 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Maar heb je ook een echte Mart Smeets Noorse kabeltrui?
Dat is alvast een mooie overwinning, jammer dat ze na de winter in de Europa League moeten gaan knokken. Tegen die vervelende Oostblokhooligans is het fysiek zwaar en tegen een Italiaanse tegenstander loop je al gauw in het mes.quote:
quote:Op woensdag 13 december 2023 19:59 schreef Pistolero het volgende:
Bijlow; Geertruida, Beelen, Hancko, Hartman; Zerrouki, Stengs, Timber; Paixão, Gimenez, Ivanu¨ec.
Arne geeft geen FUCK om de wisselspelers, alleen Gernot genot en Wieffer krijgen rust.
Het klopte wel, er speelt iemand die de afgelopen tijd weinig minuten heeft gemaakt.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:59 schreef Pistolero het volgende:
Bijlow; Geertruida, Beelen, Hancko, Hartman; Zerrouki, Stengs, Timber; Paixão, Gimenez, Ivanu¨ec.
Arne geeft geen FUCK om de wisselspelers, alleen Gernot genot en Wieffer krijgen rust.
Beelen gaat mondjes snoeren.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het klopte wel, er speelt iemand die de afgelopen tijd weinig minuten heeft gemaakt.
Heel benieuwd naar Beelen
Vermoedelijke opstellingen moet je nooit serieus nemenquote:
Exact, en de enige verdediger op de bank die mij op dit moment (nog) geen jeuk geeft.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het klopte wel, er speelt iemand die de afgelopen tijd weinig minuten heeft gemaakt.
Heel benieuwd naar Beelen
Jammer dat Pedersen er niet meer is.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Exact, en de enige verdediger op de bank die mij op dit moment (nog) geen jeuk geeft.
Het zou leuk zijn als Ivanusec eens een keertje op 10 mag spelen.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Anderzijds wel blij dat Luka zijn minuten krijgt.
Die heeft dat gewoon nodig.
Lingr kan eigenlijk niet nog een concurrent gebruiken op dat middenveld.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als Ivanusec eens een keertje op 10 mag spelen.
Maarja.
Ja, dat vind ik ook nog een steeds een beetje gek, dat dat oprecht wel jammer is.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jammer dat Pedersen er niet meer is.
Deze sla ik even op.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Weer die nutteloze Ivanusec. Ik had gehoopt op Sauer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |