Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2023 13:22:43 ]![]()
Alles mag, niets moetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Felicitaties aan degene die de november-editie heeft gewonnen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee wie
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Staat in de OP homijnquote:Op zondag 3 december 2023 13:32 schreef Homijn het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee wie
Dank je wel Homijn,quote:Op zondag 3 december 2023 13:32 schreef Homijn het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee wie
Ik bedoelde natuurlijk: Dotteke gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Dank je wel Homijn, allerliefst konijnquote:Op zondag 3 december 2023 13:34 schreef Homijn het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk: Dotteke gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi. Nu allemaal even stil graag, niet holken. Ik wil punten.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
quote:Op zondag 3 december 2023 13:35 schreef Homijn het volgende:
Mooi. Nu allemaal even stil graag, niet holken. Ik wil punten.
Ik wil ook wel eens watquote:Op zondag 3 december 2023 13:35 schreef Homijn het volgende:
Mooi. Nu allemaal even stil graag, niet holken. Ik wil punten.
Kinderen die willen krijgen voor hun billenquote:
wat we met volwassen doen weet ik eigenlijk niet
Homijn.quote:Op zondag 3 december 2023 13:35 schreef Homijn het volgende:
Mooi. Nu allemaal even stil graag, niet holken. Ik wil punten.![]()
![]()
Zweep er overquote:Op zondag 3 december 2023 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kinderen die willen krijgen voor hun billen
wat we met volwassen doen weet ik eigenlijk niet
quote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jawel hoor vroeger,toen het spel net begon was t nog makkelijkerquote:Op zondag 3 december 2023 13:48 schreef Harrie het volgende:
Ik heb het al gezien, puncktenpacken is nog nooit zo gemakkelijk geweest"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
toen sliep ik nogquote:Op zondag 3 december 2023 13:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel hoor vroeger,toen het spel net begon was t nog makkelijker![]()
![]()
Hè, hè... eindelijk een punt. Eindelijk van die hatelijke nul af.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Ik heb niet over vanmorgen,maar over het begin van het spel jaren terugquote:
![]()
Nu op naar de eerste plaats je bent er bijnaquote:Op zondag 3 december 2023 13:51 schreef Homijn het volgende:
Hè, hè... eindelijk een punt. Eindelijk van die hatelijke nul af.
Ja toen sliep ik nog, was mijn account in rustequote:Op zondag 3 december 2023 13:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb niet over vanmorgen,maar over het begin van het spel jaren terug![]()
![]()
Sjalala!quote:Op zondag 3 december 2023 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als ik 8 uur vooruit kijk zie ik tegen de avond ook wat komen
@:Tjalala er komt sneeuw aan![]()
Heb hier al wel wat gehad dit seizoen maar, des de meer des de beter![]()
(was ook wel erg minimaal wat er was)![]()
quote:Op zondag 3 december 2023 13:56 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Sjalala!
Heb hier al wel wat gehad dit seizoen maar, des de meer des de beter![]()
(was ook wel erg minimaal wat er was)
Ja sorry![]()
Hier ook wel een avond een laagje, maar was de volgende ochtend al weer weg.
We gaan zien wat we vandaag krijgen en of het blijft liggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah okquote:Op zondag 3 december 2023 13:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja toen sliep ik nog, was mijn account in ruste
Geeft niksquote:Op zondag 3 december 2023 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
Hier ook wel een avond een laagje, maar was de volgende ochtend al weer weg.
We gaan zien wat we vandaag krijgen en of het blijft liggen
Het enige wat we kunnen doen is de sneeuwdans in de hoop dat er genoeg valt zodat er wel weer iets meer blijft liggen.![]()
Ik heb geen idee of het eerder makkelijke was omquote:
Punten te halenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel volgens mij welquote:Op zondag 3 december 2023 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of het eerder makkelijke was om
Punten te halen"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
quote:Op zondag 3 december 2023 13:51 schreef Homijn het volgende:
Hè, hè... eindelijk een punt. Eindelijk van die hatelijke nul af.![]()
![]()
Als jij de sneeuwdansvoor doet, volg ik wel 🤣quote:Op zondag 3 december 2023 14:00 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Geeft niks
Het enige wat we kunnen doen is de sneeuwdans in de hoop dat er genoeg valt zodat er wel weer iets meer blijft liggen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 03-12-2023 14:08:04 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey ToTquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 3 december 2023 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als jij de sneeuwband voor doet, volg ik wel 🤣![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Diegene die temperaturen heeft verzonnen waarbij ik sokken aan moet doen, mag van mij dood neervallen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Vandaag werd ik me ervan bewust dat ik normaal gesproken eier met mijn linkerhand pel.
Vooral omdat ik een kwartier ervoor de scherpte van een mes had getest in mijn linkerduim. Conclusie; het mes is scherp
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Zo dan.quote:Op zondag 3 december 2023 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Diegene die temperaturen heeft verzonnen waarbij ik sokken aan moet doen, mag van mij dood neervallen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeps das niet fijn.quote:Op zondag 3 december 2023 14:09 schreef Fogel het volgende:
Vandaag werd ik me ervan bewust dat ik normaal gesproken eier met mijn linkerhand pel.
Vooral omdat ik een kwartier ervoor de scherpte van een mes had getest in mijn linkerduim. Conclusie; het mes is scherpWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nah, maar groeit vanzelf weer. Boeiuh.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Oepsquote:Op zondag 3 december 2023 14:09 schreef Fogel het volgende:
Vooral omdat ik een kwartier ervoor de scherpte van een mes had getest in mijn linkerduim. Conclusie; het mes is scherp
♡♡♡♡![]()
Dat is zeker waar, kan alleen even vervelend zijn en/of pijnlijkquote:Op zondag 3 december 2023 14:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nah, maar groeit vanzelf weer. Boeiuh.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben goed in dingen negerenquote:Op zondag 3 december 2023 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, kan alleen even vervelend zijn en/of pijnlijk
I'm surrounded by morons!
Is beter, heb je meer aan als aan gepiepquote:
Ik wil helemaal niets aan de voeten.quote:
Heb nu wel huissokken aan enzo, maar het voelt verstikkend.Trotste mama van Ambar
Misschien je voeten op een kussentje als je op de bank zit?quote:Op zondag 3 december 2023 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niets aan de voeten.
Heb nu wel huissokken aan enzo, maar het voelt verstikkend.![]()
Stroopwafel kruidnoten
Dankuquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-12-2023 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. HiDiHo / 351 / +101 / +66 / 109 / 231
2. Lovely / 204 / +44 / +31 / 216 / 303
3. aloa / 159 / +84 / +0 / 252 / 329
4. HappyCharly / 142 / +76 / +18 / 242 / 333
5. kree / 112 / +10 / +102 / 75 / 111
6. MizzezAmy / 103 / +8 / +28 / 92 / 165
7. gianni61 / 96 / +16 / +46 / 86 / 134
8. mario390 / 95 / +43 / +16 / 68 / 142
9. devzero / 88 / +19 / +29 / 118 / 155
10. Mazikeen / 87 / +73 / +8 / 142 / 190
11. Fogel / 79 / +7 / +7 / 76 / 128
12. hemarookworst / 73 / +21 / +13 / 89 / 120
13. chufi / 63 / +42 / +17 / 53 / 84
14. KillemWieft / 62 / +47 / +12 / 31 / 54
15. M_0_0_N / 49 / +14 / +8 / 102 / 130
16. ToT / 46 / +17 / +5 / 62 / 86
17. Bass_ / 42 / +25 / +8 / 45 / 73
18. _UserName_ / 41 / +30 / +10 / 24 / 43
19. ieniminimuis / 30 / +3 / +3 / 24 / 35
20. Mickytjuh / 29 / +3 / +3 / 57 / 72SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik heb nu m'n zelfgebreide kerstsokken aan.quote:Op zondag 3 december 2023 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niets aan de voeten.
Heb nu wel huissokken aan enzo, maar het voelt verstikkend.Net afgemaakt.
Ze zijn niet perfect, maar wel lekker warm.
![]()
Dat is wel het belangrijkste
Is de puntentelling stuk?
Klopt er iets niet?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 december 2023 15:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Klopt er iets niet?Ik krijg er niks bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nu wel
Ik heb geen idee hoeveel pk yamaha r6 heeft.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
MT09 heb ik ook naar gekeken. Maar dat is zeer zeker geen beginnersmotor. MT07 heeft 75pk ofzo, maar wel enorm veel koppel, een MT09 heeft 125PK. Daar rij je jezelf helemaal kapot mee.
en ik wilde graag een lichte wendbare fiets voor op de dijken en in de stad. Dus daarom de MT07
Maar daar rij ik nu even op.
Opgezocht 120 pk gemiddeld
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2023 15:23:59 ]![]()
![]()
Theetopic vraagt welk boek ik nog niet heb kunnen lezen.
Trotste mama van Ambar
Verwarming aan of hoger zettenquote:
Plaidje pakken"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik heb zojuist een massa wedstrijd middelbare school worstelen gezien...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
In de modder?
Nee op een grasveld,quote:
Met duizenden toeschouwersOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
En wat vond je ervan?quote:Op zondag 3 december 2023 15:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee op een grasveld,
Met duizenden toeschouwers![]()
Oh en welke school heeft er gewonnen?quote:Op zondag 3 december 2023 15:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee op een grasveld,
Met duizenden toeschouwers
Wel koud om te worstelen"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Het was een mooie wedstrijd met een geweldige uitslag!
10 PUNTEN!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nice hoor
Ik moet zo gaan koken maar ik ben te luiOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Lekker vroeg om te koken, wordt het iets speciaals?Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Nee gewoon een pasta gerecht.
Maar ik vind het altijd lekker als de saus lang heeft gesudderdOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Even jezelf een schop onder je kont geven
Ja ik ga even plannen.
- een glas water drinken
- saus gaan maken
- tijdens het sudderen ga ik de afwas doen, matras van logeerbed inpakken en in de Auto zetten
- was uit de droger halen en vouwenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
Maar ik luister nu nog even naar ArneOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Verwarming staat op 19 graden.quote:Op zondag 3 december 2023 15:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Verwarming aan of hoger zetten
Plaidje pakken
Ik lig onder een dekentje
![]()
Ik ga mijn onesie aantrekken dan .
Maar![]()
Of thee drinken wordt je ook weer warm vanquote:Op zondag 3 december 2023 15:39 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Verwarming staat op 19 graden.
Ik lig onder een dekentje
![]()
Ik ga mijn onesie aantrekken dan .
Maar
Ik vind dat ik als lid van de VriendenLoterij gratis kaartjes moet krijgen voor psvOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dan is t daar snel warm/aangenaam
Die heb je hier genoeg van in Nederlandquote:
Nou en? Blijft mooi om te zien. Beest zat zich af te vragen hoe dichtbij ik mocht komenquote:Op zondag 3 december 2023 15:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die heb je hier genoeg van in Nederland![]()
Ah ok..quote:Op zondag 3 december 2023 15:43 schreef Bass_ het volgende:
[..]
Klein soort studio zeg maar. Voor alleen ruimte zat.
Nou heel dichtbij zo te zienquote:Op zondag 3 december 2023 15:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou en? Blijft mooi om te zien. Beest zat zich af te vragen hoe dichtbij ik mocht komen
Ja, maar bij jou verwacht ik exotische vogels!quote:Op zondag 3 december 2023 15:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou en? Blijft mooi om te zien. Beest zat zich af te vragen hoe dichtbij ik mocht komen
Die eend ziet er ook al hetzelfde uit als hier
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Ik zal dan maar geen foto plaatsen van mijn "vogeltje"Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zo zeg. Die heeft een ochtendhumeurquote:Trotste mama van Ambar
ok Deadpool.quote:Op zondag 3 december 2023 14:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nah, maar groeit vanzelf weer. Boeiuh.![]()
![]()
De kale molrat "vogel"?quote:Op zondag 3 december 2023 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zal dan maar geen foto plaatsen van mijn "vogeltje"![]()
Alleen als hij exotisch isquote:Op zondag 3 december 2023 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zal dan maar geen foto plaatsen van mijn "vogeltje"
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Hij zag mijquote:Op zondag 3 december 2023 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo zeg. Die heeft een ochtendhumeur![]()
![]()
Alle bejaarde eenden uit Nederland emigreren naar Floridaquote:Op zondag 3 december 2023 15:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar bij jou verwacht ik exotische vogels!
Die eend ziet er ook al hetzelfde uit als hier![]()
![]()
quote:Op zondag 3 december 2023 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zal dan maar geen foto plaatsen van mijn "vogeltje"![]()
![]()
hoe vrolijk je zo'n beest op?quote:Op zondag 3 december 2023 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo zeg. Die heeft een ochtendhumeurUw ADH vitamine Worst
Qua vogels liggen de Amerika's en Euroazië aardig in het verlengde, zeker watervogels.Trotste mama van Ambar
![]()
Geef het maar toe, je woont gewoon in Nederland.quote:Op zondag 3 december 2023 15:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Alle bejaarde eenden uit Nederland emigreren naar Florida![]()
![]()
Ik vind reigers typische oude zure mannetjes vogels. Dus ik gok met rust laten en zo nu en dan een vis, kuiken of kikker naar toe gooien.quote:Op zondag 3 december 2023 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoe vrolijk je zo'n beest op?Trotste mama van Ambar
Oeps, betrapt. Ik woon inderdaad in een klein appartementje in Blokzijlquote:Op zondag 3 december 2023 15:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Geef het maar toe, je woont gewoon in Nederland.![]()
![]()
Ze eten ook muizen schijntquote:Op zondag 3 december 2023 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind reigers typische oude zure mannetjes vogels. Dus ik gok met rust laten en zo nu en dan een vis, kuiken of kikker naar toe gooien.![]()
![]()
Ik vind dat jij een programma moet krijgen als de vogelfluisteraarquote:Op zondag 3 december 2023 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind reigers typische oude zure mannetjes vogels. Dus ik gok met rust laten en zo nu en dan een vis, kuiken of kikker naar toe gooien.Uw ADH vitamine Worst
Zie je wel.quote:Op zondag 3 december 2023 15:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Oeps, betrapt. Ik woon inderdaad in een klein appartementje in BlokzijlBeetje interessant zitten doen met je Florida.
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet ik me nou voor iedere scheet registeren?quote:Europees Parlementsverkiezing 6 juni 2024
Wilt u volgend jaar stemmen voor de Europees Parlementsverkiezing? U staat nog niet geregistreerd als kiezer voor deze verkiezingen. U registreert zich door in het wijzigingsformulier aan te geven aan welke verkiezingen u wilt deelnemen, en hier ook de Europees Parlementsverkiezingen te kiezen. Het formulier vindt u op deze webpagina: Gegevens wijzigen als kiezer buiten Nederland - Den Haag.![]()
The fuck? Dat slaat echt nergens op idd.quote:Op zondag 3 december 2023 15:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Moet ik me nou voor iedere scheet registeren?
Moet je ook nog aangeven waarom je ergens voor wil stemmen?![]()
Klopt zag ik laatst ook.quote:Op zondag 3 december 2023 15:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Paarden eten ook soms muizen.Zijn wel filmpjes van te vinden.
Trotste mama van Ambar
wel vlakbij nationaal park weerribbenquote:Op zondag 3 december 2023 15:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Oeps, betrapt. Ik woon inderdaad in een klein appartementje in Blokzijl
Uw ADH vitamine Worst
Jazeker. Heb je het aanmeldformulier voor nieuwe 2e kamer verkiezingen ook al klaar liggen?quote:Op zondag 3 december 2023 15:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Moet ik me nou voor iedere scheet registeren?Trotste mama van Ambar
Ja ik heb laatst een youtube kanaal ontdekt van een knakker die allerlei bijzondere dierenfeitjes zat te vertellen.quote:
Schapen die kippen eten (ze trekken ze echt aan stukken om ze op te vreten!), koeien die kuikens opeten enz.![]()
Is al besloten wanneer het nog te vormen kabinet gaat vallen?quote:Op zondag 3 december 2023 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jazeker. Heb je het aanmeldformulier voor nieuwe 2e kamer verkiezingen ook al klaar liggen?![]()
Ik ben opgegroeid in Emmeloord. Ik ken de Weerribben wel een beetje. Er zijn mooie gebieden in Nederlandquote:Op zondag 3 december 2023 15:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel vlakbij nationaal park weerribben![]()
![]()
Ik moet mijn collega's toch bezighoudenquote:Op zondag 3 december 2023 15:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Moet ik me nou voor iedere scheet registeren?Uw ADH vitamine Worst
Paarden zijn niet te vertrouwen.quote:Op zondag 3 december 2023 15:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Paarden eten ook soms muizen.Zijn wel filmpjes van te vinden.
![]()
Om te poepen moet ik hier al toestemming aan je Oostenrijkse collega vragenquote:Op zondag 3 december 2023 16:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik moet mijn collega's toch bezighouden![]()
![]()
Ja EU-richtlijnen hequote:Op zondag 3 december 2023 16:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Om te poepen moet ik hier al toestemming aan je Oostenrijkse collega vragenUw ADH vitamine Worst
Ligt eraan waar ze mee beginnen. Maar kan zo maar zijn wanneer Geert voor het eerst zijn rol als minister-president moet vervullen in het buitenland en iets debiels zegt ofzo.quote:Op zondag 3 december 2023 15:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Is al besloten wanneer het nog te vormen kabinet gaat vallen?Trotste mama van Ambar
hij bevindt zich wel in goed gezelschap met Orban en Ficoquote:Op zondag 3 december 2023 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ligt eraan waar ze mee beginnen. Maar kan zo maar zijn wanneer Geert voor het eerst zijn rol als minister-president moet vervullen in het buitenland en iets debiels zegt ofzo.Uw ADH vitamine Worst
Oh zekers. Maar zie jij Geert al op een klimaattop aanwezig zijn?quote:Op zondag 3 december 2023 16:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij bevindt zich wel in goed gezelschap met Orban en FicoTrotste mama van Ambar
da's wel een interessante jaquote:Op zondag 3 december 2023 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh zekers. Maar zie jij Geert al op een klimaattop aanwezig zijn?
Uw ADH vitamine Worst
Of uberhaupt naar een EU meeting gaan?quote:Trotste mama van Ambar
Beetje zoals Biden over de Chinese president, waarbij de minister van BuZa rillingen over z'n lijf krijgt als die ouwe gek aan het woord is?quote:Op zondag 3 december 2023 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ligt eraan waar ze mee beginnen. Maar kan zo maar zijn wanneer Geert voor het eerst zijn rol als minister-president moet vervullen in het buitenland en iets debiels zegt ofzo.![]()
![]()
Kan ik niet zeggen, want ik weet de context verder nietquote:Op zondag 3 december 2023 16:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje zoals Biden over de Chinese president, waarbij de minister van BuZa rillingen over z'n lijf krijgt als die ouwe gek aan het woord is?
[ afbeelding ]Trotste mama van Ambar
dat welquote:Op zondag 3 december 2023 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of uberhaupt naar een EU meeting gaan?Uw ADH vitamine Worst
Zo even pannekoeken bakken
Olleke bollekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meestal welquote:
Ok, ik was opgestaan.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dit keer nietquote:
Smakelijk voor straks
Torna a casa zo lekker nummerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Pastasaus staat te pruttelen,
De afwas is gedaan!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
[ Bericht 37% gewijzigd door Lovely op 03-12-2023 18:37:34 ]"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
![]()
ik wil deze man.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wie is het?quote:
Dit is Ali
Ik heb echt een dikke crush op die ventOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hamburgergenotquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Daar wil je wel een nachtje mee rampeneren?quote:Op zondag 3 december 2023 17:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Dit is Ali
Ik heb echt een dikke crush op die vent![]()
![]()
Is die ook ergens bekend van?"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Spicy burgergenotquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wacht ff, die moet eerst nog geboren worden toch deze maand? En dan komt dat opstaan ergens in het voorjaar weer als ik het goed heb.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Tolk
Technisch gezien bolkt een wolk wel de zon, dus Jezus praat niet helemaal onzin in dezequote:
Wanneer je liefje op bezoek is maar liever gaat slapen ipv woohoo-en
Trotste mama van Ambar
Ja als ik geen vriend zou hebben wel ja.quote:Op zondag 3 december 2023 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar wil je wel een nachtje mee rampeneren?Nee eigenlijk niet.quote:
Alleen bij een klein clubje vak-idioten.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zit wat in!quote:Op zondag 3 december 2023 17:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Technisch gezien bolkt een wolk wel de zon, dus Jezus praat niet helemaal onzin in deze![]()
![]()
Ik luister Iron Maiden,
Ik ruik de geur van pruttelende pastasaus
Ik lig onder een dekentjeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Is inderdaad wel het handigste om zo publiekelijk te zeggen, jaquote:Op zondag 3 december 2023 17:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja als ik geen vriend zou hebben wel ja.
Zet het anders ff in een spoiler, valt minder op!![]()
![]()
Ik heb Rock In Rio standaard in m'n playlist als ik naar de sportzaal ga.quote:Op zondag 3 december 2023 17:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik luister Iron Maiden,
Ik ruik de geur van pruttelende pastasaus
Ik lig onder een dekentje![]()
Ik ben al veel te lang niet gaan sportenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ben het weer aan het oppakken en zie gelukkig echt heel snel resultaten!quote:Op zondag 3 december 2023 17:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben al veel te lang niet gaan sporten![]()
![]()
Ik merk het vooral aan rugpijn..Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Laatst kwamen er 2 van die ultra skimpy geklede sma'tjes naast me trainen!![]()
Ben maar ergens anders gaan trainen, want ik wil niet in een Joey Swoll video eindigen!
![]()
![]()
Dan is je liefje blijkbaar moe.quote:Op zondag 3 december 2023 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer je liefje op bezoek is maar liever gaat slapen ipv woohoo-en
Ja ik ben niet in de sportschool om er mooi uit te zien...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Al mijn planten gaan dood door de hittegolf
Trotste mama van Ambar
Ik kan die chicks altijd wel waarderen die een joggingbroek en oversized T-shirt aan hebben,quote:Op zondag 3 december 2023 17:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik ben niet in de sportschool om er mooi uit te zien...
Dames zoals in deze video?
Anatoly is trouwens wel echt goud!![]()
![]()
Ik zie hier nog plantenwinkels die gewoon nog overdag hun voorraad buiten etaleren!quote:Op zondag 3 december 2023 17:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Al mijn planten gaan dood door de hittegolfVreemd genoeg zien die plantjes er niet echt heel jofel meer uit.
![]()
Fear of The Darkquote:Op zondag 3 december 2023 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb Rock In Rio standaard in m'n playlist als ik naar de sportzaal ga.![]()
Dan ben je toch gestoord als je op je 70ste nog een tweeling op de wereld zet door een IVF behandeling.
Dat artsen daar in mee gaan zeg
https://www.telegraaf.nl/(...)-bevalt-van-tweelingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zitten je tienerkinderen straks jouw luiers te verschonen idd.quote:Op zondag 3 december 2023 17:49 schreef Dotteke het volgende:
Dan ben je toch gestoord als je op je 70ste nog een tweeling op de wereld zet door een IVF behandeling.
Dat artsen daar in mee gaan zeg
https://www.telegraaf.nl/(...)-bevalt-van-tweeling![]()
ALs ze het al haalt tot hun tienertijdquote:Op zondag 3 december 2023 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Zitten je tienerkinderen straks jouw luiers te verschonen idd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt ja.quote:Op zondag 3 december 2023 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ze het al haalt tot hun tienertijd
Die kinderen zijn hooguit jongvolwassenen als ze aan de gevolgen van ouderdom komt te overlijden.
Mijn moeder was 42 toen ik geboren werd, dat vind ik al aardig aan de oude kant.![]()
Saus is echt hemelsOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Klopt ben je ook al vrij oud. Maar 70 wat bezield zo iemand vraag ik mij dan af.quote:Op zondag 3 december 2023 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja.
Die kinderen zijn hooguit jongvolwassenen als ze aan de gevolgen van ouderdom komt te overlijden.
Mijn moeder was 42 toen ik geboren werd, dat vind ik al aardig aan de oude kant.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik heb ook altijd sokken aan die niet bepaald logisch zijn, lange sokkenquote:Op zondag 3 december 2023 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan die chicks altijd wel waarderen die een joggingbroek en oversized T-shirt aan hebben,
Dames zoals in deze video?
Anatoly is trouwens wel echt goud!![]()
Want dat zit gewoon lekker.
Ik kom daar om te sporten verdorieOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op zondag 3 december 2023 17:55 schreef HappyCharly het volgende:
Kwam even blij zwaaien maar overal ellende![]()
![]()
Van de rivieren tot aan de zee, overal ellende?quote:Op zondag 3 december 2023 17:55 schreef HappyCharly het volgende:
Kwam even blij zwaaien maar overal ellende![]()
![]()
quote:
Dat was poep in je hoofdquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zeer zeker
Maar verdorie mijn eten is nog te heetOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
jaquote:Op zondag 3 december 2023 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Van de rivieren tot aan de zee, overal ellende?♡♡♡♡![]()
Ik ben weleens onder gescheten door een hele grote vogel. Moest nog een heel stuk naar huis fietsen toen. Wat was dat vies.![]()
![]()
bleghquote:Op zondag 3 december 2023 18:00 schreef Shii het volgende:
Ik ben weleens onder gescheten door een hele grote vogel. Moest nog een heel stuk naar huis fietsen toen. Wat was dat vies.♡♡♡♡![]()
quote:Ik WIST dat dit nog uit de tijd stamde van toen Vanessa Warwick HeadBangers' Ball presenteerde op MTV!
Gecheckt, klopt!![]()
![]()
BolkI'm surrounded by morons!
Ik zocht een SFW gifje van "Blasen, du schlampe!", maar helaas!quote:Op zondag 3 december 2023 17:59 schreef Mickytjuh het volgende:
Zeer zeker
Maar verdorie mijn eten is nog te heet![]()
![]()
Je weet dat het etenstijd is he?quote:Op zondag 3 december 2023 18:00 schreef Shii het volgende:
Ik ben weleens onder gescheten door een hele grote vogel. Moest nog een heel stuk naar huis fietsen toen. Wat was dat vies.![]()
Listen to Bright Lights on Spotify. Peter en Peter - twee hardcore punks uit de bible belt - praten je elke twee weken in een uur bij over die andere obsessie van ze: countrymuziek. Aan de hand van 12 onderwerpen die dit genre - en de cultuur die erbij hoort - kenmerken gaan ze in volle galop door ruim een eeuw aan muziek. Van stokoude en krakerige blues en bluegrass zoals The Carter Family en Blind Willie Johnson tot gelikte en met glitter overladen hedendaagse tailgate hits van Taylor Swift en Morgan Wallen. Twee dingen zijn zeker. Na dit uur weet je een hoop meer dan daarvoor. En heb je zin in bier, barbecue en banjo's
Ik denk dat je deze podcast kan waarderen, wanneer je country kan waarderen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:
Ja het zat in m'n haar, jas en overal. Maar het brengt geluk hoorde ik. Is alweer eventjes geleden.quote:![]()
quote:Op zondag 3 december 2023 18:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Listen to Bright Lights on Spotify. Peter en Peter - twee hardcore punks uit de bible belt - praten je elke twee weken in een uur bij over die andere obsessie van ze: countrymuziek. Aan de hand van 12 onderwerpen die dit genre - en de cultuur die erbij hoort - kenmerken gaan ze in volle galop door ruim een eeuw aan muziek. Van stokoude en krakerige blues en bluegrass zoals The Carter Family en Blind Willie Johnson tot gelikte en met glitter overladen hedendaagse tailgate hits van Taylor Swift en Morgan Wallen. Twee dingen zijn zeker. Na dit uur weet je een hoop meer dan daarvoor. En heb je zin in bier, barbecue en banjo's
Ik denk dat je deze podcast kan waarderen, wanneer je country kan waarderen.
Dit komt het dichtste bij country wat ik nog kan waarderen.![]()
![]()
Waarom?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is echt ontzettend country.quote:Op zondag 3 december 2023 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit komt het dichtste bij country wat ik nog kan waarderen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Truequote:Op zondag 3 december 2023 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Het eerste halve minuutje of zo, ja!
Okee, 41 seconden.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Damn wat was mijn eten lekker.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Oeh lekker, met slagroom?quote:Op zondag 3 december 2023 18:12 schreef HappyCharly het volgende:
al wel warme chocomel en appetaart op![]()
Ik was een nieuwe Sim begonnen omdat Summer al over kinderen begonquote:Op zondag 3 december 2023 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer je liefje op bezoek is maar liever gaat slapen ipv woohoo-enIk wil gewoon het spel eerst een beetje leren spelen
![]()
![]()
ze kunnen ook woohoo'en zonder baby...quote:Op zondag 3 december 2023 18:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was een nieuwe Sim begonnen omdat Summer al over kinderen begonIk wil gewoon het spel eerst een beetje leren spelen
♡♡♡♡![]()
De coq au vin hier was ook erg geslaagd!quote:
Vrouwlief noemde het zelfs "Perfect".
Heb jij de saus van verse ingrediënten gemaakt?![]()
![]()
Nee, ik kan me dat niet voorstellen. Hij zal misschien wel op sommige EU meetings opdagen, maar ik denk niet dat er meer dan zijn standaard gebrabbel uit zal komen.quote:Op zondag 3 december 2023 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh zekers. Maar zie jij Geert al op een klimaattop aanwezig zijn?![]()
Ik wilde met een Sim trouwen, maar die had al 2 kinderenquote:Op zondag 3 december 2023 18:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was een nieuwe Sim begonnen omdat Summer al over kinderen begonIk wil gewoon het spel eerst een beetje leren spelen
Trotste mama van Ambar
Die islamitische? Sim s'Allah Bim?quote:Op zondag 3 december 2023 18:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wilde met een Sim trouwen, maar die had al 2 kinderen
Die goochelt zich overal onderuit.Niet te vertrouwen!
![]()
Mooie van een gewoon partijtje woohoo'en is dat er geen babies worden geproduceerd.quote:Op zondag 3 december 2023 18:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ze kunnen ook woohoo'en zonder baby...![]()
Afgeven op singles met kinderenquote:Op zondag 3 december 2023 18:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wilde met een Sim trouwen, maar die had al 2 kinderen![]()
![]()
Als ik een gehele nieuwe stamboom begin in mijn Sims, dan wil ik die wel puur jaquote:
Trotste mama van Ambar
Ok nu even allemaal een half uur stil"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik zag laatst een verhaal van iemand (ik geloof op reddit) en die had een familie van iets van 7 generaties in de sims gespeeld. Kennelijk gaan sims dus ook doet in het spel.quote:Op zondag 3 december 2023 18:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik een gehele nieuwe stamboom begin in mijn Sims, dan wil ik die wel puur ja![]()
Nuquote:
Ik was met mijn oude save (RIP) ook zo ver jaquote:Op zondag 3 december 2023 18:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zag laatst een verhaal van iemand (ik geloof op reddit) en die had een familie van iets van 7 generaties in de sims gespeeld. Kennelijk gaan sims dus ook doet in het spel.
Trotste mama van Ambar
Sssstt!!"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Zonde. Ik blijf het raar vinden dat er helemaal geen backup optie is of zo.quote:Op zondag 3 december 2023 18:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was met mijn oude save (RIP) ook zo ver ja![]()
Is zelfs met online games op je mobiel lang niet altijd zo.quote:Op zondag 3 december 2023 18:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Zonde. Ik blijf het raar vinden dat er helemaal geen backup optie is of zo.
De meeste games gaan nog wel via je google account of whatever, maar zelfs dat is niet altijd een garantie.![]()
Ik heb nu een mod aanstaan die nog een extra save maaktquote:Op zondag 3 december 2023 18:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Zonde. Ik blijf het raar vinden dat er helemaal geen backup optie is of zo.Trotste mama van Ambar
Je kunt toch gewoon saven? Wat mis je dan?quote:Op zondag 3 december 2023 18:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Zonde. Ik blijf het raar vinden dat er helemaal geen backup optie is of zo.♡♡♡♡![]()
Heeft die geen ongewenste bijwerkingen?quote:Op zondag 3 december 2023 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb nu een mod aanstaan die nog een extra save maakt![]()
![]()
Neuh. Al mijn mods zijn aardigquote:Op zondag 3 december 2023 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft die geen ongewenste bijwerkingen?
[ afbeelding ]Trotste mama van Ambar
Mijn dochtertje had altijd een account op mijn Samsung tablet en speelde daar af en toe een spelletje op. Toen ze een eigen tablet kreeg konden we dingen als haar tekenprogramma (Ibis paint) wel omzetten, maar de data van de meeste spelletjes niet. Android (samsung?) beschouwd een 2de account als "guest" en doet daar geen backups meequote:Op zondag 3 december 2023 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Is zelfs met online games op je mobiel lang niet altijd zo.
De meeste games gaan nog wel via je google account of whatever, maar zelfs dat is niet altijd een garantie.![]()
![]()
In tegenstelling tot FOK!quote:Op zondag 3 december 2023 18:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh. Al mijn mods zijn aardigNieuwe ban in 3...2...1......
![]()
Een slimme muis is op haar toekomst voorbereid!quote:Op zondag 3 december 2023 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb nu een mod aanstaan die nog een extra save maakt![]()
Het is maar goed dat je de namen van andere sims in je spel niet kunt aanpassenquote:Op zondag 3 december 2023 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
In tegenstelling tot FOK!Nieuwe ban in 3...2...1......
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 december 2023 18:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn dochtertje had altijd een account op mijn Samsung tablet en speelde daar af en toe een spelletje op. Toen ze een eigen tablet kreeg konden we dingen als haar tekenprogramma (Ibis paint) wel omzetten, maar de data van de meeste spelletjes niet. Android (samsung?) beschouwd een 2de account als "guest" en doet daar geen backups meeJoy.....
Ik was best aardig ver met een bepaalde game, tijdje niet meer gespeeld maar met de meeste games blijven je saves echt JAREN bestaan, maar bij deze moest ik weer helemaal opnieuw beginnen.
Ben nu verder dan ooit en ben zelfs de leider van een succesvolle clan geworden.![]()
![]()
quote:Op zondag 3 december 2023 18:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je de namen van andere sims in je spel niet kunt aanpassenOh jee!
![]()
Vol"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: