quote:Op zondag 3 december 2023 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als jij de sneeuwband voor doet, volg ik wel 🤣
Zo dan.quote:Op zondag 3 december 2023 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Diegene die temperaturen heeft verzonnen waarbij ik sokken aan moet doen, mag van mij dood neervallen.
Oeps das niet fijn.quote:Op zondag 3 december 2023 14:09 schreef Fogel het volgende:
Vandaag werd ik me ervan bewust dat ik normaal gesproken eier met mijn linkerhand pel.
Vooral omdat ik een kwartier ervoor de scherpte van een mes had getest in mijn linkerduim. Conclusie; het mes is scherp
Nah, maar groeit vanzelf weer. Boeiuh.quote:
Oepsquote:Op zondag 3 december 2023 14:09 schreef Fogel het volgende:
Vandaag werd ik me ervan bewust dat ik normaal gesproken eier met mijn linkerhand pel.
Vooral omdat ik een kwartier ervoor de scherpte van een mes had getest in mijn linkerduim. Conclusie; het mes is scherp
Dat is zeker waar, kan alleen even vervelend zijn en/of pijnlijkquote:Op zondag 3 december 2023 14:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nah, maar groeit vanzelf weer. Boeiuh.
Ik ben goed in dingen negerenquote:Op zondag 3 december 2023 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, kan alleen even vervelend zijn en/of pijnlijk
Is beter, heb je meer aan als aan gepiepquote:
Ik wil helemaal niets aan de voeten.quote:
Misschien je voeten op een kussentje als je op de bank zit?quote:Op zondag 3 december 2023 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niets aan de voeten.
Heb nu wel huissokken aan enzo, maar het voelt verstikkend.
Dankuquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-12-2023 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |