Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2023 13:22:43 ]![]()
Alles mag, niets moetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Felicitaties aan degene die de november-editie heeft gewonnen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee wie
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Staat in de OP homijnquote:Op zondag 3 december 2023 13:32 schreef Homijn het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee wie
Dank je wel Homijn,quote:Op zondag 3 december 2023 13:32 schreef Homijn het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee wie
Ik bedoelde natuurlijk: Dotteke gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Dank je wel Homijn, allerliefst konijnquote:Op zondag 3 december 2023 13:34 schreef Homijn het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk: Dotteke gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi. Nu allemaal even stil graag, niet holken. Ik wil punten.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
quote:Op zondag 3 december 2023 13:35 schreef Homijn het volgende:
Mooi. Nu allemaal even stil graag, niet holken. Ik wil punten.
Ik wil ook wel eens watquote:Op zondag 3 december 2023 13:35 schreef Homijn het volgende:
Mooi. Nu allemaal even stil graag, niet holken. Ik wil punten.
Kinderen die willen krijgen voor hun billenquote:
wat we met volwassen doen weet ik eigenlijk niet
Homijn.quote:Op zondag 3 december 2023 13:35 schreef Homijn het volgende:
Mooi. Nu allemaal even stil graag, niet holken. Ik wil punten.![]()
![]()
Zweep er overquote:Op zondag 3 december 2023 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kinderen die willen krijgen voor hun billen
wat we met volwassen doen weet ik eigenlijk niet
quote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jawel hoor vroeger,toen het spel net begon was t nog makkelijkerquote:Op zondag 3 december 2023 13:48 schreef Harrie het volgende:
Ik heb het al gezien, puncktenpacken is nog nooit zo gemakkelijk geweest"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
toen sliep ik nogquote:Op zondag 3 december 2023 13:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel hoor vroeger,toen het spel net begon was t nog makkelijker![]()
![]()
Hč, hč... eindelijk een punt. Eindelijk van die hatelijke nul af.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Ik heb niet over vanmorgen,maar over het begin van het spel jaren terugquote:
![]()
Nu op naar de eerste plaats je bent er bijnaquote:Op zondag 3 december 2023 13:51 schreef Homijn het volgende:
Hč, hč... eindelijk een punt. Eindelijk van die hatelijke nul af.
Ja toen sliep ik nog, was mijn account in rustequote:Op zondag 3 december 2023 13:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb niet over vanmorgen,maar over het begin van het spel jaren terug![]()
![]()
Sjalala!quote:Op zondag 3 december 2023 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als ik 8 uur vooruit kijk zie ik tegen de avond ook wat komen
@:Tjalala er komt sneeuw aan![]()
Heb hier al wel wat gehad dit seizoen maar, des de meer des de beter![]()
(was ook wel erg minimaal wat er was)![]()
quote:Op zondag 3 december 2023 13:56 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Sjalala!
Heb hier al wel wat gehad dit seizoen maar, des de meer des de beter![]()
(was ook wel erg minimaal wat er was)
Ja sorry![]()
Hier ook wel een avond een laagje, maar was de volgende ochtend al weer weg.
We gaan zien wat we vandaag krijgen en of het blijft liggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah okquote:Op zondag 3 december 2023 13:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja toen sliep ik nog, was mijn account in ruste
Geeft niksquote:Op zondag 3 december 2023 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
Hier ook wel een avond een laagje, maar was de volgende ochtend al weer weg.
We gaan zien wat we vandaag krijgen en of het blijft liggen
Het enige wat we kunnen doen is de sneeuwdans in de hoop dat er genoeg valt zodat er wel weer iets meer blijft liggen.![]()
Ik heb geen idee of het eerder makkelijke was omquote:
Punten te halenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel volgens mij welquote:Op zondag 3 december 2023 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of het eerder makkelijke was om
Punten te halen"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
quote:Op zondag 3 december 2023 13:51 schreef Homijn het volgende:
Hč, hč... eindelijk een punt. Eindelijk van die hatelijke nul af.![]()
![]()
Als jij de sneeuwdansvoor doet, volg ik wel 🤣quote:Op zondag 3 december 2023 14:00 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Geeft niks
Het enige wat we kunnen doen is de sneeuwdans in de hoop dat er genoeg valt zodat er wel weer iets meer blijft liggen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 03-12-2023 14:08:04 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey ToTquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 3 december 2023 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als jij de sneeuwband voor doet, volg ik wel 🤣![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Diegene die temperaturen heeft verzonnen waarbij ik sokken aan moet doen, mag van mij dood neervallen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Vandaag werd ik me ervan bewust dat ik normaal gesproken eier met mijn linkerhand pel.
Vooral omdat ik een kwartier ervoor de scherpte van een mes had getest in mijn linkerduim. Conclusie; het mes is scherp
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Zo dan.quote:Op zondag 3 december 2023 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Diegene die temperaturen heeft verzonnen waarbij ik sokken aan moet doen, mag van mij dood neervallen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeps das niet fijn.quote:Op zondag 3 december 2023 14:09 schreef Fogel het volgende:
Vandaag werd ik me ervan bewust dat ik normaal gesproken eier met mijn linkerhand pel.
Vooral omdat ik een kwartier ervoor de scherpte van een mes had getest in mijn linkerduim. Conclusie; het mes is scherpWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nah, maar groeit vanzelf weer. Boeiuh.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Oepsquote:Op zondag 3 december 2023 14:09 schreef Fogel het volgende:
Vooral omdat ik een kwartier ervoor de scherpte van een mes had getest in mijn linkerduim. Conclusie; het mes is scherp
♡♡♡♡![]()
Dat is zeker waar, kan alleen even vervelend zijn en/of pijnlijkquote:Op zondag 3 december 2023 14:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nah, maar groeit vanzelf weer. Boeiuh.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben goed in dingen negerenquote:Op zondag 3 december 2023 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, kan alleen even vervelend zijn en/of pijnlijk
I'm surrounded by morons!
Is beter, heb je meer aan als aan gepiepquote:
Ik wil helemaal niets aan de voeten.quote:
Heb nu wel huissokken aan enzo, maar het voelt verstikkend.Trotste mama van Ambar
Misschien je voeten op een kussentje als je op de bank zit?quote:Op zondag 3 december 2023 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niets aan de voeten.
Heb nu wel huissokken aan enzo, maar het voelt verstikkend.![]()
Stroopwafel kruidnoten
Dankuquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-12-2023 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. HiDiHo / 351 / +101 / +66 / 109 / 231
2. Lovely / 204 / +44 / +31 / 216 / 303
3. aloa / 159 / +84 / +0 / 252 / 329
4. HappyCharly / 142 / +76 / +18 / 242 / 333
5. kree / 112 / +10 / +102 / 75 / 111
6. MizzezAmy / 103 / +8 / +28 / 92 / 165
7. gianni61 / 96 / +16 / +46 / 86 / 134
8. mario390 / 95 / +43 / +16 / 68 / 142
9. devzero / 88 / +19 / +29 / 118 / 155
10. Mazikeen / 87 / +73 / +8 / 142 / 190
11. Fogel / 79 / +7 / +7 / 76 / 128
12. hemarookworst / 73 / +21 / +13 / 89 / 120
13. chufi / 63 / +42 / +17 / 53 / 84
14. KillemWieft / 62 / +47 / +12 / 31 / 54
15. M_0_0_N / 49 / +14 / +8 / 102 / 130
16. ToT / 46 / +17 / +5 / 62 / 86
17. Bass_ / 42 / +25 / +8 / 45 / 73
18. _UserName_ / 41 / +30 / +10 / 24 / 43
19. ieniminimuis / 30 / +3 / +3 / 24 / 35
20. Mickytjuh / 29 / +3 / +3 / 57 / 72SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik heb nu m'n zelfgebreide kerstsokken aan.quote:Op zondag 3 december 2023 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niets aan de voeten.
Heb nu wel huissokken aan enzo, maar het voelt verstikkend.Net afgemaakt.
Ze zijn niet perfect, maar wel lekker warm.
![]()
Dat is wel het belangrijkste
Is de puntentelling stuk?
Klopt er iets niet?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 december 2023 15:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Klopt er iets niet?Ik krijg er niks bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nu wel
Ik heb geen idee hoeveel pk yamaha r6 heeft.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
MT09 heb ik ook naar gekeken. Maar dat is zeer zeker geen beginnersmotor. MT07 heeft 75pk ofzo, maar wel enorm veel koppel, een MT09 heeft 125PK. Daar rij je jezelf helemaal kapot mee.
en ik wilde graag een lichte wendbare fiets voor op de dijken en in de stad. Dus daarom de MT07
Maar daar rij ik nu even op.
Opgezocht 120 pk gemiddeld
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2023 15:23:59 ]![]()
![]()
Theetopic vraagt welk boek ik nog niet heb kunnen lezen.
Trotste mama van Ambar
Verwarming aan of hoger zettenquote:
Plaidje pakken"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik heb zojuist een massa wedstrijd middelbare school worstelen gezien...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
In de modder?
Nee op een grasveld,quote:
Met duizenden toeschouwersOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
En wat vond je ervan?quote:Op zondag 3 december 2023 15:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee op een grasveld,
Met duizenden toeschouwers![]()
Oh en welke school heeft er gewonnen?quote:Op zondag 3 december 2023 15:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee op een grasveld,
Met duizenden toeschouwers
Wel koud om te worstelen"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Het was een mooie wedstrijd met een geweldige uitslag!
10 PUNTEN!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nice hoor
Ik moet zo gaan koken maar ik ben te luiOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Lekker vroeg om te koken, wordt het iets speciaals?Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Nee gewoon een pasta gerecht.
Maar ik vind het altijd lekker als de saus lang heeft gesudderdOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Even jezelf een schop onder je kont geven
Ja ik ga even plannen.
- een glas water drinken
- saus gaan maken
- tijdens het sudderen ga ik de afwas doen, matras van logeerbed inpakken en in de Auto zetten
- was uit de droger halen en vouwenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: