Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij weet prima wat moderators wel en niet kunnen, dus ga geen dingen insinueren die er niet zijnquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:53 schreef Masberum het volgende:
[..]
Omdat ik niemand ergens in probeerde te luizen. Als dan iemand zegt dat ie dat wel als zo ziet dan denk ik dat er iets loos is
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Bolluk
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Vertelquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:55 schreef kree het volgende:
heeeej topic kaap, ik had veel leukere titel eigenlijk~FEYENOORD~
Maar ook veel ongezelligerquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:55 schreef Shii het volgende:
Jeetje zaterdagavonden zijn weleens gezelliger geweest hier.~FEYENOORD~
nee die onthou ik dan wel voor de volgende keer als ie niet gekaapt isquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Onmogelijkquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:55 schreef kree het volgende:
heeeej topic kaap, ik had veel leukere titel eigenlijk![]()
Wat gaan goed van jouquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:55 schreef kree het volgende:
heeeej topic kaap, ik had veel leukere titel eigenlijk![]()
![]()
Akkoordquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
nee die onthou ik dan wel voor de volgende keer als ie niet gekaapt is~FEYENOORD~
Nou ik denk dat als er een wil is is er een weg. En ik denk dat er genoeg wil is onder laten we zeggen 15 personen. Ik zeg daarmee niet dat dat ik onredelijk gepakt ga worden, maar de kans is bij nogal wat groter niet waar dan bij de gemiddelde Hansquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jij weet prima wat moderators wel en niet kunnen, dus ga geen dingen insinueren die er niet zijn![]()
welkom op deze bijeenkomst van DTS op de zaterdagavond. Het blijft wel grappig moet ik zeggen. hahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
Jaja alle keren dat het gesloten is was jij niet van de partij zekerquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Mwah. Dan was ik er waarschijnlijk niet bij.![]()
Wordt het weer "God houdt net zoveel van jou als van wijn"? Dat past helaas nog steeds niet.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
nee die onthou ik dan wel voor de volgende keer als ie niet gekaapt is![]()
ja haha hih ha hoquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:57 schreef kree het volgende:
[..]
welkom op deze bijeenkomst van DTS op de zaterdagavond. Het blijft wel grappig moet ik zeggen. hahaUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik ben hier gewoon een user, wat 15 personen van je vinden boeit me werkelijk geen ene reet.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:56 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ik denk dat als er een wil is is er een weg. En ik denk dat er genoeg wil is onder laten we zeggen 15 personen. Ik zeg daarmee niet dat dat ik onredelijk gepakt ga worden, maar de kans is bij nogal wat groter niet waar dan bij de gemiddelde Hans~FEYENOORD~
Wie dan als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Eindelijk weten we wie je bent.
Valt wel vies tegen...![]()
niet zo insinuatie maken, zo open ik nooit topicsquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Wordt het weer "God houdt net zoveel van jou als van wijn"? Dat past helaas nog steeds niet.
Ik had een toepasselijke verzonnen even snel maar was te laat, maar die werkt andere keer ook nog wel
haags?quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Valt wel vies tegen...~FEYENOORD~
Ja ik bedoel ook niet dat jij dat zou doen. Maar jij mocht mij ook een tijd niet, blij om dat dat bijgedraaid isquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben hier gewoon een user, wat 15 personen van je vinden boeit me werkelijk geen ene reet.![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Valt wel vies tegen...![]()
![]()
Lol. Ik post hier nog steeds en ik ben het afvoerputje van FOK! volgens sommigen. Dus wat je ook gedaan hebt, je bent welkomquote:![]()
Ze denken dat ik kloon ben van aloaquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Lol. Ik post hier nog steeds en ik ben het afvoerputje van FOK! volgens sommigen. Dus wat je ook gedaan hebt, je bent welkom
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2023 23:01:08 ]![]()
tuurlijk wmb wel? Ik ben niet zo haatdragend hoor ook niet na discussies soms.quote:
Ben je niet.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:00 schreef IcyRose het volgende:
[..]
Ze denken dat ik kloon ben van aloa~FEYENOORD~
Leuk feitje: mijn kloon heeft een ONZ ban~FEYENOORD~
Dan ben je dus te serieus geweest in ONZquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
Leuk feitje: mijn kloon heeft een ONZ ban![]()
Nou die kater gaat niet lekker worden als je je er dan al eerder zorgen over maaktequote:
maargoed ken het etc en blabla enzo., ga je dang hoor.
Jammer, dit lijkt mij niet de bedoeling.quote:~FEYENOORD~
quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:03 schreef kree het volgende:
[..]
Nou die kater gaat niet lekker worden als je je er dan al eerder zorgen over maakte
maargoed ken het etc en blabla enzo., ga je dang hoor.ach ja
![]()
Correctquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:02 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dan ben je dus te serieus geweest in ONZ~FEYENOORD~
Waarom zou je een kloon moeten hebben?quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
Leuk feitje: mijn kloon heeft een ONZ ban
Dat vraag ik me nog wel eens af? het is namelijk niet onwijs handig meestal. Behalve als je de boel op wil stoken anoniem, of als je al een ban had?
Vertel?Do what you love, love what you do!![]()
Gaan we weer lekker hard tegen hard en in trollenvallen trappenUw ADH vitamine Worst
De boel opstoken vooral, hier in DTS, is al jaren geleden hoorquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:04 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom zou je een kloon moeten hebben?
Dat vraag ik me nog wel eens af? het is namelijk niet onwijs handig meestal. Behalve als je de boel op wil stoken anoniem, of als je al een ban had?
Vertel?~FEYENOORD~
Beetje debiel ben je wel...quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
Leuk feitje: mijn kloon heeft een ONZ ban![]()
Dit is namelijk pas je 450equote:Op zaterdag 2 december 2023 23:05 schreef Masberum het volgende:
Mensen met kloontjes zijn het laagste van het laagste vind ik~FEYENOORD~
ben wel mee eens eigenlijkquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:05 schreef Masberum het volgende:
Mensen met kloontjes zijn het laagste van het laagste vind ik
Jij weet dat.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De boel opstoken vooral, hier in DTS, is al jaren geleden hoor![]()
Daarom weet ik nu precies hoe ik er mee om moet gaan en ben ik moderatorquote:
~FEYENOORD~
Het is zaterdagavond, wat had je dan verwacht?quote:~FEYENOORD~
hoe bedoel je?quote:
Ik heb geen kloon en vind ook beetje van ok dingen die je dan zegt zijn gezegd.
Wil niet zeggen dat ik daar dan soms spijt van heb of mss anders had moeten doen.,
Maar ben en post nog steeds onder dezelfde naam hoor 20 jaar ofzo, en het staat iedereen vrij om me te vragen waarom.
Kan niet echt met als je het tegen kloons hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Waarom kom je dat iedere keer melden als je hier eens een keer post? Was toch allang opgehelderd.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:00 schreef IcyRose het volgende:
[..]
Ze denken dat ik kloon ben van aloa![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:05 schreef Masberum het volgende:
Mensen met kloontjes zijn het laagste van het laagste vind ik![]()
![]()
Geen insinuatiequote:Op zaterdag 2 december 2023 22:59 schreef kree het volgende:
[..]
niet zo insinuatie maken, zo open ik nooit topics
Ik had een toepasselijke verzonnen even snel maar was te laat, maar die werkt andere keer ook nog wel![]()
Je kan een kloon hebben om veel redenen hequote:Op zaterdag 2 december 2023 23:07 schreef kree het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
Ik heb geen kloon en vind ook beetje van ok dingen die je dan zegt zijn gezegd.
Wil niet zeggen dat ik daar dan soms spijt van heb of mss anders had moeten doen.,
Maar ben en post nog steeds onder dezelfde naam hoor 20 jaar ofzo, en het staat iedereen vrij om me te vragen waarom.
Kan niet echt met als je het tegen kloons hebt.![]()
Wil ik zelf ook weleens wetenquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:07 schreef Masberum het volgende:
[..]
zaterdag 25 november 2023 @ 21:03
Wie ben jij nou dan?![]()
Jep.Je bent net zo hypocriet als al die andere mods en FA'squote:Op zaterdag 2 december 2023 23:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daarom weet ik nu precies hoe ik er mee om moet gaan en ben ik moderator![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:07 schreef Masberum het volgende:
Ik ga denk ik een topic openen over hoe zo'n slechte vader ik wel niet ben dat ik nu dronken ben![]()
![]()
Je hoeft geen topics te herhalenquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:07 schreef Masberum het volgende:
Ik ga denk ik een topic openen over hoe zo'n slechte vader ik wel niet ben dat ik nu dronken benUw ADH vitamine Worst
Nee joh, dat zit vooral in je eigen hoofd.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep.Je bent net zo hypocriet als al die andere mods en FA's~FEYENOORD~
ja soort van wel hoewel ik er geen drama over wil maken?quote:
Een kloon hebben is namelijk iets om je te verbergen dan en uitspraken kunt doen die je wss niet zou doen op je normale bekende account.
Ik ben er geen fan van hoor? bedoel denk dat je uit je eigen bekende naam hier gewoon ook alles kunt zeggen. Dus een kloon maken is reden waarvoor dan volgens jou?Do what you love, love what you do!![]()
Je kunt er beter iets aan doen ipv een topic openen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:07 schreef Masberum het volgende:
Ik ga denk ik een topic openen over hoe zo'n slechte vader ik wel niet ben dat ik nu dronken ben~FEYENOORD~
1 grote fittie oulehquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:10 schreef Bass_ het volgende:
Lopen allemaal op elkaar te vitten hier![]()
Nee ik heb hier geen zin in johquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:03 schreef Masberum het volgende:
[..]
NEEE!!!! Niet zomaar gaan alsjeblieft...![]()
Nou nee hoor...quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee joh, dat zit vooral in je eigen hoofd.![]()
Niets aan de hand, je bent geen kloon.quote:~FEYENOORD~
ok, laten we het maar in het midden.quote:~FEYENOORD~
quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:12 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Teveel mocro maffia gekeken in 1,5 dag het nieuw seizoen![]()
![]()
Ik was ermee begonnen. maar kom er nog niet helemaal lekker in.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:12 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Teveel mocro maffia gekeken in 1,5 dag het nieuw seizoenDo what you love, love what you do!![]()
Seizoen 1 of het laatste seizoen?quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:13 schreef kree het volgende:
[..]
Ik was ermee begonnen. maar kom er nog niet helemaal lekker in.
Het is een erge tegenvaller vind ik![]()
Je bent gewoon een user hier hé.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
ok, laten we het maar in het midden.
Doe niet alsof je heel wat bent gek.![]()
Geen drama over maken, maar ondertussen doe je het wel.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:10 schreef kree het volgende:
[..]
ja soort van wel hoewel ik er geen drama over wil maken?
Een kloon hebben is namelijk iets om je te verbergen dan en uitspraken kunt doen die je wss niet zou doen op je normale bekende account.
Ik ben er geen fan van hoor? bedoel denk dat je uit je eigen bekende naam hier gewoon ook alles kunt zeggen. Dus een kloon maken is reden waarvoor dan volgens jou?![]()
Er zijn genoeg redenen te bedenken waarom je een kloontje zou willen hebben. Als je alleen een kloon hebt om de boel te verzieken dan is dat wel laag ja, maar alle andere redenen zie ik niets negatiefs in, het mag, het is niet verboden, dus waarom ook niet.![]()
Doe niet zo boos joh, niet nodig.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Je bent gewoon een user hier hé.
Doe niet alsof je heel wat bent gek.~FEYENOORD~
Alsof je dat zou wetenquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Niets aan de hand, je bent geen kloon.![]()
![]()
Daar ben je geen ervaring voor nodig inderdaad, kun jij ook niet zo veel aan doen kerel.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:17 schreef Masberum het volgende:
[..]
Klopt 100% niet. Ik zit in de ICT.~FEYENOORD~
quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Doe niet zo boos joh, niet nodig.![]()
![]()
Drankje gehad?quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar ben je geen ervaring voor nodig inderdaad, kun jij ook niet zo veel aan doen kerel.![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:19 schreef M_0_0_N het volgende:
Nou ineens doen die smileytjes het niet meer! was toch wel gezellig geweest![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou je dit typen als je nuchter zou zijn?
Daar ben je geen ervaring voor nodig inderdaad, kun jij ook niet zo veel aan doen kerel.![]()
Ik ga niet mee in die spelletjes van jou, jammer joh.quote:~FEYENOORD~
1 post er boven geef ik aan wat er gaande is met jouquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga niet mee in die spelletjes van jou, jammer joh.![]()
Zit je dus fout, maar geeft niet, dat zat je afgelopen tijd wel vakerquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:21 schreef Masberum het volgende:
[..]
1 post er boven geef ik aan wat er gaande is met jou
~FEYENOORD~
Pirk? Ik vergeet telkens de urlquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:20 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja maar die specialezie al dat de site niet doet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
? Je snapt echt niet dat wat je daar zegt nergens op slaat?quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zit je dus fout, maar geeft niet, dat zat je afgelopen tijd wel vaker![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:23 schreef Masberum het volgende:
[..]
het probleem met jou is dat je verraad hebt van wie je een kloon bent![]()
![]()
quote:Mooooooh!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik vind het wel mooi hoe dat werkt in jouw hoofd.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:23 schreef Masberum het volgende:
[..]
? Je snapt echt niet dat wat je daar zegt nergens op slaat?![]()
Zo ver van de realiteit, het voelt net alsof ik aan het werk ben.
~FEYENOORD~
quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja lijkt het niet meer te doen inderdaad.quote:pirk.nl’s server IP address could not be found.![]()
![]()
Ja jammer dat het zo voelt alsof in plaats van dat je echt werktquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi hoe dat werkt in jouw hoofd.![]()
Zo ver van de realiteit, het voelt net alsof ik aan het werk ben.![]()
Omdat Haags mijn mattie is doe jij zo dom?quote:Dit . Mijn oude account van c_a. Ik ben anoniem gegaan en terug gekomen met dit accountquote:![]()
![]()
Ik werk met mensen zoals jij, je past prima bij ons in de dagbesteding, kan ik je nog wat leren.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:25 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja jammer dat het zo voelt alsof in plaats van dat je echt werkt~FEYENOORD~
quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:25 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja geloof het maar want r woud meldt het en die kan het 100% zeker wetenquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:26 schreef Mazikeen het volgende:
Dit . Mijn oude account van c_a. Ik ben anoniem gegaan en terug gekomen met dit account~FEYENOORD~
Al die DTS noobs snappen het gewoon niet![]()
~FEYENOORD~
Voor een moderator denk ik dat je wat onprofessioneel bezig bentquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik werk met mensen zoals jij, je past prima bij ons in de dagbesteding, kan ik je nog wat leren.![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:26 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Omdat Haags mijn mattie is doe jij zo dom?
[..]
Dit . Mijn oude account van c_a. Ik ben anoniem gegaan en terug gekomen met dit account![]()
![]()
In iedergeval ben je terug!!!
![]()
Het is dan ook vrijwilligerswerkquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:27 schreef Masberum het volgende:
[..]
Voor een moderator denk ik dat je wat onprofessioneel bezig bent
Dan mag je dat melden aan een FA.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:27 schreef Masberum het volgende:
[..]
Voor een moderator denk ik dat je wat onprofessioneel bezig bent~FEYENOORD~
Nou inderdaad zeg Jezusquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is dan ook vrijwilligerswerk![]()
Jij wel uiteraardquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
Al die DTS noobs snappen het gewoon niet![]()
![]()
![]()
Niet? Ohquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:25 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]what mazikeen is geen jochemsjakie
![]()
![]()
Omdat ik haar ken, jij zou ook beter moeten weten omdat ook jij al zo lang in DTS postquote:~FEYENOORD~
Ik was charmed_angel. Ik ben op anoniem gegaan.quote:
En ik ben weer terug met Mazikeen.
Waarom zou ik hier moeilijk over doen?![]()
Jouw inschattingsvermogen is geweldig niet waarquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Omdat ik haar ken, jij zou ook beter moeten weten omdat ook jij al zo lang in DTS post![]()
Ja doeiquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Omdat ik haar ken, jij zou ook beter moeten weten omdat ook jij al zo lang in DTS post![]()
![]()
Misschien moet je niet zo zijn.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:29 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jouw inschattingsvermogen is geweldig niet waar![]()
Ik hoef dit niet in te schatten, ik weet gewoon dat het zo is.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:29 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jouw inschattingsvermogen is geweldig niet waar
~FEYENOORD~
En nu ben je betrouwbaar?quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik was charmed_angel. Ik ben op anoniem gegaan.
En ik ben weer terug met Mazikeen.
Waarom zou ik hier moeilijk over doen?![]()
Prima, sta je zelf voor lul met je beweringen, kan mij het ook schelenquote:
~FEYENOORD~
![]()
![]()
Hij heef toch gelijk? Ook over jouquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Prima, sta je zelf voor lul met je beweringen, kan mij het ook schelen![]()
Sommige zijn echt stupid. Waarom zou ik liegen. Bijna iedereen weet dat ik charmed_angel ben
Ik had spijt van anoniem. Dus ben weer terug op fok.
Echt hoor![]()
![]()
Beter dan tsaquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:32 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Wat jij zou doen is een beetje tsja...![]()
Vooral de boel op scherp zetten.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Prima, sta je zelf voor lul met je beweringen, kan mij het ook schelen
Ben je goed in Woud.![]()
Waarom ben je gestopped als charmed_angel?quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:32 schreef Mazikeen het volgende:
Sommige zijn echt stupid. Waarom zou ik liegen. Bijna iedereen weet dat ik charmed_angel ben
Ik had spijt van anoniem. Dus ben weer terug op fok.
Echt hoor![]()
gestopped?quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:32 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom ben je gestopped als charmed_angel?![]()
![]()
Kunnen alle dronken lui iets anders gaan doen? We weten inmiddels wel wie van wie een kloon is en wie wie niet kan uitstaan![]()
![]()
Dit zijn je eigen beweringen, succes er mee.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Vooral de boel op scherp zetten.
Ben je goed in Woud.~FEYENOORD~
Stalker. Meer zeg ik er niet overquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:32 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom ben je gestopped als charmed_angel?![]()
Dev wil puntjesquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:33 schreef devzero het volgende:
Kunnen alle dronken lui iets anders gaan doen? We weten inmiddels wel wie van wie een kloon is en wie wie niet kan uitstaan![]()
![]()
![]()
Racistquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:36 schreef hemarookworst het volgende:
ik krijg hier wel een punthoofd van~FEYENOORD~
Of @Haags of @dud0r of @JJHquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:33 schreef Mazikeen het volgende:
Anders kan @:onlogisch het bevestigen dat ik charmed_angel ben![]()
We weten ook wie een cuck is dus doeiquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:33 schreef devzero het volgende:
![]()
Een week is zo om, niet normaal!quote:
~FEYENOORD~
Het is C_A, ben gister nog gepepen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:32 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom ben je gestopped als charmed_angel?As above, so below.![]()
nee vanaf het begin nu ff en had het nooit eerder gekeken in seizoen 1 dus nog.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:14 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Seizoen 1 of het laatste seizoen?
Het is een erge tegenvaller vind ikDo what you love, love what you do!![]()
MT09 heb ik ook naar gekeken. Maar dat is zeer zeker geen beginnersmotor. MT07 heeft 75pk ofzo, maar wel enorm veel koppel, een MT09 heeft 125PK. Daar rij je jezelf helemaal kapot mee.quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:06 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Mt07 vind ik wel wat maar ook de mt09. En de z900
Maar pas in april kopen. Dus kan nog switchen
[..]
Ja 1 glas is wat minder royaal. Maar heb nu een tweede open getrokken
en ik wilde graag een lichte wendbare fiets voor op de dijken en in de stad. Dus daarom de MT07
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Hallo makkerquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
MT09 heb ik ook naar gekeken. Maar dat is zeer zeker geen beginnersmotor. MT07 heeft 75pk ofzo, maar wel enorm veel koppel, een MT09 heeft 125PK. Daar rij je jezelf helemaal kapot mee.
en ik wilde graag een lichte wendbare fiets voor op de dijken en in de stad. Dus daarom de MT07~FEYENOORD~
noem op andere redenen om kloon te hebben?quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Geen drama over maken, maar ondertussen doe je het wel.![]()
Er zijn genoeg redenen te bedenken waarom je een kloontje zou willen hebben. Als je alleen een kloon hebt om de boel te verzieken dan is dat wel laag ja, maar alle andere redenen zie ik niets negatiefs in, het mag, het is niet verboden, dus waarom ook niet.Do what you love, love what you do!![]()
Ja dikke prima hier, en met u?quote:
~FEYENOORD~
Zeker, Bestellijst is compleetquote:(21 potten voor 'tussendoor') Met u?
Al die mensen die zich tof voelen zonder te drinken, alleen op een zaterdagavondDat is pas fucked up
![]()
![]()
Helft van m'n sokken zit in de was denk ik.quote:
Met mij ook!quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zeker, Bestellijst is compleet(21 potten voor 'tussendoor') Met u?
(dit jaar meer pijlen die ik zelf een update geef, paar potjes)
~FEYENOORD~
Zolang het maar paartjes zijnquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Helft van m'n sokken zit in de was denk ik.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Update?quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Met mij ook!(dit jaar meer pijlen die ik zelf een update geef, paar potjes)
Er gaat wel eens iets mis moet ik bekennen.quote:
Vuurwerkquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ach ik kom overal wel hé, hier was het weer ff geledenquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
een pijl van 20 gram maak ik 100 vanquote:
~FEYENOORD~
Klinkt goedquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
een pijl van 20 gram maak ik 100 van
Leuk Koentjequote:Op zaterdag 2 december 2023 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach ik kom overal wel hé, hier was het weer ff geledenhoe issie?
![]()
gezellig wel. hahaha anders maken we er een drama topic van even zo
Maak maar een drama topic en ik reageerquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:44 schreef kree het volgende:
gezellig wel. hahaha anders maken we er een drama topic van even zo
![]()
Dat heeft mijn machine me nog niet geflikt gelukkigquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Als paartjes erin en als eenling eruit.
Weessokjesquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Als paartjes erin en als eenling eruit.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik mag graag spelen met vuurquote:
~FEYENOORD~
Is ook leukquote:
Nou ik doe dat he meerdere keren gedaan, maar heb zelf niet echt onwijs drama nu waarvan ik denk wil dat even openbaar gooien.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maak maar een drama topic en ik reageer
Moet wel zeggen die wintertijd is niet mijn favo periode.Do what you love, love what you do!![]()
Tournament box als finalequote:Op zaterdag 2 december 2023 23:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
1x per jaar wil ik het 11 jarige jongetje acteren, verder gedraag mij keurigquote:
~FEYENOORD~
Jij wordt ook niet jonger. Als je een meid en kinderen wil krijgen dan moet je daar nu ongeveer wat mee beginnenquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:46 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik doe dat he meerdere keren gedaan, maar heb zelf niet echt onwijs drama nu waarvan ik denk wil dart even openbaar gooien.
Moet wel zeggen die wintertijd is niet mijn favo periode.![]()
Moet kunnen tochquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
1x per jaar wil ik het 11 jarige jongetje acteren, verder gedraag mij keurigSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik zoek nog steeds een F4 box, 1 aanbod gehad maar was mij te duur.quote:~FEYENOORD~
weet ik? en dat is een ding wel, maar ben er onderhand uit dat ik dat mss niet eens meer wil? Gezin en etc nu nog en huisje boompje beestje. Het is wel een afweging trouwens waar ik best wel eens over denk.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jij wordt ook niet jonger. Als je een meid en kinderen wil krijgen dan moet je daar nu ongeveer wat mee beginnenDo what you love, love what you do!![]()
Zo denk ik er ook over, we worden allemaal ouder maar soms willen we gewoon weer eventjes jong zijnquote:
~FEYENOORD~
quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
1x per jaar wil ik het 11 jarige jongetje acteren, verder gedraag mij keurig
Ik wil dit jaar qua vuurwerk ook eens iets goeds maar heb de energie niet me er in te verdiepen en al helemaal niet om naar het buitenland te gaan ervoorSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik haal mijn vuurwerk uit drie landen, maar ook minder dan vroeger, het is te duur geworden.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:49 schreef Koen66 het volgende:
Ik wil dit jaar qua vuurwerk ook eens iets goeds maar heb de energie niet me er in te verdiepen en al helemaal niet om naar het buitenland te gaan ervoor
Voor corona had ik bijna 3000 euro aan vuurwerk wat de lucht in ging, dat doe ik nu niet meer.~FEYENOORD~
Ik vind het mooi altijd om dan te kijken hoe een buurman er aan duizenden euro's afsteekt enzo.
Mooi altijd om te zien. Mij is het het geld neit waard, vond het leuker vroeger baby pijntjes op elkaar afschieten in pvc buisjes. Nog een wonder dat er nooit iemand een oog kwijt is geraakt.
Maar jongens ik ga naar bed, morgen de verjaardag van mijn moeder vieren.
Tot de volgende keer!
~FEYENOORD~
Nah... Ik doe alleen nog F2. Heb de 5 inch buizen en rekken in de schuur staan, maar die dienen als kokers voor mijn staal wat ik op de draaibank maak en de rekken als bezem en andere tuingereedschaphouderquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds een F4 box, 1 aanbod gehad maar was mij te duur.![]()
De grootste die ik gehad heb is een AFAC16 (4inch 16shots) en 5 inch shells“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
en rotje in hondendrol deed het ook goed. Maar 30 jaar terug dat.Do what you love, love what you do!![]()
Wow dat zou niet goed zijn voor m'n huwelijkquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik haal mijn vuurwerk uit drie landen, maar ook minder dan vroeger, het is te duur geworden.
Voor corona had ik bijna 3000 euro aan vuurwerk wat de lucht in ging, dat doe ik nu niet meer.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Jij moet een rotje in je oren stoppenquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:53 schreef kree het volgende:
en rotje in hondendrol deed het ook goed. Maar 30 jaar terug dat.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ken ik jou?quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:53 schreef kree het volgende:
en rotje in hondendrol deed het ook goed. Maar 30 jaar terug dat.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Vuurwerk
Ben er mee opgevoed, familiebedrijf in vuurwerk. Vanaf mn 12e in de weekenden van december bestellingen inpakken in de bunkers en laatste drie dagen helpen bij de vrije verkoop. Was wel een mooie tijd.
Ook belachelijk veel vuurwerk afgestoken. Tegenwoordig wat minder, vind het ook wel prima om te kijken wat anderen afsteken.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Wowquote:Op zondag 3 december 2023 00:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Vuurwerk
Ben er mee opgevoed, familiebedrijf in vuurwerk. Vanaf mn 12e in de weekenden van december bestellingen inpakken in de bunkers en laatste drie dagen helpen bij de vrije verkoop. Was wel een mooie tijd.
Ook belachelijk veel vuurwerk afgestoken. Tegenwoordig wat minder, vind het ook wel prima om te kijken wat anderen afsteken.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
leuk toch?quote:Op zondag 3 december 2023 00:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Vuurwerk
Ook belachelijk veel vuurwerk afgestoken. Tegenwoordig wat minder, vind het ook wel prima om te kijken wat anderen afsteken.
ik vond het als kind helemaal geweldig, maar heb er nu niet zo heel veel meer mee zelf eigenlijk.
Maar blijf het mooi vinden om naar te kijken wel.Do what you love, love what you do!![]()
Bijna iedereen in mn familie houdt van vuurwerkquote:
Maar bedrijf is er niet meer, dus nu hebben we rust in december, ook wel weer fijn.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Bah.quote:Op zondag 3 december 2023 00:21 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)bij-eiffeltoren.html
En ongeval op de A1 door spookrijder. Hoop er nooit een tegen te komen.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Bier.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Drink er daarom minstens vier!quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: