En nu ben je betrouwbaar?quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik was charmed_angel. Ik ben op anoniem gegaan.
En ik ben weer terug met Mazikeen.
Waarom zou ik hier moeilijk over doen?
Prima, sta je zelf voor lul met je beweringen, kan mij het ook schelenquote:
Hij heef toch gelijk? Ook over jouquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Prima, sta je zelf voor lul met je beweringen, kan mij het ook schelen
Beter dan tsaquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:32 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Wat jij zou doen is een beetje tsja...
Vooral de boel op scherp zetten.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Prima, sta je zelf voor lul met je beweringen, kan mij het ook schelen
Waarom ben je gestopped als charmed_angel?quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:32 schreef Mazikeen het volgende:
Sommige zijn echt stupid. Waarom zou ik liegen. Bijna iedereen weet dat ik charmed_angel ben
Ik had spijt van anoniem. Dus ben weer terug op fok.
Echt hoor
gestopped?quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:32 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom ben je gestopped als charmed_angel?
Dit zijn je eigen beweringen, succes er mee.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Vooral de boel op scherp zetten.
Ben je goed in Woud.
Stalker. Meer zeg ik er niet overquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:32 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom ben je gestopped als charmed_angel?
Dev wil puntjesquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:33 schreef devzero het volgende:
Kunnen alle dronken lui iets anders gaan doen? We weten inmiddels wel wie van wie een kloon is en wie wie niet kan uitstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |