Omdat Haags mijn mattie is doe jij zo dom?quote:
Dit . Mijn oude account van c_a. Ik ben anoniem gegaan en terug gekomen met dit accountquote:
Ik werk met mensen zoals jij, je past prima bij ons in de dagbesteding, kan ik je nog wat leren.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:25 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja jammer dat het zo voelt alsof in plaats van dat je echt werkt
quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:25 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja geloof het maar want r woud meldt het en die kan het 100% zeker weten
quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:26 schreef Mazikeen het volgende:
Dit . Mijn oude account van c_a. Ik ben anoniem gegaan en terug gekomen met dit account
Voor een moderator denk ik dat je wat onprofessioneel bezig bentquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik werk met mensen zoals jij, je past prima bij ons in de dagbesteding, kan ik je nog wat leren.
quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:26 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Omdat Haags mijn mattie is doe jij zo dom?
[..]
Dit . Mijn oude account van c_a. Ik ben anoniem gegaan en terug gekomen met dit account
Het is dan ook vrijwilligerswerkquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:27 schreef Masberum het volgende:
[..]
Voor een moderator denk ik dat je wat onprofessioneel bezig bent
Dan mag je dat melden aan een FA.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:27 schreef Masberum het volgende:
[..]
Voor een moderator denk ik dat je wat onprofessioneel bezig bent
Nou inderdaad zeg Jezusquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is dan ook vrijwilligerswerk
Jij wel uiteraardquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
Al die DTS noobs snappen het gewoon niet![]()
Niet? Ohquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:25 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]what mazikeen is geen jochemsjakie
Omdat ik haar ken, jij zou ook beter moeten weten omdat ook jij al zo lang in DTS postquote:
Ik was charmed_angel. Ik ben op anoniem gegaan.quote:
Jouw inschattingsvermogen is geweldig niet waarquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Omdat ik haar ken, jij zou ook beter moeten weten omdat ook jij al zo lang in DTS post
Ja doeiquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Omdat ik haar ken, jij zou ook beter moeten weten omdat ook jij al zo lang in DTS post
Misschien moet je niet zo zijn.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:29 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jouw inschattingsvermogen is geweldig niet waar
Ik hoef dit niet in te schatten, ik weet gewoon dat het zo is.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:29 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jouw inschattingsvermogen is geweldig niet waar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |