Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij weet prima wat moderators wel en niet kunnen, dus ga geen dingen insinueren die er niet zijnquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:53 schreef Masberum het volgende:
[..]
Omdat ik niemand ergens in probeerde te luizen. Als dan iemand zegt dat ie dat wel als zo ziet dan denk ik dat er iets loos is
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Bolluk
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Vertelquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:55 schreef kree het volgende:
heeeej topic kaap, ik had veel leukere titel eigenlijk~FEYENOORD~
Maar ook veel ongezelligerquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:55 schreef Shii het volgende:
Jeetje zaterdagavonden zijn weleens gezelliger geweest hier.~FEYENOORD~
nee die onthou ik dan wel voor de volgende keer als ie niet gekaapt isquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Onmogelijkquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:55 schreef kree het volgende:
heeeej topic kaap, ik had veel leukere titel eigenlijk![]()
Wat gaan goed van jouquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:55 schreef kree het volgende:
heeeej topic kaap, ik had veel leukere titel eigenlijk![]()
![]()
Akkoordquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
nee die onthou ik dan wel voor de volgende keer als ie niet gekaapt is~FEYENOORD~
Nou ik denk dat als er een wil is is er een weg. En ik denk dat er genoeg wil is onder laten we zeggen 15 personen. Ik zeg daarmee niet dat dat ik onredelijk gepakt ga worden, maar de kans is bij nogal wat groter niet waar dan bij de gemiddelde Hansquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jij weet prima wat moderators wel en niet kunnen, dus ga geen dingen insinueren die er niet zijn![]()
welkom op deze bijeenkomst van DTS op de zaterdagavond. Het blijft wel grappig moet ik zeggen. hahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
Jaja alle keren dat het gesloten is was jij niet van de partij zekerquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Mwah. Dan was ik er waarschijnlijk niet bij.![]()
Wordt het weer "God houdt net zoveel van jou als van wijn"? Dat past helaas nog steeds niet.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
nee die onthou ik dan wel voor de volgende keer als ie niet gekaapt is![]()
ja haha hih ha hoquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:57 schreef kree het volgende:
[..]
welkom op deze bijeenkomst van DTS op de zaterdagavond. Het blijft wel grappig moet ik zeggen. hahaUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik ben hier gewoon een user, wat 15 personen van je vinden boeit me werkelijk geen ene reet.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:56 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ik denk dat als er een wil is is er een weg. En ik denk dat er genoeg wil is onder laten we zeggen 15 personen. Ik zeg daarmee niet dat dat ik onredelijk gepakt ga worden, maar de kans is bij nogal wat groter niet waar dan bij de gemiddelde Hans~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: