Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij weet prima wat moderators wel en niet kunnen, dus ga geen dingen insinueren die er niet zijnquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:53 schreef Masberum het volgende:
[..]
Omdat ik niemand ergens in probeerde te luizen. Als dan iemand zegt dat ie dat wel als zo ziet dan denk ik dat er iets loos is
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Bolluk
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Vertelquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:55 schreef kree het volgende:
heeeej topic kaap, ik had veel leukere titel eigenlijk~FEYENOORD~
Maar ook veel ongezelligerquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:55 schreef Shii het volgende:
Jeetje zaterdagavonden zijn weleens gezelliger geweest hier.~FEYENOORD~
nee die onthou ik dan wel voor de volgende keer als ie niet gekaapt isquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Onmogelijkquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:55 schreef kree het volgende:
heeeej topic kaap, ik had veel leukere titel eigenlijk![]()
Wat gaan goed van jouquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:55 schreef kree het volgende:
heeeej topic kaap, ik had veel leukere titel eigenlijk![]()
![]()
Akkoordquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
nee die onthou ik dan wel voor de volgende keer als ie niet gekaapt is~FEYENOORD~
Nou ik denk dat als er een wil is is er een weg. En ik denk dat er genoeg wil is onder laten we zeggen 15 personen. Ik zeg daarmee niet dat dat ik onredelijk gepakt ga worden, maar de kans is bij nogal wat groter niet waar dan bij de gemiddelde Hansquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jij weet prima wat moderators wel en niet kunnen, dus ga geen dingen insinueren die er niet zijn![]()
welkom op deze bijeenkomst van DTS op de zaterdagavond. Het blijft wel grappig moet ik zeggen. hahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
Jaja alle keren dat het gesloten is was jij niet van de partij zekerquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Mwah. Dan was ik er waarschijnlijk niet bij.![]()
Wordt het weer "God houdt net zoveel van jou als van wijn"? Dat past helaas nog steeds niet.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
nee die onthou ik dan wel voor de volgende keer als ie niet gekaapt is![]()
ja haha hih ha hoquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:57 schreef kree het volgende:
[..]
welkom op deze bijeenkomst van DTS op de zaterdagavond. Het blijft wel grappig moet ik zeggen. hahaUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik ben hier gewoon een user, wat 15 personen van je vinden boeit me werkelijk geen ene reet.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:56 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ik denk dat als er een wil is is er een weg. En ik denk dat er genoeg wil is onder laten we zeggen 15 personen. Ik zeg daarmee niet dat dat ik onredelijk gepakt ga worden, maar de kans is bij nogal wat groter niet waar dan bij de gemiddelde Hans~FEYENOORD~
Wie dan als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Eindelijk weten we wie je bent.
Valt wel vies tegen...![]()
niet zo insinuatie maken, zo open ik nooit topicsquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Wordt het weer "God houdt net zoveel van jou als van wijn"? Dat past helaas nog steeds niet.
Ik had een toepasselijke verzonnen even snel maar was te laat, maar die werkt andere keer ook nog wel
haags?quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Valt wel vies tegen...~FEYENOORD~
Ja ik bedoel ook niet dat jij dat zou doen. Maar jij mocht mij ook een tijd niet, blij om dat dat bijgedraaid isquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben hier gewoon een user, wat 15 personen van je vinden boeit me werkelijk geen ene reet.![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Valt wel vies tegen...![]()
![]()
Lol. Ik post hier nog steeds en ik ben het afvoerputje van FOK! volgens sommigen. Dus wat je ook gedaan hebt, je bent welkomquote:![]()
Ze denken dat ik kloon ben van aloaquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Lol. Ik post hier nog steeds en ik ben het afvoerputje van FOK! volgens sommigen. Dus wat je ook gedaan hebt, je bent welkom
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2023 23:01:08 ]![]()
tuurlijk wmb wel? Ik ben niet zo haatdragend hoor ook niet na discussies soms.quote:
Ben je niet.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:00 schreef IcyRose het volgende:
[..]
Ze denken dat ik kloon ben van aloa~FEYENOORD~
Leuk feitje: mijn kloon heeft een ONZ ban~FEYENOORD~
Dan ben je dus te serieus geweest in ONZquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
Leuk feitje: mijn kloon heeft een ONZ ban![]()
Nou die kater gaat niet lekker worden als je je er dan al eerder zorgen over maaktequote:
maargoed ken het etc en blabla enzo., ga je dang hoor.
Jammer, dit lijkt mij niet de bedoeling.quote:~FEYENOORD~
quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:03 schreef kree het volgende:
[..]
Nou die kater gaat niet lekker worden als je je er dan al eerder zorgen over maakte
maargoed ken het etc en blabla enzo., ga je dang hoor.ach ja
![]()
Correctquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:02 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dan ben je dus te serieus geweest in ONZ~FEYENOORD~
Waarom zou je een kloon moeten hebben?quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
Leuk feitje: mijn kloon heeft een ONZ ban
Dat vraag ik me nog wel eens af? het is namelijk niet onwijs handig meestal. Behalve als je de boel op wil stoken anoniem, of als je al een ban had?
Vertel?Do what you love, love what you do!![]()
Gaan we weer lekker hard tegen hard en in trollenvallen trappenUw ADH vitamine Worst
De boel opstoken vooral, hier in DTS, is al jaren geleden hoorquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:04 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom zou je een kloon moeten hebben?
Dat vraag ik me nog wel eens af? het is namelijk niet onwijs handig meestal. Behalve als je de boel op wil stoken anoniem, of als je al een ban had?
Vertel?~FEYENOORD~
Beetje debiel ben je wel...quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
Leuk feitje: mijn kloon heeft een ONZ ban![]()
Dit is namelijk pas je 450equote:Op zaterdag 2 december 2023 23:05 schreef Masberum het volgende:
Mensen met kloontjes zijn het laagste van het laagste vind ik~FEYENOORD~
ben wel mee eens eigenlijkquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:05 schreef Masberum het volgende:
Mensen met kloontjes zijn het laagste van het laagste vind ik
Jij weet dat.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De boel opstoken vooral, hier in DTS, is al jaren geleden hoor![]()
Daarom weet ik nu precies hoe ik er mee om moet gaan en ben ik moderatorquote:
~FEYENOORD~
Het is zaterdagavond, wat had je dan verwacht?quote:~FEYENOORD~
hoe bedoel je?quote:
Ik heb geen kloon en vind ook beetje van ok dingen die je dan zegt zijn gezegd.
Wil niet zeggen dat ik daar dan soms spijt van heb of mss anders had moeten doen.,
Maar ben en post nog steeds onder dezelfde naam hoor 20 jaar ofzo, en het staat iedereen vrij om me te vragen waarom.
Kan niet echt met als je het tegen kloons hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Waarom kom je dat iedere keer melden als je hier eens een keer post? Was toch allang opgehelderd.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:00 schreef IcyRose het volgende:
[..]
Ze denken dat ik kloon ben van aloa![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:05 schreef Masberum het volgende:
Mensen met kloontjes zijn het laagste van het laagste vind ik![]()
![]()
Geen insinuatiequote:Op zaterdag 2 december 2023 22:59 schreef kree het volgende:
[..]
niet zo insinuatie maken, zo open ik nooit topics
Ik had een toepasselijke verzonnen even snel maar was te laat, maar die werkt andere keer ook nog wel![]()
Je kan een kloon hebben om veel redenen hequote:Op zaterdag 2 december 2023 23:07 schreef kree het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
Ik heb geen kloon en vind ook beetje van ok dingen die je dan zegt zijn gezegd.
Wil niet zeggen dat ik daar dan soms spijt van heb of mss anders had moeten doen.,
Maar ben en post nog steeds onder dezelfde naam hoor 20 jaar ofzo, en het staat iedereen vrij om me te vragen waarom.
Kan niet echt met als je het tegen kloons hebt.![]()
Wil ik zelf ook weleens wetenquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:07 schreef Masberum het volgende:
[..]
zaterdag 25 november 2023 @ 21:03
Wie ben jij nou dan?![]()
Jep.Je bent net zo hypocriet als al die andere mods en FA'squote:Op zaterdag 2 december 2023 23:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daarom weet ik nu precies hoe ik er mee om moet gaan en ben ik moderator![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:07 schreef Masberum het volgende:
Ik ga denk ik een topic openen over hoe zo'n slechte vader ik wel niet ben dat ik nu dronken ben![]()
![]()
Je hoeft geen topics te herhalenquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:07 schreef Masberum het volgende:
Ik ga denk ik een topic openen over hoe zo'n slechte vader ik wel niet ben dat ik nu dronken benUw ADH vitamine Worst
Nee joh, dat zit vooral in je eigen hoofd.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep.Je bent net zo hypocriet als al die andere mods en FA's~FEYENOORD~
ja soort van wel hoewel ik er geen drama over wil maken?quote:
Een kloon hebben is namelijk iets om je te verbergen dan en uitspraken kunt doen die je wss niet zou doen op je normale bekende account.
Ik ben er geen fan van hoor? bedoel denk dat je uit je eigen bekende naam hier gewoon ook alles kunt zeggen. Dus een kloon maken is reden waarvoor dan volgens jou?Do what you love, love what you do!![]()
Je kunt er beter iets aan doen ipv een topic openen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:07 schreef Masberum het volgende:
Ik ga denk ik een topic openen over hoe zo'n slechte vader ik wel niet ben dat ik nu dronken ben~FEYENOORD~
1 grote fittie oulehquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:10 schreef Bass_ het volgende:
Lopen allemaal op elkaar te vitten hier![]()
Nee ik heb hier geen zin in johquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:03 schreef Masberum het volgende:
[..]
NEEE!!!! Niet zomaar gaan alsjeblieft...![]()
Nou nee hoor...quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee joh, dat zit vooral in je eigen hoofd.![]()
Niets aan de hand, je bent geen kloon.quote:~FEYENOORD~
ok, laten we het maar in het midden.quote:~FEYENOORD~
quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:12 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Teveel mocro maffia gekeken in 1,5 dag het nieuw seizoen![]()
![]()
Ik was ermee begonnen. maar kom er nog niet helemaal lekker in.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:12 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Teveel mocro maffia gekeken in 1,5 dag het nieuw seizoenDo what you love, love what you do!![]()
Seizoen 1 of het laatste seizoen?quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:13 schreef kree het volgende:
[..]
Ik was ermee begonnen. maar kom er nog niet helemaal lekker in.
Het is een erge tegenvaller vind ik![]()
Je bent gewoon een user hier hé.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
ok, laten we het maar in het midden.
Doe niet alsof je heel wat bent gek.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: