Wie dan als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Eindelijk weten we wie je bent.
Valt wel vies tegen...
niet zo insinuatie maken, zo open ik nooit topicsquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Wordt het weer "God houdt net zoveel van jou als van wijn"? Dat past helaas nog steeds niet.
haags?quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Valt wel vies tegen...
Ja ik bedoel ook niet dat jij dat zou doen. Maar jij mocht mij ook een tijd niet, blij om dat dat bijgedraaid isquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben hier gewoon een user, wat 15 personen van je vinden boeit me werkelijk geen ene reet.
quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Valt wel vies tegen...
Lol. Ik post hier nog steeds en ik ben het afvoerputje van FOK! volgens sommigen. Dus wat je ook gedaan hebt, je bent welkomquote:
Ze denken dat ik kloon ben van aloaquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Lol. Ik post hier nog steeds en ik ben het afvoerputje van FOK! volgens sommigen. Dus wat je ook gedaan hebt, je bent welkom
tuurlijk wmb wel? Ik ben niet zo haatdragend hoor ook niet na discussies soms.quote:
Ben je niet.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:00 schreef IcyRose het volgende:
[..]
Ze denken dat ik kloon ben van aloa
Dan ben je dus te serieus geweest in ONZquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
Leuk feitje: mijn kloon heeft een ONZ ban
Nou die kater gaat niet lekker worden als je je er dan al eerder zorgen over maaktequote:
Jammer, dit lijkt mij niet de bedoeling.quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:03 schreef kree het volgende:
[..]
Nou die kater gaat niet lekker worden als je je er dan al eerder zorgen over maakte
maargoed ken het etc en blabla enzo., ga je dang hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |