Correctquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:02 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dan ben je dus te serieus geweest in ONZ
Waarom zou je een kloon moeten hebben?quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
Leuk feitje: mijn kloon heeft een ONZ ban
De boel opstoken vooral, hier in DTS, is al jaren geleden hoorquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:04 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom zou je een kloon moeten hebben?
Dat vraag ik me nog wel eens af? het is namelijk niet onwijs handig meestal. Behalve als je de boel op wil stoken anoniem, of als je al een ban had?
Vertel?
Beetje debiel ben je wel...quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
Leuk feitje: mijn kloon heeft een ONZ ban
Dit is namelijk pas je 450equote:Op zaterdag 2 december 2023 23:05 schreef Masberum het volgende:
Mensen met kloontjes zijn het laagste van het laagste vind ik
ben wel mee eens eigenlijkquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:05 schreef Masberum het volgende:
Jij weet dat.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De boel opstoken vooral, hier in DTS, is al jaren geleden hoor
Daarom weet ik nu precies hoe ik er mee om moet gaan en ben ik moderatorquote:
Het is zaterdagavond, wat had je dan verwacht?quote:
hoe bedoel je?quote:
Waarom kom je dat iedere keer melden als je hier eens een keer post? Was toch allang opgehelderd.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:00 schreef IcyRose het volgende:
[..]
Ze denken dat ik kloon ben van aloa
quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:05 schreef Masberum het volgende:
Geen insinuatiequote:Op zaterdag 2 december 2023 22:59 schreef kree het volgende:
[..]
niet zo insinuatie maken, zo open ik nooit topics
Ik had een toepasselijke verzonnen even snel maar was te laat, maar die werkt andere keer ook nog wel
Je kan een kloon hebben om veel redenen hequote:Op zaterdag 2 december 2023 23:07 schreef kree het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
Ik heb geen kloon en vind ook beetje van ok dingen die je dan zegt zijn gezegd.
Wil niet zeggen dat ik daar dan soms spijt van heb of mss anders had moeten doen.,
Maar ben en post nog steeds onder dezelfde naam hoor 20 jaar ofzo, en het staat iedereen vrij om me te vragen waarom.
Kan niet echt met als je het tegen kloons hebt.
Wil ik zelf ook weleens wetenquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:07 schreef Masberum het volgende:
[..]
zaterdag 25 november 2023 @ 21:03
Wie ben jij nou dan?
Jep.Je bent net zo hypocriet als al die andere mods en FA'squote:Op zaterdag 2 december 2023 23:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daarom weet ik nu precies hoe ik er mee om moet gaan en ben ik moderator
quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:07 schreef Masberum het volgende:
Ik ga denk ik een topic openen over hoe zo'n slechte vader ik wel niet ben dat ik nu dronken ben
Je hoeft geen topics te herhalenquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:07 schreef Masberum het volgende:
Ik ga denk ik een topic openen over hoe zo'n slechte vader ik wel niet ben dat ik nu dronken ben
Nee joh, dat zit vooral in je eigen hoofd.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep.Je bent net zo hypocriet als al die andere mods en FA's
ja soort van wel hoewel ik er geen drama over wil maken?quote:
Je kunt er beter iets aan doen ipv een topic openen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:07 schreef Masberum het volgende:
1 grote fittie oulehquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:10 schreef Bass_ het volgende:
Lopen allemaal op elkaar te vitten hier
Nee ik heb hier geen zin in johquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:03 schreef Masberum het volgende:
[..]
NEEE!!!! Niet zomaar gaan alsjeblieft...
Nou nee hoor...quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee joh, dat zit vooral in je eigen hoofd.
Niets aan de hand, je bent geen kloon.quote:
ok, laten we het maar in het midden.quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:12 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Teveel mocro maffia gekeken in 1,5 dag het nieuw seizoen
Ik was ermee begonnen. maar kom er nog niet helemaal lekker in.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:12 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Teveel mocro maffia gekeken in 1,5 dag het nieuw seizoen
Seizoen 1 of het laatste seizoen?quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:13 schreef kree het volgende:
[..]
Ik was ermee begonnen. maar kom er nog niet helemaal lekker in.
Je bent gewoon een user hier hé.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
ok, laten we het maar in het midden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |