Geen drama over maken, maar ondertussen doe je het wel.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:10 schreef kree het volgende:
[..]
ja soort van wel hoewel ik er geen drama over wil maken?
Een kloon hebben is namelijk iets om je te verbergen dan en uitspraken kunt doen die je wss niet zou doen op je normale bekende account.
Ik ben er geen fan van hoor? bedoel denk dat je uit je eigen bekende naam hier gewoon ook alles kunt zeggen. Dus een kloon maken is reden waarvoor dan volgens jou?
Doe niet zo boos joh, niet nodig.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Je bent gewoon een user hier hé.
Doe niet alsof je heel wat bent gek.
Alsof je dat zou wetenquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Niets aan de hand, je bent geen kloon.
Daar ben je geen ervaring voor nodig inderdaad, kun jij ook niet zo veel aan doen kerel.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:17 schreef Masberum het volgende:
[..]
Klopt 100% niet. Ik zit in de ICT.
quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Doe niet zo boos joh, niet nodig.
Drankje gehad?quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar ben je geen ervaring voor nodig inderdaad, kun jij ook niet zo veel aan doen kerel.
quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:19 schreef M_0_0_N het volgende:
Nou ineens doen die smileytjes het niet meer! was toch wel gezellig geweest
Ik ga niet mee in die spelletjes van jou, jammer joh.quote:
1 post er boven geef ik aan wat er gaande is met jouquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga niet mee in die spelletjes van jou, jammer joh.
Zit je dus fout, maar geeft niet, dat zat je afgelopen tijd wel vakerquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:21 schreef Masberum het volgende:
[..]
1 post er boven geef ik aan wat er gaande is met jou
Pirk? Ik vergeet telkens de urlquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:20 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja maar die specialezie al dat de site niet doet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
? Je snapt echt niet dat wat je daar zegt nergens op slaat?quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zit je dus fout, maar geeft niet, dat zat je afgelopen tijd wel vaker
quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:23 schreef Masberum het volgende:
[..]
het probleem met jou is dat je verraad hebt van wie je een kloon bent
quote:
Ik vind het wel mooi hoe dat werkt in jouw hoofd.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:23 schreef Masberum het volgende:
[..]
? Je snapt echt niet dat wat je daar zegt nergens op slaat?
quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja lijkt het niet meer te doen inderdaad.
quote:pirk.nl’s server IP address could not be found.
Ja jammer dat het zo voelt alsof in plaats van dat je echt werktquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi hoe dat werkt in jouw hoofd.![]()
Zo ver van de realiteit, het voelt net alsof ik aan het werk ben.
Omdat Haags mijn mattie is doe jij zo dom?quote:
Dit . Mijn oude account van c_a. Ik ben anoniem gegaan en terug gekomen met dit accountquote:
Ik werk met mensen zoals jij, je past prima bij ons in de dagbesteding, kan ik je nog wat leren.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:25 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja jammer dat het zo voelt alsof in plaats van dat je echt werkt
quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:25 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja geloof het maar want r woud meldt het en die kan het 100% zeker weten
quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:26 schreef Mazikeen het volgende:
Dit . Mijn oude account van c_a. Ik ben anoniem gegaan en terug gekomen met dit account
Voor een moderator denk ik dat je wat onprofessioneel bezig bentquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik werk met mensen zoals jij, je past prima bij ons in de dagbesteding, kan ik je nog wat leren.
quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:26 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Omdat Haags mijn mattie is doe jij zo dom?
[..]
Dit . Mijn oude account van c_a. Ik ben anoniem gegaan en terug gekomen met dit account
Het is dan ook vrijwilligerswerkquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:27 schreef Masberum het volgende:
[..]
Voor een moderator denk ik dat je wat onprofessioneel bezig bent
Dan mag je dat melden aan een FA.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:27 schreef Masberum het volgende:
[..]
Voor een moderator denk ik dat je wat onprofessioneel bezig bent
Nou inderdaad zeg Jezusquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is dan ook vrijwilligerswerk
Jij wel uiteraardquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
Al die DTS noobs snappen het gewoon niet![]()
Niet? Ohquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:25 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]what mazikeen is geen jochemsjakie
Omdat ik haar ken, jij zou ook beter moeten weten omdat ook jij al zo lang in DTS postquote:
Ik was charmed_angel. Ik ben op anoniem gegaan.quote:
Jouw inschattingsvermogen is geweldig niet waarquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Omdat ik haar ken, jij zou ook beter moeten weten omdat ook jij al zo lang in DTS post
Ja doeiquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Omdat ik haar ken, jij zou ook beter moeten weten omdat ook jij al zo lang in DTS post
Misschien moet je niet zo zijn.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:29 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jouw inschattingsvermogen is geweldig niet waar
Ik hoef dit niet in te schatten, ik weet gewoon dat het zo is.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:29 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jouw inschattingsvermogen is geweldig niet waar
En nu ben je betrouwbaar?quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik was charmed_angel. Ik ben op anoniem gegaan.
En ik ben weer terug met Mazikeen.
Waarom zou ik hier moeilijk over doen?
Prima, sta je zelf voor lul met je beweringen, kan mij het ook schelenquote:
Hij heef toch gelijk? Ook over jouquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Prima, sta je zelf voor lul met je beweringen, kan mij het ook schelen
Beter dan tsaquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:32 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Wat jij zou doen is een beetje tsja...
Vooral de boel op scherp zetten.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Prima, sta je zelf voor lul met je beweringen, kan mij het ook schelen
Waarom ben je gestopped als charmed_angel?quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:32 schreef Mazikeen het volgende:
Sommige zijn echt stupid. Waarom zou ik liegen. Bijna iedereen weet dat ik charmed_angel ben
Ik had spijt van anoniem. Dus ben weer terug op fok.
Echt hoor
gestopped?quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:32 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom ben je gestopped als charmed_angel?
Dit zijn je eigen beweringen, succes er mee.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Vooral de boel op scherp zetten.
Ben je goed in Woud.
Stalker. Meer zeg ik er niet overquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:32 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom ben je gestopped als charmed_angel?
Dev wil puntjesquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:33 schreef devzero het volgende:
Kunnen alle dronken lui iets anders gaan doen? We weten inmiddels wel wie van wie een kloon is en wie wie niet kan uitstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |