Racistquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:36 schreef hemarookworst het volgende:
ik krijg hier wel een punthoofd van
Of @Haags of @dud0r of @JJHquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:33 schreef Mazikeen het volgende:
Anders kan @:onlogisch het bevestigen dat ik charmed_angel ben
We weten ook wie een cuck is dus doeiquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:33 schreef devzero het volgende:
Kunnen alle dronken lui iets anders gaan doen? We weten inmiddels wel wie van wie een kloon is en wie wie niet kan uitstaan
Een week is zo om, niet normaal!quote:
Het is C_A, ben gister nog gepepen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:32 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom ben je gestopped als charmed_angel?
nee vanaf het begin nu ff en had het nooit eerder gekeken in seizoen 1 dus nog.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:14 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Seizoen 1 of het laatste seizoen?
Het is een erge tegenvaller vind ik
MT09 heb ik ook naar gekeken. Maar dat is zeer zeker geen beginnersmotor. MT07 heeft 75pk ofzo, maar wel enorm veel koppel, een MT09 heeft 125PK. Daar rij je jezelf helemaal kapot mee.quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:06 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Mt07 vind ik wel wat maar ook de mt09. En de z900
Maar pas in april kopen. Dus kan nog switchen
[..]
Ja 1 glas is wat minder royaal. Maar heb nu een tweede open getrokken
Hallo makkerquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
MT09 heb ik ook naar gekeken. Maar dat is zeer zeker geen beginnersmotor. MT07 heeft 75pk ofzo, maar wel enorm veel koppel, een MT09 heeft 125PK. Daar rij je jezelf helemaal kapot mee.
en ik wilde graag een lichte wendbare fiets voor op de dijken en in de stad. Dus daarom de MT07
noem op andere redenen om kloon te hebben?quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Geen drama over maken, maar ondertussen doe je het wel.![]()
Er zijn genoeg redenen te bedenken waarom je een kloontje zou willen hebben. Als je alleen een kloon hebt om de boel te verzieken dan is dat wel laag ja, maar alle andere redenen zie ik niets negatiefs in, het mag, het is niet verboden, dus waarom ook niet.
Ja dikke prima hier, en met u?quote:
Zeker, Bestellijst is compleetquote:
Helft van m'n sokken zit in de was denk ik.quote:
Met mij ook!quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zeker, Bestellijst is compleet(21 potten voor 'tussendoor') Met u?
Zolang het maar paartjes zijnquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Helft van m'n sokken zit in de was denk ik.
Update?quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Met mij ook!(dit jaar meer pijlen die ik zelf een update geef, paar potjes)
Er gaat wel eens iets mis moet ik bekennen.quote:
Vuurwerkquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ach ik kom overal wel hé, hier was het weer ff geledenquote:
een pijl van 20 gram maak ik 100 vanquote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
een pijl van 20 gram maak ik 100 van
Leuk Koentjequote:Op zaterdag 2 december 2023 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach ik kom overal wel hé, hier was het weer ff geleden
Maak maar een drama topic en ik reageerquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:44 schreef kree het volgende:
gezellig wel. hahaha anders maken we er een drama topic van even zo
Dat heeft mijn machine me nog niet geflikt gelukkigquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Als paartjes erin en als eenling eruit.
Weessokjesquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Als paartjes erin en als eenling eruit.
Ik mag graag spelen met vuurquote:
Is ook leukquote:
Nou ik doe dat he meerdere keren gedaan, maar heb zelf niet echt onwijs drama nu waarvan ik denk wil dat even openbaar gooien.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maak maar een drama topic en ik reageer
Tournament box als finalequote:Op zaterdag 2 december 2023 23:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
1x per jaar wil ik het 11 jarige jongetje acteren, verder gedraag mij keurigquote:
Jij wordt ook niet jonger. Als je een meid en kinderen wil krijgen dan moet je daar nu ongeveer wat mee beginnenquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:46 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik doe dat he meerdere keren gedaan, maar heb zelf niet echt onwijs drama nu waarvan ik denk wil dart even openbaar gooien.
Moet wel zeggen die wintertijd is niet mijn favo periode.
Moet kunnen tochquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
1x per jaar wil ik het 11 jarige jongetje acteren, verder gedraag mij keurig
Ik zoek nog steeds een F4 box, 1 aanbod gehad maar was mij te duur.quote:
weet ik? en dat is een ding wel, maar ben er onderhand uit dat ik dat mss niet eens meer wil? Gezin en etc nu nog en huisje boompje beestje. Het is wel een afweging trouwens waar ik best wel eens over denk.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jij wordt ook niet jonger. Als je een meid en kinderen wil krijgen dan moet je daar nu ongeveer wat mee beginnen
Zo denk ik er ook over, we worden allemaal ouder maar soms willen we gewoon weer eventjes jong zijnquote:
quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
1x per jaar wil ik het 11 jarige jongetje acteren, verder gedraag mij keurig
Ik haal mijn vuurwerk uit drie landen, maar ook minder dan vroeger, het is te duur geworden.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:49 schreef Koen66 het volgende:
Ik wil dit jaar qua vuurwerk ook eens iets goeds maar heb de energie niet me er in te verdiepen en al helemaal niet om naar het buitenland te gaan ervoor
Nah... Ik doe alleen nog F2. Heb de 5 inch buizen en rekken in de schuur staan, maar die dienen als kokers voor mijn staal wat ik op de draaibank maak en de rekken als bezem en andere tuingereedschaphouderquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds een F4 box, 1 aanbod gehad maar was mij te duur.
Wow dat zou niet goed zijn voor m'n huwelijkquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik haal mijn vuurwerk uit drie landen, maar ook minder dan vroeger, het is te duur geworden.
Voor corona had ik bijna 3000 euro aan vuurwerk wat de lucht in ging, dat doe ik nu niet meer.
Jij moet een rotje in je oren stoppenquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:53 schreef kree het volgende:
en rotje in hondendrol deed het ook goed. Maar 30 jaar terug dat.
Ken ik jou?quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:53 schreef kree het volgende:
en rotje in hondendrol deed het ook goed. Maar 30 jaar terug dat.
Wowquote:Op zondag 3 december 2023 00:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Vuurwerk
Ben er mee opgevoed, familiebedrijf in vuurwerk. Vanaf mn 12e in de weekenden van december bestellingen inpakken in de bunkers en laatste drie dagen helpen bij de vrije verkoop. Was wel een mooie tijd.
Ook belachelijk veel vuurwerk afgestoken. Tegenwoordig wat minder, vind het ook wel prima om te kijken wat anderen afsteken.
leuk toch?quote:Op zondag 3 december 2023 00:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Vuurwerk
Ben er mee opgevoed, familiebedrijf in vuurwerk. Vanaf mn 12e in de weekenden van december bestellingen inpakken in de bunkers en laatste drie dagen helpen bij de vrije verkoop. Was wel een mooie tijd.
Ook belachelijk veel vuurwerk afgestoken. Tegenwoordig wat minder, vind het ook wel prima om te kijken wat anderen afsteken.
Bijna iedereen in mn familie houdt van vuurwerkquote:
Bah.quote:Op zondag 3 december 2023 00:21 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)bij-eiffeltoren.html
Bier.quote:
Drink er daarom minstens vier!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |