Maak maar een drama topic en ik reageerquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:44 schreef kree het volgende:
gezellig wel. hahaha anders maken we er een drama topic van even zo
Dat heeft mijn machine me nog niet geflikt gelukkigquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Als paartjes erin en als eenling eruit.
Weessokjesquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Als paartjes erin en als eenling eruit.
Ik mag graag spelen met vuurquote:
Is ook leukquote:
Nou ik doe dat he meerdere keren gedaan, maar heb zelf niet echt onwijs drama nu waarvan ik denk wil dat even openbaar gooien.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maak maar een drama topic en ik reageer
Tournament box als finalequote:Op zaterdag 2 december 2023 23:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Met mij ook!(dit jaar meer pijlen die ik zelf een update geef, paar potjes)
1x per jaar wil ik het 11 jarige jongetje acteren, verder gedraag mij keurigquote:
Jij wordt ook niet jonger. Als je een meid en kinderen wil krijgen dan moet je daar nu ongeveer wat mee beginnenquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:46 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik doe dat he meerdere keren gedaan, maar heb zelf niet echt onwijs drama nu waarvan ik denk wil dart even openbaar gooien.
Moet wel zeggen die wintertijd is niet mijn favo periode.
Moet kunnen tochquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
1x per jaar wil ik het 11 jarige jongetje acteren, verder gedraag mij keurig
Ik zoek nog steeds een F4 box, 1 aanbod gehad maar was mij te duur.quote:
weet ik? en dat is een ding wel, maar ben er onderhand uit dat ik dat mss niet eens meer wil? Gezin en etc nu nog en huisje boompje beestje. Het is wel een afweging trouwens waar ik best wel eens over denk.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jij wordt ook niet jonger. Als je een meid en kinderen wil krijgen dan moet je daar nu ongeveer wat mee beginnen
Zo denk ik er ook over, we worden allemaal ouder maar soms willen we gewoon weer eventjes jong zijnquote:
quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
1x per jaar wil ik het 11 jarige jongetje acteren, verder gedraag mij keurig
Ik haal mijn vuurwerk uit drie landen, maar ook minder dan vroeger, het is te duur geworden.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:49 schreef Koen66 het volgende:
Ik wil dit jaar qua vuurwerk ook eens iets goeds maar heb de energie niet me er in te verdiepen en al helemaal niet om naar het buitenland te gaan ervoor
Nah... Ik doe alleen nog F2. Heb de 5 inch buizen en rekken in de schuur staan, maar die dienen als kokers voor mijn staal wat ik op de draaibank maak en de rekken als bezem en andere tuingereedschaphouderquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds een F4 box, 1 aanbod gehad maar was mij te duur.
Wow dat zou niet goed zijn voor m'n huwelijkquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik haal mijn vuurwerk uit drie landen, maar ook minder dan vroeger, het is te duur geworden.
Voor corona had ik bijna 3000 euro aan vuurwerk wat de lucht in ging, dat doe ik nu niet meer.
Jij moet een rotje in je oren stoppenquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:53 schreef kree het volgende:
en rotje in hondendrol deed het ook goed. Maar 30 jaar terug dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |