Racistquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:36 schreef hemarookworst het volgende:
ik krijg hier wel een punthoofd van
Of @Haags of @dud0r of @JJHquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:33 schreef Mazikeen het volgende:
Anders kan @:onlogisch het bevestigen dat ik charmed_angel ben
We weten ook wie een cuck is dus doeiquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:33 schreef devzero het volgende:
Kunnen alle dronken lui iets anders gaan doen? We weten inmiddels wel wie van wie een kloon is en wie wie niet kan uitstaan
Een week is zo om, niet normaal!quote:
Het is C_A, ben gister nog gepepen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:32 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom ben je gestopped als charmed_angel?
nee vanaf het begin nu ff en had het nooit eerder gekeken in seizoen 1 dus nog.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:14 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Seizoen 1 of het laatste seizoen?
Het is een erge tegenvaller vind ik
MT09 heb ik ook naar gekeken. Maar dat is zeer zeker geen beginnersmotor. MT07 heeft 75pk ofzo, maar wel enorm veel koppel, een MT09 heeft 125PK. Daar rij je jezelf helemaal kapot mee.quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:06 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Mt07 vind ik wel wat maar ook de mt09. En de z900
Maar pas in april kopen. Dus kan nog switchen
[..]
Ja 1 glas is wat minder royaal. Maar heb nu een tweede open getrokken
Hallo makkerquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
MT09 heb ik ook naar gekeken. Maar dat is zeer zeker geen beginnersmotor. MT07 heeft 75pk ofzo, maar wel enorm veel koppel, een MT09 heeft 125PK. Daar rij je jezelf helemaal kapot mee.
en ik wilde graag een lichte wendbare fiets voor op de dijken en in de stad. Dus daarom de MT07
noem op andere redenen om kloon te hebben?quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Geen drama over maken, maar ondertussen doe je het wel.![]()
Er zijn genoeg redenen te bedenken waarom je een kloontje zou willen hebben. Als je alleen een kloon hebt om de boel te verzieken dan is dat wel laag ja, maar alle andere redenen zie ik niets negatiefs in, het mag, het is niet verboden, dus waarom ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |