quote:Op zondag 3 december 2023 15:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Klopt er iets niet?Ik krijg er niks bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nu wel
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
Ik heb geen idee hoeveel pk yamaha r6 heeft.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
MT09 heb ik ook naar gekeken. Maar dat is zeer zeker geen beginnersmotor. MT07 heeft 75pk ofzo, maar wel enorm veel koppel, een MT09 heeft 125PK. Daar rij je jezelf helemaal kapot mee.
en ik wilde graag een lichte wendbare fiets voor op de dijken en in de stad. Dus daarom de MT07
Verwarming aan of hoger zettenquote:
Nee op een grasveld,quote:
En wat vond je ervan?quote:Op zondag 3 december 2023 15:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee op een grasveld,
Met duizenden toeschouwers
Oh en welke school heeft er gewonnen?quote:Op zondag 3 december 2023 15:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee op een grasveld,
Met duizenden toeschouwers
Verwarming staat op 19 graden.quote:Op zondag 3 december 2023 15:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Verwarming aan of hoger zetten
Plaidje pakken
Of thee drinken wordt je ook weer warm vanquote:Op zondag 3 december 2023 15:39 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Verwarming staat op 19 graden.
Ik lig onder een dekentje
![]()
Ik ga mijn onesie aantrekken dan .
Maar
Die heb je hier genoeg van in Nederlandquote:
Nou en? Blijft mooi om te zien. Beest zat zich af te vragen hoe dichtbij ik mocht komenquote:Op zondag 3 december 2023 15:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die heb je hier genoeg van in Nederland
Ah ok..quote:Op zondag 3 december 2023 15:43 schreef Bass_ het volgende:
[..]
Klein soort studio zeg maar. Voor alleen ruimte zat.
Nou heel dichtbij zo te zienquote:Op zondag 3 december 2023 15:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou en? Blijft mooi om te zien. Beest zat zich af te vragen hoe dichtbij ik mocht komen
Ja, maar bij jou verwacht ik exotische vogels!quote:Op zondag 3 december 2023 15:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou en? Blijft mooi om te zien. Beest zat zich af te vragen hoe dichtbij ik mocht komen
Zo zeg. Die heeft een ochtendhumeurquote:
ok Deadpool.quote:Op zondag 3 december 2023 14:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nah, maar groeit vanzelf weer. Boeiuh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |