Verwarming staat op 19 graden.quote:Op zondag 3 december 2023 15:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Verwarming aan of hoger zetten
Plaidje pakken
Of thee drinken wordt je ook weer warm vanquote:Op zondag 3 december 2023 15:39 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Verwarming staat op 19 graden.
Ik lig onder een dekentje
![]()
Ik ga mijn onesie aantrekken dan .
Maar
Die heb je hier genoeg van in Nederlandquote:
Nou en? Blijft mooi om te zien. Beest zat zich af te vragen hoe dichtbij ik mocht komenquote:Op zondag 3 december 2023 15:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die heb je hier genoeg van in Nederland
Ah ok..quote:Op zondag 3 december 2023 15:43 schreef Bass_ het volgende:
[..]
Klein soort studio zeg maar. Voor alleen ruimte zat.
Nou heel dichtbij zo te zienquote:Op zondag 3 december 2023 15:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou en? Blijft mooi om te zien. Beest zat zich af te vragen hoe dichtbij ik mocht komen
Ja, maar bij jou verwacht ik exotische vogels!quote:Op zondag 3 december 2023 15:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou en? Blijft mooi om te zien. Beest zat zich af te vragen hoe dichtbij ik mocht komen
Zo zeg. Die heeft een ochtendhumeurquote:
ok Deadpool.quote:Op zondag 3 december 2023 14:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nah, maar groeit vanzelf weer. Boeiuh.
De kale molrat "vogel"?quote:Op zondag 3 december 2023 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zal dan maar geen foto plaatsen van mijn "vogeltje"
Alleen als hij exotisch isquote:Op zondag 3 december 2023 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zal dan maar geen foto plaatsen van mijn "vogeltje"
Hij zag mijquote:Op zondag 3 december 2023 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo zeg. Die heeft een ochtendhumeur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |