Technisch gezien bolkt een wolk wel de zon, dus Jezus praat niet helemaal onzin in dezequote:
Ja als ik geen vriend zou hebben wel ja.quote:Op zondag 3 december 2023 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar wil je wel een nachtje mee rampeneren?
Nee eigenlijk niet.quote:
Zit wat in!quote:Op zondag 3 december 2023 17:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Technisch gezien bolkt een wolk wel de zon, dus Jezus praat niet helemaal onzin in deze
Is inderdaad wel het handigste om zo publiekelijk te zeggen, jaquote:Op zondag 3 december 2023 17:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja als ik geen vriend zou hebben wel ja.
Ik heb Rock In Rio standaard in m'n playlist als ik naar de sportzaal ga.quote:Op zondag 3 december 2023 17:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik luister Iron Maiden,
Ik ruik de geur van pruttelende pastasaus
Ik lig onder een dekentje
Ik ben het weer aan het oppakken en zie gelukkig echt heel snel resultaten!quote:Op zondag 3 december 2023 17:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben al veel te lang niet gaan sporten
Dan is je liefje blijkbaar moe.quote:Op zondag 3 december 2023 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer je liefje op bezoek is maar liever gaat slapen ipv woohoo-en
Ik kan die chicks altijd wel waarderen die een joggingbroek en oversized T-shirt aan hebben,quote:Op zondag 3 december 2023 17:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik ben niet in de sportschool om er mooi uit te zien...
Ik zie hier nog plantenwinkels die gewoon nog overdag hun voorraad buiten etaleren!quote:Op zondag 3 december 2023 17:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Al mijn planten gaan dood door de hittegolf
Fear of The Darkquote:Op zondag 3 december 2023 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb Rock In Rio standaard in m'n playlist als ik naar de sportzaal ga.
Zitten je tienerkinderen straks jouw luiers te verschonen idd.quote:Op zondag 3 december 2023 17:49 schreef Dotteke het volgende:
Dan ben je toch gestoord als je op je 70ste nog een tweeling op de wereld zet door een IVF behandeling.
Dat artsen daar in mee gaan zeg
https://www.telegraaf.nl/(...)-bevalt-van-tweeling
ALs ze het al haalt tot hun tienertijdquote:Op zondag 3 december 2023 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Zitten je tienerkinderen straks jouw luiers te verschonen idd.
Echt ja.quote:Op zondag 3 december 2023 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ze het al haalt tot hun tienertijd
Klopt ben je ook al vrij oud. Maar 70 wat bezield zo iemand vraag ik mij dan af.quote:Op zondag 3 december 2023 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja.
Die kinderen zijn hooguit jongvolwassenen als ze aan de gevolgen van ouderdom komt te overlijden.
Mijn moeder was 42 toen ik geboren werd, dat vind ik al aardig aan de oude kant.
Ja ik heb ook altijd sokken aan die niet bepaald logisch zijn, lange sokkenquote:Op zondag 3 december 2023 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan die chicks altijd wel waarderen die een joggingbroek en oversized T-shirt aan hebben,
Dames zoals in deze video?
Anatoly is trouwens wel echt goud!
quote:Op zondag 3 december 2023 17:55 schreef HappyCharly het volgende:
Kwam even blij zwaaien maar overal ellende
Van de rivieren tot aan de zee, overal ellende?quote:Op zondag 3 december 2023 17:55 schreef HappyCharly het volgende:
Kwam even blij zwaaien maar overal ellende
quote:
Dat was poep in je hoofdquote:
jaquote:Op zondag 3 december 2023 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Van de rivieren tot aan de zee, overal ellende?
bleghquote:Op zondag 3 december 2023 18:00 schreef Shii het volgende:
Ik ben weleens onder gescheten door een hele grote vogel. Moest nog een heel stuk naar huis fietsen toen. Wat was dat vies.
quote:
Ik zocht een SFW gifje van "Blasen, du schlampe!", maar helaas!quote:Op zondag 3 december 2023 17:59 schreef Mickytjuh het volgende:
Zeer zeker
Maar verdorie mijn eten is nog te heet
Je weet dat het etenstijd is he?quote:Op zondag 3 december 2023 18:00 schreef Shii het volgende:
Ik ben weleens onder gescheten door een hele grote vogel. Moest nog een heel stuk naar huis fietsen toen. Wat was dat vies.
quote:
Ja het zat in m'n haar, jas en overal. Maar het brengt geluk hoorde ik. Is alweer eventjes geleden.quote:
quote:Op zondag 3 december 2023 18:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Listen to Bright Lights on Spotify. Peter en Peter - twee hardcore punks uit de bible belt - praten je elke twee weken in een uur bij over die andere obsessie van ze: countrymuziek. Aan de hand van 12 onderwerpen die dit genre - en de cultuur die erbij hoort - kenmerken gaan ze in volle galop door ruim een eeuw aan muziek. Van stokoude en krakerige blues en bluegrass zoals The Carter Family en Blind Willie Johnson tot gelikte en met glitter overladen hedendaagse tailgate hits van Taylor Swift en Morgan Wallen. Twee dingen zijn zeker. Na dit uur weet je een hoop meer dan daarvoor. En heb je zin in bier, barbecue en banjo's
Ik denk dat je deze podcast kan waarderen, wanneer je country kan waarderen.
Waarom?quote:
Dat is echt ontzettend country.quote:Op zondag 3 december 2023 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit komt het dichtste bij country wat ik nog kan waarderen.
Truequote:Op zondag 3 december 2023 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Het eerste halve minuutje of zo, ja!
Okee, 41 seconden.
Oeh lekker, met slagroom?quote:Op zondag 3 december 2023 18:12 schreef HappyCharly het volgende:
al wel warme chocomel en appetaart op
Ik was een nieuwe Sim begonnen omdat Summer al over kinderen begonquote:Op zondag 3 december 2023 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer je liefje op bezoek is maar liever gaat slapen ipv woohoo-en
ze kunnen ook woohoo'en zonder baby...quote:Op zondag 3 december 2023 18:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was een nieuwe Sim begonnen omdat Summer al over kinderen begonIk wil gewoon het spel eerst een beetje leren spelen
De coq au vin hier was ook erg geslaagd!quote:
Nee, ik kan me dat niet voorstellen. Hij zal misschien wel op sommige EU meetings opdagen, maar ik denk niet dat er meer dan zijn standaard gebrabbel uit zal komen.quote:Op zondag 3 december 2023 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh zekers. Maar zie jij Geert al op een klimaattop aanwezig zijn?
Ik wilde met een Sim trouwen, maar die had al 2 kinderenquote:Op zondag 3 december 2023 18:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was een nieuwe Sim begonnen omdat Summer al over kinderen begonIk wil gewoon het spel eerst een beetje leren spelen
Die islamitische? Sim s'Allah Bim?quote:Op zondag 3 december 2023 18:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wilde met een Sim trouwen, maar die had al 2 kinderen
Mooie van een gewoon partijtje woohoo'en is dat er geen babies worden geproduceerd.quote:Op zondag 3 december 2023 18:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ze kunnen ook woohoo'en zonder baby...
Afgeven op singles met kinderenquote:Op zondag 3 december 2023 18:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wilde met een Sim trouwen, maar die had al 2 kinderen
Als ik een gehele nieuwe stamboom begin in mijn Sims, dan wil ik die wel puur jaquote:
Ik zag laatst een verhaal van iemand (ik geloof op reddit) en die had een familie van iets van 7 generaties in de sims gespeeld. Kennelijk gaan sims dus ook doet in het spel.quote:Op zondag 3 december 2023 18:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik een gehele nieuwe stamboom begin in mijn Sims, dan wil ik die wel puur ja
Nuquote:
Ik was met mijn oude save (RIP) ook zo ver jaquote:Op zondag 3 december 2023 18:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zag laatst een verhaal van iemand (ik geloof op reddit) en die had een familie van iets van 7 generaties in de sims gespeeld. Kennelijk gaan sims dus ook doet in het spel.
Zonde. Ik blijf het raar vinden dat er helemaal geen backup optie is of zo.quote:Op zondag 3 december 2023 18:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was met mijn oude save (RIP) ook zo ver ja
Is zelfs met online games op je mobiel lang niet altijd zo.quote:Op zondag 3 december 2023 18:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Zonde. Ik blijf het raar vinden dat er helemaal geen backup optie is of zo.
Ik heb nu een mod aanstaan die nog een extra save maaktquote:Op zondag 3 december 2023 18:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon saven? Wat mis je dan?quote:Op zondag 3 december 2023 18:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Heeft die geen ongewenste bijwerkingen?quote:Op zondag 3 december 2023 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb nu een mod aanstaan die nog een extra save maakt
Neuh. Al mijn mods zijn aardigquote:Op zondag 3 december 2023 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft die geen ongewenste bijwerkingen?
[ afbeelding ]
Mijn dochtertje had altijd een account op mijn Samsung tablet en speelde daar af en toe een spelletje op. Toen ze een eigen tablet kreeg konden we dingen als haar tekenprogramma (Ibis paint) wel omzetten, maar de data van de meeste spelletjes niet. Android (samsung?) beschouwd een 2de account als "guest" en doet daar geen backups meequote:Op zondag 3 december 2023 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Is zelfs met online games op je mobiel lang niet altijd zo.
De meeste games gaan nog wel via je google account of whatever, maar zelfs dat is niet altijd een garantie.
In tegenstelling tot FOK!quote:Op zondag 3 december 2023 18:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh. Al mijn mods zijn aardig
Een slimme muis is op haar toekomst voorbereid!quote:Op zondag 3 december 2023 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb nu een mod aanstaan die nog een extra save maakt
Het is maar goed dat je de namen van andere sims in je spel niet kunt aanpassenquote:Op zondag 3 december 2023 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
In tegenstelling tot FOK!Nieuwe ban in 3...2...1......
quote:Op zondag 3 december 2023 18:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn dochtertje had altijd een account op mijn Samsung tablet en speelde daar af en toe een spelletje op. Toen ze een eigen tablet kreeg konden we dingen als haar tekenprogramma (Ibis paint) wel omzetten, maar de data van de meeste spelletjes niet. Android (samsung?) beschouwd een 2de account als "guest" en doet daar geen backups mee
quote:Op zondag 3 december 2023 18:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je de namen van andere sims in je spel niet kunt aanpassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |