Echt ja.quote:Op zondag 3 december 2023 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ze het al haalt tot hun tienertijd
Klopt ben je ook al vrij oud. Maar 70 wat bezield zo iemand vraag ik mij dan af.quote:Op zondag 3 december 2023 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja.
Die kinderen zijn hooguit jongvolwassenen als ze aan de gevolgen van ouderdom komt te overlijden.
Mijn moeder was 42 toen ik geboren werd, dat vind ik al aardig aan de oude kant.
Ja ik heb ook altijd sokken aan die niet bepaald logisch zijn, lange sokkenquote:Op zondag 3 december 2023 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan die chicks altijd wel waarderen die een joggingbroek en oversized T-shirt aan hebben,
Dames zoals in deze video?
Anatoly is trouwens wel echt goud!
quote:Op zondag 3 december 2023 17:55 schreef HappyCharly het volgende:
Kwam even blij zwaaien maar overal ellende
Van de rivieren tot aan de zee, overal ellende?quote:Op zondag 3 december 2023 17:55 schreef HappyCharly het volgende:
Kwam even blij zwaaien maar overal ellende
quote:
Dat was poep in je hoofdquote:
jaquote:Op zondag 3 december 2023 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Van de rivieren tot aan de zee, overal ellende?
bleghquote:Op zondag 3 december 2023 18:00 schreef Shii het volgende:
Ik ben weleens onder gescheten door een hele grote vogel. Moest nog een heel stuk naar huis fietsen toen. Wat was dat vies.
quote:
Ik zocht een SFW gifje van "Blasen, du schlampe!", maar helaas!quote:Op zondag 3 december 2023 17:59 schreef Mickytjuh het volgende:
Zeer zeker
Maar verdorie mijn eten is nog te heet
Je weet dat het etenstijd is he?quote:Op zondag 3 december 2023 18:00 schreef Shii het volgende:
Ik ben weleens onder gescheten door een hele grote vogel. Moest nog een heel stuk naar huis fietsen toen. Wat was dat vies.
quote:
Ja het zat in m'n haar, jas en overal. Maar het brengt geluk hoorde ik. Is alweer eventjes geleden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |