Technisch gezien bolkt een wolk wel de zon, dus Jezus praat niet helemaal onzin in dezequote:
Ja als ik geen vriend zou hebben wel ja.quote:Op zondag 3 december 2023 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar wil je wel een nachtje mee rampeneren?
Nee eigenlijk niet.quote:
Zit wat in!quote:Op zondag 3 december 2023 17:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Technisch gezien bolkt een wolk wel de zon, dus Jezus praat niet helemaal onzin in deze
Is inderdaad wel het handigste om zo publiekelijk te zeggen, jaquote:Op zondag 3 december 2023 17:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja als ik geen vriend zou hebben wel ja.
Ik heb Rock In Rio standaard in m'n playlist als ik naar de sportzaal ga.quote:Op zondag 3 december 2023 17:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik luister Iron Maiden,
Ik ruik de geur van pruttelende pastasaus
Ik lig onder een dekentje
Ik ben het weer aan het oppakken en zie gelukkig echt heel snel resultaten!quote:Op zondag 3 december 2023 17:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben al veel te lang niet gaan sporten
Dan is je liefje blijkbaar moe.quote:Op zondag 3 december 2023 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer je liefje op bezoek is maar liever gaat slapen ipv woohoo-en
Ik kan die chicks altijd wel waarderen die een joggingbroek en oversized T-shirt aan hebben,quote:Op zondag 3 december 2023 17:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik ben niet in de sportschool om er mooi uit te zien...
Ik zie hier nog plantenwinkels die gewoon nog overdag hun voorraad buiten etaleren!quote:Op zondag 3 december 2023 17:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Al mijn planten gaan dood door de hittegolf
Fear of The Darkquote:Op zondag 3 december 2023 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb Rock In Rio standaard in m'n playlist als ik naar de sportzaal ga.
Zitten je tienerkinderen straks jouw luiers te verschonen idd.quote:Op zondag 3 december 2023 17:49 schreef Dotteke het volgende:
Dan ben je toch gestoord als je op je 70ste nog een tweeling op de wereld zet door een IVF behandeling.
Dat artsen daar in mee gaan zeg
https://www.telegraaf.nl/(...)-bevalt-van-tweeling
ALs ze het al haalt tot hun tienertijdquote:Op zondag 3 december 2023 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Zitten je tienerkinderen straks jouw luiers te verschonen idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |