Ik zag laatst een verhaal van iemand (ik geloof op reddit) en die had een familie van iets van 7 generaties in de sims gespeeld. Kennelijk gaan sims dus ook doet in het spel.quote:Op zondag 3 december 2023 18:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik een gehele nieuwe stamboom begin in mijn Sims, dan wil ik die wel puur ja
Nuquote:
Ik was met mijn oude save (RIP) ook zo ver jaquote:Op zondag 3 december 2023 18:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zag laatst een verhaal van iemand (ik geloof op reddit) en die had een familie van iets van 7 generaties in de sims gespeeld. Kennelijk gaan sims dus ook doet in het spel.
Zonde. Ik blijf het raar vinden dat er helemaal geen backup optie is of zo.quote:Op zondag 3 december 2023 18:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was met mijn oude save (RIP) ook zo ver ja
Is zelfs met online games op je mobiel lang niet altijd zo.quote:Op zondag 3 december 2023 18:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Zonde. Ik blijf het raar vinden dat er helemaal geen backup optie is of zo.
Ik heb nu een mod aanstaan die nog een extra save maaktquote:Op zondag 3 december 2023 18:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon saven? Wat mis je dan?quote:Op zondag 3 december 2023 18:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Heeft die geen ongewenste bijwerkingen?quote:Op zondag 3 december 2023 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb nu een mod aanstaan die nog een extra save maakt
Neuh. Al mijn mods zijn aardigquote:Op zondag 3 december 2023 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft die geen ongewenste bijwerkingen?
[ afbeelding ]
Mijn dochtertje had altijd een account op mijn Samsung tablet en speelde daar af en toe een spelletje op. Toen ze een eigen tablet kreeg konden we dingen als haar tekenprogramma (Ibis paint) wel omzetten, maar de data van de meeste spelletjes niet. Android (samsung?) beschouwd een 2de account als "guest" en doet daar geen backups meequote:Op zondag 3 december 2023 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Is zelfs met online games op je mobiel lang niet altijd zo.
De meeste games gaan nog wel via je google account of whatever, maar zelfs dat is niet altijd een garantie.
In tegenstelling tot FOK!quote:Op zondag 3 december 2023 18:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh. Al mijn mods zijn aardig
Een slimme muis is op haar toekomst voorbereid!quote:Op zondag 3 december 2023 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb nu een mod aanstaan die nog een extra save maakt
Het is maar goed dat je de namen van andere sims in je spel niet kunt aanpassenquote:Op zondag 3 december 2023 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
In tegenstelling tot FOK!Nieuwe ban in 3...2...1......
quote:Op zondag 3 december 2023 18:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn dochtertje had altijd een account op mijn Samsung tablet en speelde daar af en toe een spelletje op. Toen ze een eigen tablet kreeg konden we dingen als haar tekenprogramma (Ibis paint) wel omzetten, maar de data van de meeste spelletjes niet. Android (samsung?) beschouwd een 2de account als "guest" en doet daar geen backups mee
quote:Op zondag 3 december 2023 18:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je de namen van andere sims in je spel niet kunt aanpassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |