Alle bejaarde eenden uit Nederland emigreren naar Floridaquote:Op zondag 3 december 2023 15:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar bij jou verwacht ik exotische vogels!
Die eend ziet er ook al hetzelfde uit als hier
quote:Op zondag 3 december 2023 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zal dan maar geen foto plaatsen van mijn "vogeltje"
hoe vrolijk je zo'n beest op?quote:Op zondag 3 december 2023 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo zeg. Die heeft een ochtendhumeur
Geef het maar toe, je woont gewoon in Nederland.quote:Op zondag 3 december 2023 15:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Alle bejaarde eenden uit Nederland emigreren naar Florida
Ik vind reigers typische oude zure mannetjes vogels. Dus ik gok met rust laten en zo nu en dan een vis, kuiken of kikker naar toe gooien.quote:Op zondag 3 december 2023 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoe vrolijk je zo'n beest op?
Oeps, betrapt. Ik woon inderdaad in een klein appartementje in Blokzijlquote:Op zondag 3 december 2023 15:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Geef het maar toe, je woont gewoon in Nederland.
Ze eten ook muizen schijntquote:Op zondag 3 december 2023 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind reigers typische oude zure mannetjes vogels. Dus ik gok met rust laten en zo nu en dan een vis, kuiken of kikker naar toe gooien.
Ik vind dat jij een programma moet krijgen als de vogelfluisteraarquote:Op zondag 3 december 2023 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind reigers typische oude zure mannetjes vogels. Dus ik gok met rust laten en zo nu en dan een vis, kuiken of kikker naar toe gooien.
Zie je wel.quote:Op zondag 3 december 2023 15:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Oeps, betrapt. Ik woon inderdaad in een klein appartementje in Blokzijl
Moet ik me nou voor iedere scheet registeren?quote:Europees Parlementsverkiezing 6 juni 2024
Wilt u volgend jaar stemmen voor de Europees Parlementsverkiezing? U staat nog niet geregistreerd als kiezer voor deze verkiezingen. U registreert zich door in het wijzigingsformulier aan te geven aan welke verkiezingen u wilt deelnemen, en hier ook de Europees Parlementsverkiezingen te kiezen. Het formulier vindt u op deze webpagina: Gegevens wijzigen als kiezer buiten Nederland - Den Haag.
The fuck? Dat slaat echt nergens op idd.quote:Op zondag 3 december 2023 15:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Moet ik me nou voor iedere scheet registeren?
Klopt zag ik laatst ook.quote:Op zondag 3 december 2023 15:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Paarden eten ook soms muizen.Zijn wel filmpjes van te vinden.
wel vlakbij nationaal park weerribbenquote:Op zondag 3 december 2023 15:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Oeps, betrapt. Ik woon inderdaad in een klein appartementje in Blokzijl
Jazeker. Heb je het aanmeldformulier voor nieuwe 2e kamer verkiezingen ook al klaar liggen?quote:Op zondag 3 december 2023 15:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja ik heb laatst een youtube kanaal ontdekt van een knakker die allerlei bijzondere dierenfeitjes zat te vertellen.quote:
Is al besloten wanneer het nog te vormen kabinet gaat vallen?quote:Op zondag 3 december 2023 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jazeker. Heb je het aanmeldformulier voor nieuwe 2e kamer verkiezingen ook al klaar liggen?
Ik ben opgegroeid in Emmeloord. Ik ken de Weerribben wel een beetje. Er zijn mooie gebieden in Nederlandquote:Op zondag 3 december 2023 15:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel vlakbij nationaal park weerribben
Ik moet mijn collega's toch bezighoudenquote:Op zondag 3 december 2023 15:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Paarden zijn niet te vertrouwen.quote:Op zondag 3 december 2023 15:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Paarden eten ook soms muizen.Zijn wel filmpjes van te vinden.
Om te poepen moet ik hier al toestemming aan je Oostenrijkse collega vragenquote:Op zondag 3 december 2023 16:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik moet mijn collega's toch bezighouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |